Jump to content

KINIAM

Pasjonat
  • Content Count

    832
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

31

1 Follower

About KINIAM

Informacje

  • First name
    Krzysztof
  • Location
    Bitburg

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    1996
  • Engine
    1.6
  • Engine code
    ADP
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

3,804 profile views
  1. Niestety dzisiaj sporo podobnych mechaników. Widział rysy ale silnik składał, kto tak robi zdrowy na umyśle. Rysy na cylindrze jakie by musiały być aby brał tyle oleju to raczej obrona ze strony mechanika. Ten zabieg z "twardymi pierścieniami" aby usunąć rysy i honowanie to tez jakieś nie porozumienie. Osobiście nic nie robiłbym u tego mechanika ale prawo jest po jego stronie, że to on realizuje naprawę w ramach gwarancji. Do ponownych prac radzę sobie załatwić fachową pomoc.
  2. Jaki masz akumulator ? Jakim miernikiem mierzyłeś ? Podane napięcie ładowania jest za wysokie.
  3. Kolega LANGISTA podał co należy zrobić. Do Kolegi co zapodał temat: czemu robiłeś remont ?. Jaki jest przebieg tego silnika ? Była mierzona kompresja przed remontem ? Po zdjęciu głowicy robiono pomiary tłoków i cylindrów ? Jeśli dobrze przeczytałem zostało stare honowanie ?. Temat mnie ciekawi jak sprawa się zakończy. Dość częsty przypadek, że po remoncie i wymianie samych pierścieni pobór oleju nie maleje. Pierścienie jakie by nie były docierają się /układają szybko i żadne tam 5 tys. km.
  4. Konieczne pomiary tak jak Kolega już zaproponował, to podstawa działania aby nie uszkodzić aku lub instalacji. Aku sprawdzone ? zwarcia na celach nie ma ?. Aku całe się grzeje czy może tylko po stronie plusa lub minusa ?.
  5. Ile tego płynu przez pół roku ubyło ?. Testery są miarodajne. Można do płynu dać kontrast UV.
  6. Na dystrybutorze jest oznaczenie B0 ?. Na jakich stacjach można kupić B0 ?.
  7. Czytając Twój temat inni będą już bardziej ostrożni.
  8. Dla mnie to jest zwykłe oszustwo i kradzież, są na to odpowiednie paragrafy.
  9. 1. Każdy mechanik a nawet laik rozpozna nowe świece po 2 miesiącach eksploatacji. 2. Myślę, że to ta firma lub mechanik ma problem a nie TY.
  10. Jakie ilości oleju silnik przepalał ?. Jakim olejem masz teraz zalany silnik ?. Widywałem te siniki po stosowaniu oleju LL, 120-130 tys. km i silnik do wymiany. I dawno temu gdzieś była publikacja, że silnik się posypał przy 50 tys. km.
  11. 1. Nic bardziej mylnego. Musisz być pewien gniazd, wtyczek i przewodów bo to sypanie błędami nie jest "normalne". 2. Tutaj też się różnimy. Dla mnie nie ma znaczenia czy mam jeździć jeszcze rok czy 10 lat, pojazd ma być sprawny, niezawodny i bezpieczny dla każdego kto nim jedzie. Temat mnie ciekawi i będę obserwował jak sobie z nim poradzisz i naprawdę życzę powodzenia. Nie jestem zawodowym mechanikiem ale pasjonatem motoryzacji, który wielokrotnie potykał się o tematy "olewane' przez Fachowców.
  12. Przeczytałem watek i obejrzałem zdjęcia. Pojazd ma 16 lat, Ty użytkujesz go 2 lata. Mało o niego dbano lub nie wiedziano jak to robić. Zacznij od tego, że znajdziesz kumatego elektryka-diagnostę co Ci ogarnie temat, samemu ne dasz rady bez obrazy. Co do mechaniki to się przyzwyczaiłeś i nie czujesz wzmożonych drgań lub nie siedziałeś w dieslu co ma wszystko OK. Życzę powodzenia.
  13. Podaj numer katalogowy. Meyle nie produkuje chemii i filtrów. Współpracuje z renomowanymi dostawcami. Jakość zestawów bardzo dobra, można montować bez obaw.
  14. Masz bardzo wysoki wskaźnik lepkości podczas rozruchu, dodatek mało zdziała. Koszt dobrego dodatku to 100zł za 200/250ml i szkoda do źle dobranego oleju przekładniowego. Jaka to dokładnie skrzynia i ten wlany olej ?.
  15. 1. Jaki olej dokładnie wlałeś, jaką ma lepkość kinematyczną na starcie ?. 2. Jak pojazd pod chmurka to musisz się liczyć z tym, że w zimne dni będzie tylko gorzej. Można spróbować upuścić oleju i dolać dodatek na tarcie, czy pomoże to znak ?. Czemu Castrol ?.
×
×
  • Create New...