BartoszBB

Pasjonat
  • Zawartość

    162
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

10

O BartoszBB

    Informacje

    • Imię
      Bartosz
    • Lokalizacja
      Poznan/Gorzow Wlkp.

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2007
    • Silnik
      1.9 TDI PD
    • Kod silnika
      AWX
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. BartoszBB

      Super! Cieszę się że coś pomogło :) i rzeczywiście BIPy spadły znacząco... korekcje nieco lepsze. Jak auto odpala po nocy jest poprawa? Jak dymienie? Wszystko na plus? Wcześniej pisaliśmy o podkładkach mosiężnych pod wtryskiem wymieniłeś je? Oby powyższy efekt utrzymał się jak najdłużej pod koniec lipca mam urlop to sam założe nadwymiarowe uszczelnienia u siebie i dam znać.
    2. BartoszBB

      Miałem to samo jak i inni podobne przypadki. Na 98% winne są uszczelnienia na 3 pompowtrysku - spaliny przedostają się do szyny paliwowej przez zużyte uszczelnienia i stąd te cyrki. Także pokrywa zaworów do góry i uszczelniacze na 3 pompce do wymiany. Przeszukasz lepiej forum znajdziesz takie przypadki jakie opisujesz.
    3. BartoszBB

      Pytałem ich o to z ciekawości jak i z technicznego punktu widzenia... Taką otrzymałem odpowiedz: Z doświadczenia wiemy, że każdy postępuje różnie tzn. jedni wymieniają a inni nie. W obu przypadkach nie ma 1 receptury. Jeśli ma Pan zniszczone podkładki mosiężne warto je wymienić. Gdybyś nie wiedział o aukcji za 20zł odemnie a dobrze by je ktoś rozreklamował , sam by nie jeden sprzedawał za 200zł taki to forumowy interes już były tutaj takie przypadki w giełdzie używane droższe niż nowe części z aso....
    4. BartoszBB

      Myślę że w akcie ,,desperacji'' i myślenia co dalej z autem czy wymieniać głowicę,wtryski,itd warto zaryzykować te 80 zł. Ciekawe , ciekawe - lecz tak jak szukałem w necie nad wymiarowe uszczelnienia dają pozytywne efekty i również takie opinie - choć wiele ich nie ma , komentarze - oceny zakupu również użytkownik ma pozytywne i zauwazyłem że uszczelnienia zielone ma nadwymiarowe jak i wymiarowe na dwóch aukcjach.
    5. BartoszBB

      Skończyła się uszczelka pod głowicą stwierdziłem że robie wszystko na tip-top żeby nie było pózniej jakiś problemów z korekcjami ,odpalaniem itp. Wszystko nowe łącznie z wałkiem za prawie 2300zł. A i tak przy odpalaniu potrafi się zatelepać przy niższych temperaturach. Nie chcę cię namawiać do czegoś złego ,lub i nowego ale są jeszcze oringi nadwymiarowe które ponoć się sprawdzają gdzie nie gdzie można znalezć info ,sam za jakiś czas zamierzam założyć na próbę. http://allegro.pl/oring-uszczelka-pompowtrysk-nadwymiar-i7396698469.html?reco_id=c7ae6e5f-72d8-11e8-9d77-246e9680b6a8 Zauważyłem że są silniki,i osoby wśród znajomych które jeżdzą i nie robią nic przy pompkach i uszczelnieniach nawet o nich nie wiedząc... i nie mają problemów , a jak ktoś ma problem to ciężko go rozwiązać i zagląda się cały czas. Następny silnik będzie CR pytanie jak z nim będzie...
    6. BartoszBB

      Nie myśl że tulejowanie głowicy jest złotym środkiem bo tulejowana głowica po 22tys wygląda tak:
    7. BartoszBB

