Skocz do zawartości

Cieniq

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Cieniq

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    LUBAWKA

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AFN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Cieniq

0

Reputacja

  1. Przepraszam że tak długo ale miałem tez przeprowadzkę na gloqie już śpieszę z dalszym postepem prac Oto co tym razem zostało zrobione VID-20230928-WA0000.mp4 A tak wygląda stan paska po 1200km oczywiście już po tej naprawie I teraz jedyne co mnie martwi to z prawej strony patrząc na zdjęciu krawędź paska jest swietlista Chyba trzeba bedzie sie udać jeszcze do innego mechanika bo rozrząd w 1.9 afn widocznie to sprawa nie do rozwiązania no chyba ze to normalny objaw ze pasek sie nie wiem delikatnie zużywa na krańcu od strony pasa przedniego
  2. Ale tam zbytnio nie ma możliwości skrecenia innaczej jest blok silnika pompa no i klasycznie otwór i śruba zresztą to jest 2 pompa obie byly by nie osiowo skręcone? Chodzi o koło na wałku pompy ( prawe ) czy to na wałku silnika ( lewe ) Jak zerkniesz na 1 film rozrząd jest jakgby skoszony tak ze lewa strona cala okej a z prawej jest pasek sciagany nie wiem jak to dobrze opisać ale jest jagdyby rozrząd ze skosa
  3. Witam mam problem z rozrządem w samochodzie ( robione to już bedzie z 6 raz .. ) Paski nie dojeżdżają 10tys km Poniżej wrzuce film od mechanika oraz po krotce opiszę przebieg tego co sie dzialo ciekawego z tą audi 2023.02.20 - Zakup samochodu ETAP 1 -Auto ściągnięte na lawecie z pod Wrocławia z paskiem w stanie jak na filmiku poniżej ( To był świeżo robiony rozrząd 5tys km )Nie zaglądałem pod oslony no bo to już 2 raz gdzie jest on robiony na tą usterkę i tym razem miało byc wszystko dobrze a jak się okazalo nie było.. VID-20230828-WA0001.mp4 Etap II Wymiana tym razem jeszcze pompy wtryskowej znowu kapletny nowy rozrząd poniżej zamieszczam filmik co i jak wyglądało gdy było poskładane VID-20230901-WA0001.mp4 No i tym razem kontrola paska w formie zdjęć i wysylania do mechanika co 200KM i znowuż podobna sytuacja pasek jest sciagany z koła.. Zdjęcie poniżej to przebieg 850 km na NOWYM PASKU ORAZ CALYM KAPLETNYM ROZRZĄDZIE.. Na tą chwilę chyba już 6 raz auto zostało oddane do mechanika na robote rozrządu ma ktoś może jakiekolwiek pomysł co jest nie tak i dlaczego tak się dzieje bo osobiście to chyba nikt nie sprawdza rozrządu co wyjazd w jakąkolwiek trase to ma być coś co wystarcza na 10 tysiecy kilometrów bez zaglądania pod osłony
×
×
  • Dodaj nową pozycję...