Jump to content

MaTeo85

Pasjonat
  • Content Count

    875
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

88

About MaTeo85

Informacje

  • First name
    Mateusz
  • Location
    Gdańsk

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2004
  • Engine
    2.0
  • Engine code
    ALT
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Multitronic
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

1,506 profile views
  1. W automacie go nie znajdziesz pod samochodem. W skrzynce sterownika silnika w podszybiu powinien być przekaznik odpowiedzialny za swiatla cofania.
  2. Mam nadzieję że w firmie trochę zluzują i dadzą mi troche posiedzieć w domu... chociaż mieli pomysł żebym jechał na kolejną robotę we wtorek. Jak będę na miejscu to ja zawsze chętnie na spota;)
  3. Jedną nogą już prawie jestem, ale na spota nie da rady bo mam samolot dopiero o 21:45 i w Gdańsku będę dopiero po północy.
  4. Ja bym chętnie się pojawił na spociku... ale niestety jak zwykle szlajam się po świecie. Powinienem wrócić w tym tygodniu ale nie wiem dokładnie kiedy. Jak by się udało dopaść jakiś samolot na jutro to wtedy bym się może pojawił wieczorem. A co do pompek siemensa to tam z tego co się orientuję to producent nie przewiduje regeneracji, a czyszczenia itp to loteria, ale ja spec od PD nie jestem...
  5. Ja niestety też od maja mam brak odpowiedzi od kolegi @kkam a szkoda bo chetnie bym kupił moduł bo lusterka czekają już na montaż.
  6. MaTeo85

    Rozrząd 24 i 30mm

    etka mówi że do Twojego silnika (tego z opisu) jest pasek 03L 109 119 F, a internety mówią że jest to pasek o szerokości 30mm.
  7. MaTeo85

    Problem

    Przed dobrym początkiem odpowiednio przywitaj się na forum (regulamin) Na dobry początek zrób edycję posta, skorzystaj z pomocy słownika bo w tym co napisałeś jest jeden wielki dramat. Co do samego tematu to czy przy tym dźwięku pojawiają się też jakieś wibracje? Trzęsie silnikiem czy może całą budą?
  8. Nie wiem ja osobiscie montowalem u siebie oryginał. Na pewno nowy zamiennik bedzie lepszy niż używka.
  9. Kup tylko nową. Uzywane beda tak samo sparciałe od temperatury jak twoja peknieta. Pamietaj tez o nowych oringach no i żeby ją wymienić trzeba zwalić kolektor ssący.
  10. W polsce tez na zdjeciu z fotoradaru nie musi byc widać kierowcy. Np jak fotoradar strzela fotkę z tyłu. Wtedy to na wlascicielu spoczywa obowiązek wskazania kierującego. Za granicą działa to tak samo. Jak już przekraczasz prędkość to trzeba się liczyć z tym że będą mandaty. Płacić czy nie to już musisz sam zdecydować czy wolisz spać spokojnie czy w napieciu czekac na korespondencję w przyszłości.
  11. miałem na myśli tą 20T bo nie widziałem ze dodałeś linka z 30T. Jak mieści się w Twoim budżecie to mocniejsza powinna być lepsza. Waga tej 20T 140kg a wagą tej 30T 220kg więc dużo więcej żelastwa jest.
  12. z tych 3 co podałeś Ja wybrał bym tą czarną... bo: - jest najcięższa - waga 140 kg więc można wywnioskować że materiał jest grubszy (chociaż nie musi tak być) - konstrukcja "słupów" jest spawana ale z pełnej blachy (w tej czerwonej prasie są tylko poprzeczne płaskowniki) - ma sterowanie ręczne, nożne oraz pneumatyczne z nożnym uruchamianiem Tą tanią bym w ogóle odpuścił bo to pieniądze wydane w błoto, jakość raczej marna jak to typowego chinola. Reszta pewnie też chinole z tym że jest szansa że będą służyły dłużej. Warto też poszukać konkretne opinie do wybranych modeli.
  13. aha i fajne są prasy z pompką nożną (chociaż nie wiem czy znajdziesz taką w niskich pieniądzach. wtedy jak robisz coś sam to masz wolne obie ręce, a pompujesz nogą.
  14. bierz taką w której rama jest zrobiona z solidnego materiału (grubość ścianki odpowiednio duża, przede wszystkim belek poprzecznych bo to one najmocniej pracują) bo okaże się że sama prasa hydrauliczna jest mocna, a rama nie wytrzyma połowy nacisku. Nie raz widziałem prasy zwichrowane... a jak rama będzie krzywa to później wyciskanie czegokolwiek będzie mocno utrudnione, nie mówiąc już o prawidłowym wciśnięciu nowych elementów.
  15. Też się mocno zastanawiałem nad tym czy regenerowac swój magiel czy kupić używkę z servotronikiem i zregenerować ale w końcu padło na ori nówkę. Sam servotronic to jest pół godziny przeciagania kabli. A wymiana magla w warsztacie też idzie w miarę szybko.
×
×
  • Create New...