KINIAM

Pasjonat
  • Zawartość

    471
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

12

1 obserwujący

O KINIAM

    Informacje

    • Imię
      Krzysztof
    • Lokalizacja
      Bitburg

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      1996
    • Silnik
      1.6
    • Kod silnika
      ADP
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    2404 wyświetleń profilu
    1. KINIAM

      Dolewki nie usuną powstających zanieczyszczeń w oleju. Zajrzyj do silnika eksploatowanego przez kilka lat na oleju LL.
    2. KINIAM

      Olej Neste Oil PRO C3 5W40 średnia półka a oliwa naprawdę wyśmienita do tego środek na tarcie Bizol o91 taki ekonomiczny lub coś lepszego CeraTec Liqui Moly lub może coś od Forte lub Archoil.
    3. KINIAM

      Czemu chcesz dalej lać 10W40 ?. Ile chcesz wydać na olej ? Filtry Knecht lub Mann. Do oleju warto dodać dodatek na tacie, szczególnie po remoncie.
    4. KINIAM

      Jestem bardzo ciekawy czy to wina chłodnicy bo jeśli tak to mechanik nie popisał się. Nie odstępuj od pojazdu przy ustalaniu przyczyny i raczej pojechałbym do innego mechanika. A potem poważna rozmowa z tym pierwszym naprawiaczem.
    5. KINIAM

      Dasz radę zrobić sam. Chodzi o doginanie pinów kabli zaworów elektromagnetycznych i ich oczyszczenie a nie czyszczenie pompek. Słabo szukasz jest to opisane na forum lub popatrz na YouTubie.
    6. KINIAM

      I jak zrobiłeś pomiar sprawności akumulatora ?. Będzie żył czy też do wymiany ?.
    7. KINIAM

      I już coś wiadomo ?. Co szwankuje w silniku ?.
    8. KINIAM

      Oględziny klocka od strony materiału ciernego wszystko wyjaśnią. Może wykruszony lub pokruszony materiał cierny ?. Pole tarcia na tarczy posiada chyba wgłębienia ?. Tak czy siak czeka Cię demontaż.
    9. KINIAM

      Czujnik temperatury oleju należy założyć w misce olejowej. Normalna temperatura to 100/115 może w jakimś stresie 125 stopni.
    10. KINIAM

      Akumulator produkowany przez ZAP Sznajder Batterien S.A. , tanie, obsługowe/będzie łatwo sprawdzić ilość i gęstość elektrolitu/ dość odporne na zasiarczenie. Jeśli kupiłeś go z półki /ważna data produkcji/ bez kwitu o parametrach zwłaszcza pojemności to różnie może być z jego jakością. Jak każdy aku wymaga w pierwszym roku eksploatacji ok. dwóch doładowań na prostowniku, potem wystarczy raz do roku najlepiej przed zimą, o ile robisz te 10/15 tys. km rocznie w przypadku większych przebiegów i garażowania zimą pod chmurką procedury dbałości o akumulator są inne. Często nawet lepsze aku bez odpowiedniej dbałości o jego stan wytrzymują tylko kilka lat. Mam w benzynie Molla 9 lat, 120 tys. km a w dieslu 7 rok 100 tys. km Vartę Blue i jeszcze tę zimę powinny dać radę.
    11. KINIAM

      A ja mam kompresję na cylindrach a branie oliwy na maksa i też będzie remontowany. Mechanik po dobrej inspekcji silnika powie ile za remont. Kupno zdrowego ALTka w to raczej wątpię, włożysz niby dobry silnik i za jakiś czas ponownie wyjmowanie. Co do adaptacji innej jednostki to koszty mogą iść mocno w górę.
    12. KINIAM

      To są wartości nominalne akumulatora. Potrzebny jest pomiar rzeczywisty i tego nie zrobisz zwykłym miernikiem. Pomiary napięcia aku i ładowania oraz gęstość i ilość elektrolitu to można zrobić samemu ale nawet prawidłowe wyniki to nie wszystko co może świadczyć o stanie aku. Jak nie wiesz jak to zrobić podjedź tam, gdzie sprzedają akumulatory powinni mieć odpowiednie mierniki. Potem napisz jaki jest pomiar. Z tego co opisujesz albo aku jest głęboko rozładowany albo raczej stracił swoją pojemność. Nie podajesz co to za aku i ile lat eksploatacji
    13. KINIAM

      I zamontowanie w taki sposób filtra przełożyło się na coś realnego poza dźwiękiem ? Robiliście jakieś pomiary przed i po montażu filtra ?.
    14. KINIAM

      Sprawdź pojemność akumulatora.
    15. KINIAM

      Tak wróżąc z z fusów to lejące wtryski, może uszczelnienia olejowe o ile olej znika. Chyba trzeba podłączyć pod kompa aby nie rozbierać tego co nie trzeba. Ile masz przebiegu ? katalizator też masz ? od jak dawna takie zjawisko ? Serwis bieżący eksploatacyjny olej, filtry są OK ?.