Skocz do zawartości

danielsonicl

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O danielsonicl

Informacje

  • Imię
    Daniel
  • Miasto
    Złoty Stok

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia danielsonicl

0

Reputacja

  1. Dokładnie ? można za mniejsze pieniądze na zamiennikach, tu akurat zdecydowałem na oryginalne bosch, robiłem wszystko w silniku więc i tak kasy poszło teraz praktycznie nowy silnik.
  2. Pompki wróciły z regeneracji auto igła, jedyny minus to 2600zł bo pompki o oznaczeniu BJ ? wszystko zrobione na częściach Bosch
  3. Pompki poszły na regenerację, co do czyszczenia to wiele razy czyściłem szczotką z drutu kwasoodpornego wtryski common rail i nie było problemu tu się zapędziłem bo akurat czyściłem szczotką na kółku nagar z zaworów, za bezmyślność 2,400 w plecy ?
  4. Witam jak w temacie, miałem chwilę zamroczenia i wyczyściłem szczotką końcówki pompowtrysków, efekt taki silnik chodzi ładnie lecz brak mocy, moje pytanie czy da się to usunąć samodzielnie czy trzeba do serwisu, może ktoś miał taki przypadek.
  5. Problem rozwiązany, jak by ktoś miał objawy takie jak ja to wina leży w tandem pompie, pompa posiada zawór na króćcu powrotu do filtra, jst tam sprężyna i kulka regulująca ciśnienie. U mnie coś tam się rozleciało i ciśnienie było na poziomie 1kg/cm. Nie było czasu tego rozbierać, kupiłem zawór zwrotny zmieniłem sprężynę w zaworki n twardszą tak by utrzymywała 4kg/cm auto jak nowe, dodam że pompę tandem całą regenerowałem tyle że nie przyszło mi do głowy że na powrocie jest zawór utrzymujący ciśnienie na pd.
  6. Zastanawia mnie tylko to że po wyłączeniu silnika próbuje się otworzyć, może faktycznie ktoś w sofcie grzebał bo dpf napewno jest usuniety a objawy jak przy uszkodzonym egr, jeszcze jedno wartości przepływu spalin przez EGR ulegają zmianie jak by działała recyrkulacja a zawór ani drgie i w momencie jak zaczyna szarpać krzywa ciśnienia doładowania skacze?
  7. Zaślepienie nic nie daje, tak samo jak kryza, nie ma błędu ale też żadnej poprawy, przy bardzo płynnym przyspieszaniu szarpanie nie występuje. Jedno mnie zastanawia dlaczego po wyłączeniu silnika na chwilę uchyli grzybek EGR na jakieś 2mm a podczas pracy silnika stoi zamknięty? Czyściłem, jednak nie zrobiłem testu ?
  8. danielsonicl

    [2,0 TDI BPW] EGR

    Witam, czy ktoś może mi powiedzieć jak zawór EGR stoi cały czas w pozycji 100% zamknięty czy jest możliwość że ktoś go wyłączył w sofcie? silnik szarpie w okolicach 2000-2500 obrotów, ecu nie zgłasza błędów. Pytam ponieważ nie wiem czy wymiana ma sens bo może ktoś pogrzebał w sofcie, po odłączeniu wtyczki wyskakuj błąd, egr wyczyszczony, po wyłączeniu silnika egr minimalnie na chwilę uchyli grzybek, sprawdzone fizycznie.
  9. Witam, u mnie w BPW nie pomaga odłączanie EGR , przepustnicy, przepływomierza, szarpie jak kangur, nawet całkowite zaślepienie EGR nic nie dało, auto sprowadzone tydzień temu jedyny mankament to zapchany był filtra paliwa bo olej mieszał się z paliwem, filtr wymieniony dwa razy, pompa paliwa vakum nowa, korekty nie przekraczają 0,7 jedynie przestaje szarpać jak odłączę podciśnienie od gruszki vtg tyle że jedzie jak SDI?. Ma ktoś jakieś pomysły czy pompki do sprawdzenia?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...