KINIAM

Pasjonat
  • Zawartość

    388
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

7

O KINIAM

  • Urodziny 30.08.1953

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Lokalizacja
    Bitburg

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rocznik
    1996
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    ADP
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

2045 wyświetleń profilu
  1. KINIAM

    Raczej loteria. Trochę tych opiłków poszło dalej w kierunku silnika, gdzie doszły to ?. Widziałem łopatki turbo po piachu ale to tutaj na zdjęciu to zmęczenie materiału, coś się oderwało i momentalnie uszkodziło pozostałe łopatki.
  2. KINIAM

    1. a jakie dokładnie to oleje ?. 2. trudno orzec jak to jest przy zagazowanym silniku ale na benzynie miewałem w tym silniku ubytek 250 ml na 1000 km przy słabej jakości oleju i długich trasach po gorących autostradach oraz mocne deptanie gazu a po mieście i okolicy zrobiłem 2000 km i oleju znikła 100. 3. to miałeś świetny silnik, mnie na benzynie łykał 1 - 2 litry na 10/12 tys. km.
  3. KINIAM

    Zamiast G002 rzeczywiście zalewają G004 ale nie zawsze z dobrym skutkiem, sprawa uszczelnień. Zupełnie inna sprawa jak magiel po regeneracji i ma nowe uszczelnienia odporne na syntetyk. Febi produkuje minerał 06162 ale nie polecam lepiej minerał TOTAL LHM+.
  4. KINIAM

    Może być ten syntetyk Febi 06161, choć radziłbym zalać coś innego np. Liqui Moly Art. 1127 Zentralhydralikoel lub Pentosin CHF 202. W roku 2007 stosowano w przekładniach syntetyki ale sprawdź korek zbiorniczka czy jest napis lub kolor nakrętki.
  5. KINIAM

    Admin wrzuci te nasze wypociny do kosza i będzie miał rację. Temat jest opisany w wystarczający sposób na forum. Żaden olej przez Ciebie wybrany nie jest odpowiedni. Do tej skrzyni G 052911 niby SAE 75W90 ale według VAG lepkość 40 stopni 76,6 a 100 stopni 14,6.
  6. KINIAM

    Klocki Ferodo jak również innych firm są produkowane w technologii niskometalowej lub półmetali więc potrafią piszczeć mniej lub bardziej, bardzo różnie z tym bywa, taka trochę loteria. Ferodo / Federal Mogul Motorparts produkuje klocki z różnymi okładzinami ciernymi /pomijam ceramiczne/, i starają się eliminować piski o częstotliwości 300-5000 Hz. Dawne nie piszczące to klocki azbestowe już nie produkowane. Przyszłość to coraz tańsze i ciche okładziny ceramiczne.
  7. KINIAM

    Można zalać olej w innych lepkościach a jak to zagazowany silnik to diesla nawet korzystniej.
  8. KINIAM

    Antyreset : - Dodatkowe źródło - aku włączone szeregowo do przewodów zasilania, nie do wymienianego aku. - Lub specjalny prostownik przez gniazdo zapalniczki o ile jest aktywne przy wyłączonej stacyjce.
  9. KINIAM

    Będę bronił jakości tych olejów. Maja wyśmienite produkty i bardzo szczelną dystrybucję. Używam ja i moi znajomi od prawie 20 lat i nie było żadnej wpadki jakościowej.
  10. KINIAM

    A jaki dokładnie ? SCT - Mannol - Fanfaro z jednej stajni, blendują oleje na całkiem przyzwoitych bazach.
  11. KINIAM

    Przy zdejmowaniu zacisków zablokuj płyn w przewodach, układzie a jak będziesz montował zaciski po regeneracji to płyn wymień. Czyszczenie zacisków to żmudna praca na koniec tęgo procesu radzę skorzystać z myjki ultradźwiękowej. Pod określony kolor szczególnie jasne czyste kolory np. żółty, czerwień, błękit warto zastosować odpowiedni podkład.
  12. KINIAM

    Jaki to był :1. motul ? 2. zwykły valvo ? 3. valvo longlife Silnik wył na zimnym czy ciepłym czy tez bez różnicy ?. Sorry za dociekliwość ale mam na obserwacji dwóch pacjentów.
  13. KINIAM

    Na forum powinieneś znaleźć procedure pomiaru ciśnień. Z tego co pamiętam temperatura silnika 90 stopni przy 2000 tys obrotów powyżej 1,3 bara, 3500 coś ok. 3,5 - 4,5 bara.
  14. KINIAM

    1. sporo silników ALT na PB czy zagazowanych biega na takim oleju, zwłaszcza te co sporo piją. niektóre 10W40 maja wyśmienite parametry ale i odpowiednia cenę. 2. może Castrol podaje że 10W60 to syntetyk ale co najwyżej w 70/80 % o ile firma przestrzega odpowiednie normy. 3. lepkość 5W50 to nadal może być hardkor dla tego silnika lub jego podzespołów zwłaszcza przy zimnym rozruchu, radze lepiej zalać 5W40. 4. radzę nie mieszać olejów o skrajnych parametrach nawet jeśli to "syntetyki" jak piszesz, są one zupełnie inaczej blendowane. Co rozumieć pod blendowanie: - użycie baz olejowych grupy III, III +, IV i V w odmiennych proporcjach /to jest jakby trochę mniejszy problem dla silnika przy dolewkach innego oleju/. - użycie różnych dodatków do oleju pod względem ilości i składu / tu niestety przy dolewkach innego oleju niż ten co w silniku, mogą dodatki nie współpracować ze sobą a wręcz odwrotnie po chemicznym połączeniu szkodzić silnikowi /.
  15. KINIAM

    Też słyszałem i widziałem takie silnik zalane ...W50. Lecz trzeba bacznie uważać na zimny rozruch i ciekawiłby mnie wpływ takiego oleju na zawór ciśnienia oraz wariator. Kolega KAMWON powyżej opisuje stosowanie od zawsze do ALT- a oleju 10W60 bez żadnych konsekwencji dla silnika.