MaTeo85

Pasjonat
  • Zawartość

    473
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 1
  • 0
  • 0

Reputacja

14

O MaTeo85

  • Urodziny 05.11.1985

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Lokalizacja
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    2004
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

792 wyświetleń profilu
  1. Też mam simon 15 u siebie. Deweloper montował. Mieszkam rok i jest ok. Plastiki dobrej jakosci i wygląd jest ok.
  2. Nie maja prawa. Oddaj auto do aso zrobią wszystko na ori częściach a Ty bedziesz cieszył się sie autem. A aso samo bedzie walczyc z ubezpieczalnia.
  3. MaTeo85

    Moim zdaniem nic to nie da. A zapieczone pierścienie żeby było dobrze należy wymienic na nowe. Samo czyszczenie niewiele zmieni ponieważ pierścień został już "wytarty" nieprawidłowo kiedy się zapiekł. Jest to raczej zabieg wyciagajacy kase z portwela aniżeli poprawiajacy kondycje silnika.
  4. MaTeo85

    Poczytaj jest temat o silniczkach... gdzie sie znajduja itp.
  5. MaTeo85

    Usuń bledy ze sterownika i zrob adaptacje klap. Jesli po tej operacji nadal beda podobne błędy to znak ze potencjometry w silniczkach sa do zrobienia/czyszczenia/podgiecia/wymiany na inne. Potencjometr "wysyla" sygnal zwrotny do sterownika zeby ten wiedział w jakim konkretnie położeniu znajduje sie kazda z klap sterujacych przepływem powietrza przez kanały. Jesli ten sygnal jest nieprawidłowy to sterownik bie wie co ma robić i np. Zamiast chlodzic to puszcza cieple powietrze lub na odwrot...
  6. MaTeo85

    50tys to troche duzo dla świecy na gazie. Owszem mozna ale to niezbyt zdrowe dla silnika. Do staga musisz miec osobny kabelek np. z ccy.pl wtedy można zobaczyc jak wyglada mapa gazowa. Jakie czasy na poszczególnych wtryskiwaczach itp.
  7. MaTeo85

    tu wygada wszystko jak nalezy. cisnienie jest ok, temp parownika tez. mozesz jeszcze zerknac ile masz temp na kratkach powinna byc w okolicy 6 - 7 stopni. a tak to nie ma sie do czego przyczepic
  8. MaTeo85

    8E0 941 285 J znajduje się z przodu przy lewym wahaczu.
  9. MaTeo85

    Jak zieloniutki to pierwsze co do sprawdzenia bledy w klimatroniku i bloki pomiarowe. Pofpinasz vcdsa ustawiasz nawiew na auto temp na lo i patrzysz bloki 001, 002 i 010. Najlepiej zrobic screena przed odpaleniem auta i pozniej odpalasz silnik czekasz kilka minut i robisz drugiego screena okna vcdsa. Wklej i pozniej bedzirmy szukac dalej. Oczywiscie sprzeglo na kompresorze sprawdzone i nie jest zerwane? Klimatronik tez zadnych błędów nie wywala?
  10. MaTeo85

    Syf i opilki do tego olej w kolorze szarej mazi to na 10000% wymiana kompresora, skraplacza, dławika, osuszacza plus płukanie parownika i węży. Same czesci ok 2000zl z nowym kompresorem regenerowany pewnie taniej ale czy warto?
  11. MaTeo85

    W jakim stanie był stary wyjęty dławik? Bo to jest bardzo istotna kwestia.
  12. MaTeo85

    Ja moją córę wożę w takim xlander xpulse. Ma gondolę, spacerówkę duże koła tył pompowany przód z pianki. Przednie koła maja blokadę skrętu. Do tego adaptery pod fotelik i torba. Kupiony w promo za niezłą kasę i daje radę.
  13. MaTeo85

    Nie. Grupa 1 pokazuje cisnienie w ukladzie, % wypelnienia sygnalu z czujnika cisnienia i prad sterowania zaworu n280. Natomiast grupa 2 pokazuje warunki wylaczenia sprezarki
  14. MaTeo85

    A co podają grupy pomiarowe 001 i 002 z klimatronica?
  15. MaTeo85

    dla numeru PR - 8RE - system z 4 głośnikami - 8E0 035 399 tu tylko przód bo tyłu nie ma dla numeru PR - 8RX - system z 8 głośnikami - 8E0 035 399 przód i tył dla numeru PR - 9VD - system z głośnikami aktywnymi - 8E0 035 399 przód i tył dla numeru PR - 8RY - system bose - 8E0 035 399 przód i 8E0 035 399 A tył