Jump to content

tass

Pasjonat
  • Content Count

    118
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

5

About tass

Informacje

  • First name
    Marcin
  • Location
    mazowieckie

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. tass

    Rdza audi a4 b6

    Brunoxa bym sobie darował za dużo z nim zachodu a pożytek z tego niewielki o wiele lepszy jest rstop i nie trzeba go czyścić. Do czyszczenia polecał bym jak to zwą "włosy czarnucha" (na aledrogo za parę zł) tzn włókninę ścierną na wiertarkę i szlifierkę kontową, do tego kamień na trzpieniu do wiertarki. Szczotka druciana czasem poleruje rdze, do tego druciki strzelają i wbijają się w skórę.
  2. tass

    Rdza audi a4 b6

    Sam robiłem, tzn oczyściłem gdzie się dało małą piaskarką pistoletową i kamieniem na szlifierkę pneumatyczną i zabezpieczyłem, u mnie to głownie czyszczenie zgrzewów było, na nadkolach tył trochę więcej.
  3. tass

    Rdza audi a4 b6

    W mojej też była ruda na nadkolach, na tyle trochę więcej jak na przodzie tzn był tylko jak by to nazwać początki wykwitów głównie na zgrzewach i gdzieś na rantach przy mocowaniu sprężyn na tyle, na pewno nie miałem jej aż tyle jak na zdjęciu powyżej, na progach nie było rudej. Na forum znajdziesz poruszany temat w nie jednym wątku, jedne gniją bardziej inne mniej, są też egzemplarze praktycznie bez oznak tego. Po jednym zdjęciu ciężko stwierdzić czy to "flood" czy nie.
  4. A nie wiem nie zastanawiałem się nad tym, mam też wiązkę foteli i wtyczkami do nich. - nowa cena
  5. Jak się niedługo nie sprzeda w komplecie, to tak
  6. Jest takie coś te bliżej środka tzn jakby nadpalenie od papierosa, lub jakby jakiś klej spadł,te po lewej (na zdjęciu po prawej na alkantarze) to nie wiem co to jest, reszta to plamy
  7. tass

    Klapy 3.0 asn

    Powinien być na końcu wałka, na tym "trzpieniu" metalowy na którym się obraca, lub powinien zostać w kolektorze (wygląda to jak jakaś zaślepka gumowa). O sprężynie między gruszki, a wałek nie zapomniałeś?
  8. tass

    Klapy 3.0 asn

    Może resztki połamanych klap zostały w dolocie? Nie uszkodziłeś ich przy wkładaniu?
  9. tass

    Jaki olej do 1.8 T

    Olej PMO Exteme-Series 5W40 100% PAO ma właśnie taka specyfikację według etykiety, 5W30 ma specyfikację C3. https://pmo-lubricants.com/wp-content/uploads/2020/06/PMO-5w40-Extreme-PAO.pdf Ktoś go zalewał do 1.8?
  10. Zobacz ofertę Poszycia foteli skóra alcantara a4 b6 avant Witam sprzedam poszycia foteli skóra alcantara + boczki kanapy tył + zagłówki + podłokietnik tył+ lampki oświetlenia przestrzeni nóg tył 200zł + kw Cena 200,00 zł Dodający tass Wysłano 14.07.2020 Kategoria Audi A4 B6/B7
  11. Witam sprzedam poszycia foteli skóra alcantara + boczki kanapy tył + zagłówki + podłokietnik tył+ lampki oświetlenia przestrzeni nóg tył 200zł + kw
  12. Osobiście trzymałbym się jednego materiału. Ten drugi materiał to obok alcantary to leżał może na półce, widziałem jak ktoś kiedyś wymienił alcantarę na poszyciu siedziska fotela na pseudo alcantarę, a na oparciu została oryginalna i był inny odcień materiału. O ile słońce na nie nie padało jakoś to wyglądało, a jak padało na to słońce wymieniana część mieniła się fioletową poświata (nie ruszana część nie miała tej poświaty). Co do zmiany koloru plastiku to powinno się udać, byle by dobrze przygotować powierzchnie. Tylko nie wiadomo jak będzie z wytrzymałością na wycieranie, ludzie regenerują panele od radio, klimatyzacji itp i daje to rade.
  13. tass

    Audi a4 b6 1.8T

    Wadą bex jest często spalanie stukowe na 95 jak cos nie domaga, powinno lać się do niego 98 jak dobrze pamiętam. Chyba że lpg to pominąć to, tak to najmocniejszy z 1.8t w budzie a4. Lpg jak najbardziej, tylko dobrze wystrojone i dobra instalacja. Turbo jest po prawej stronie silnika, jest multum zdjęć. Gniją błotniki z przodu i "d*pa" samochodu od spodu tzn. pokazuje się ruda na nadkolach tył i w tylnej części pod osłonami. Najlepiej jechać i oglądać, ale dziwne że 7 miesięcy temu 5000E (+oplaty itp), a dziś 16k pln trochę to się nie kalkuluje. Ogólnie przez telefon ani ze zdjęć nie kupuje się zazwyczaj takiego samochodu. Jechać i oglądać!
  14. Słaby silnik do wagi a4, jak lubisz emerycką jazdę będzie ok. Zabójczo oszczędny ten silnik nie jest. Jechać oglądać jak stan samochodu odpowiada cena i wyposażenie też, to brać. Pamiętaj kupujesz samochód dla siebie chyba, że czekasz na oklaski. edit. ten 2 jak by miał xenon to nie było by tragedii "coś" tam ma.
×
×
  • Create New...