Skocz do zawartości

MaTeo85

Pasjonat
  • Postów

    2732
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

5 obserwujących

O MaTeo85

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

9632 wyświetleń profilu

Osiągnięcia MaTeo85

  1. MaTeo85

    Kodowanie haka w A4 B9

    Prawda, ale niby zawsze można napisać, a może odpiszą i będzie plik. Jak nie to można popytać kogoś kto ma odisa i takie auto czy nie zgra XMLi i podrzuci (vcp też może wgrać pliki xml wzięte z odiasa) a ostatecznie pojechać autem do kogoś kto ma odisa i zrobić to na miejscu za jakieś tam PLNy zapewne.
  2. MaTeo85

    Kodowanie haka w A4 B9

    no to chyba zostaje odis, albo napisac do supportu vcp czy nie maja gdzieś pliku pod 8w5...
  3. MaTeo85

    Kodowanie haka w A4 B9

    a ten Ci nie podejdzie? tak samo był stosowany w A4
  4. Źle dobierasz zamiennik. Bixenon ma przetwornicę od tyłu na dekielku i soczewkę 3 calową. Xenon ma przetwornicę na dole i soczewkę 2,5 cała. Nie są to takie same lampy.
  5. @_małyTM_ a jesteś w stanie tego rozkodować bo został przeoczony. z góry dziękuję.
  6. MaTeo85

    B6 DIVISION

    Ori szyba w klapę też ma cenę z kosmosu, 2400 a wersja przyciemniana 3600. Uszczelki są częścią szyby i nie są dostępne osobno. W czasach kiedy ja zmieniałem to szyba kosztowała w okolicach 1600, a za pilkingtona jak dobrze kojarzę wyszło około 600-700zl z montażem.
  7. U chińczyków jest bardzo dużo fabryka vw I ich samochodów. O ile jakieś mało istotne graty można by brać to takie komponenty jak pompa paliwa, nie jest rozsądne tym bardziej w cenie o połowę niższej niż u nas. Jak poprzeglądasz Ali to ori graty u nich nie są specjalnie tańsze niż w naszych aso.
  8. Skoro kupił w kufatecu, a coś zepsuł, to należało by odezwać się do supportu kufatec'a, a nie prosić po internetach o wsad.
  9. MaTeo85

    B6 DIVISION

    Mam u siebie pilkingtona, jest naprawdę spoko. Szyba klapy niestety sporo droższa niż ta na przód.
  10. wyciągnij szkło lusterka, odłącz piny grzałki i zobacz czy jest przejście przez grzałkę, jak nie ma to jest przepalona i należy wymienić wkład na sprawny. Przy wyciąganiu pinów uważaj bo łatwo urwać gniazda, trzeba je czymś przytrzymać w pozycji dociskając do lusterka bo inaczej wyrwiesz.
  11. Możesz też pobrać loga stacji np ze stromy skody od jednostki MIB2 (one mają rozmiar 120x160, ale po wklejeniu ich na białe tło z rozmiarem pod rnsa wyglądają dobrze, zrobiłem tak u siebie) A ID stacji pod RDS już wyżej podałem link do strony gdzie wszystko znajdziesz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...