      Daniel możesz powiedzieć coś więcej o swoim setupie? Jak to jeżdzi,spala,jaki koszt turbo orientacyjny ? Od kogo turbo brane i czy jakieś przeróbki układu wydechowego były robione? Jak sprawa wygląda z montażem dużo rezania? Ja osobiście zastanawiam się nad GTD 1752 VRK bo ponoć pięknie wstaje z dołu zresztą wykresy same mówią za siebie. Ma ktoś może taką u siebie?
    8. BartoszBB

      Dzięki za info. Myślałem że nowe gniazda wytrzymają nieco więcej po 13tys.km nie było śladów żużycia bo 25 tys.są już progi. Z tego co zauważyłem górne uszczelnienia nie są niemal zużyte a jedynie dolne. Możliwe też że to wina tulejowania bo dół tulejowany nie jest. Jeszcze nie wiadomo czy mechanior wcześniej śruby wymienił i jak pompki dokręcił. Teraz robię to sam to mam pewność co i jak. Jak wyciągałem pompkę miała jakby ,,drobny osad'' mosiądzu i była z lekka tym uwalona u góry nie ma tego na zdjęciach. Zastanawiam się czy zastosować nadwymiarowe oringi , zrobiłem małe rozeznanie i niby się sprawdzają. http://allegro.pl/oring-uszczelka-pompowtrysk-nadwymiar-i7396698469.html?reco_id=619bcb8b-6dad-11e8-9d77-246e9680b6a8 Czy mosiężną podkładkę termiczną należałoby wymienić ? Czy zużywa/ubija się ona po jednym dokręceniu pompowtrysku? Pytam bo w komplecie nadwymiarowych oringów ich nie ma... i musiałbym dokupić osobno. greg2505 Zobaczymy jak wyciągne pompki ... wiem że po wymianie uszczelnień autko lepiej się zbierało z dołu i lepiej odpalało. nawet przy +15 teraz potrafi się zatelepać i puścić nieco białego dymka przez podwyższoną korekcje na zimnym.
    9. BartoszBB

      O czym może świadczyć korekcja dochodząca do +1,3 ? Zaraz po odpaleniu na zimnym silniku?Silnik wtedy się trochę zatelepie podczas odpalania. Uszczelniacze wymieniałem pomogło na chwilę i to nie do końca, gniazda regenerowane rok temu i już nie najlepiej wyglądają = lekkie progi. Ogólnie czym cieplej odpala lepiej na tyk zero telepania a jak temperaturka spadnie to potrafi się trochę zatelepać z korekcją pod + 1,3 po czym spada do 0,3 i chodzi dobrze. Wtrysk,gniazda?Uszczelniacze ponownie?
    10. BartoszBB

      Możesz dać więcej info na ten temat? Czemu przeróbka na starą pompę z 1.9 możesz narobić coś złego?
    11. BartoszBB

      Robie odkop. Mam problem z brakiem masy prawej tylnej lampy w B7 Avant. Ktoś był już tam wcześniej i zrobił to partacko - owinął dodatkowy przewód pod mocowaniem bagażu w bagażniku....i lampa działa lecz je to odłącze wiadomo przestaje świećić. Chciałbym znależć prawdziwą przyczynę braku masy z tego ci widzę wiązka lampy idzie wzdłuż samochodu. Czy ktoś wie z kąd masa tylnej lampy jest ,,brana''? I gdzie mogę szukać przyczyny jej braku?
    12. BartoszBB

      Dokładnie miałem A4 B5 z 97r mam B7 z 2007r i pod wieloma względami chwałę starsza generację chociażby ze względu na zabezpieczenie nadwozia i podwozia.Nieraz chodzą mi myśli by wrócić do B5. A nad Exeo sam się zastanawiałem. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
    13. BartoszBB

      I 225 / 45 /17 tak samo może być. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
    14. BartoszBB

      Głupoty? To poczytaj forum i wypowiedzi. Może rozmiar 225 /50/17 nie jest dedykowany ale można to uznać za,, zamiennik" 235/45/17 doksztalc się przelicz i wróć. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
    15. BartoszBB

      225/45 nie ale 225/50/17 mam u siebie