Skocz do zawartości

axel52

Pasjonat
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O axel52

Informacje

  • Imię
    sławek
  • Miasto
    Waterford

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia axel52

1

Reputacja

  1. Dzięki @Patrykbfb To tylko simmering wystarczy? Nie musi być uszczelka na cały profil?
  2. Witam. Szukam pilnie uszczelki jak na zdjęciu. Jak widać zrobiono na silikon A4 B8 z 2009 roku. Wie ktoś coś? Płacę każdą cenę
  3. Moim skromnym zdaniem gościu wiedział o usterce. Raczej nie zdarza się aby 2 miechy po zakupie skrzynia padła choć podczas zakupu była ok. Choć nie sorry, jak kupisz z nieuczciwego komisu to wszystko może ci paść nawet po tygodniu. Co zrobił aby to ukryć przed kupującym to nie wiem, ale zapewne są sposoby.
  4. Nie wiem jak to ująć, każdy bieg wchodzi ale tak jakby twardo choć nie wiem czy to dobre słowo, może lepiej będzie, że dźwignia skrzyni robi skoki podczas zmiany biegów.. Ten objaw mam od dłuższego czasu. Mam też wrażenie, że ciut płynniej biegi wchodzą po odpaleniu auta może przez 5 minut. Ale to już być może moje zwidy. Wymiana sprzęgła nic nie poprawiła w tej kwestii. tak jak wymiana oleju w skrzyni który był zresztą przyzwoity.
  5. Witam. Mieszkam w Irlandii i mam problemy z albo regeneracją skrzyni, albo kupnem sprawdzonej używki [ moja powoli dogorywa choć dalej pracuje ] W Polsce nie byłoby problemów tylko pytanie o dopasowanie. Czyli czy będzie skrzynia z Audi z kierownicą po europejskiej stronie pasowała do wersji z kierownicą po prawej?
  6. Mam jakieś zwykłe tarcze o fabrycznych wymiarach. Ceramika to raczej na pewno tania nie będzie więc odpada.
  7. No to może jakiś konkret które zestawy pylą mniej?
  8. Witam, ja z kolei zadam pytanie takie: - jakie tarcze i klocki mam założyć, aby felgi były czyste choć tydz. Na tą chwilę po umyciu na drugi dzień zaczyna się zbierać syf. Już pominę konieczność wymiany zacisków, ale to temat inny.
  9. Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem, że biegi 1-2 wchodzą dziwnie. Dziwnie w sensie, że nie ma żadnych zgrzytów czy innych niepożądanych dźwięków tylko drążek zmiany biegów ma opory wrzucić te biegi. Reszta wchodzi normalnie. Zmieniłem olej w skrzyni, jaki był to nie wiem, ale jak mechanik zlewał go to był jak nówka, niczym się nie różnił kolorem w szklance od nowego Ravenolu który zalałem. Na śrubie był 1 mały opiłek i to tyle. Niestety nic to nie pomogło i dalej jest to co było. Jestem na etapie szukania warsztatu który zregeneruje skrzynię, ale pytanie mam czy jest taka opcja aby zębatki były ok tylko wybierak [ tak to się chyba zwie ] ma jakiś problem? Z góry dzięki za pomoc i pozdro
  10. Czy to będzie dobry wybór? RAVENOL MTF-2 SAE 75W-80 API GL4/GL5 vollsynthetisches Getriebeöl 1Liter | eBay WWW.EBAY.IE RAVENOL MTF-2 SAE 75W-80 API GL4/GL5 vollsynthetisches Getriebeöl 1Liter | Auto & Motorrad: Teile, Öl, Pflege- & Schmiermittel, Sonstige | eBay! Lub ten? Febi Bilstein 75W Gearbox Oil GL-4 | 21829 1 Litre WWW.OPIEOILS.CO.UK The UK's largest independent supplier of automotive oils, fluid and parts. We've products to suit any vehicle, from full blown Race / Track weapons, to Daily Drivers looking to save money. Plus FREE expert...
  11. Dam ja WAUZZZ8K3AA038421 Ostatnio lałem Liqui Moly kupiony w sklepie w mojej mieścinie w Irlandii. Teraz sklepy zamknięte więc zostaje mi net, tam choć większy wybór choć akurat olej wolałbym kupić w sklepie Ma jakieś znaczenie mapowanie silnika? Co polecasz? Dzięki za porady.
  12. axel52

    stuki z przodu

    Witam. Mam problem ze zdiagnozowaniem stuków dochodzących z przedniej części podwozia. To znaczy nie ja mam tylko mechanicy próbujący to zrobić podnosząc auto i sprawdzając co i jak. Niby wsio jest ok, luzów nie ma nigdzie ale,ale, ale. Nic nie słychać jadąc tylko po gładkiej drodze, byle nierówna nawierzchnia i się zaczyna kakofonia taka, że nic tylko wysiąść i pojechać autobusem. Problem zaczął się jak sądzę po ściągnięciu osłony pod silnikiem i skrzynią biegów. Jak sądzicie czy jej usunięcie spowodowało, że jakieś części które były podtrzymywane klipsami osłony teraz latają gdzieś w środku? Stuki są głuche, nie metaliczne. Ja jeszcze stawiam na amortyzatory choć auto się prowadzi dobrze, ale być może nie wiem. Nawet nie mam gdzie pojechać na sprawdzenie amortyzatorów bo same rolki nic nie wykazały. Co sadzicie?
  13. Nie mam zamiaru go lać bo jak pisałem jest za drogi i dlatego dopytuję o inne.
  14. To zabulę 2x drożej niż za tego Vw z Allegro.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...