KINIAM

Pasjonat
  • Zawartość

    437
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

11

O KINIAM

  • Urodziny 30.08.1953

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Lokalizacja
    Bitburg

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rocznik
    1996
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    ADP
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

2261 wyświetleń profilu
  1. KINIAM

    Nie możliwe, że nie możesz ich namierzyć. Są dostępne na wielu portalach handlowych, wahacz dolny przedni zewnętrzny prosty/nośny i dolny tylny wewnętrzny krzywy tzw. banan. Cena jest dość wysoka jak to Lemfordery. Czemu wymieniasz tylko dolne ?
  2. KINIAM

    W sklepie źle Ci doradzono. Ten olej co zalałeś ma znacznie przekroczoną lepkość kinematyczną przy 40 stopniach C w stosunku do referencyjnej. I tak jak już napisano przy 0 stopni czy minusowych zapewne będą problemy z lewarkiem i biegami.
  3. KINIAM

    Generalnie też byłbym za wymianą jeśli to pęknięcie, jednak widywałem gorsze wizualnie powierzchniowe ubytki dalej jeżdżące i nic się nie stało. Nie jestem do końca pewien czy to co widać na zdjęciu to ewidentne pęknięcie a nie np. otwarcie się rysy skurczowej w żeliwie co często widuję. Niby większość tarcz powinna być prześwietlana i komputer takie coś w strukturze powinien wypatrzyć. Rzeczywiście są dopuszczalne pewne rysy i pęknięcia na tarczach hamulcowych.
  4. KINIAM

    Mam BLUE Vartę bezobsługowy w dieslu 7 rok robiłem pomiary i tę zimę jeszcze powinien wytrzymać, może kiedyś produkowali lepsze. MOLL Kamina niczego sobie. Polecam Duracell, Yuasa raczej te obudowy szare, Tuborg lub ukraińskie Westa Forse.
  5. KINIAM

    Ile masz na liczniku ? Ile oleju bierze ?. Mierzyłeś kompresję lub robiłeś próbę olejową ?. Wydanie kwoty 1500 zł na same uszczelnienia i brak pewności na zmniejszenie poboru oleju to tylko zbędny wydatek. Trzeba wymienić również tłoki. Przymierzam się do takiego remontu za jakiś czas
  6. KINIAM

    Wlej do tego silnika min. 500 ml płukanki LM i to tej Profesjonal a nie ta zwykła 300 ml lub 400 ml Forte.
  7. KINIAM

    Dawno nie widziałem aby ktoś zalewał do tego silnika 5W30. Większość jest na oleju 10W40. Ja zwykle zalewam 5W40 różnych firm. Do zagazowanego silnika potrzebny olej z jak najwyższym TBN i możliwie najwyższa lepkość kinematyczna w temperaturze roboczej silnika. Przy gazie należy skracać interwał wymiany. Można zalewać oleje dedykowane do diesla.
  8. KINIAM

    A4B7 sorry, nie zauważyłem jest na rynku od 2004 roku. Sprawdź korek jaki jest płyn. Zielony syntetyk i minerał zmieniają kolor na żółty, minerał może trochę szybciej. Jak kolor jest żółty to nie jest tak źle z płynem, widuję czarne po iluś tam latach eksploatacji.
  9. KINIAM

    Pompa i magiel jest stary ?. Kiedy wymieniano płyn ?. Przewody gdzieś się nie pocą ?. Po roczniku i jeśli nie wymieniałeś magla to w układzie powinien być minerał. Zawsze zalewam LHM Totala, Valeo, Mannol i jest OK.
  10. KINIAM

    ARAL należy do czołowych brand marek niemieckich choć od pewnego czasu w rękach BP. Olej jest bardzo dobrze zblendowany i w dobrej cenie. Kupując oleje LL i tak nie za mocno przeciągam interwał wymiany oliwy. Uwaga na podróbki, które pojawiły się pod koniec ubiegłego roku.
  11. KINIAM

    Temat był opisywany na forum. Teraz większość montuje mechaniczne choć ja wymieniałem na hydrauliczny i w przyszłym roku chyba nadal pozostanę przy hydraulicznym. Może silnik jest w dobrym stanie a może to jednak ten napinacz hydrauliczny bo jak słucham rozrządów na tym mechanicznym to są głośniejsze. Co poniektórzy przypisują to paskom i tak dalej, sam nie wiem co o tym sądzić i czy moja odsłuchowa opinia jest obiektywna. Rzeczywiście muszę zapytać w ASO czy montują wyłącznie mechaniczne.
  12. KINIAM

    Mannol - SCT ma dostępne karty techniczne i prawie wszystko można znaleźć w necie. Produkty godne polecenia, wytwarzane w oparciu o niemieckie normy. Chemia znana i stosowana w całej Europie, pamiętam jak w Polsce serwisy musiały cierpliwie czekać na dostawy.
  13. KINIAM

    1. oryginalnie był zalewany G11 z krzemianami i taki powinno się zalewać , można G12++/G13 mają trochę mniej krzemianów lecz nie powinno się zalewać G12/G12+ nie zawierających krzemianów. 2. Wirtualny wujek nie wystarczy, potrzebna fachowa ręka mistrza. 3. Jak przed gazem nie przygotowano układu smarowania to takie efekty lub stosowanie słabej jakości olejów. A jaki przebieg ?. Zagazowany silnik wymaga dobrych olejów z wysokim TBN tak jak do diesli i skracanie interwału wymiany oleju.
  14. KINIAM

    Ustawiłeś te oleje zgodnie z ich jakością jeśli wierzyć w to co podają ich producenci. Motul ma jednak podwyższoną lepkość HTHS przy wysokich temperaturach pracy silnika, oszczędności na paliwie nie będzie ale zapewne lepsza ochrona silnika. Silnik CAHA ma chyba coś 170 KM ale znam jednostki gdzie podniesiono moc powyżej 200KM i tam ten Motul powinien się sprawdzić. Mannol to też dobre ekonomiczne oliwy szczególnie te O.E.M.
  15. KINIAM

    Niczym nie powinieneś się martwić jeśli chodzi o takie ilości spalonego/odparowanego oleju. Wszystko zależy od stanu silnika, rodzaju oleju, stylu jazdy i robionych tras. Widuje takie co biorą znacznie więcej.