MaTeo85

Pasjonat
  • Zawartość

    441
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 1
  • 0
  • 0

Reputacja

12

O MaTeo85

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Lokalizacja
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    2004
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

688 wyświetleń profilu
  1. MaTeo85

    co mam odpowiedzieć? nikt nie mówił że nasze auta są idealne. mają już swoje lata jak i niedociągnięcia. moze jakimś rozwiazaniem bedzie wymiana klimatronika na taki z młodszego rocznika... bo co jakis czas robili aktualizacje oprogramowania więc może coś tam pozmieniali na lepszego.
  2. MaTeo85

    odgrzebales temat bez jakiegos sensu wiekszego ale skoro tak... a dla kolegi @slimok info jak masz w schowku kluczyk do wyłączenia airbaga pasażera to po odpięciu kostki elektrycznej schowka zaświeci się błąd airbaga.
  3. MaTeo85

    przeczytaj temat o diagnostyce ALT jest podpiety na forum. tam kolega Kamil wszystko pięknie opisał
  4. MaTeo85

    a grupy pomiarowe sprawdzal? musisz podlaczyc vcds'a i w nim sprawdzic. jesli mechanik ma jakies inne urzadzenie diagnostyczne to noze nie miec nozliwosci sprawdzic tego o czym pisalem
  5. MaTeo85

    https://www.google.pl/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://m.youtube.com/watch%3Fv%3DZFbxUT1oyMM&ved=0ahUKEwiYu5TD2dTbAhWkB5oKHf9QAP0QwqsBCCwwAQ&usg=AOvVaw2lLr7OM4ZwtGY3Q8JMxG04
  6. MaTeo85

    jak na dlawiku byly opilki to kompresor do roboty bedzie
  7. MaTeo85

    do podlaczenia vag z vcdsem i log grupy 001,002,009,010 (to minimum, najlepiej zrob screeny okna vcdsa i wklej tutaj), na zimnym aucie po nocy przed uruchomieniem silnika i drugi po uruchomieniu silnika z nawiewem ustawionym na maxa przez kratki w desce i temperatura na LO. (daj klimie z 5min dla ustabilizowania parametrów) i sprawdz czy nie masz żadnych błędów w klimatronicu. jesli sa to wklej jakie.
  8. MaTeo85

    tak denso to oryginał. wejdz sobie w katalog denso i zobacz co podejdzie z tym że sa 3 modele ale w rozroznieniu co do rocznika. mozesz tez w aso zapytac moze podadza ci numery oe jakie podejda na 100%!
  9. MaTeo85

    jaka kolwiek ingerencja w układ klimatyzacji (wymiana oringow, zaworu sterującego, całego kompresora, osuszacza, dyszy dławiącej, czujnika ciśnienia, skraplacza, rurek itp) wymaga odciągnięcia czynnika chłodniczego. po rozszczelnieniu układu przed nabiciem ponownie czynnika zawsze sprawdza się szczelność. minimum to próżnia ale najlepiej zrobic test szczelnosci zarówno podciśnieniowy (próżnia) jak i ciśnieniowy (mieszanką azotu z wodorem pod cisnieniem).
  10. MaTeo85

    a ile to jest do pełna? do pełna to można zatankowac, a czynnika ma być konkretna ilosc, ani mniej ani więcej
  11. MaTeo85

    napewno odpowiednia ilosc czynnika zostala nabita? do sprawdzenia dysza rozprezna i odpowiednie nabicie czynnika. warto dysze wymienic w ciemno oraz osuszacz bo pewnie nigdy nie ruszany.
  12. MaTeo85

    Silnik: 1.9 TDI AWX Data produkcji: 11/00-01/03 Model sprężarki: 7SEU16C Numer OEM: 8E0260805 Numer DENSO: DCP02010 Numer HELLA: 8FK 351 322-781 Numer NISSENS: 89023 te powinny podejść.
  13. MaTeo85

    jak Ci powiedzieli ze sprzeglo elektromagnetyczne tez dziala to znak ze kompresora na oczy nie widzieli. moja rada taka, masz b6 więc jeśli nie masz to kup kabel kkl i odczytaj błędy i zrob screen z blokow pomiarowych. jak poczyyasz wczesniejsze posty w watku to bedziesz wiedzial które bloki i w jakich warunkach sprawdzac.
  14. MaTeo85

    zostaw taki warsztat daleko za sobą i nigdy nie wracaj do nich. w B6/B7 nie ma sprzęgła elektromagnetycznego. Podłącz VAGa i odczytaj błędy to na dobry początek. ps. układu nie nabija sie do pełna, w sprawnym ma byc 500 gram czynnika. ps2. co Ci tam zaskoczyło po wymontowaniu kompresora?