KINIAM

Pasjonat
  • Zawartość

    496
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

15

1 obserwujący

O KINIAM

    Informacje

    • Imię
      Krzysztof
    • Lokalizacja
      Bitburg

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      1996
    • Silnik
      1.6
    • Kod silnika
      ADP
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    2532 wyświetleń profilu
    1. KINIAM

      Bardzo dobry olej.
    2. KINIAM

      Powrotny ma zwykle mniejszą średnicę, tak to ten od strony kabiny. Zasilający w kierunku pompy łatwo zobaczyć i zlokalizować. Co do płynów to wybór przeogromny, ostatnio stosowałem Pentosin-Fuchs.
    3. KINIAM

      5W40 Neste Oil Premium +
    4. KINIAM

      RING, General Electric, Tungsram pochodzą prawdopodobnie z tej samej taśmy produkcyjnej. Zależy na jaką powtarzalność trafisz co do jakości ustawienia włókna. Philipsy również dobrze się sprawują. Najlepsza według mnie jakość to Ringi i Osram ale Sylvania. Oczywiście te + 90/120/150% nie przekłada się na to, że strumień światła będzie o tyle większy ale jaśniej jest. Okupione to jest trwałością ale Ringi i Sylvania biegają już drugi rok.
    5. KINIAM

      1. Ciekawe jaki ?. Mineralny czy syntetyczny, obydwa w przypadku Febi są zielone. 2. Po zalaniu był zielonkawy, potem robi się zółto-słomkowy a po dłuższej eksploatacji ciemnieje nawet do czarnego. 3. Total lub Mannol LHM+, Only minerał.
    6. KINIAM

      NIE. Płyny się nie mieszają i DOT4 opadnie na dół układu.
    7. KINIAM

      " Łysy" spoko gość i wszystko jasne. Kto myślał, że EGR, przepustnica i dolot będzie jak nówka to się zawiódł. Należę do grona tych starszych fanów motoryzacji i polegam na starych sprawdzonych metodach jednak trzeba na to mieć czas i działać systematycznie. Wodorowanie daje poczucie że zrobiliśmy co należy dla silnika za nie duże pieniądze. Na zachodzie wodoruje się silniki od nowości co rok/dwa zwykle te biegające w miejskim trybie.
    8. KINIAM

      Mechanik dopuszcza zakupione elementy przez właściciela pojazdu do montażu i odpowiada za wszystko. Co do dokręcania to pełna odpowiedzialność po stronie mechanika. Jak widział, że coś nie tak ze szpilką to kupujemy nówkę i po kłopocie. Mechanicy idą po najmniejszej linii oporu. Różne już błędy widywałem i teraz każdy rozrząd jest wymieniany w mojej obecności.
    9. KINIAM

      Oznaczenie specyfikacji oleju według ACEA, aktualnie jest chyba 15 norm.
    10. KINIAM

      I co z tym zżeraniem oleju ? ustalono przyczynę ?.
    11. KINIAM

      OK ale w jakim kierunku: ekologii C2, HTHS niska lepkość ok.2,9 czy też ochrony silnika C4, HTHS ok.3,5 i niska zawartość SAPS ?. Do tego silnika zalecano VW 502.00 jako następcę VW 500.00 i VW 501.01
    12. KINIAM

      Totalna bzdura, widocznie silnik nadawał się do remontu. Płukanki sprzedawane dla użytkowników laików są bezpieczne dla silników. Zastosuj lepiej płukankę LM ale te 500 ml są dwa takie produkty lub firmy FORTE 400 ml. Można również wypełnić cały układ olejowy płukanką MITASU lub poddać silnik wodorowaniu.
    13. KINIAM

      1. Sama sprężarka może być nadal sprawna. 2. Można jeździć. 3. Z tym "wybuchem" to trochę demonizujesz. Rozleciało się sprzęgło co przy tych obrotach może narobić hałasu.
    14. KINIAM

      Sorry a ja nie doczytałem że to chodzi o płyn do skrzyni automatycznej.
    15. KINIAM

      Jaki masz przebieg ? Silnik " łyka" coś oleju ?. Na jakim oleju masz teraz silnik ?. Jakie preferencje ? Producent oleju, koszt oleju, ochrona silnika czy też ekologia ?.