Skocz do zawartości

Kalimcs

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kalimcs

Informacje

  • Imię
    SADSADDSA
  • Miasto
    DGFFDF

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

257 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Kalimcs

0

Reputacja

  1. O teraz po tych 300 km w mieście DPF się nie zapalił do wypalenia no w trasie racja może sam się wypalić i nic nie zauwaze ale w mieście ? I mi też się nie chce wierzyć to co ja piszę i co widzę na własne oczy bo to się wydaje nie prawdopodobne wogole przy taki przebiegu ale takie są realia i każdy mo to mówi komu opowiadam że to nie możliwe
  2. Pozatym teraz wymieniłem filtry i oleje na Motul i zrobiłem 300 km same miasto przy jeździe może trochę agresywniejszej żeby zobaczyć się olej zachowuje no to tak po wlaniu 4.7 litra pokazało mi połowa na bagnecie elektronicznym po dojechaniu do domu otworzenia maski i odczekaniu 15 min około pokazało mi 3/4 na drugi dzień wahało się między połowa a 3/4 , na 3 dzień pokazało mi maksa , przez kolejne 200 km jazdy w mieście cały czas maks na bagnecie wlektronicznym, wczoraj pokazało 3/4 zrobiłem 10 km po odczekaniu prawidłowym 1/2 po Polonii kolejnych 20 km miasto spadło 3/5. Miesiąc temu ponad myślałem że bagnet elektroniczny jest walnięty ale sprawdziłem serwisowym i pokazywać jednak dobrze. Jedna wielka zagadka więc skoro bym nie miał problemu ani zagadki bym chyba nie pisał bezsensownie a chce usłyszeć parę porad może ktoś przerabiał podobny temat bo jeżeli to uszczelniacze zaworowe tłoki pierścieniowe to po prostu to zrobię i dalej będę czuł radość jazdy z moja audiczka ?
  3. Auto mam 2miesiace od początku znikał mi olej a co do tras to mówię że pokonałem 3 tys km na same wakacje autostrada 140-150 prędkość a tak do cykl mieszany trochę trasa trochę miasto. Odme wymieniłem bo była zalana olejem o to jedyny objaw jaki był do zauważenia pozatym silnik suchutki. No.to skoro jest suchy no to chyba go musi go przepalać prawda? No to skoro go przepala no to chyba uszczelniacze zaworów lub tłoki pierścieniowe tak czy nie ?
  4. Właśnie o to chodzi nawet na starej odmie ani grama dymka i DPF nigdy się nie zapalił a też jeżdżę dużo po mieście silnik suchutki jedynie co przychodzi mi do głowy ma hak orginalny i wymieniałem tyne amortyzatory bo byly na wykończeniu czy ktoś ciężkiego nie woził np lawet i silnik nie dostał mocno auto było ściągnięte z Szwecji 1 właściciel w Polsce bajkopisarz bo powiedział ani grama oleju mu nie wzięła że auto było jezdzone tylko po mieście parę km dziwne że zrobił 7 tys km i sprzedał twierdząc że zmienia miejsce zamieszkania itp bzdury pisane
  5. Ani grama dymka a DPF nigdy się nie zapalił ostatnio byłem w Chorwacji 3000 tys km zrobiłem średnia prędkość 140-150 na starej odmie dolewka 4 litry jak wymieniałem była cała spocona olejem
  6. Witam jak już wcześniej pisałem zakupiłem auto audi a4 B8 2014 r 2.0 cr 177 km s tronik quatrro. Auto brało olej a dokładnie 1 litr oleju Castrol 5w 30 na 800 km. Wymieniłem odme i zmieniłem wszystkie filtry i oleje na Motul 5 w 30. Czujnik elektroniczny raz pokazuje maks , raz pokazuje 3/5 ,raz 1/2 różnie, raz jest cały czas maks. Turbo i wszystko czyste auto było serwisowane do 133 tys km ma najechane 164 tys sam zrobiłem już 7 tys. Wiem że można sprawdzić bagnetem serwisowym. Pytanie brzmi jakie jest prawdopodobieństwo że przy tym przebiegu ten silnik mogły być już do wymiany uszczelniacze zaworowe lub co najgorsze tłoki i pierscienie. Nie chce mi się wierzyć że przy tym przebiegu ten silnik taki ból by miał co to jest 160 tys to tak jak auto po gwarancji prawie można powiedzieć. Z góry dziękuję za cenne wskazówki i porady
