Jump to content

Mango155

Pasjonat
  • Content Count

    78
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

1 Follower

About Mango155

Informacje

  • First name
    Piotr
  • Location
    Zagwiździe

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2008
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CAGA
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

598 profile views
  1. Pisałem wcześniej dokładne info na temat kierownicy z A6 C7. Wystarczy przeczytać temat...
  2. Standardowo koło dwumasowe + tarcza + docisk sprzęgła + łożysko oporowe Polecam zestaw SACHS, wykonanie zdecydowanie lepsze niż LUK
  3. Mango155

    LOGI

    Masz na myśli ogólny skan wszystkich błędów czy bardziej rozszerzone logi?
  4. Pasuje P&P, ma wszystkie gniazda na ori sondy i czujniki. Pamiętaj o nowych uszczelkach z dwóch stron.
  5. Na allegro wpisz sobie "downpipe a4 b8". 899 zł + wysylka.
  6. Problem rozwiązany - jakiś gryzoń przegryzł przewód podciśnienia. Przy okazji na miejsce zapchanego DPF'a wleciał też downpipe RM Motors.
  7. Oczywiście, ze zajrzałem. Wszystko sprawdziłem. Jutro jadę na dokładniejsze diagnostykę i będę wiedział dokładnie co się stało. Póki co stawiam na zapchany DPF. Jeśli się to potwierdzi, najwyzsza pora się go pozbyć.
  8. No i super, myślę że wszystko będzie śmigać jeśli ogarnąłeś wiązkę jak na zdjęciu.
  9. OK, dziękuję bardzo. Rzeczywiście - nie sprawdziłem. Za chwilę będę ogarnial dalej temat. Zawartość dodana 3 minutes later Procedura wypalania DPF'a na postoju zakończona pomyślnie, lecz wciąż brak rezultatów. W dalszym ciągu wywala ten sam błąd i brak mocy. Gdzie szukać przyczyny?
  10. A czy może to być wina zapchanego DPF'a? Jak sprawdzić jego stan przez VCDS'a? Czy jest możliwe wymuszenie procedury wypalania na postoju?
  11. Witam. Mam problem z silnikiem 2.0 TDI CAGA. Samochód postał 5 dni, odpala bez problemu, jeździ, jednak brak mu mocy. Dwa razy zapaliła się kontrolka układu zasilania paliwem (spirala). Myślałem, że może jakaś podstępna kuna wkradła się do komory silnika i zrobiła demolkę z wężami ciśnieniowymi idącymi od IC, jednak po wstępnych oględzinach nic nie zauważyłem. 5171 - Regulacja ciśnienia doładowania P0299 00 [096] - Przekroczona granica regulacji Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 2 Przebieg: 248494 km Data: 2017.03.31 Czas: 20:31:30 Czy ktoś spotkał się z podobną sytuacją? Proszę o pomoc.
  12. Będzie ok. Upewnij się też, czy przypadkiem nie masz przerwy w obwodzie między MCE a czujnikiem ciśnienia (fioletowy przewód). U mnie poza uszkodzonym czujnikiem, był także walnięty w/w przewód.
  13. Jedynie w ASO. Nr kostki 8E0 971 832, piny muszą dobrać Ci takie aby pasowały do kostki. No chyba że sprzedają od razu kostkę z kawałkiem kabla.
  14. Możesz dokupić sam kabelek do multifunkcji. Ma on trzy przewody, w tym jedna masa, która łączy się z masą przy poduszce (mostek). Pozostałe dwa przewody podpinasz jak widać na zdjęciu. Biały - PIN 8, fioletowy - PIN 9.
×
×
  • Create New...