Skocz do zawartości

BartoszBB

Pasjonat
  • Postów

    190
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O BartoszBB

Informacje

  • Imię
    Bartosz
  • Miasto
    Poznan/Gorzow Wlkp.

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia BartoszBB

12

Reputacja

  1. Co było źródłem problemu? Sam zmagam się z taka przypadłością...
  2. Miałem, koszt nieduży warto spróbować. I nie chodzi tu tylko o pracę pompki ale również o działanie regulatora ciśnienia paliwa który się w niej znajduje. Temat dość często pomijany właśnie w przypadkach gdy niemalże wszystko co najważniejsze wymienimy...A problem pozostaje. Wiem że mogą pojawić się spekulacje że ajm nie miał pompki itp i jakoś działał ale jest jak jest ?
  3. Wymiana pompki paliwa w baku na pewną sztukę załatwi problem.
  4. Odkop czasów... Czy ktoś rozwiązał problem? Sa pytania bez rozwiązania. Też mam problem połączenia z LEDEM.
  5. Samej puchy DPF nie radzę zostawiać z racji że jest głośna i działa jak tuba.
  6. Zacznijmy od tego jaki silnik? Jeśli jest to 1.9 / 2.0 BPW wymieniałem taki czujnik w 25min w b7 na parkingu - dojście od góry - śruba bodajże na imbus / torxa - nie pamiętam zawsze ,,macałem''.
  7. Cześć, sam posiadająć AWXa w miejscu BPW mam problem z śmierdzącymi spalinami, tuner twierdzi że niby nic się z tym zrobić nie da - mówiąc 2.0 to to samo co 1.9 i tu nie ma zmian...yhy. Zrobiłeś coś z programem i rozwiązałeś problem śmierdzenia spalin?U mnie też kopcenia brak...
  8. Niekoniecznie musi być to wina turbosprężarki a jednak problem z odmą. Sprawdź odpowietrzenie pokrywy zaworów - możliwe że zawór w pokrywie się zapchał lub uszkodził z tąd całe problemy... Są na ten temat informacje na forum ostatnio coraz częściej poruszane. Poszukaj i daj znać jak efekty.
  9. Przedewszystkim czy auto kopci? Jak z wypalaniem DPF? Często się zapełnia? Jeśli nie ma wycieków najszybciej turbo mówi PAPA luzy do weryfikacji, do sprawdzenia po ściągnięciu węża od strony filtra powietrza - wyczujesz najbardziej istotny jest luz wzdłużny. Dodatkowo wymień olej, sam miałem przypadek wysokiego zużycia oleju marki Castrol... na innym zużycie znacznie mniejsze.
  10. BartoszBB

    Uszczelka drzwi

    Hej, Pozwole sobię odkopać by nie otwierać nowego tematu. Czy ktoś jest wstanie powiedzieć czy uszczelka drzwi różni się względem generacji budy B6 i B7 ? Wiem że budy są te same, i wszystko niby P&P lecz założyłem swego czasu uszczelke od Anglika z B6 do B7 i dopiero teraz zauważyłem że odstają mi drzwi i jakby prężą na uszczelce... u samego dołu. Czy może grubuość / twardość uszczelki przy doleganiu jest nieco inna?
  11. BartoszBB

    Wahacze SKV

    Jak najbardziej się z tobą zgodzę... sam taki samochód kupiłem. Lecz nie zamierzam już w niego wielce inwestować. A moje auto akurat nie tylko na druty było powiązane a bardziej na ,,trytytki'',klej do szyb + superglue... Popatrz... na odpowiedzi kolegów, na takiej opinii o częściach mi zależało. @langista;@kamil-vag - dziękuje za odpowiedzi.
  12. BartoszBB

    Wahacze SKV

    Panowie, co sądzicie na temat końcówek drążków kierowniczych firmy SKV? są mega tanie... moje się kończą i szukam czegoś nowego a nie chcę zmieniać za 10tys.km. ponownie...
  13. Trzeci pompowtryskiwacz do sprawdzenia a w szczególności jego uszczelnienia oringi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...