Skocz do zawartości

przybysz_tgk

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O przybysz_tgk

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia przybysz_tgk

0

Reputacja

  1. Panowie, Po spotkaniu z Piotrem i zastosowaniu jego rozwiązania, auto wróciło do życia. Kilka minut pracy i szarpanie ustało w 100%. Jeśli ktoś jeszcze się zastanawia nad takim rozwiązaniem, to pomogę śmiało powiedzieć, że żałuje że wcześniej nie zdecydowałem się na taki zabieg. Mechanicy zrobią wszystko żeby powymieniać po kolei każdą część na nową bo ich kompetencję ograniczają się do "wymieniactwa". Na moim przypadku widać to najlepiej - 5 warsztatów, kupa kasy i zero rezultatów. Piotrowi należy się za pomoc wielki szacun. Dzięki i pozdrawiam wszystkich forumowiczów.
  2. Kod silnika jaki mam to BLB. Wstawiłem w piątek samochód do VW na testy. Dzisiaj dostałem info że przeczyścili zawór EGR, podmienili przepływomierz i fura chodzi jak trzeba. Przejechałem się 50m i na pierwszych światłach zrobiłem do nich nawrotkę, bo jest to samo co było. Mechanik wsiadł obok i przyznał, ze jednak rzeczywiście szarpie i trzesie w podanym zakresie obrotów…fakt ze slabiej troche, ale objaw nie ustapił. Może tutaj egzorcysty potrzeba a nie mechanika?
  3. Dzięki za wasze sugestie. Samochód obecnie jest w warsztacie i jest brana pod uwagę wersja z EGR. Jak tylko będę miał jakieś info, wrzucę posta. PS. Oby to nie była kwestia głowicy bo koszty pewnie odbiłyby się czkawką ---------- Post dopisany at 15:33 ---------- Poprzedni post napisany at 11:33 ---------- Właśnie otrzymałem od mechanika informację, że sprawdził EGR, cały układ paliwowy, kable etc. i nic nie znalazł. Komputer nic nie wyrzuca- zero błędów...Może moglibyście polecić mi dobrego mechanika od Audi w Warszawie??
  4. Witam wszystkich, Chciałbym się z Wami podzielić pewnym problemem z którym nie mogę się uporać od kilku miesięcy. W zakresie 1600-2200 obr/min pojawiają się kilkakrotnie szarpnięcia. Dodam że przy mocno wciśniętym gazie ten objaw można ominąć, jednak przyspieszając jednostajnie/normalnie w 90% przypadków występuję powyższe szarpanie. Na biegach 1,2,3 jest to najbardziej odczuwalne, jednak występuje na każdym biegu w tym zakresie obrotów. Podczas jazdy ze stałą prędkością również czuć drgania w ww. zakresie obrotów. Poniżej czynności jakie wykonałem w celu usunięcia usterki: 1) wymiana pompy olejowej (jej kondycja wymagała już interwencji) 2) wymiana rozrządu (jak wyżej) 3) pełna regeneracja pompowtrysków(Diesel Service Warszawa) 4) wymieniony olej, filtr paliwa, komplet świec 5) nowy kolektor spalin 6) nowy alternator Mimo tych wszystkich zabiegów które kosztowały mnie już ok 10 tys. zł nie jestem w stanie pozbyć się uciążliwego szarpania - zabija to całą przyjemność z jazdy a przecież po to właśnie zdecydowałem się na zakup Audi. Bardzo proszę o wasze sugestie i pomoc w rozwiązaniu problemu. PS. Podczas ostatniej wizyty w warsztacie stwierdzono że przyczyną szarpania może być fakt ze pompa olejowa nie podawała właściwego ciśnienia (przy 3k obrotów ciśnienie wynosiło 0,3 bar zamiast 2 bar) Samochód trafił do warsztatu gdzie instalowana była pompa i problem został rozwiązany. Przez 2 dni samochód chodził jak należy po czym szarpanie wróciło. Proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...