Skocz do zawartości

Pioteroo1225

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pioteroo1225

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Toruń

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BLB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Pioteroo1225

0

Reputacja

  1. Oczywiście odpaliłem go tylko na 5 sekund żeby zobaczyć czy jest poprawa. Auto na lawecie pojechało na warsztat. Zapewne pompa oleju tak jak piszecie, jednak niepokoją mnie dalej te odgłosy z tyłu dochodzące jakby ze zbiornika paliwa. Spotkał ktoś się z czymś takim? Opisałem w poście. Pozdrawiam
  2. Witam mam następujący problem. Posiadam B7 2.0 TDI BLB i podczas szybkiego ruszania zapaliła mi się dzisiaj kontrolka "Oil pressure". Zjazd na bok, na bagnecie trochę powyżej minimum dolałem do maxa, odpaliłem i chodzi bez komunikatu jednak wydaje z siebie dziwne dźwięki. Dodam jeszcze że kontrolka dalej zapala się podczas wysokich obrotów czy też szybkiego ruszania. Podczas wkręcania na obroty turbina bardzo dziwnie chodzi, syczy czy coś w ten sposób. W dodatku za mną gdzieś w pobliżu pompy paliwa czy zbiornika po odpuszczeniu gazu wydaje się dziwny dźwięk jakby cmokania, ssania, takie puste echo rozchodzi się. Nie jestem pewien czy to powiązane ze sobą ale wydarzyło się to w tym samym momencie. Nastawiać się na pompę oleju? Czekam na pomoc, pozdrawiam.
  3. Witam, jestem zmuszony do wymiany silniczka sterujących klapami o numerze 8E1820511. Podpowie ktoś jak się do tego zabrać. Dowiedziałem się tyle że większość silniczków jest umieszczona za schowkiem a ten jako jedyny od strony kierowcy. Powie mi ktoś co rozbierać aby się tam dostać? Dziękuję za każdą podpowiedź. Pozdrawiam.
  4. Witam, być może padło już takie pytanie na forum aczkolwiek nie mogę znaleźć nic takiego. Posiadam A4 B7 2.0TDI 140KM po mapie ~190KM. Styl jazdy dosyć agresywny. I tutaj moje pytanie, jaki olej polecacie zalać? Rocznik 2005 czyli bez DPF, EGR całkowicie zaślepiony. Aktualnie zalewam 5W40 z normą 505.01. Producent zaleca oczywiście 5W30 504.00/507.00 co w moim przypadku jest raczej bez sensu. Mój "znajomy" polecił mi olej 5W50 konkretnie Valvoline VR1 Racing. Czy jest sens lać taki olej czy mija się to z celem? Dziękuję za każdą podpowiedź. Pozdrawiam!
  5. Witam. Pacjent A4 B7 2.0TDI BLB. Chciałbym zrobić bezpośrednią płukankę wtrysków. Podpowie ktoś które przewody zostają a które do puszki z preparatem bo nie mam pojęcia który od czego jest. Żeby było mi łatwiej to ponumerowałem je więc może ktoś powie który za co odpowiada i jak tą płukankę zrobić. Z góry dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam
  6. Witam, dziś rano zastała mnie taka niespodzianka jak na zdjęciu. Pan na szczęście zostawił karteczkę z numerem telefonu. Pytanie teraz zderzak według ubezpieczalni będzie podchodził do wymiany czy do lakierowania? Jestem kompletnie zielony w tych tematach. Możecie podpowiedzieć jak to dobrze rozegrać. Może mieliście podobną sytuacje i jak to rozegraliście aby dostać większą kwotę z odszkodowania. Mam świadomość że zapewne będę musiał się odwoływać. Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...