• Ogłoszenia

    • Hugo

      Kalendarze klubowe 2018r   15.12.2017

      Pozostało ostatnie 20 sztuk kalendarzy klubowych na rok 2018. Zapraszam do zakupu. https://a4-klub.pl/topic/412280-kalendarz-klubowy-2018r/ Pozdrawiam    

MaTeo85

Pasjonat
  • Zawartość

    245
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O MaTeo85

  • Urodziny 05.11.1985

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Imię
    Mateusz
  • Lokalizacja
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    2004
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

314 wyświetleń profilu
  1. generalnie to jest to samo, różnią się kształtem. Nie jestem pewien czy ten z literą A wejdzie tak jak trzeba.
  2. maryn_08 w sytuacji kiedy wciśniesz na pilocie otwieranie auta ale fizycznie nie otworzysz żadnych drzwi to po jakimś czasie auto samo się zamknie. co do samoczynnego zamykania u kolegi madeinitaly to skontrolował bym wiązkę w drzwiach czy cos nie zaśniedziało i nie jest wilgotne na stykach, miałem podobny problem wariującego zamka, samoczynnego opuszczania szyb itp., co prawda nie w a4 ale też w aucie z grupy VAGa.
  3. na początek wyczyść porządnie klemy i porządnie skręć po założeniu na bieguny akumulator. jak trzeba użyj drobnego papieru ściernego.
  4. tak 4 ramienna z B8 przed liftem. Kierownice już mam z MF w bardzo dobrym stanie i szukam raczej podusi w dobrej cenie, bo niestety na chwile obecną cała wolna kasa idzie na wykończenie mieszkania i świeżo powitaną Córę więc szukam czegoś w minimalnych kosztach.
  5. Jak jesteśmy w temacie kierownic i poduszek to ja zapytam jakiej poduchy muszę szukać do kierownicy 8K0 419 091 BG WUN. Czy podchodzi tylko z B8 czy może z A6 albo A3? A może ktoś coś ma w dobrym stanie i dobrych pieniądzach?
  6. w grupie 028 error więc nie ma żadnych dodatkowych kanałów dopasowania, w 019 zakodowane na rynek niemiecki, silnik 4 cylindry więc jest OK. Nie mam pojęcia co to mogło by być... może faktycznie uporaj się przyporządkowaniem numeru VIN, zarówno w liczniku jak i w klimatroniku. Jak to nic nie zmieni będziemy drążyli temat dalej, może podmiana panelu klimy coś więcej podpowie, może posprawdzaj wszystkie bloki pomiarowe czy wszystkie dane są ok. Info co i jak powinno być masz w podlinkowanym wyżej temacie o diagnostyce klimy. napisz też czy są jakieś błędy w sterowniku klimy, czy wszystkie silniki klap są ok i sprawdź pozycje krańcowe czy mieszczą się w przyzwoitych granicach.
  7. czytaj tutaj...
  8. tak po ogarnięciu silniczków do skasowania zostaną błędy i zrobienie nastaw podstawowych w celu zaprogramowania pozycji krańcowych silników klap.
  9. zamawiam 1 sztukę
  10. jak na benzynie ok to szukaj w gazie. podepnij się pod gaz sprawdź czy sa błędy, jak nie masz jak to gazownik i niech szuka. Może filtry, może wtryski padają, może już czas zmienić świece... Wróżenie z fusów
  11. dokładnie 4 osoby to nie za dużo. Kolego @slhospo jak coś mam vcdsa jak potrzebujesz coś zrobić to pisz PW
  12. może zrób to przypisanie zegarów i zakoduj je na odpowiedni język, bo klimatronik dostosowuje swoje nastawy w zależności od kodowania kraju jaki otrzymuje z zegarów, po tym wszystkim zrób nastawy podstawowe i sprawdź czy coś to zmieni. Wklej też co masz w blokach MVB019 i MVB028 może coś tutaj jest nie tak.
  13. mvb011 tu opis: a oczywiście chodziło o dmuchawę V42 a nie V2 (teraz zauważyłem błąd w poprzednim poście), zobacz też co wskazuje czujnik G56.