danielsonicl
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
9 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O danielsonicl
Informacje
-
Imię
Daniel
-
Miasto
Złoty Stok
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BPW
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia danielsonicl
0
Reputacja
-
[2,0 TDI BPW] Brak mocy po czyszczeniu pompowtrysków
danielsonicl odpowiedział(a) na danielsonicl temat w 2.0TDI
Dokładnie ? można za mniejsze pieniądze na zamiennikach, tu akurat zdecydowałem na oryginalne bosch, robiłem wszystko w silniku więc i tak kasy poszło teraz praktycznie nowy silnik. -
[2,0 TDI BPW] Brak mocy po czyszczeniu pompowtrysków
danielsonicl odpowiedział(a) na danielsonicl temat w 2.0TDI
Pompki wróciły z regeneracji auto igła, jedyny minus to 2600zł bo pompki o oznaczeniu BJ ? wszystko zrobione na częściach Bosch -
[2,0 TDI BPW] Brak mocy po czyszczeniu pompowtrysków
danielsonicl odpowiedział(a) na danielsonicl temat w 2.0TDI
Pompki poszły na regenerację, co do czyszczenia to wiele razy czyściłem szczotką z drutu kwasoodpornego wtryski common rail i nie było problemu tu się zapędziłem bo akurat czyściłem szczotką na kółku nagar z zaworów, za bezmyślność 2,400 w plecy ? -
Witam jak w temacie, miałem chwilę zamroczenia i wyczyściłem szczotką końcówki pompowtrysków, efekt taki silnik chodzi ładnie lecz brak mocy, moje pytanie czy da się to usunąć samodzielnie czy trzeba do serwisu, może ktoś miał taki przypadek.
-
Problem rozwiązany, jak by ktoś miał objawy takie jak ja to wina leży w tandem pompie, pompa posiada zawór na króćcu powrotu do filtra, jst tam sprężyna i kulka regulująca ciśnienie. U mnie coś tam się rozleciało i ciśnienie było na poziomie 1kg/cm. Nie było czasu tego rozbierać, kupiłem zawór zwrotny zmieniłem sprężynę w zaworki n twardszą tak by utrzymywała 4kg/cm auto jak nowe, dodam że pompę tandem całą regenerowałem tyle że nie przyszło mi do głowy że na powrocie jest zawór utrzymujący ciśnienie na pd.
-
Zastanawia mnie tylko to że po wyłączeniu silnika próbuje się otworzyć, może faktycznie ktoś w sofcie grzebał bo dpf napewno jest usuniety a objawy jak przy uszkodzonym egr, jeszcze jedno wartości przepływu spalin przez EGR ulegają zmianie jak by działała recyrkulacja a zawór ani drgie i w momencie jak zaczyna szarpać krzywa ciśnienia doładowania skacze?
-
Zaślepienie nic nie daje, tak samo jak kryza, nie ma błędu ale też żadnej poprawy, przy bardzo płynnym przyspieszaniu szarpanie nie występuje. Jedno mnie zastanawia dlaczego po wyłączeniu silnika na chwilę uchyli grzybek EGR na jakieś 2mm a podczas pracy silnika stoi zamknięty? Czyściłem, jednak nie zrobiłem testu ?
-
Witam, czy ktoś może mi powiedzieć jak zawór EGR stoi cały czas w pozycji 100% zamknięty czy jest możliwość że ktoś go wyłączył w sofcie? silnik szarpie w okolicach 2000-2500 obrotów, ecu nie zgłasza błędów. Pytam ponieważ nie wiem czy wymiana ma sens bo może ktoś pogrzebał w sofcie, po odłączeniu wtyczki wyskakuj błąd, egr wyczyszczony, po wyłączeniu silnika egr minimalnie na chwilę uchyli grzybek, sprawdzone fizycznie.
-
Szarpanie podczas przyspieszania 1600-2200 obrotów
danielsonicl odpowiedział(a) na przybysz_tgk temat w 2.0TDI
Witam, u mnie w BPW nie pomaga odłączanie EGR , przepustnicy, przepływomierza, szarpie jak kangur, nawet całkowite zaślepienie EGR nic nie dało, auto sprowadzone tydzień temu jedyny mankament to zapchany był filtra paliwa bo olej mieszał się z paliwem, filtr wymieniony dwa razy, pompa paliwa vakum nowa, korekty nie przekraczają 0,7 jedynie przestaje szarpać jak odłączę podciśnienie od gruszki vtg tyle że jedzie jak SDI?. Ma ktoś jakieś pomysły czy pompki do sprawdzenia?