Jump to content

MaTeo85

Pasjonat
  • Content Count

    858
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

83

About MaTeo85

Informacje

  • First name
    Mateusz
  • Location
    Gdańsk

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2004
  • Engine
    2.0
  • Engine code
    ALT
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Multitronic
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

1,427 profile views
  1. Bez vaga nikt z fusów wdrożył nie bedzie. Jak podepniesz i sprawdzisz błędy to będziesz wiedział co i jak. Zapewne silniki klap do ogarnięcia
  2. A ja już bym chętnie wrócił ale niestety na dzień dzisiejszy nie mam pojecia kiedy to dokładnie będzie. Na pewno dam znać.
  3. Ja niestety jeszcze dobry tydzień jestem na wygnaniu... jak wrócę do polski dam znać
  4. Przy robienie rozrzadu mogło tak być że mechabik rozszczelbil klime i jakas część oleju wyciekła, mogło też być tak że przy ostrym butowaniu sterownik nie redukował wysterowania zaworu kompresora, a wtedy nasz sprężarki lubią zaciągnąć olej i wpompować go w układ... wtedy olej niby w układzie jest ale nie w kompresorze tylko w skraplaczu i innych elementach układu. Możliwości "wyładowania" oleju jest kilka.
  5. Z tego co kojarzę to mają autoryzację brc (a na pewno kiedyś mieli) więc gwarancja powinna zostać ale to najlepiej ich dopytać. Link do ich strony: DRETAN DRETAN.PL w szczecinie mają bardzo dobrą opinie, a ładnych parę lat temu brat u nich montował lpg w vw bora i było wszystko OK.
  6. Ile razy można to samo pisać? Nie da się tego zrobić
  7. To działa tak że jak weźmiesz śrubę 8.8 i ona ma moment dokrecania 85Nm a ty dokrecisz na 110 Nm i jeszcze kąt to po prostu urwiesz gwint. Śruba nie przeniesie wiekszej siły niż gwint na to pozwala.
  8. W zawieszeniu w b6/7 większość śrub to M12, a momenty odkrecania przekraczają 100Nm co już pozwala stwierdzić że minimum klasa twardości to 10.9. Klasa 8.8 dla śrub M12 to moment dokrecania wynosi 85Nm, a dla 10.9 jest 130 Nm, a dla 12.9 jest już 150 Nm. W etce ale nie tej on line są podane rozmiary śrub np. M12x100x80 itp.
  9. Twój link tylko potwierdza to co napisałem wyżej to jest menu od nawigacji i tylko nawigacji. Ale to działa tylko przy nawigacji BNS 4.x
  10. Nie ma polskiego menu w FISie. Jest co najwyżej polskie menu w nawigacji (BNS4.x) tzw. Małej nawi w liczniku.
  11. W profilu masz ze jestes z Gorzowa... jak jezdzisz przypadkiem do szczecina to do brc polecam dretan w tanowie. Chlopaki wiedzą co i jak.
  12. 11 -12 litrow gazu to norma dla tego silnika w zaleznosci od stylu jazdy i tego czy miasto czy trasa. ALT jest dosyć trudnym silnikiem do strojenia na lpg. Jak kolega wyżej napisał najlepiej w drodze z wykorzystaniem informacji z sondy szerokipasmowej która jest w silniku. Często też do twgo silnika montuje się zbyt małe wtryskiwacze gazu przez co później są problemy z prawidłowym działaniem instalacji.
  13. Znajdz dobrego gazownika zeby zrobil regulacje lpg.
  14. MaTeo85

    Nowy zakup

    Z 2.0 jest trochę loteria. Wazne zeby dobrze obejrzec motor czy nie ma wyciekow czy odma jest cała nie popelana bo czesci do niej troche kosztuja a jak sa pekniecia to bedzie problem z olejem i beda przedmuchy wiec nierowna praca itp. Ja osobiscie jestem zadowolonym posiadaczem alt pomimo dolewania oleju ( u mnie jest to dosyć rzadkie) Dobra diagnostyka podczas ogledzin auta i bedzie można wyeliminowac sporą część ryzyka nadmiwrnych kosztów w przyszłości.
×
×
  • Create New...