Skocz do zawartości

Madridista Olb

Pasjonat
  • Postów

    42
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Madridista Olb

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Miasto
    Lubuska Ziemia

Auto

  • Model
    A4 B8 Allroad
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CGLC
  • Napęd
    RWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

134 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Madridista Olb

  1. 1.5k km za mną. Na razie cisza odnośnie ciśnienia oleju. Jeżdżę na 5w50, DPF wypala sie co około 300-350km (75% jazdy to miasto). Jak na razie zostawiam ten olej. Myślę, że na jesień wleci płukanka i zaleje 5w40, a jak wszystko będzie w porządku to pomyśle, aby wrócić na 5w30. A no i zalany ceratec, bo wpadł mi w ręce. Ostatnio problem powrócił po 3kkm, także jeszcze się nie cieszę, dam znać za jakiś czas.
  2. Zacisk hamulcowy mógł się zablokować i klocki trą o tarczę.
  3. Witam, poproszę o jakiś zestaw hamulców przód (tarcze i klocki) do A4 B8. VIN: WAUZZZ8KXDA056676
  4. Po około 2.5kkm znów pojawiła się kontrolka niskiego ciśnienia oleju. Auto ponownie na warsztacie, założony nowy czujnik ciśnienia, nowe dysze natryskowe i wymiana odmy. Dodatkowo chciałem zalać nowym olejem Motul 8100 X-clean C3 5W40 5W40, który spełnia normy DPF (użytkownik forum zasugerował żeby zmienić 5W30 na 5W40), a mechanik zalał olejem Motul 8100 Power 5W50. Nie mogę znaleźć nic na temat tego czy spełnia on normy DPF. Co sądzicie o użytkowaniu tego oleju w tym aucie?
  5. Jak przeczytasz inne tematy to dowiesz się, że nie ma niestety jednoznacznej przyczyny. Trochę loteria, miałem wymienioną pompę oleju na nowszy model. Przez 2.5kkm był spokój, a później problem powrócił. Teraz wymieniłem dysze natryskowe i nowy czujnik ciśnienia oleju. Czas pokaże
  6. Dzwoniłem do serwisu, gdzie wstawiali mi nową pompę oleju. Mowia, ze pomysla co to moze jeszcze byc i dadza znac. Najgorsze jest to, że niektorzy pół silnika wymieniali, gruntowne remonty zrobilii i problem wracał. A ktoś inny wymienił filtr oleju i sprawa została załatwiona.
  7. Miałem jeden bagnet, zakupiony na allegro niby pod dokładnie moje auto ale nie dość że nie szło z niego odczytywać stanu oleju to jeszcze spod korka dmuchalo. Zaraz tak zrobię i zamówię drugi porzadniejszy. Co nie mniej zastanawia mnie i tak skąd takie dziwne zachowanie na MMI.
  8. Paliwo od nie wypalenia się DPF z miejsca wykluczam, akurat pod tym względem kontroluje jego prace. Jestem również świeżo po jego praniu i wypala sie co około 500-600km. Dziś rano wskaźnik pokazywał jedną "kreskę" poniżej Max. Po dojechali do pracy, rozgrzaniu silnika i po ponownym sprawdzeniu stan jest ten sam. (Wszystkie procedury co do jego prawidłowego sprawdzenia zostały zachowane). Jak dla mnie dziwna sytuacja.
  9. Witam, w moim CGLC według MMI przybyło oleju. Chciałem zrobić test tzn. przy jakim stanie licznika wyskoczy mi komunikat z prośbą o dolanie 1l oleju, gdyż zmagam się z jego zużyciem. A więc od zalania oleju na full zrobiłem 3kkm, i konsekwentnie obserwując MMI jego stan stopniowo ubywał, aż do dziś gdy na wyświetlaczu poziom spadł poniżej minimum, że aż nie było go widać. Postanowiłem, że dojadę do domu i wtedy go doleje. Jakie było moje zdziwienie, gdy po dojechaniu do domu komputer pokazywał full oleju. Po kilku próbach resetowania stanu i sprawdzania poziomu oleju na mniejszych temperaturach silnika wartość oleju spadła tylko nieznacznie. Jak to rozumieć, miał ktoś taki przypadek? Sprawa może być trochę skomplikowana bo dziś po raz pierwszy od ponad miesiąca, gdy wymieniłem pompę oleju znów wyskoczył komunikat o niskim ciśnieniu oleju (ale już nie o tym). VCDS nie pokazuje żadnych błędów, oprócz przełącznika różnicy ciśnień w związku z tym ciśnieniem oleju. Chciałbym się skupić stricte na tym przybyciu oleju. Nie mam bagnetu, więc niestety na ten moment fizycznie nie sprawdzę ile go jest.
  10. Jaki olej możesz polecić 5w40 z DPF. Myślę, że warto spróbować.
  11. Jakie dalsze kroki? Ja się chyba pospieszyłem z tą nową pompa oleju, bo dziś znów mi ta kontrolka wyskoczyła z inf o niskim ciśnieniu. Półtora miesiąca było dobrze, a dziś takie zaskoczenie.
  12. Pompę oleju wymieniłeś na tą samą z tego modelu? Miałem ten sam problem i po wymianie pompy na nowszy model problem zniknął.
  13. @Langista dobrze podpowiada, sprawdź kostkę, podociskaj styki. Ja bym tam upatrywał problem. Komputer jakie błędy pokazuje?
  14. Dzięki za odpowiedź. Miałem wymieniane 2 termostaty niedawno, widocznie coś schrzanili.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...