Skocz do zawartości

mlodziak22

Pasjonat
  • Postów

    647
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mlodziak22

Informacje

  • Imię
    John
  • Miasto
    GKW/Dortmund

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCD
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mlodziak22

8

Reputacja

  1. Przesadzasz. b9 to tylko kolejny niemiecki szrot na 5lat. Przepaść ok ale napisz ile dałeś kasy za B9 a ja ci powiem ile za swoje b8. Wtedy też powiem że przepaść w cenie.
  2. Jak można jechać naa czerwonej kontrolce oleju 20km gdzie fis cały czas piszczy. blondyna by prędzej wpadła żeby jak najszybciej zgasić motor.
  3. mlodziak22

    Wysoki poziom oleju

    Ja kupilem bagnet serwisowy jest na nim na max, na mmi też max. Wlałem 5L oleju. To źle Ci się wydaje..5L to jest ok. Sam wymieniałem olej wlalem 5L na mmi jest Max, na bagnecie serwisowym również na max. Czyli ok.
  4. To wina takiego dziadostwa jakie teraz sprzedają, a nie żadnego złego montażu. W sklepie, czy na forum nikt ci nie powie że to szmelc. Inaczej nie mogę tego nazwać. U mnie było dokładnie to samo. Szarpalo na ciepłym. Przebieg 130 tyś. Tarcza wyglądała jak nowa, ale dwumas miał bardzo duży luz. Teraz na nowym dwumasie na ciepłym drży auto na postoju gorzej jak na starym. Skoro od b9 jest trochę lepsze to się nie zastanawiaj.
  5. Pewnie pasuje bez problemu. Napisz do użytkownika inhosik. On zakładał do b8. Mi pisał, że sprzęgło działa super i pasuje bez problemu. Skoro średnica jest taka sama itp to co ma nie pasować? Ja założyłem nowe i nie jestem do końca zadowolony, żałuję że do b9 nie założyłem.
  6. U mnie brak przycisku, ale na wzniesieniu hamulce trzymają. W książce mam ten kod z pierwszej strony. To normalne?
  7. U mnie szarpalo na ciepłym, chciałem wymienić tylko sprzęgło, ale jak dwumas był w złym stanie to już go wymieniłem. Po wymianie już tak nie czuć wibracji podczas przyspieszania,ale na postoju teraz jest gorzej niż na starym. Tarcza była jak nowa, a docisk nie wiem. Chyba czas poszukać czegoś innego.
  8. Po pierwsze, żeby biegi ci dobrze wchodziły to musisz wymienić zestaw naprawczy lewarka plus ten pod drążkiem zmiany biegów. Nie może być tam luzu. Robiłem to w b6 i b7. Zmiana na duży plus.
  9. Nie pamiętam , swego czasu dużo rzeczy sprzedawał na forum . Jest z Trójmiasta. Michał jakoś tak.
  10. Ja bym robił komplet. U mnie przy 130k już padł dwumas. Wymieniłem sprzęgło plus dwumas. Do mojego silnika są dwa rodzaje dwumasu.
  11. mlodziak22

    Bagnet oleju

    To coś jest nie tak. Sprawdzam kiedy auto jest zagrzane, czekam chwilę. A powiedz mi czy wartość 46 masz ustawiona u góry czy na dole?
  12. Jest kolega na forum który załatwia po rabacie. Pracuje w Aso.Z tego co pamiętam jest z Trójmiasta. Ja za dwie do 1.8t zapłaciłem 850 zł
  13. mlodziak22

    Bagnet oleju

    Czy bagnet serwisowy T40178 pasuje do 2.0 tdi polift? Pytam bo kupiłem i na mmi jest 3/4 stanu, a na miarce min?
  14. mlodziak22

    B8 TrOOOOp

    Panowie jaki imbus potrzebny do korka spustowego skrzyni biegów? 12?
  15. mlodziak22

    D3S xenon barwa

    Nie sądzę, lewa soczewka na dodatek chyba wyżej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...