Jump to content

MaTeo85

Pasjonat
  • Content Count

    2,133
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

489

4 Followers

About MaTeo85

Informacje

  • First name
    Mateusz
  • Location
    Gdańsk

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2004
  • Engine
    2.0
  • Engine code
    ALT
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Multitronic
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

5,510 profile views
  1. wg mojej wiedzy całą objętość oleju w układzie wlewa się do kompresora, rozruch układu też ma znaczenie, zaczyna się od ręcznego pokręcenia kompresorem po kilka obrotów, następnie uruchamia się układ na kilka sekund cyklami około 5 do 10 cykli po kilka sekund pracy, itd., opisze to jak znajdę wolną chwilę i podepnę w wątku. aha nie jeździ się z pustym układem (bez czynnika po wymianie kompresora) na bank żadna instrukcja uruchomienia kompresora o takim procederze nie wspomina. oczywiście mowa o układzie który jest czysty i po płukaniu, czyli w układzie nie ma nic oleju. w Twoim przyp
  2. To nie wina kategorii wagowej tylko wieku obecnych sprężyn. Praktycznie każde b6 w avancie na jeszcze fabrycznych sprężynach ma ten problem. Wymień na nowe tej samej kategorii lub 1 wyżej jeśli często wozisz coś ciężkiego i będzie ok.
  3. Używana szyba pewnie będzie miała uszkodzone uszczelki, za około 600zl da się dostać nówkę z pilkingtona (cena z montażem)
  4. Albo ze spojlerem, albo z dziurami pod spojler
  5. Może zacisk lekko trzyma jedno koło?
  6. Jak wyżej kolega napisał, na pierwszy ogień odciągnąć czynnik i zweryfikować stan dyszy rozprężnej. Jeśli dawno nie ruszany osuszacz a układ był rozszczelniony to też należy wymienić na nowy.
  7. no więc tak części do zawieszenia: Belka (sanki) zawieszenia - poduszki przód i tył plus zawieszenie napędu: 8E0 505 145 AP - Lemforder #25860 01 - 2 szt. 60zl/szt 8E0 505 145 AR - Lemforder #25861 01 - 2 szt. 55zł/szt 8E0 599 257 K - Lemforder #29321 01 - 2 szt. 40zł/szt wahacz poprzeczny (same tuleje metalowo-gumowe) 8E0 501 541 S - Lemforder #26619 01 - 4 szt. 20zł/szt drążek kierowniczy 8E0 501 529 P - Meyle 116 035 0001 - 2 szt. 155zł/szt zwrotnica: 8E0 505 203 D - Lemforder #26623 01 Meyle 100 505 0008 - 2 szt. 18zł/szt wahacz wzdłużny: 8E
  8. 8E0907383 ---> 8E0907383A ---> 8E0907383C wszystkie są kompatybilne i chyba najlepiej celować w najnowszy C.
  9. Jak dla mnie też stożek.
  10. Zobacz tuleje sanek, odbój silnika i poduchę skrzyni biegów.
  11. Może zobacz w blokach pomiarowych zachowanie tego czujnika, bo trochę to dziwne że nie wali błędem od niego przy takich wskazaniach.
  12. Masz jeden czy dwa wentylatory? 40A jest gdy jest 1, jak masz dwa to może być te 70 A.
  13. Pod pokrywką przy filtrze powietrza, blaszkowy (drugi od lewej)
  14. Z błędu wynika dziwna wartość z czujnika temperatury. Zobacz pod maską bezpieczniki SA2 - 40Amper pod maską po stronie pasażera i pod nogami kierowcy bezpiecznik SB13 - 5Amper
×
×
  • Create New...