Jump to content

indyczes

Pasjonat
  • Posts

    157
  • Joined

  • Last visited

About indyczes

Informacje

  • First name
    Sławomir
  • Location
    podkarpackie

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Limuzyna
  • Year of production
    2005
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

indyczes's Achievements

3

Reputation

  1. Będzie chodził bez Diversity, może być problem ze słabszymi stacjami, ja miałem swego czasu inne radio i wywalało na VAG-u przerwę obwodu diversity a działało ok.
  2. trochę maławe, ale w sumie może być,powinno być 4bar, kup oryginalny filtr i go wymień, jak zamontowałem KNECHT i była lipa, dopiero oryginał rozwiązał sprawę. Szkoda,że nie dałeś wkładu pompy Pierburg, idealnie pracuje za oryginał i jest cicha.
  3. Witam. Pewnie pompa paliwa w baku niedomaga, na początek proponuję zmierzyć ciśnienie paliwa na listwie.Filtr paliwa może też wchodzić w grę i tutaj uprzedzę w razie wymiany tylko oryginalny filtr, na innych zazwyczaj same problemy. Miałem to samo, wymiana wkładu pompy paliwa i filtra załatwiła problem. Nie buczy Ci ta pompa w baku?
  4. Nigdy spalanie pelletu nie będzie tyle samo co węgla, zobacz jaką ma kaloryczność węgiel a jaką pellet.
  5. Używam kotła na pellet już od 3 lat i jestem zadowolony, to zużycie co podajesz to raczej między bajki włożyć przy takiej powierzchni do ogrzania, pytanie jaki budynek, w jakiej technologii, docieplenia itp.
  6. Na początek zmień korek na zbiorniczku wyrównawczym,kup oryginał w ASO, koszt niewielki. Jeśli chodzi o nieszczelność to sprawdź czy nie masz pęknięty króciec plastikowy z tyłu silnika tam gdzie wchodzi czujnik temp to stała przypadłość w tych motorach.
  7. Z tego co widać na fotce powinien być poprawiony w stosunku do starszych.
  8. Najpierw należy zacząc od podoginania pinów na wtyczkach pompowtrysków, koszt zerowy i w wielu przypadkach pomaga.
  9. Do AVF będzie pasować,tylko musisz dokupić metalową uszczelką pomiędzy nią a głowica. Sam taką zakładałem.
  10. Nieciekawie to wygląda, tarcze nie są fiolatawe czyli przegrzane? Ewidentnie jakieś chińskie badziewie. Ja bym to reklamował.
  11. Tak czy siak do sprawdzenia jak jest elektryczny to tym bardziej podatny na uszkodzenia,dieesla raczej ciężko zagotować. Niech autor wysili się i wrzuci fotkę co tam ma za chłodnicą
  12. Do sprawdzenia wentylator wiskozy.
  13. indyczes

    Odpalanie 1.8t

    Jest Knecht oryginał i Knecht made-in China. Jak kupiłem jako oryginał i był China,zmieniłem na zakupiony w ASO i problemy się skończyły.
  14. indyczes

    Odpalanie 1.8t

    W tym aucie filtr paliwa to tylko oryginał,wiem bo przerabiałem niedawno problem,też miałem problem z odpaleniem po dłuższym postoju, wymieniłem filtr paliwa Knecht razem z pompą paliwa i wiele nie pomogło. Wymiana filtra na oryginał definitywnie rozwiązała problem. Pompę paliwa dałem sam wkład Pierburg.Mierzyłeś ciśnienie paliwa na listwie?
×
×
  • Create New...