BartoszBB

Pasjonat
  • Zawartość

    151
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

10

O BartoszBB

    Informacje

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Imię
      Bartosz
    • Lokalizacja
      Poznan/Gorzow Wlkp.

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2007
    • Silnik
      1.9 TDI PD
    • Kod silnika
      AWX
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON
    1. I 225 / 45 /17 tak samo może być. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
    2. Głupoty? To poczytaj forum i wypowiedzi. Może rozmiar 225 /50/17 nie jest dedykowany ale można to uznać za,, zamiennik" 235/45/17 doksztalc się przelicz i wróć. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
    3. 225/45 nie ale 225/50/17 mam u siebie
    4. Jakaś propozycja dla diesla A4 B7 BPW zamiast fabrycznego DPFa i tak by sondy i czujniki zostały...
    5. Dzięki za info z płytą rzeczywiście nie działa na tą wersję softu. Pisałem do jednego użytkownika z forum który zajmuje się tego typu sprawami ale nie raczy odpowiedzieć. Znalazłem na allegro magika który wyciągnie kod z serwisu ASO po nr. radia.
    6. Również odświeżam , odkopuje? Czy płytka recode wyciągnie kod z radia RNS-E LED z Seata Exeo 2011? Chcę spróbować ale jednocześnie nie chcę ubić navi.
    7. Jak się zgadacie kto wie może i ja się pojawię ot taki będzie mój debiut na spocie w PZ... tylko miejsce? Bo widzę że póki co konkretów nie ma...
    8. Czy ktoś rozwiązał powyższy problem? Znalazł się jakiś sposób na zmianę logo startowego w LED z EXEO?
    9. Objawy były głównie podczas hamowania - myślałem że to tarcze wymieniłem lecz nie pomogło. Następnie ponownie tarcze + piasty + łożyska i brak wibracji podczas hamowania jak i jazdy - podczas jazdy też mnie telepało/wibrowało ale wmawiałem sobie że to przez nawierzchnię... gdzieś to wyczytałem wtedy na forum też szukałem przyczyny. Piasty mogą ci sprawdzić czujnikiem zegarowym w jakimś lepszym warsztacie wtedy nie potrzeba będzie ich wymiana wrazie w.
    10. Sprawdź piasty kół. Miałem tak w byłej B5 że były pokrzywione... i było nieciekawie tymbardziej przy hamowaniu wymieniłem wraz z łożyskami i był spokój.
    11. Zamieść foty to co niektórzy się wypowią i coś ocenią Będzie łatwiej coś stwierdzić.
    12. Hej Poszperaj na znanym i lubianym ? portalu alle... są tam oferty sprawdzenia historii serwisowej od kwoty 22zł do 50zł. Nie wiem co to warte ale ludzie kupują i sprzedający ma pozytywne komentarze.
    13. Na początek diagnostyka samochodu w sterownikach są zapisane jakieś błędy? - a powinny być jeśli nikt ich kompem nie skasował...
    14. Pierwsze co do sprawdzenia obudowa sterownika ECU. Sam miałem podobny objaw tyle że mi pedał np. nie działał w połowie sygnalizując od czasu do czasu kontrolką świec żarowych - występowało to tylko przy wilgoci w dłuższej trasie. Wyskakiwał błąd złącza silnika.. Okazało się że pokrywka obudowy silnika ECU jest pęknięta i nie przykręcona od tyłu brak jednej z śrub...
    15. Panowie czy stosował ktoś zamiast fabrycznego DPF w BPW,BRD i tym pochodne zastosowanie katalizatora Euro 3/4 ? Co zrobiliście z puchą i sondami od DPF montując kata? Przeglądam allegro z zamienników może by się coś dobrało w miejsce ori puchy lecz pozostaje problem sond które pewnie i tak są wywalone z programu a w większości gotowych zamienników brak miejsc na sondy. Czy ktoś orientuje się gdzie znajdują się sondy lambda w B6 pokroju AWX,AVF ? I jak tam jest to rozwiązane?