Skocz do zawartości

Lastk

Pasjonat
  • Postów

    203
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Lastk

Informacje

  • Imię
    Radek
  • Miasto
    Żary

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1092 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Lastk

3

Reputacja

  1. Hej, amory wytrzymały po tym zabiegu? Pozdrawiam
  2. Tak, praktycznie to samo. Dobre te zdjęcia są... pozdrawiam
  3. Lastk

    okopcone koncówki wydechu

    Hej, też mam takie przypuszczenia. Moje oprogramowanie ma numer 9978, wie ktoś jaki numer oprogramowania był przed dieselgate? Pozdrawiam
  4. Witam, już po naprawach? Jest poprawa?
  5. Hej, ciekawą rzecz zauważyłem, dzisiaj jest trochę chłodniej i jeżdżę bez klimy i to szarpnięcie przy hamowaniu silnikiem nie występuję
  6. Miał ktoś podobne objawy? Pozdrawiam
  7. Hej, mam problem ze swoim Caga przy hamowaniu silnikiem. Bardzo często gdy puszczam gaz z 2000 obrotow czy to na 4 biegu czy 5 szarpnie mi na moment po sekundzie. Błędów brak. Na co zerknąć w logach w vcds? Co może powodować taki stan rzeczy? Cisnienie specific wg vcds powinno byc 250000 a ja zaobserwowalem wachania 225000-255000... na postoju nic nie trzęsie. Z góry dzięki
  8. Dzieki za porady. Krzyzulec demontujemy to wiem, ale pozniej przeszkadza jeszcze wg serwisowki maglownica i moze nie sanie ale tzw. Rama pomocnicza do ktorej przykrecone sa wahacze i poduszki silnika. Mowicie ze tylko silnik do gory i tej ramy nie trzeba ruszac? Pozdrawiam
  9. Hej, mam pytanie odnośnie demontażu miski w 2.0 caga. Czy jak opuszczę lub wyciągnę maglownice to sanki muszę całkiem ściągać z auta czy wystarczy do jakiegoś stopnia opuścić na śrubach żeby wyjąc miskę olejową? Pozdrawiam
  10. Hej, dzieki za odpowiedz. Przeszukałem wszystkie przewody - wyciekow brak. Zawilgocona była pompka sprzęgła od strony grodzi ale padało a tam dostaje się woda. Ogólnie miałeś racje co do pompki - ktoś kiedyś użył jakiegoś smaru w miejscu trzpienia który wchodzi w obudowe pompki od strony pedałów. Wymyłem wszystko ipą, potem wpsikałem wd40 i po 10 minutach wciskania sprzęgła wszystko wróciło do normy. Jezdziłem dzisiaj długo po mieście i jest ok. P.S. Brać pod uwagę w najbliższym czasie wymiane tej pompki? Pozdtawiam
  11. Hej, poradźcie co robić... Dzisiaj pedał sprzęgła nagle podczas jazdy po mieście zaczął odbijać z opóźnieniem (po chwili odbije do góry). Wysprzęglik czy pompa sprzęgła? Jak sprawdzić jedno i drugie żeby nie wymieniać obydwu na raz. Z góry dzięki
  12. proszę o usunięcie...
  13. Lastk

    Grzejący się 2.0

    Hej wg mnie z temperaturą jest ok. Też mam w książce zaznaczony zahnriemen i był wymieniony komplety rozrządu z pompą wody w serwisie (niech mechanik sprawdzi Ci date na napinaczu i reszcie rozrządu, po ściągnięciu obudowy rozrządu dobrze wszystko widać). Zjawisko obrotów przy sprzęgle masz prawidłowe
  14. Hej, dzięki. Wydaje mi się, że jednak z pompy - wrzucam filmik: Od 10 minuty kręce kierownicą. Napinacz, rolka, sprzegielko i pasek wymienione pół roku temu. Łożyska w alternatorze też nowe. Jedyne czego do tej pory nie dotykałem to sprężarka klimy ale dzwięk jest bliżej góry. Mechanik wspominał coś o jakimś zaworze na pompie wspomagania, jest coś takiego? Do tego mam jeszcze „chwilowe obciążenie kierownicy” przy kręceniu na postoju... Czytając inne tematy przewija się ten problem przy wężu łączącym pompe z przekładnią, czy on może powodować taki dzwięk? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...