• Zawartość

    630
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

49

2 obserwujących

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Lokalizacja
    Dąbrowa Górnicza

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

2558 wyświetleń profilu
  1. KoJ@K

    Przy opcji komunkkatu na wyświetlaczu trzeba dać 1 a nie 0 i wtedy działa, że nie trzeba naciskać hamulca przy ruszaniu, ani zwalniać ręcznego przyciskiem.
  2. KoJ@K

    A to nie idzie zmienic czasu clh w mmi ?
  3. KoJ@K

    Mam to samo, wyłączyłem te 3 rzeczy (które opisał kolega wyżej ) na 0 i nadal wyskakuje mi komunkkat i nadal musze wyłączyć guzikiem, jedyne co przyjęło to to, że nie muszebjuż wciskać hamulca by zwklnić ręczny przy nie zapiętych pasach.
  4. KoJ@K

    Gumowy krążek na wiertarke i nie zostanie nawet najmniejszy ślad.
  5. KoJ@K

    Do B6 bralem nie dawno DIPP - jestem zadowolony i spoko cena
  6. KoJ@K

    No no, dawaj dobre rady koledze... a później zdziwieni, że opiłki w pompie ... i skąd one się wzięły, jak pompa "na sucho" kręci. Po to jest ta procedura, by tego uniknąć, ale że wielu ma to w dupje to raz, drugi, trzeci sie uda, a pozniej kaplica... to tak jak z odpalaniem auta na pych, niby odpali i nic się nie stanie, ale ...
  7. KoJ@K

    No rzeźbienia troche jest, trzeba podcinać stelaż trzymający soczewke, no i samego bileda tez trzeba troche przymodelować. Hmmm nie wiem jak ze skrętnością, bo robiłem w nie skrętnej lampie, ale myślę, że mógłby być problem z miejscem ...
  8. KoJ@K

    Wr d4 spoko, a3 wydawały mi się troche śliskawe...
  9. KoJ@K

    Biled Koito in progressss
  10. KoJ@K

    Panowie ma ktoś rozpiske pinów z lampy przedniej bixenon nie skrętny przed lift? Który pin jest od czego ?
  11. KoJ@K

    Tutaj w b8 też nie ma z tym większych problemów i jak masz kanał to spokjnie ogarniesz a przy filtrze paliwa nie zapomij o włączeniu pompki vagiem/vcdsem
  12. KoJ@K

    Pochwal pochwal się, bo denerwująca sprawa z tą "nie dochodzącą" wskazówką ... Jak coś to możesz się odzywać w wiadomości a chłodnicy nie masz niczym zastawionej, co nie ?
  13. KoJ@K

    Hmmmm to zaczne chyba od wymiany tego "drugiego" (o ile u mnie on jest,bo coś mi się obiło, że nie w każdym były dwa ) . A czy sprawdzałeś np podczas jechania na trasie około 120-140 km/h czy temp wtedy nie spada? Kurde dziwna sytuacja, bo i u mnie taki przypadek i u teścia (B 8.5 ) w aucie, które ma około 40 000 przegiegu ...
  14. KoJ@K

    O jakim awaryjnym czujniku mówisz ? Coś więcej na jego temat ?
  15. KoJ@K

    Kurde...jedni piszą, że nawet po wymianie obu nic im się nie zmieniło i temperatura dalej nie trzymała na 90* @Góral65 a przy jakiej temp zewnętrznej trzymało Ci 90*? W zime przy lekkich mrozach np -10 też trzymało 90* ? Bo nie powiem, też mnie to irytuje, ale jak mam wymieniać i nic się nie zmieni to... Jak narazie plastikowa przekładka między chłodnicami zdaje egzamin