MaTeo85

Pasjonat
  • Zawartość

    665
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 1
  • 0
  • 0

Reputacja

41

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Lokalizacja
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    2004
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

1038 wyświetleń profilu
  1. MaTeo85

    Jesteś pewien ze w przelotce gumowej kable sa cale? To jest najczęstszą przyczyną tego typu problemów. Albo panel klimy trafiony chociaż to mniej prawdopodobne.
  2. MaTeo85

    Panel klimy z poczatkow produkcji auta wiec na 100% z B6 z tym że auto z 2003 masz w opisie więc był zmieniany. W tym przypadku pierwsze co to sprawdzenie przelotki z kablami idacymi do klapy bagaznika czy tam nie są kable złamane lub izolacja nie popękała. Jeśli nie to, to trzeba szukać dalej po instalacji czy gdzieś nie uszkodzona.
  3. MaTeo85

    Sprawdź czy na wersji angielskiej masz takie same problemy...
  4. MaTeo85

    Pytanie czy wczesniej działało i czy znieniales panel klimy? Podaj też pełny numer OE klimatronika bo bez tego viezko stwierdzić co tam masz...
  5. MaTeo85

    Ciężka noga też moze mieć duży wpływ. Kazde ostre ruszanie, hamowanie itp to spore przeciążenia dla organizmu i to może być powód, do tego dołóż wkór...w czyli podwyższone ciśnienie i już może być przyczyna. Postaraj sie jakiś czas jeździć zrelaksowany bez napinki że wszyscy w koło to lamusy itp. Nie jak emeryt ale normalnie po ludzku bez zbędnych dzikich manewrów i bez "ustawiania" wszystkich na drodze. Zajechał Ci ktoś drogę czy coś podobnego... weź to na chłodno (pomyśl sobie, spoko każdemu może się zdarzyć itp.) Ja osobiscie już dawno zauważyłem że ostra jazda po mieście i wahlowanie pasami na niewiele się zdaję bo prędzej czy później stoję na tych samych światłach co inni i oszczędność minuty na niewiele się zdaje.
  6. MaTeo85

    8E0 805 594 pasuje do 1,8 i wszystkich diesli 4 cylindrowych.
  7. MaTeo85

    Gdzieś tam coś świta ale nie do końca;) po zatarciu nalezy bezwzglednie wymienić skraplacz potocznie zwany chłodnicą. Parownik nie powinien mieć opiłków bo chroni go dysza ale płukanie jest potrzebne żeby oczyścić go z oleju starego.
  8. MaTeo85

    Pisz do kolegi @dzik ma sklep w szczecinie i dobre ceny.
  9. MaTeo85

    Samo BTDC oznacza before TDC. Czyli chodzi o kąt przed Górnym Martwym Punktem po naszemu GMP. Taki opis może być używany do określenia momentu wtrysku, dotrysku itp. Ale również w instrukcji serwisowej przy jakiejś naprawie...
  10. MaTeo85

    A może warto zainteresować sie ZAPem. Dużo dobrych opini słyszałem ale nie mam osobistych doświadczeń.
  11. MaTeo85

    Kamil masz nową koncepcję?
  12. Tak pin pin 1 włącznika pdc łączysz z zieloną kostką licznika pin 17. To jest podświetlenie przycisku pdc. Wszystko masz ładnie opisane w pierwszym poście na schemacie co gdzie trzeba podłączyć.
  13. MaTeo85

    Masz fantazje kolego... poogladaj chociażby zdjecia zacisków przedniej i tylnej osi to zobaczysz w czym jest problem.
  14. MaTeo85

    Nie wiem co ma stage 1 ale u mnie na ori bose i concercie na 13 jak dam glosnosc to łeb urywa więc te 18 to może za dużo już... oczywiście pisze o CD bo na radiu gra troche ciszej i wtedy okolice 16-17 jest już mega głośno. Z tym że zadne glosniki mi nie harczą, co najwyzej roleta w bagazniku i lewa osłona słupka C coś mi wibruje.
  15. MaTeo85

    https://carinfo.kiev.ua/cars/vin/audi/vin_check?su=q9ytidu341k4 W kodach L0L czyli kiera z lewej strony.