  7. Witam umawiam się jutro do ASO na zdiagnozowanie przyczyny tego przepalu oleju silnikowego bo wszystko jest czyste rura do intelcolera jest tylko na ściankach olej, pytanie również mam jaki jest koszt w razie czego wymiana uszczelniaczy zaworowych i czy trzeba zdejmować głowice ? Pozdrawiam serdecznie grupowiczow i dziękuję za informację
  8. Końcówki rury w środku są delikatnie okopcone ale ani grama dymka nie pusci ale w mieście więcej potrafi wciągnąć oleju i nawet jak depne przy wyprzedzaniu to nic nie pusci bo sprawdzałem jadąc też drugim autem za moją audi. Zaznacze że wcześniej miałem audi a4 B7 2007 r bez kata i DPF 2.0 TDI 177 km manual i strasznie kopcił więc nie obstawial bym brak go. Jeżeli to uszczelniacze czy zawory nie szczelne jak się upewnić że to na 100% to ? Jaki koszt zlikwidowania tej usterki. Byłem u mechanika który jest dobry zajmuje się z większością audi i powiedziałem mu o przyczynie i zapytał się mnie jak auto było wcześniej jezdzone to powiedziałem że jeździła nim kobieta po miescie. Stwierdził hipotezę że jeżeli auto było mulone i jeździło rzadko w trasie i ja nagle wsiadłem i go przedmuchalem trasa 2x 180 km od 160-200 to moze być to prawdopodobne że taka ilość przepalił tłumacz swoją hipotezę że wcześniej turbo dostawało mniejsza dawka oleju a więcej powietrza a teraz jak go przedmuchalem w trasie to dostał większą dawkę oleju bo znajduje się jakiś tam zawór w środku czy coś takiego jak dobrze pamiętam i mówił żebym obserwował i zrobił jakaś trasę dłuższa tak 140-150 z prędkością bo to taka bezpieczna prędkość i nie powinien przepalić oleju ale zrobiłem 1000 km i spalił 0.8 l
  9. Auto wogole nie kopci brak jakiegokolwiek dymku od miesiąca odkad mam auta brak wypalania DPF , jaki olej polecasz oprócz Castrol 5w30
  10. Witam zakupiłem audi a4 B8 2014 r 2.0 cr quatrro s- tronik 177k po miesiącu czasu zauważyłem straszne ubytki oleju. Jazda w trasie ciągłość 1000 km dolewka 0.8 litra Castrol 5 w30 prędkość 140-150 , jazda po mieście trochę więcej oleju bierze, trasa 180 km prędkość 160-170 pauza 4 h powrót trasa 180 km prędkość 160-200 dolewka 1l Castrol 5 w 30. Silnik suchutki jak pieprz żadnych wycieków !!! Rura do turbo i turbo czysciutkie jak nowe. Silnik się bardzo dobrze zbiera i pracuje tak ja powinien skrzynia chodzi i zmienia biegi bez zarzutu ostatnia wymiana oleju w skrzyni przy 120 tys serwis Aso. Aktualny przebieg 162 tys orginalny. Auto serwisowane w ASO do 132 tys. Auto ściągnięte z Szwecji było jestem drugim właścicielem w Pl poprzedni właściciel adwokata twierdziła że jeździła tylko po mieście do 20-30 km dziennie i na wakacje 2 razy i twierdzi że ani grama oleju nie dolewała co nie chce mi się w to woerzyc. Co może być przyczyną ? Tak dużego zużycia oleju w silniku ? Nie chce tracić pieniędzy i oddawania po mechanikach żeby mi całe auta rozebrali i nie znaleźli przyczyny szukam osoby która ma bardzo dużą wiedzę na ten temat i się wypowie. Pozdrawiam i dzięki za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...