-
Content Count
1,917 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
422About MaTeo85

Informacje
-
First name
Mateusz
-
Location
Gdańsk
Car
-
Car model
A4 B6
-
Car body
Avant
-
Year of production
2004
-
Engine
2.0
-
Engine code
ALT
-
Drive
FWD
-
Gearbox
Multitronic
-
Fuel
PB+LPG
Recent Profile Visitors
4,678 profile views
-
MaTeo85 started following VCDS 20.4.2 hex V2 dla początkujących, Moduł kierownicy, Tuleje i śruby regulacji kąta koła tył and 7 others
-
ten moduł nie obsługuje tempomatu więc od razu odeślij mu to w cholerę i niech oddaje hajs, a co do rączki od wycieraczek pod fis to nie ma problemu można zmienić samą rączkę. tu masz cały temat i informacje:
-
czyli chodzi Ci o dekielki lamp, te duże zasłaniające całe wnętrze lampy. Ciężki temat, używki zazwyczaj słabo dostępne i często popękane, a nowych już nie ma. Chyba jeszcze lewe występują w aso prawa - 8E0941158B (tej już w aso nie ma i nie będzie) lewa - 8E0941159B (jeszcze jest 5sztuk dostępnych na zamówienie w aso - cena ok 140zł)
-
Tuleja nr 8 jest taka sama znaczy po 2szt. Na wahacz. Kup Ori lub Lema to są koszty około 30-40zl sztuka
-
Haha teraz widzę że w tytule aukcji jest zapasowego, ale w samym opisie pasowego, wcześniej nie zwróciłem na to uwagi
-
masz na tym czymś numer częsci więc łatwo znaleźć... ZAŚLEPKA KOŁA ZAPASOWEGO AUDI A4 B8 A6 038105278A - 8821430949 - oficjalne archiwum Allegro ARCHIWUM.ALLEGRO.PL Informacje o ZAŚLEPKA KOŁA ZAPASOWEGO AUDI A4 B8 A6 038105278A - 8821430949 w archiwum Allegro. Data zakończenia 2020-09-28 - cena 9,50 zł np tu masz napisane co to jest
-
może być też uszkodzony zawór N280 w sprężarce. można odciągnąć czynnik i wyciągnąć dyszę rozprężną i zweryfikować jej stan. Jeśli syf i brudno to kompresor na 99% zatarty (zatarty nie zawsze oznacza że sprzęgło jest zerwane) jeśli czysto to warto zweryfikować czy N280 działa prawidłowo. najpierw jednak warto zrobić odczyt bloków pomiarowych 001, 002 na niepracującym silniku plus logi 001, 009 i 010 na pracującym z klimą na LO i nawiewem na maxa przez kratki w desce. przy okazji można mieć wpięte manometry do portów serwisowych (jeśli robi to klimiarz) i obserwować co się dzieje na manome
-
No popatrz jakie to jest złe i martwe forum, wyobraź sobie że są święta i nie każdy siedzi z głową przy ekranie i próbuje rozwiązać Twój problem. Masz błędy komunikacji ze sterownikiem silnika więc masz trop. Nikt za Ciebie nie pójdzie do samochodu i nie sprawdzi czy wiązki kablowe są całe, czy nie ma wody itp. a jeśli nie masz wiedzy, masz dwie lewe ręce lub nie masz czasu, to oddaj auto do mechanika, a nie obrażasz ludzi na forum bo nie zajęli się Twoim problemem w czasie jaki Ciebie by satysfakcjonował.
-
Nie to jest tylko nawigacja (obsługuje mapy na CD i tylko do 2013 roku, nowszych już nie ma) tak zwana mała nawigacja z wyświetlaniem na FISie.
-
Wypróbuj dodatek Archoil 9100, fajnie działa w dieslu.
-
Jak kierownica ma wiązkę to brakuje Ci tylko modułu, musi być ten z literką Q na końcu. Później kodowanie i tyle. (Pamiętaj o zapisaniu przed robotą kodowania sterownika ABS bo zniknie i będzie trzeba zrobić je na nowo.
-
Wygląd programu jest zawsze podobny, różnice w zależności od auta są w opisach bloków pomiarowych, adaptacjach czy kodowaniach. Nawet w nowej wersji możesz odpalić stary LCode jak to było w wersji 18.9.
-
A jakieś foto jak to wygląda?
-
W starszych autach nic się nie zmienia między wersjami, a ewentualne różnice są kosmetyczne, natomiast w nowych gdzie mamy long coding łatwo nieodwracalnie coś "popsuć" więc trenowanie na czyimś samochodzie nie jest najlepszym pomysłem. Do modelu B7 jeszcze większość da się naprawić jak się coś źle zrobi, w B8 i nowszych już nie koniecznie, a zepsuć kodowanie jest stosunkowo łatwo nie mając wiedzy co się robi.
-
Zobacz u nich: Facebook M.FACEBOOK.COM