KINIAM

Pasjonat
  • Zawartość

    279
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3

O KINIAM

  • Urodziny 30.08.1953

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Imię
    Krzysztof
  • Lokalizacja
    Bitburg

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rocznik
    1996
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    ADP
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

1406 wyświetleń profilu
  1. Często widuję te silniki zalane 10W40, w większości serwisów u dojczlandów to prawie standard. Zapewne 5W40 będzie z korzyścią dla silnika. Można obejrzeć silnik czy gdzieś nie ma przecieków. Jak ma przeciekać to i tak zacznie olej nie ma na to wpływu. Wiem, że są cwaniacy co cieknące silniki zalewają minerałami z dodatkiem gęstych motodoktorów ale to działanie na chwilę.
  2. Valvoline ma 10W40 w pięciu odsłonach wiec stosuj je naprzemiennie zależy co kupisz w dobrej cenie. A tak na poważnie jaki olej stosujesz ?
  3. Bardzo dobry olej, gdyby nie cena i jeśli silnik nie łyka oleju. Czasem można trafić po okazyjnych cenach ale trzeba szukać
  4. Czemu miałeś zalany koncentrat ?. Wypłucz dokładnie cały układ chłodzenia, zalej odpowiedni płyn i wtedy obserwuj. Może się tak zdarzyć, że przy chwilowym wyłączeniu silnika i jego ponownym uruchomieniu wskazówka temperatury na moment podskoczy. Masz zagazowny silnik więc różnie to bywa.
  5. To, co misie lubią najbardziej... Cieszę się, że bez problemów z happy end Pozdrawiam.
  6. Dobry olej, jego parametry zostały znacznie poprawione przez producenta. Millers to jest typowy mieszacz olejowy co nie znaczy, że źle to robi ale bazy olejowe i dodatki kupuje od innych. Chyba, że o czymś nie wiem ?. Nie wiem w jakiej cenie go zakupisz ale polecam zamiennie na pewno nie gorszy a o lepszych właściwościach myjących Neste 5W30 Citi Pro LL. Neste Oil podobnie jak Fuchs to to wiodący producenci baz olejowych dla wielu mieszaczy w Europie. Zawsze poszukiwania oleju rozpoczynam od dwóch firm FUCHS i NESTE OIL co i innym użytkownikom tegoż forum polecam.
  7. No OK ale od kiedy tak masz ? lub kiedy było dobrze. Na letnich gumach tez takie same objawy ?. Gumy letnie i zimowe na tych samych obręczach ?.
  8. Tak na szybko rozejrzałem się, za 170 zł nabędziesz. Linków do swoich zakupów nie podam z tej przyczyny, że tam bywają okazjonalnie zbyt małe ilości. Dwa komplety wahaczy Lemfordery za 1900 zł kto nie weźmie ?. Podróbki potrafię rozpoznać, jakby nie było za mną kilka dekad na tym rynku. Nie jestem handlarzem i nie kupuję dla zysku, zużywam na swoje skromne potrzeby, wymieniam się, wspomagam mechaników co dobrze robią moim pojazdom. Tu na forum przez priv proponowałem kilku osobom swoje nadstany magazynowe po cenie zakupu.
  9. Ostatnio LM 5W40 Synthoil kupowałem 5 litrów za 130 -140 zł a Millersa 5W40 CFS za 150 zł.
  10. Aby było ekologicznie to 5W30 ale to niekoniecznie dobrze dla silnika więc 5W40 ale mamy gaz więc z wysokim TBN. Sporo zagazowanych silników ma zalewany 10W40, mój znajomy zalewa SPECOL 5W40 GOLD. Zmienia olej co 10-12 tys. km w tym czasie dolewa ok. 1-1,2 litra, więc kupuje 5 litrów oleju za ok. 70 zł.
  11. Widocznie trafiasz na jakiś kiepski ich produkt. Dla mnie Ruville to bardziej był pakowacz niż producent i zawsze sprawdzałem co jest w pudełku. Teraz jest chyba jeszcze gorzej od kiedy przynależy do grupy Schaeffler. No cóż musisz kolejny raz zamontować a co wybrać to duży znak ??? Kiedyś miałem zaufanie do SKF czy Spiden ale jak jest aktualnie też nie mam 100% rozeznania.
  12. Ten z prawej to też chyba nie od nowości ?. Co do lewych przegubów wymienianych to o jakich firmach mówimy. Może trafiłeś na jakieś podróby lub tandetny materiał. Zwykle montuję SKF lub inne z fabrycznie zaaplikowanym smarem. Przeguby wykończy tylko pękniecie-rozszczelnienie osłony /nagminnie widuje plastikowe opaski zaciskowe/ i brud, za mała ilość smaru podczas montażu /producent załącza do opakowania za mało smaru a mechanikowi nie chce się fatygować aby dać więcej/ a także uskutecznianie driftu ewentualnie ruszanie na skręconych kołach.
  13. Zestaw naprawczy to jednak pewien koszt. A jaki zestaw chcesz kupić ? W pompie masz napęd łańcuchowy to może jest możliwość przejścia na zębatkowy.
  14. Może tylko bezpiecznik uległ przepaleniu ?. Z wymianą żarówki nie powinno być problemu, tam jest T4W lub W5W. Na wszelki wypadek wyjmij oprawę i przesusz gniazdo.
  15. Dolewanie 2T do ropy ma zwolenników i przeciwników jeszcze gorzej ma się z produktem Monzol 5C. Temat guru monza3ctdi jest szeroko opisywany. Nie mnie to oceniać, musiałbym produkt testować przez dłuższy czas a sposobności nie było. Albo to geniusz a może nie, są blenderzy whiski co w jednej butelce potrafią stworzyć wybitną kompozycję z kilkunastu a nawet kilkudziesięciu różnych składowych. Ostrożnym polecam uszlachetniacze paliwa, koncentraty FUCHSA, dawkowanie o połowę mniejsze niż olej 2T.