Skocz do zawartości

z1_white

Pasjonat
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O z1_white

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Zachodniopomorskie

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    CCWA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia z1_white

1

Reputacja

  1. powiedz mi kolego kupiłeś auto na dobicie czy dla siebie aby tym pojeździć? Bo kupując auto trzeba wiązać się z kosztami. nikt ci nie powie który to termostat. Bez rozbierania. Zainwestuj w termostat oryginalny. Zacznij od małego skoro już tak szczędzisz na to kasy. U mnie to jak coś się psuje to wymieniam od razu auto mam tak doinwestowane że nawet 1/10 nie odzyskam z tego ale mam w głowie to że jest zrobione i nie boje się jechać w trasę bez zastanowienia. I uwierz że szczędzenie na częściach kiedyś ci wyjdzie. Nie wszystko wymieniam na oryginał ale większość. Więc nie zastanawiaj się tylko wymień na oryginał. Ja miałem ten mały roztrzaskany wszystko wyleciało z niego. Podejrzewam że nikt tego nie robił nigdy. Wymień i daj znać. bo tak to stoisz w miejscu.
  2. W takim razie wymień oba. Po co ci numer części zamów z serwisu i nie kąbinuj z zamiennikami dobrze ci radzę. Na priv wyślę Ci numer do serwisu Audi bezpośrednio do doradcy. Prowadzą Sprzedaż internetowa jaki serwis i momentami mają lepsze ceny. I tak jak mówię nie szukaj oszczędności na termostacie. Pamiętaj o oringu do małego termostatu oni na schemacie będą mieli chyba. Nie pamiętam już czy jest w zestawie czy osobno ale od razu to też weź jak jest.
  3. A kiedy wymieniałeś w nim jakikolwiek termostat? To już będziesz znał odpowiedź ty. Objawy wskazują na ten malutki co wygląda jak rurka ,, ten drugi''. Natomiast jeśli nie wymieniałeś żadnego to polecam wymienić dwa i mieć z głowy i tylko oryginał nie szukaj przy tym oszczędności. Jeśli będziesz robić to sam i chcesz przy oszczędzić trochę to polecam zacząć od małego wtedy. Wymień na oryginał i uzupełnij płyn i będziesz widział efekt. Ja miałem takie objawy że musiałem grubo gonić aby temperatura była ok a jak zwalniałem to spadało. Byłem wtedy po wymianie paska i rolek pompy wody. Przed wymiana nie miałem objawów trzymał igła 90 lecz po wymianie zaczęły mi się cyrki więc wymieniłem główny jak się okazało cyrki były dalej więc postanowiłem wymienić ten drugi mały co jest przy chłodniczce egr i wtedy to mi pomogło. Do tej pory igła. A jak się okazało po wyjęciu stary się rozpadł jakim cudem to nie wiem. Więc masz do wyboru 1.Wymienić,, mały termostat drugi'' zalać płyn odpowietrzyć układ i zobaczyć czy pomogło 2.Wymienić oba na raz. I nie spuszczać ponownie płynu jak opcja 1 nie pomoże. Też nie wiem kiedy wymieniałeś jakikolwiek. Ps. Przy mrozach nawet - 15 jak było to gdy tylko złapał 90 to trzymał jak igła Daj znać
  4. z1_white

    Wartości Wtrysków

    nie frezowałem gniazda miałem jak igła że tak powiem kolego nawet nie potrzebnie wymieniałem te podkładki bo zrobiłem to kontrolnie a co się okazało podczas wyjmowania wtrysków że nie leją i że stan igła. z wyglądu lewa strona była jak nowa prawa miała delikatny ale to delikatny jakiś nagar ale wystarczyło lekko oczyścić i było jak nowe.
  5. Panowie mam Bardzo Bardzo podobny problem. A4 B8 3.0 TDI QUATTRO 240 km Tiptronic CCWA . Ostatnio zauważyłem że wyświetlił mi się błąd a mianowicie zapaliła się kontrolka ESP oraz kontrolka od układu kierowniczego na żółto ale po chwili problem ustał. Moje audi ma system Audi Drive Select tak na marginesie. No i żeby was nie skłamać ostatnio zapaliły mi się kontrolki te same. od ESP oraz Od układu kierowniczego. Błąd od ESP brzmi ,, ESP fault! See owner's manual " natomiast błąd od układu kierowniczego brzmi ,, Dynamic steering: system fault" . Najlepsze jest to że kiedy na tym błędzie próbowałem ruszyć to błąd nie znikną jak ostatnim razem a pozostał na dodatek jadąc prosto okazało się że kierownicę muszę mieć przekręconą w prawo o prawie 90 stopnii aby jechać prosto. Wspomnę że teraz błąd pokazał mi się jakoś jak był mrozy ale nie bezpośrednio po odpaleniu ale np podczas postoju. Pojechałem do mechanik aby zdiagnozować usterkę okazało się że błąd jest w układzie kierowniczym i brzmi ,, uszkodzenie mechaniczne" zdziwiłem się co to jest. skasowaliśmy błędy ruszyliśmy i było ok. Autko stało całą noc w garażu pojechałem rano w trasę 100 km i wróciłem wieczorem no i na następny dzień znowu to samo. Ale nie przy 1 odpaleniu tylko przy którymś. Tylko że tym razem miałem koła prosto więc nie musiałem mieć aż tak przekręconej kierownicy aby jechać. W Poniedziałek jadę do mechanika i będę szukać co to może być ale tak naprawdę błąd ESP pojawia się po błędzie układu kierowniczego więc stawiam że tam coś jest. Miał ktoś z was podobną sytuację ??? PS. dodam że tym razem błąd trzeba było usunąć z VAG ponieważ system wykrył uszkodzenie mechaniczne i nie chciał sam się usunąć.
  6. z1_white

