Jump to content

MaTeo85

Pasjonat
  • Content Count

    751
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

51

About MaTeo85

Informacje

  • First name
    Mateusz
  • Location
    Gdańsk

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2004
  • Engine
    2.0
  • Engine code
    ALT
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Multitronic
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

1,175 profile views
  1. Nie te x i ? Yo kodowanie... Napisz jakie teraz masz kodowabir u siebie yo naposze Ci jakie ustawić żeby był inny język. A zasada jest taka ze ? Oznacza cyfrę kofowabia ktorej dotyczy ponizszy opis... i tak fo kazdej cyfry (znaku) masz osobno opis co jaka cyfra znaczy.
  2. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A4_(8E)_Telephone_Preparation Tu masz wszystko
  3. Dzięki również i do następnego razu. Ps. Teraz tak patrze to mój szaraczek powinien stać w środku
  4. Na moje wina czujnika. Skoro wywala co chwile blad i cisnienie skacze pod 33bary. Przy braku czynnika cisnienie bylo by mniejsze a nie na maxa. Jeszcze jakas ewentualnosc to zapchana dysza i cisnienie rosbie wtedy klima trz sie wylaczy. Ale w sytuacji nie ori czujnika predzej to jego wina
  5. Zobacz moze jak odlaczysz zasilanie od klimatronika i po kilku minuyach podlaczysz to może wyczyszcza sie błędy
  6. Jeśli bedzie sprawna to powinna zadziałać po skasowaniu błędu.
  7. Sprawdz w takim razie jak teraz dysza wygląda. Jak bedzie szara i z opilkami to wiesz w czym problem. Oczywiscie do sprawdzenia dyszy trzeba odciagnac czynnik.
  8. Z tym sprzeglem roznie bywa. Moj kompresor z zewnatrz wydawał sie ok, wszystko w jak najlepszym porzadku a nie chłodziło nic. Nie nabijał w ogóle ciśnienia. Po rozkręceniu wypadło z niego duzo metalowego złomu do tego cały był w srodku pokryty szarą mazią (przegrzanym od tarcia olejem) a na dyszy było sporo opiłków.
  9. Ok możemy zrobić coś w czwartek. Dam znać żonie żeby wzięła do pracy drugie auto... pytanie gdzie i o ktorej? Mi Matarnia odpowiada bo mam blisko
  10. Jazda bez czynnika w większości przypadków równa jest z uwaleniem kompresora. Dziwi mnie że wymieniłeś kompresor zrobiłeś wszystko a jak wyleciał czynnik to zostawiłeś to na zimę... teraz masz dwie opcje. Pierwsza najbardziej prawdopodobna to uwalony kompresor. Druga opcja która może być prawdopodobna to zablokowany zawór sterujący N280. Innych możliwości nie widzę bo nic a nic nie rośnie Ci ciśnienie w układzie. Podjedź do zakłądu który robi klimatyzację na diagnostykę, mozna tez na początek podać kilkukrotnie 12V na zawór sterujący w celu rozruszania (może to coś da), można też w czasie pracy silnika i nawiewie ustawionym na maxa zapodać 12V na sterowanie zaworu z tym że musisz mieć podpiętę zegary lub chociaż vcdsa i kontrolować ciśnienie żeby nie przekroczyć 20bar. robienie tego w ciemno może się skończyć słabo.
  11. Cześć panowie. Jak coś wróciłem i najbliższe dni powinienem być na miejscu... wiec jak ktoś chetny jeszcze to można się spotkać.
×
×
  • Create New...