Skocz do zawartości

Barto_nik

Pasjonat
  • Postów

    58
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Barto_nik

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Miasto
    Zmc

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Barto_nik

0

Reputacja

  1. Witam, zakładał ktoś może głowice od JACEK PAŁKA - regeneracja głowic / szlif głowic / z Sosnica , ma ten Pan kilka pozytywnych opinii pd posiadaczy 1.8t na Google i tak się zastanawiam czy miał ktoś styczność z tym tematem
  2. Gdy silnik zgaszony wcisnę sprzeglo biegi ładnie wchodzą, gdy odpalę auto i na luzie dwójka ładnie wchodzi zacznę jechać , dopóki się nie zagrzeje to ta dwójka wchodzi jakby chciała a nie mogła . Spróbuję może z tym olejem pierwsze
  3. Pamiętasz jaki olej lałeś? U mnie tylko gdy zimno dwójka wchodzi na dwa jakby wrzucę i muszę dociągnąć inaczej nie wskoczy , zgrzytów nie ma ale trzeba coś z tym zrobić, gdy ciepło problemu nie ma . Olej obecnie zalany motul . Szukać oryginalnego VW ?
  4. Takiej odpowiedzi potrzebowałem, dzięki:D
  5. Katalizator bez wkładu jest głośniejszy w porównaniu do dp ?
  6. Jeżeli byłby głośniejszy wsadziłbym środkowy. Tylko teraz jak go dobrac ? Wsadzić jakiś z tego modelu o średnicy rury która idzie wzdłuż ?
  7. Jeżeli w środku nie słuchać to do zaakceptowania . A jako że nie mam środkowego wydechu to jeszcze bardziej było by slychac ?
  8. Witam Szukałem trochę na forum ale wiele nie znalazłem z tego co chciałbym. Mam w planie zdemontować katalizator wybebeszć go i założyć i chciałbym żeby dźwięk wydobywający z wydechu się nie zmienił. I tu mam pytanie jest ktoś kto ma tak ? Zmienia się dźwięk podczas przyspieszania ? Po puszczeniu gazu ? Trzeba rurkę o mniejszej średnicy wspawać w puszkę po katalizatorze żeby było ok ?
  9. Jest błąd 17965 regulacja cisnienia doładowania Węże niby są ok , podczas jazdy na wyskich obrotach auto nagle odzyskało moc ciągnęłodo końca , błęd znikł za jakis czas znowu odcina przy 3,5k
  10. http://vaglogi.pl/log-001_004_CKaDac.html
  11. http://vaglogi.pl/log-003_011_zDGZke.html
  12. http://vaglogi.pl/log-003_008_011_2UcLZB.html
  13. http://vaglogi.pl/log-003_008_011_Tk8wl.html
  14. Witam, a więc jak w tytule odcina turbinę przy ok 3500tyś obrotów po zgaszeniu i odpaleniu auta, moc odzyskuje czyżby zapieczona geometria turbiny?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...