    Wartości Wtrysków

    dodałem dodatek wtrysków i po wyjeżdżeniu paliwa na rozgrzanym wartość w cylindrze Cylinder 4 1.11 mg/stroke spadła na 0,56 mg/stroke ale nie wiem czy pomoże kolejne dolewanie dodatku do wtrysków. doleje kolejny raz na zbiornik i dam znać jak to wygląda.
  7. Panowie takie pytanie czy podniesienie mocy w a4 b8 3.0 Tdi quattro CCWA 240 km tiptronic o jakieś 30 km i 100 Nm jest bezbieczne i czy istnieje szansa na szybsze zużywanie się podzespołów???
  8. z1_white

    Wartości Wtrysków

    Witam wszystkich drodzy koledzy małe pytanko ostatnio postanowiłem wymienić podkładki pod wtryskami No i wszystko przebiegło gładko. Od razu postanowiłem sprawdzić wartości wtryskiwaczy. Okazało się że jeden ma inną wartość od reszty a w zasadzie oceńcie sami czy jest ok lub co jest nie tak ? Jakie wartości powinny być? I czy robić pomiar na rozgrzanym silniku czy to nie ma różnicy? Załączam zdjęcie a ponizej dane samochodu którego temat dotyczy. A4 B8 3.0 TDI 240 Km Quattro CCWA 2009 rok Ps. Niestety nie udało mi się załadować zdjęcia oto wartości: Cylinder 1 0.02 mg/stroke Cylinder 2 - 0.16 mg/stroke Cylinder 3 - 0.28 mg/stroke Cylinder 4 1.11 mg/stroke Cylinder 5 - 0.59 mg/stroke Cylinder 6 - 0.08 mg/stroke
  9. z1_white

    Wymiana zwrotnicy

    No i okazało się soe numer na zwrotnicy jest inny niż na naklejce ale to nie błąd ponoć inaczej oznaczył je producent a audi oznaczyło ja inaczej ale pasuje. Obowiązkowo po wymianie wahaczy dolnych ustawienie zbieżności 3D. Było trochę nie tak a wcześniej sprawdzałem i przed wymiana było ok
  10. z1_white

    Wymiana zwrotnicy

    Właśnie jest mały problem mam to samo Serwis podaje że powinienem mieć 8K0407253R Lecz dzisiaj przy wyciąganiu starej okazało się że ta która mam u siebie posiada inne numery : 8K0407257G Na dodatek serwis zamówił mi ponoć po numerach 8k0407253R bylo tak na fakturce i na naklejce na części ale już na samej części był numer inny 8k0407257ABS i dalej jakieś numery Czyli jednym słowem część miała naklejkę taka jaka powinna ale sama część już inny numer i oczywiście pisata z mojej nie pasowała W starej mam wejście na piastę zakończone ostra krawędzią tu mam w środku ścięty kant Teoretycznie ktoś powie ze to samo ale nie jest to samo Jeśli u mnie jest numer części 8K0407257G A powinien być 8K0407253R Więc nie wiem co i kto na mieszał ale zobaczę jak numer tej co wyjąłem zwrotnicy pokryje się z prawidłowa jak serwis rozwiąże zagadkę w postaci innej nalepki jaka była na części
  11. kolego miałem to samo i wymiana 2 termostatu pomogła teraz sztywno 90 stopni
  12. Termostat wymieniony na nowy oryginalny temperatura dalej się wacha dałem na Maxa ogrzewanie układ się odpowietrzyl prawdopodobnie potem 30 min stał w miejscu na graniu i co po jeździłem trochę stan płynu już się utrzymuje i pojechałem do sklepu temperatura 24 stopnie moc nz 5 tkę z 12 jadę sb i znowu zaczęła się wachac o jakieś 10 stopni macie jakieś pomysły co dalej nw dać mu jakiś czas czy coś nw co już robić. Nawet tera. Wymieniając termostat znowu wlałem nowy płyn
  13. Płukanie układu chłodniczego możesz opisać to?
  14. Jesteś pewny ale dlaczego po wymianie pompy wody???
  15. Witam wymieniłem kilka dni temu pompę wody u siebie w silniku oraz wiadomo pasek rolki cała wymiana przebiegła pomyślnie zalałem płynem zbiornik stopniowo bo zaczęło wypychac powietrze weszło około 6. 5 litra płynu no i wiadomo odpaliłem silnik ogrzewanie na Maxa i zostawiłem odkręcony korek myślałem że wszystko ok po 2 dniach zauważyłem że mam problem z temperatura w silniku dziś jadąc 15 km do innego miasteczka dałem ogrzewanie na 27 stopni i rura troszkę go przepalilem wjechalem w miasto i automatycznie temperatura zaczęła spadać poniżej 90 nawiew nie był na Maxa odkrecpny na 6 chyba zmieniłem ogrzewanie na 22 silnik nagrzał się na postoju do 90 stopni i było ok temperatura się trzymała. Ruszyłem i nagle znowu o jakieś 10 stopniu spadła ta temperatura nie wiem czemu i zaczęła spadać dopiero po czasie rosnąć. Nie miałem takich problemów przed wymiana tego co wyżej napisałem. Podsumowując Na postoju jak mam temperaturę 27 stopniu na mocy nawiewu 5 to spada temperatura silnika i jak jadę to chwilowo spada. Nw czy może nie jest do końca układ odpowietrzony poradzićie coś?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...