Jump to content

KINIAM

Pasjonat
  • Content Count

    693
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

27

1 Follower

About KINIAM

Informacje

  • First name
    Krzysztof
  • Location
    Bitburg

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    1996
  • Engine
    1.6
  • Engine code
    ADP
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

3,253 profile views
  1. Czyli bazujesz na opinii poprzedniego właściciela, trzeba zweryfikować i czy na podstawie wyświetlacza czy bagnet serwisowy. Olej prawdopodobnie Castrol LL 5W30 mam nadzieję tylko, że nie był wymieniany w trybie LL. Prawdopodobnie masz DPF ciekawe w jakim stanie, do kontroli turbina, EGR, odma potem to już pozostaje sam silnik.
  2. Jaki dokładnie masz silnik/rocznik , na jakim oleju, jaki przebieg, od kiedy jest taki pobór oleju ?.
  3. To ten tył przetoczyłeś ? . Czy zdjęcia dotyczą przodu ?.
  4. 1. Jakie klocki i jakie tarcze ?. Jak toczone tarcze ? Sprawdzone bicie tarcz po zamontowaniu ? 2. Nie to nie jest normalne. 3. Co to znaczy po nocy ?. Jak zimne piszczą a jak rozgrzane to nie ?. 4. Zawsze piszczą przy małych prędkościach? Jeśli zaciski OK to materiał cierny klocków jest twardy metaliczny stąd te piski lub są pory powietrzne między materiałem ciernym klocków a powierzchnią tarczy i do póki nie zostanie wyciśnięte powstają piski.
  5. KINIAM

    3,0 v6 asn

    Przebiegi o ile potwierdzone to nic dla tego silnika. Gaz może zrobić swoje jak silnik nie jest pod niego przygotowany a potem brak dbałości. Gaz dobrze sprawdza się w tym silniku.
  6. KINIAM

    3,0 v6 asn

    To nie jest bolączka tego silnika. Z jakimi przebiegami oglądałeś te silniki i czy miały gaz ?.
  7. Mam tarcze ORI prawie 200 tys.km przebiegu i lepiej wyglądają niż te na zdjęciu powyżej, żadnych porów w odlewie. Klocki montowałem różnych producentów chyba z 4 komplety , ostatnio Remsy. Zaciski mają 23 lata nadal ORI nic przy nich nie było robione poza konserwacją co 5 lat przy wymianie klocków i płynu hamulcowego. Zero pisków. W lato mam zamiar wymienić tarcze a w zaciskach wymienię tłoczki i gumy najwyższy czas ale to co czytam o nowych tarczach i piszczących klockach trochę mnie przeraża.
  8. 6 lat temu przy przebiegu coś pod 200 tys. km zalałem ten olej wraz z dodatkiem na zmniejszenie tarcia obecnie na liczniku ponad 300 tys. km. Skrzynia przed wymiana oleju działała poprawnie po wymianie i aktualnie brak zauważalnych zmian. Mój przyjaciel nawet stwierdził, że po wymianie oleju przez przez pierwszy miesiąc jakby bardziej opornie wchodziły mu wszystkie biegi ale dzisiaj nie narzeka.
  9. Oleje mają taka samą normę ale inne aprobaty. Na drugim zdjęciu oleju Specific na dole masz napisane Synthese-Technologie, patrz kilka postów wcześniej masz identyczne z napisem w tym samym miejscu 100% Synthetic, na różne rynki dystrybucyjne o różnych normach kwalifikacji co jest lub nie jest Syntetykiem.
  10. Sporo tego dochodzenia już zrobiłeś ale chyba szkoda czasu i gdybania radzę podjechać na hamownię. Piszesz "diagnostyka zrobiona ...parametry w normach ... " coś musi być pominięte, wierzę jednak w Twoje odczucia braku mocy. Mógłbym zadawać kolejne pytania i to nadal by było wróżenie z fusów.
  11. Nic ostatnio w silniku nie było robione ?.
  12. KINIAM

    Tarcze i kolcki

    1. co to za firma te FTA ?. 2. słabiutkie to klocki. 3. kwota mocno budżetowa a przecież to element bezpieczeństwa.
  13. Spróbuj żarówki Tungsram : 1. BLUE Sport Light +50% 4000K. 2. Sport Light 4200K. 3. Sport Light Extreme 5000K. Te pierwsze mam już drugi rok a nr.2 i 3 jaśniejsze światło od niedawna. RING-i / ciekawe kto dla nich robi, gdeż wyglądają jakby zeszły z taśmy GE- TUNGSRAM / bardzo dobre światło ale cena wysoka i żywotność krótsza.
  14. Kulon 912 ale cena dość wysoka może zakup przez całą rodzinę dla większej ilości pojazdów. Znacznie tańszy ale wyśmienity Blue Box od Piotra Krawczyka o ile będzie je nadal tworzył bo coś ostatnio brak.
  15. 1. To jest w normie. 2. Tak może być. Ta ładowarka ze zdjęcia / podobnie jak znakomita większość pseudoładowarek / nie naładuje Twojego akumulatora, wykres na jej obudowie kłamie. Prawdopodobnie szczytowy prąd ładownia to 4A a potem poniżej 2A przy napięciu max. 15V. Alternator przy prawidłowym prądzie ładowania również nie naładuje akumulatora. Jak już trafiłeś do elektryka to niech profesjonalnie naładują aku i przemierzą jego pojemność. Warto sprawdzić datę produkcji może aku leżało gdzieś na półce a przed sprzedażą nie naładowano go, potem 2 miesiące niedoładowania w samochodzie i klops.
×
×
  • Create New...