Jump to content

tass

Pasjonat
  • Content Count

    209
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

23

About tass

Informacje

  • First name
    Marcin
  • Location
    mazowieckie

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

1,433 profile views
  1. Nie ten dział. Układ szczelny? Dobrze odpowietrzony przed wszystkim nagrzewnica?
  2. Zapomniałem o wybieraku (nie wiem czy wszystkie będą podchodzić), sprzęgło powinno pasować tylko niektórej skrzynie powinny mieć pierścień dystansowy, z b7 tez podejdą skrzynie i popatrz czy masz czujnik w swojej, ale raczej nie bo chyba od 2003 jest prędkość z abs.
  3. Tylko jak już zobaczysz polewaczkę na zegarach to może nie kosztować tubki silikonu ze 2 uszczelek. Skoro niby wszystko jest jak powinno to z kontowni ta niby "praca diesla". Jazda samochodem do puki koła się kręcą, silnik jakoś pracuje, a później płacz jakie to c**jowe samochody robią, c**jowe mechaniki, drogie remonty, ale każdy robi jak uważa.
  4. Prawdopodobnie skrzynia, wał, dyfer, półosie, chyba, że dobierzesz skrzynie aby reszta podeszła, w co wątpię. Jak dorwiesz wszystko w komplecie to z 1k plus robocizna. Tu przykładowe przełożenia skrzyń biegów: Audi Workshop Manuals > A4 Cabriolet Mk2 > Power transmission > 6-speed manual gearbox 02X, four-wheel drive > Technical data > Gearbox identification > Code letters, allocation, transmission ratios, capacities WORKSHOP-MANUALS.COM A4 Cabriolet Mk2 > Audi Workshop Manuals > Power transmission > 6-speed manual gearbox 02
  5. Z wydechu było by słychać coś bardziej w stylu pierdzenia, buczenia i jak to jest wina obejmy która jest pod samochodem to stamtąd wydostawał się dźwięk. Na nagraniu @pelonek1 praca silnika i dźwięk z tym związany jest taki ok. Od prowadzenia debaty nie dojdziesz co jest nie tak i czy coś wydaje niepokojące dźwięki, stetoskop w rękę i sprawdzanie, napinacz paska alternatora sprawdzałeś? Znasz kogoś blisko kto ma taki silnik żeby porównać 2 samochody obok siebie?
  6. https://a4-klub.pl/forum/195-18t/ https://a4-klub.pl/forum/209-20t/ poczytaj poznasz bolączki obu silników
  7. 1.8t nie pracuje za pięknie, nie ma aksamitnej pracy silnika, ale raczej jak diesel to też nie powinien pracować, tu nie ma bezpośredniego wtrysku. Ogólnie jak zapali się kontrola to już może być za późno, raptem to 15 min roboty ze sprawdzeniem, a sen spokojniejszy. Wsłuchaj się dobrze, może to napinacz paska alternatora tak pracuje, można by zdjąć pasek i odpalić na chwile silnik bez niego zobaczyć czy coś się zmieni.
  8. tass

    B6 DIVISION

    Czyszczenie na cacy to fakt łatwiejsze, ogólnie mam mam złe wspomnienia z plastikowymi, kilka lat temu jak chciałem "odśnieżyć" lekko nogą to śnieg wypadł z kawałkiem nadkola plastik na mrozie jest kruchy i pęka.
  9. tass

    B6 DIVISION

    Zamienniki jakieś pewnie są i z plastiku, tylko ciekawe jak z ich spasowaniem. Jak śnieg poprzymarza to i plastikowe nie pomogą. Wystarczyło ściągnąć śnieg z opon i nadkoli tak żeby ich nie porwało.
  10. Sugestia i pytanie rank 1 ciśnienie oleju prawidłowe?
  11. Czy to 1.8 czy 2.0t może brać olej jak coś z nim nie tak, problem z nadmiernym braniem oleju miały EA888. Jeśli myślisz, że 1.8t jest tani w eksploatacji to jesteś w błędzie, nie jest to zbyt oszczędny silnik w spalaniu chyba, że na lpg, części zamienne nie są przesadnie tanie, a jak tanie to w 99% niewiele warte. Jest tyle tematów na temat tych silników poczytaj na forum, chyba, że czekasz na gotowe aż ktoś zrobi tu spis treści.
  12. Kupując automat warto sprawdzić błędy, czy nie szarpie przy zmianach biegów itp itd. 2.0t z b7 dobre silniki ale z bezpośrednim wtryskiem benzyny i dołożenie lpg jest bardziej kłopotliwe i dużo droższe, 2.0t z b7 nie brały tak oleju jak te z b8, ale nagar się w nich zbiera i trzeba pilnować ciśnienia oleju, jazda dużo przyjemniejsza jak 1.8t, moc i moment obrotowy swoje robią. Poczytaj na forum jest o nich sporo.
  13. Polecam przeczytać 2 ostatnie strony.
  14. Próbniki szczelności uszczelek głowicy - Allegro.pl ALLEGRO.PL Próbniki szczelności uszczelek głowicy na Allegro.pl. Najwięcej ofert w jednym miejscu. Radość zakupów i 100% bezpieczeństwa dla każdej transakcji. Kup Teraz! Koszt niewielki, kontrola ilości płynów przez pewien czas też coś powie, odma 100% sprawna?
×
×
  • Create New...