Jump to content

tass

Pasjonat
  • Content Count

    147
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

11

About tass

Informacje

  • First name
    Marcin
  • Location
    mazowieckie

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

1,092 profile views
  1. Ogólnie to bym radził nie bawić się w rozbieranie itp. Wysłać zdjęcia jakie widać uszkodzenia powiedzieć co nie działa i tak zaniżą wycenę. Zadzwoń do dobrego serwisu najlepiej aso umówisz się na oględziny i naprawę bezgotówkową, powinno być najmniej problemów (chyba że wolisz$$$). Przez tel. dostałem na start po zdjęciach 1600, rozmowa przez tel. co dokładniej (na zdjęciach nie uchwycisz wszystkiego) uszkodzone i jak, 3000 z PZU. Finalnie koszt jak wyszedł to jak dobrze pamiętam 7000+, a była to tylko delikatna obierka.
  2. W sierpniu kobieta przytarła mi prawy bok samochodu, wszystko szło przez tel. (PZU) wysłałem kilka zdjęć wycenili słabo, o rzeczoznawcy nikt nawet nie wspomniał unikali kontaktu pracowników już w sierpniu, a co mowa teraz. Oddałem samochód do aso i po kłopocie. Osobiście bym nie rwał tej foli, albo przynajmniej czekał na potwierdzenie wizyty rzeczoznawcy.
  3. Napinacz daje o sobie znać przy odpalaniu tak z 1s do 2s, a że będę wymieniał rozrząd chce wymienić łańcuch żeby w razie wymiany napinacza nie bawić się w trytki lub wyciąganie obu wałków, ślizgi w razie "w", jak by moje okazały się słabe lub uszkodzone.
  4. A te pseudo ori. z aledrogo warte zainteresowania?
  5. Panowie czy są dostępne ori. same ślizgi napinacza?
  6. tass

    Dużo pary film

    Czyli w normie u mnie też para idzie jak cho..ra czasem, ale to naturalne na lpg. Wystarczy pojeździć jakiś czas na pb żeby pozbyć się wody z wydechu i nic nie będzie do momentu ponownej jazdy na lpg.
  7. "Speszjal Golas Edition" brak praktycznie wszystkiego, za to kasę to powinno być coś więcej xenony+++, skrzynia biegów 6 by się przydała. Napisałeś, że blisko Cb jedź zobacz czy nie zgniłe nadkola i dół samochodu będziesz wiedział za co sobie ceni. Cena ogólnie kosmos za takie "cuś" koło 15k było w miarę ok, jak nie ulep.
  8. B6 i b7 różni tylko wygląd, elektronika i niektóre silniki (wiek wiadomo). Czy to b6 czy b7 to ich stan zależy jak kto dbał o samochód, jak wyglądają podłużnice i podłoga w przypadku tych a4. Fotele fotelami, ale ten na górze nie ma nawet xenon a to robi różnice w jeździe i taniej jest zmienić fotele jak dołożyć xenon.
  9. Za tą cenę taki prawie golas to powinien być chyba igła, pierwszy grubszy serwis + lpg i podchodzi się pod 40k, za co za konstrukcje z lat 90? Co Ci ludzie ćpieją!
  10. tass

    A4 B6 - wybór

    1 Stare klocki do nowych tarcz i odwrotnie, słabe to rozwiązanie. Zegar doładowania turbo, jest aż tak niezbędny, wymienione same pierdoły by pogonić samochód, sprężarki klimy to już szkoda kasy bo sprężarka, dławik, osuszacz, płukanie okładu itd to już większy koszt jak 200 na klocki. Jechać oglądać jak w dobrym stanie i warto inwestować to tak. 2 Szkoda czasu i $$$, nie wiem co tam jest z bogatego wyposażenia, chyba że felgi jak ori. 3 Multikiera, kolor fis, hak tak to też biedaedyszyn. Jechać oglądnąć zawsze można czy wart zainteresowania, niewiadome.
  11. tass

    A4 b7 czy warto?

    Lamy zwykłe, nie xenon więc spryskiwacze w Polsce niekonieczne. Jeśli płyn nie ucieka temat można pominąć. Cena, a dokładnie jej wysokość to pojęcie względne, samochód skonfigurowany pod wygląd eslajny, brak xenon quattro i jak kolega wyżej napisał możliwe, że zgnilak. Samochód ma swoje lata, jechać oglądać jeśli chcesz kupić samochód ze zdjęcia to najlepiej nowy, bo to że zderzak źle spasowany w tak starym samochodzie może świadczyć, że było coś robione i źle złożone, a nie że samochód z 3 spawany. Pojedziesz przejedziesz się, zajrzysz pod osłony nadkoli i podłogi będziesz coś wiedział c
  12. tass

    B6 automat

    2.0 alt + multitronik, zło pojedynczo, a w komplecie podwójnie i ten tył...
  13. Albo jedno, albo drugie, lub to i to. Jeśli nie przeszkadza Ci pobór oleju, dymienie, smród spalanego oleju i dolewki to jeb...ć system. Można zajrzeć do turbiny, dolotu, czy dużo oleju w intercooler, zaglądał tam mechanik który twierdził, że to turbo?
  14. Lub ustawić samochód na równym zmierzyć odległość od rantu błotnika do felgi lub opony, piasty, samochód w górę i np. kobyłki, jakieś klocki, lewarek pod dolny wahacz i w górę aż koło dojdzie do odpowiedniej wysokości (trzeba ustawić to solidnie żeby samochód się nie zsunął, next koło out. Trochę gimnastyki w luzowanie i dokręcanie wahaczy górnych. Ja u siebie skręcałem tak jak na rysunku tzn. duży kątownik stolarski przykładałem do dwóch (są 3 obok trzpieni z gwintem) sfrezowanych (toczonych, nie wnikałem) płaszczyzn na mocowaniu i pod kątem prostym mierzyłem odległość w tych miejscach j
×
×
  • Create New...