BartoszBB

Pasjonat
  • Zawartość

    113
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3

O BartoszBB

    Informacje

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Imię
      Bartosz
    • Lokalizacja
      Poznan/Gorzow Wlkp.

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2007
    • Silnik
      1.9 TDI PD
    • Kod silnika
      AWX
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON
    1. Kolego cóż można powiedzieć... trafiłeś nie na tego ,,mechanika'' co trzeba. Silniki 2.0 TDI słyną z awaryjnych pomp oleju wyrobionych gniazdach w wałku pompy oleju czy obrobionym imbusie służącym za ,,przeniesienie napędu'' pompy. Dlatego mechanik powinien zbadać co było przyczyną poprzedniej awarii turbosprężarki a nie wkładać następną i ją zajechać. A to że olej był w silniku co z tego? Jak pompa oleju nie dawała ciśnienia na turbosprężarkę i pozostałe elementy silnika.Także problemem jej zatarcia jak i silnika była na 98% prawdopodobnie awaria pompy oleju. Dlatego za zatarcie silnika należy podziękować mechanikowi.I niech nie próbuje się wykręcić. A odnośnie jazdy bez ciśnienia oleju powinieneś odrazu zatrzymać się i zgaśić silnik a nie jezdzić tak po mechanikach.
    2. Hyh też mi się urwała ta rurka odmy używki chodzą po 10-50zł na allegro ale trochę trzeba poszperać. Nówka niby tylko w ASO koszt około 120zł. Jak będzie lepiej odpalał do dołu winne może być cofanie paliwa. Uszczelnienia też mają wpływ przy zużytych uszczelnieniach + kiwających się pompkach - może dojść do zapowietrzania magistrali paliwowej + nieprwidłowa korekcja, BIPy na wszystkich wtryskach diagnoza to podstawa.
    3. Cześć poczytaj pozostałe tematy które są na forum wiele osób ma problem z odpalaniem na zimnym. - Nie sugeruj się tym że paliwo leci do butelki - może lecieć ale za słabo sam miałem zasyfiałą starą pompkę która dawała ledwo 0,5bara a nowa 1 bar. - Jak wyglądają korekcje wtrysków - jest możliwość że uszczelnienia na wtryskach mówią papa. - Świece żarowe sprawdzane? -Zatankuj bak do pełna postaw auto by bak był wyżej niż silnik czyli dziobem do dołu i zobacz jak odpala -Jest możliwość że problem odpalania to również żużyta pompa tandemowa.
    4. maquuu Może pochwalisz się jaki katalizator zastosowałeś i w które miejsce go wspawałeś? Fajnie by było również jakbyś zapodał jakieś zdjęcie
    5. Mechanik dobrze mówi jak wymieniać to tylko na oryginały. A cena jest jaka jest...
    6. Cześć Wyciek oleju to ,,początek'' objawów kończącej się - zużytej poduszki. Poduszki w większości z grupy VAG posiadają w swoim środku olej - poduszka jest gumowo-olejowa. Większość zamienników to jedynie poduszki gumowe na które większość osób się skarży dlatego ich się nie poleca na wymianę. Suma sumarum z czasem zaczniesz odczuwać drgania budy jak i kołysanie samochodu po zgaszeniu silnika - to znak końca żywota poduszki . Jak nowa poduszka to tylko ori jak używka to tylko ze sprawdzoną wagą poduszki.
    7. Przerabiałem to u siebie. Mocowanie węża z opaską jest niekoniecznie dorabiane ! Sam miałem tak u siebie występują węże z ori redukcją która znajduje się w wężu skręcona na opaskę. U mnie wąż też się kiwał wymiana oringu nic nie dała. Wymieniłem wąż i siedzi jak należy wszystko jest szczelne. Czy ubywa ci oleju oraz sprawdzałeś jakie turbo ma luzy na wirniku? Dziwnie dużo tego oleju się tam znajduje...
    8. Nad tym miejscem nie znajduje się zbiorniczek wyrównawczy? Patrzałeś na smak? Jest słodki?
    9. Ile za samego BNSa ?
    10. Dlaczego świeczki z BPW nie przypasowały ci do silnika z AVFa? Głowice są przecież takie same reszta osprzętu została ci z BPW jakie wyszły komplikacje?
    11. A ja powiem tak. Sprawdź pompę paliwa! Miałem u siebie zasyfioną (ma ona pod sobą sitko) stara przypchana pompka dawała 0,5Bar nowa 1BAR chwila moment.
    12. Zobacz ofertę [K] Kupię elementy podsufitki strona lewa A4 B6,B7 Witam tak jak w temacie potrzebuje elementy podsufitki kolor jasny (standard) strona lewa (strona kierowcy ) czyli 3 elementy które znajdują się nad oknami przysłaniające kurtyne + prawy boczek bagażnika 1 element (nad szybą) od strony pasażera. Może komuś pozostały i gdzieś się walają po przejściu na czarne slinowe. Cena do dogadania. Zależy mi by elementy te nie były po strzale i po kosmicznym przebiegu i wielce nie zniszczone mogą być brudne. Kontakt PW. Dziękuje. Dodający BartoszBB Wysłano 11.12.2017 Kategoria Audi A4 B6/B7
    13. Witam tak jak w temacie potrzebuje elementy podsufitki kolor jasny (standard) strona lewa (strona kierowcy ) czyli 3 elementy które znajdują się nad oknami przysłaniające kurtyne + prawy boczek bagażnika 1 element (nad szybą) od strony pasażera. Może komuś pozostały i gdzieś się walają po przejściu na czarne slinowe. Cena do dogadania. Zależy mi by elementy te nie były po strzale i po kosmicznym przebiegu i wielce nie zniszczone mogą być brudne. Kontakt PW. Dziękuje.
    14. Może ktoś powiedzieć czy AWX / BPW posiada tylko jeden czujnik temperatury wody? W swoim AWX/BPW znalazłem jeden z tyłu głowcy 2 pinowy. W swojej byłej a4 B5 miałem 4pinowy po czym miał on w sobie jakby dwa czujniki jeden na licznik drugi na sygnał do ECU. Jak to się odbywa w AWX / BPW przy czujniku 2pinowym?
    15. Jeśli będziesz zmieniał akumulator poczytaj o zółtej WESTA FORSE żadko spotykane akumulatory ale cenowo wporównaniu do jakości wypdają całkiem całkiem na obecne czasy. Dodatkowo jeśli obstawiasz aku niech ci ktoś go sprawdzi miernikiem do sprawdzania aku (sam mam taki w domu z opornicą) będzie na nim ładnie wszystko widać sprwadzą ci to w punkcie ze sprzedażą akumulatorów lub w jakim lepszym warsztacie. Na próbe możesz odpalić z jakimś prostownikiem rozruchowym ,podpiętym drugim aku lub poprostu naładuj aku przez noc i włóż do auta - zobaczysz czy będzie poprawa. Jeszcze jedna kwestia odnośnie pompki paliwa - to że leci ok pytanie z jakim ciśnieniem? U mnie stara leniwa pompka dawała max 0,5 bara (była strasznie zasyfiała) po włożeniu nowej nabijała chwila moment 1bar i odpalanie auta się dość dość poprawiło...