BartoszBB

Pasjonat
  • Zawartość

    178
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

10

O BartoszBB

    Informacje

    • Imię
      Bartosz
    • Lokalizacja
      Poznan/Gorzow Wlkp.

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2007
    • Silnik
      1.9 TDI PD
    • Kod silnika
      AWX
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. BartoszBB

      Z prawej z strony u dołu silnika. Przykręcony na 1 śrubę 6. Wtyczka znajduje się za zbiorniczkiem wyrównawczym.
    2. BartoszBB

      Zapewne zalał ,,garnki'' naftą by sprawdzić jak z ich uszczelnieniem dodatkowo stary sposób na usuwanie zapieczonych pierścieni. damiano8522 - a kompresje sprawdzałeś ile garnki mają bar? Czy tylko naftą bo to nieco badanie mało miarodajne...
    3. BartoszBB

      Do powyższego teoretycznie można jeszcze dodać BJ = AL
    4. BartoszBB

      Pompowtryski>Uszczelniacze,oringi na pompowtryskach>zimny silnik> wysokie korekcje po odpaleniu> i tu kabelek by co nieco podpowiedział... Ogólnie sprawa się tyczy problemów z uszczelnieniem pompek ,i dochodzi do zapowietrzenia samochodu. Sprawdzałeś jakie pompka paliwa w baku daje ciśnienie? Synchornizacja rozrządu na ile stopni ustwiona? Tu też kabelek... Czujniki temperatury sprawne? Też mają wpływ na odpalanie... tu też kabelek
    5. BartoszBB

      Akurat laptop i kabel to minimalny zakres prac do wykonania w każdym miejscu także - logi by coś podpowiedziały...
    6. BartoszBB

      Zacznijmy od tego czy masz kabel do diagnostyki - i czy jesteś wstanie zrobić logi grupy 13+23 na zimnym silniku zaraz po odpaleniu samochodu?
    7. BartoszBB

      Rozumiem że fura odpowietrzona na każdym wtrysku?
    8. Witam Tak jak w temacie kupie białe szkiełko - kierunkowskazu lampy - BIXENON - Lub z lampy zwykłej H7 interesuje mnie same szkiełko ,wciskane na zatrzask. Element zaznaczony na zdjęciu - może komuś zostało z uszkodzonej lampy lub ma na części Kontakt PW
    9. BartoszBB

      Panowie , Czy ktoś u siebie posiada zamontowane dość leciwe już webasto DW 50? Posiada ono wbudowaną pompę obiegową wody wraz z zbiorniczkiem na paliwo które wraca z powrotu przez filtr do baku. W wersjach na pompie VP działa one poprawnie , pytanie czy może mieć jakieś nieporządane skutki montażu w PD? Zastanawiam się nad wersją DW 50 - choćby dlatego że nie trzeba ciągnąć paliwa z baku i montować pompki po drodze...
    10. BartoszBB

      Słabo szukasz co prawda poniższy temat tyczy się 3.0 ale zasada działania i wszystko inne jest podobne dodatkowo na forum znajdziesz więcej tematów i informacji na ten temat.
    11. BartoszBB

      Hej , jako że zmagam się z podobnym problemem pozwolę sobie zrobić odkop. Stichy - czy rozwiązałeś swój problem? Zamontowałem drugi IC z 2.0 TFSI moje autko jest po chipsie - po montażu drugiego IC zyskało mocy na średnich i wysokich obrotach ale niskie są znacznie gorsze...i tak jak mówiśz 300 obr wyżej pompuje dobrze. Panowie czy ktoś miał podobny problem czy po montażu IC wymagana jest korekta ,zmiana programu?Dodatkowo zmagam się z szumem-syczeniem podczas przyśpieszania jest znacznie głośniej...
    12. Powiedzmy że działałem w podobnej sytuacji. Zapewne lub i nie przyjdzie ci pismo z Kancelarii ,, Uzupełnienie Zgłoszenia Wady Rzeczy Wraz z oświadczeniem o obniżeniu ceny'' lub i ,,Odstąpienia od umowy''. Narazie za dużo nie myśl jeśli pismo ma przyjść to przyjdzie pewnie w ciągu do 2-3 tygodnii a natenczas poszukaj sobie wstępnie ogarniętego prawnika - kancelarie , lecz póki nie dostałeś żadnego pisma nic nie zdziałasz więcej zostaje tylko czekać. Jak dostaniesz pismo od kupującego z kancelarii na rzecz pełnomocnictwa wtedy możesz dzwonić po prawnikach przedstawić jak wygląda sytuacja i oni przedstawią ci jak to widzą ze swojej strony wraz z kosztami jakie poniesiesz.
    13. BartoszBB

      Słabo szukasz Logi , czy nawet poniższe sprawdzenie warto wykonać nie tylko na rozgrzanym silniku! Ale i również na zimnym przed odpaleniem silnika - wtedy gdy telepie ,kopci lub dzieje się coś niezamierzonego.
    14. BartoszBB

      Póki co nie myśl o najgorszych przypadkach, najpierw zacznijmy od sprawdzenia wtrysków,błędów w sterowniku, - czy masz wogóle sprzęt diagnostyczny np. komp z VAGiem ? Do zrobienia logi - sprawdzenia parametry wtrysków po odpaleniu , jest możliwość że układ się zapowietrza i wtrysk wali wysoką korekcją by nadrobić nierównomierną pracę silnika przy starcie. A płynu ubywa ? U siebie gdy dymił na biało - wypadło na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą... ale są na to testery za 15zł
    15. BartoszBB

      Błąd nie ma nic do tego , więc odrazu powinieneś zobaczyć poprawę działania samochodu. Hmm przed zakupem ,montażem nowego czujnika sprawdz połączenie elektryczne w wtyczce starego czujnika zobacz czy styki nie są w jakiś sposób zaśniedziałe oraz czy wtyczka jest prawidłowo wciśnięta - wykluczamy możliwość niepoprawnego połączenia.