kkt

Pasjonat
  • Zawartość

    104
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

2

O kkt

    Informacje

    • Imię
      Krzysiek
    • Lokalizacja
      ZKL. Diagnostyka vcds

    Auto

    • Model
      A4 B8
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2008
    • Silnik
      2.0 TDI
    • Kod silnika
      CAGA
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    147 wyświetleń profilu
    1. kkt

      Jeżeli nie ma błędów i wszysko dobrze zrobiles to może problem l ezy w za duzej ilości sadzy.
    2. kkt

      Tak jest napisane w instrukcji: Jeśli obliczona lub zmierzona masa sadzy wynosi powyżej 30 g, ale poniżej 40 g, można zainicjować regenerację w pozycji stojącej (bezczynność zostanie podniesiona itp.), Możliwa jest też wymuszona regeneracja podczas jazdy. Gdy wartości są powyżej 40g (ale poniżej maks. 45g) regeneracja podczas stania nie jest już dostępna, a regeneracja podczas jazdy jest jedynym sposobem.
    3. kkt

      Witam. Masz fabryczny bagnet?
    4. kkt

      Witam. Lukas309 do ilu gram jest możliwe wypalenie sadzy przez komputer? Na forum wyczytalem, że do 40 ub 45 g.
    5. kkt

      Witam. Jak zaworek możesz scisnać w palcach to znaczy, ze nie ma w srodku oleju ktory ustala luz zaworowy. Jezeli masz wszystkie zaworki wyjete to rozbierz je i wymyj w srodku. Nastepnie złóż i wszystko poskrecaj. Jeździj i obserwuj. Jezeli bedzie to samo to znaczy, ze zaworki - poychacze są do wymiany.
    6. kkt

      Witam. Popiolu w oleju nie ma, tak pokazal vcds. Jest za dużo sadzy. Komputer pokazuje błędy? Wszystkie zalecenia zostaly spełnione? Instrukcja regeneracji dpfa jest w watku o dpfie.
    7. Witam. Nie wiem. Jak sie wejdzie w 01 silnik nastepnie w 04 nastawy podstawowe to odnosnie przepływomierza jest tylko: sprawdzenie wiarygodności przepływomierza powietrza.
    8. Jak masz możliwość podmiany przeplywki do dobrze. Nie pamietam. W weekend bede podlaczal vcds to Ci napisze.
    9. Zobaczyć w schemacie albo metoda prób i błędów. Na razie bym jej nie wymienial. Trochę pojeździl i poobserwował. Masz możliwość zeby podmienic przepływomierz z innej audicy? Po zalozeniu nowej trzeba ja zaadaptować.
    10. Wtyczka i przewody od przeplywki sa ok.
    11. Ten problem zaczął się po wylaczeniu egra i dpfa czu poźniej?
    12. Czysta jest? W środku jest cala? Filter powietrza jest czysty? Węże ssace sa dobrze dokrecone. Napisałeś, że edr jest wyłączony. Dpf też jest wyłączony?
    13. W logach widać, że masa powietrza jest za duża. Masa powietrza rzeczywista jest wyższa od wymaganej a powinna byc taka sama albo zbliżona.
    14. Wstaw screena z logami. W exelu jest to malo przejrzyste.
    15. Wpisz na youtube spalanie vcds i pokawi sie film jak ustawić spalanie w komputerze.