Skocz do zawartości

Lolek

Pasjonat
  • Postów

    203
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Lolek

Informacje

  • Imię
    Karol
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CGLC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Lolek

  1. Witam, jestem świeżo po wymianie rozrządu. Zostały wymienione również popychacze. Auto odpala normalnie jednak zauważalny spadek mocy. Synchronizacja walka -0.14 wcześniej było -0.5. Czy to może mieć aż taki wplyw? Mam wrażenie, że minimalnie dudni z filtra powietrza. Czy to kwestia samych popychaczy, które muszą się ułożyć? Będę wdzięczny za jakiekolwiek wskazówki. Pozdrawiam
  2. Tam jest obudowa termostatu, w którą wchodzi ta plastikowa rura. Fabrycznie siedzi tam gumowy oring. Możliwe że ktoś próbował to "reperowac" sylikonem
  3. Lolek

    B8 TrOOOOp

    Miałem ostatnio w rękach oba przeguby. Jak dla mnie Spidan wygrywa jakością osłony jak i dokładnością wykonania samego przegubu
  4. Lolek

    SWAP hamulców w A4 B8

    Spokojnie 345/330 z s4 się zmieści do tej 17 z a5. Miałem u siebie taka felgę więc na spokojnie ten zestaw możesz brać.
  5. Witam, odgrzeje trochę kotleta. Potrzebuję kupić zawieszenie gwintowane do a4 b5. Do tej pory jeździło na AP i byłem zadowolony tak samo jak brat który odkupił odemnie auto. Niestety gwint dokonał żywota i muszę go wymienić. Teraz pytanie, nie ukrywam, że nowe AP cena opór. Zastanawiamy się nad MTS black/Gold czy ktoś miał z nim do czynienia? Ewentualnie jakaś alternatywa? Będę wdzięczny za pomoc
  6. Niestety bez rozklejenia się nie da. W lampie są 2 diody. Pozdrawiam
  7. Poratuje ktoś momentami dokrecania śrub poduszki i łapy silnika od strony rozrzadu? Passat b8 2.0 tdi 150km DFGA
  8. Skręcone może być prawidlowo, chodzi o samą łapę, może ona jest krzywa. Skoro wymieniasz x razy pasek a nadal to samo. Ewentualnie wałek posredni one też lubią mieć luz na panewce ale czy to jest powód nie wiem?
  9. Sprawdź samo mocowanie pompy, może ono być powodem. Że pompa nie jest w osi
  10. Lolek

    Czop tylnej piasty a4 b5

    Dzięki wielkie kolego
  11. Witam, potrzebuję informacji z jakim momentem należy dokręcić czop tylnej piasty w a4 b5 avant AVG. Chodzi o 6 śrub m8x22. Nigdzie nie mogę znaleźć takowej informacji, będę mega wdzięczny pozdrawiam
  12. Chodzi o te opilki na korpusie wtryskiwacza? Jak na moje oko za duże żeby znalazły się z układu paliwowego. Gniazdo miales dosc mocno zalane olejem? Jesli tak to oring mogl byc juz nie szczelny, a to moze swiadczyc ze opilki trafily tam z olejem . Dla świętego spokoju proponowałbym wyjac filtr oleju i sprawdzic czy na nim nie ma jakis opilkow
  13. Miałem podobnie, okazało się że winny był wtryskiwacz. Przytarta iglica. Objawy tylko po pierwszym odpaleniu na zimnym silniku i tak jak piszesz, problem znikał po przejechaniu kilkuset metrów. Korekcje wtryskiwaczy bliskie 0.
  14. Lolek

    Wypalanie DPF co 50 km ?

    Nie jest to najlepszy pomysł ale w ostateczności..... patrząc na auta które jeżdżą w PL to większość ich nie posiada. Jeszcze trochę wody w Wiśle upłynie zanim to zaczną egzekwować.
  15. Lolek

    Wypalanie DPF co 50 km ?

    W tym silniku czyszczenie egr przez jego budowę mija się z celem. To nie tak prosto jak w przedlifcie. Patrząc na ilość pracy przy jego demontażu lepiej założyć nowy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...