Jump to content

MaTeo85

Pasjonat
  • Content Count

    783
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

58

About MaTeo85

Informacje

  • First name
    Mateusz
  • Location
    Gdańsk

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2004
  • Engine
    2.0
  • Engine code
    ALT
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Multitronic
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

1,274 profile views
  1. da się te lampki też przełożyć do drzwi ale w czerwoną obudowę? Chyba że czerwoną ledową też masz?
  2. Poerwsze co to czyszczenie lampy w środku. Kosztuje tyle co nic a może pomóc. Poszukaj jest wątek na forum o czyszczeniu. Inna opcja to modyfikacja lamp i tu jak chcesz to pisz do kolegi @Gwerty.
  3. Ty nie wyciagaj lampy tylko jedź do klimiarza bo masz mało czynnika.
  4. Chyba nie dali a zapomnieli wyciągnąć z auta? Jeśli tak to bedzie to przywłaszczenie... a zapewne przypomną sobie jakie auto robili ostatnie.
  5. Wytrwaly jestes i znalazła się przyczyna alw żeby od płynu takie jaja się robiły To teraz zostaje życzyć bezawaryjnosci.
  6. Ja wracam z piekła dopiero za 4tygodnie bo mi się robota trochę przeciąganie. Więc na razie mnie nie liczcie przy spotach.
  7. Karol jedną wtykę wezmę to dorzucisz do radia, a przelew cyknę w wolnej chwili ok?
  8. mozesz popsikac kontaktem ale na moje lepiej np. IPA w sprayu bo ładnie wyciąga wilgoć. Zobacz wtyczkę przy samej pompie ABSu też bo może tam się coś dzieje. Jeśli znajdziesz zaśniedziałe styki i nalot w kostce to może być przyczyna.
  9. Ja bym sprawdził czy nie ma wody w kablach idacych do sterownika absu (odpiął kostkę i zobaczył w jakim stanie są piny) i przeglądnął bym kable idące przez gródź do kabiny. Do tego sprawdził czy nie ma wody w MK bo ilość błędów i to że prawie wszystkie wskazują na zwarcia lub błąd komunikacji wskazują na to.
  10. Wyczysc odplywy wody z syfu pod akumulatorem bo pewnie tam się zbiera a pozniej leci przez otwory do kabiny
  11. dla VINu F >> 8E1-1-004 664 Dla skrzyni biegów o kodzie typu: FJP Do łożyska koła 82mm, z=38 8E0 498 099 G Przegub zewnętrzny z kołem sygnał. i elementami montażowymi dla VINu F 8E-1-004 665 >> 8E-1-026 954 Dla skrzyni biegów o kodzie typu: ENM 8E0 498 099 >> 8E0 498 099 D Przegub zewnętrzny z kołem sygnał. i elementami montażowymi dla VINu F 8E-1-026 955 >> 8E-2-100 000 Dla skrzyni biegów o kodzie typu: FTX 8E0 498 099 >> 8E0 498 099 D Przegub zewnętrzny z kołem sygnał. i elementami montażowymi dla VINu F 8E-2-120 000 >> 8E0 498 099 >> 8E0 498 099 D Przegub zewnętrzny z kołem sygnał. i elementami montażowymi tak mówi Etka, dla Twojego rocznika będzie to 8E0 498 099 D Uzębienie zewnętrzne - 38 Uzębienie wewnętrzne - 33 Ilość zębów obręczy ABS - 45
  12. Ta tulejka cienkościenna jest "samo gwintująca" w przypadku wkręcania jej w gotowy gwint dobrze było by ją zapunktować z obu stron tak aby nie wykręcała się lub wkręcić ją na klej do gwintów.
  13. W helicoil nie bardzo jest możliwość zmiany skoku gwintu. Jeśli wkrecisz sprezynke w gwint m12x1,5 to wtedy musisz mieć m10x1.5. Z Tym że sprezynka helicoila z gwintem wewnetrznym m10x1,5 nie koniecznie idealnie wejdzie w gwint m12x1.5 bo do sprezynek są specjalne gwintowniki o delikatnie zmienionej geometrii i srednicy ale mozesz spróbować wkręcić sprezynke helicoila i sprawdzic czy sruba bedzie się wkrecala bez oporów i czy nie bedzie za luźno.
×
×
  • Create New...