Jump to content

tass

Pasjonat
  • Content Count

    243
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

28

About tass

Informacje

  • First name
    Marcin
  • Location
    mazowieckie

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

1,751 profile views
  1. Jak nie musi mieć lpg to 2.0 tfsi w q.
  2. tass

    Audi A4 B7 1.8T 4X4

    Ale fotoszopa, od 29 zdjęcia fotele dziwnie wyglądają, nie wiem czy po praniu, czy może skóra już malowana i tak odbija światło. Szybkie czerwone zaciski, koła jakoś dziwnie wyglądają i samochód na tych zdjęciach wygląda jak koza, niby grzana przednia szyba, a wygląda na zwykłą, to w b7 była poduszka powietrzna na kolana? Silnik wycieraczki tył też ded. Chińskie dywaniki, brak foteli w prądzie, ogólnie z wyposażeniem nie ma źle ale za taka $$$ i to z RADOMIA??!! Zastanowił bym się 3x.
  3. tass

    Zakup a4 b6 1.8t

    Nr 2 praktycznie totalny golas edyszyn, poza tempomatem niby isofix, grzanych dupek, kolbotronika, trochę lepszych foteli nie ma nic. Nr 1 lepiej wygląda, czarna podsufitka to i sline wewnętrzny, ale na zdjęciu jakoś mało czarna (możliwe że u mnie monitor tak jest), brak tempomat, jest xenon ładniejszy fotel, brak kolbotronika tj. 4 szyby w prądzie. Zdecydowanie jak miałbym oglądać to nr1.
  4. Raczej nie ten dział. Polecam: Miłej lektury.
  5. Miałem, problemów z tym nie było. Rozrząd jest w tym silniku problematyczny i ogólnie serwis nie za tani jak na tak stary samochód pomimo braku turbo.
  6. tass

    Audi A4 1.8 T

    Że o tempomacie, grzanych "d*pach", kolorowym fis i magicznym przebiegu nie wspomnę. Idealna fura dla handlarza ze śpiewką jaki to wypas, a niewiele ma ponad standard.
  7. Oczywiście, można tylko tuleje, żebym wiedział że sworzeń w wahaczu pociągnie jeszcze jakiś sensowny przebieg to bym tak zrobił. Wolałem zmienić żeby mieć spokój.
  8. Po montażu SKV padła tuleja w lewym bananie po niecałych jak dobrze pamiętam 2kkm, zareklamowałem po 2 dni przyszedł nowy wahacz. Przy wymianie banana spojrzałem na łącznik stabilizatora i wyglądał jakby tuleja gumowa była za mała, jakby za luźna, zacząłem szukać w garażu starych łączników, znalazłem jeden, porównałem do tego skv i guma sztywno siedziała. Kupiłem 2x lema do dziś prawie 50kkm nie ma na nim śladu użytkowania. Po około 40kkm na skv powypadały (nie wiem co to jest dokładnie) elementy w obu tulejach bananów, wsadziłem regum i poczułem różnicę w prowadzeniu. Jak już pisałem wcz
  9. Tak serio, lepsze od skv. Z skv tuleja banana i łączniki stabilizatora są z plasteliny, jedynie co to górne i dolny prosty jak za taką cenę jest ok. Banany można co pół roku zmieniać, a łączniki są tak (nie wiem jak to określić) "luźne" słabo osadzone, że nie warto ogólnie tego zakładać, chyba że to zależy od partii produkcyjnej na jaką się trafi.
  10. Np. Regum - naprawa elementów zawieszenia WWW.REGUM.PL Firma specjalizuje się w naprawie elementów zawieszenia do samochodów osobowych tzn. wahacze, sworznie, drążki kierownicze, przerabianiu tulei gumowo-metalowych nie występujących w...
  11. Na tych zdjęciach od spodu, widać konserwację przy wieszaku tłumika, a tam ruda lubi poszaleć, tak samo jak na nadkolach tylnych, jak położone na rdzę żeby zamaskować (na uchu holowniczym widać jak ruda wychodzi) to może być smuteczek. Stabilizator z tyłu strasznie skorodowany, na 99% nie ma plastikowych tulei już, więc wymiana lub rzeźba.
  12. A czytać kolega umie/potrafi? Otrzymał odp. i again praktycznie to samo pytanie, mało tego temat wałkowany od pierwszej strony.
  13. Grzanie indukcją lub palnikiem, przecinak i klucz uniwersalny też nie jest zdrowe, a ludzie to robią Jeśli zrobi to z umiarem nie powinno się nic stać. Jak konkretnie zaciśnięte, tak jak napisałeś najlepiej wyjąć całą zwrotnice.
×
×
  • Create New...