turdzi

Pasjonat
  • Zawartość

    1484
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3

1 obserwujący

O turdzi

  • Urodziny 11.08.1979

Informacje

  • Płeć
    Nie ustawione
  • Imię
    Paweł
  • Lokalizacja
    Daleka północ

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    2012
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB
  1. Zamówienie poszło ->
  2. Ja sie odwołuje do tego gdzie mieszkam i gidze kupuje.Nawet po bardzo dobrych rabatach ktore mogę dostać na jedno czy drugie i fak ze moje RS4 biedne na pewno nie bedzie to nawet nie jestem w pobliżu. Zreszta w praktyce to i tak nie ma znaczenia bo RS6 z rożnych względów i tak mnie interesuje zaczynając od najbardziej prozaicznych jak to ze mi sie nawet do garażu nie zmieści.
  3. Czy ja wiem w piątek miałem zamawiać ale były jakies problemy z połączeniem z fabryka wiec muszę czekać do poniedziałku w kazdym razie cena mojego RS4 to nadal o 1/3 mniej niz RS6 performance.To sporo , ale jest za to tańsze niz C63 S ale troche droższe niz M3 z competition pack.
  4. To prawda to samo jest z A45 i RS3.AMG jest sporo tańsze.
  5. Blotniki z tylu od wsiadania i wysiadania zwłaszcza na parkingach gdzie jest ciasno a one zawsze maja jakies kurtki z zamkami blyskawicznymi a wiec czarny od razu jest porysowany tym bardzie ze obecne lakiery sa mega miękkie.
  6. Mam dwójkę dzieci i po 3 czarnych zadne ciemne kolory nie wchodzą w grę jezeli nie chce zeby rysy mi znow spędzały sen z powiek.To samo z niebieskim.Fiesta ST zony jest niebieski metalik cos a'la sepang blue i tez widac na nim każda ryse.Ludzie w temacie doradzili mi biała perle dlatego bedzie glacier white.z czarnymi detalami i felgami lato zima bedzie miodzio.Aczkolwiek jak bym był bezdzietny to Nardo Blue albo Sepang jak najbardziej.Chodził mi jeszcze po głowie Nardo Gray ale to troche taki sezonowy kolor.Plus taki ze jest bez dopłaty za Glacier niestety trzeba wyłożyć ekstra.
  7. W czarnym ginie duzo detali dlatego ja będę szedł w jasny najprawdopodobniej glacier white.
  8. Tymczasem przyłapane na żywo.Wyglada mega.Juz nie mogę sie doczekać moze uda sie zamówić juz w przyszłym miesiącu
  9. Dla lubiących sedany zostaje RS3 Sportsedan
  10. A ja tylko dodam ze nikt z was nie ma racji.Limo nie bedzie bo bedzie RS5 Sportback wiec po co sie dublować zreszta po co komuś RS w sedanie ktos tam tam moze płakać ze nie ma V8.Po jeździe RS5 B9 a mam odniesie i do RS4/RS5 b8 to jak by te B8 ciągnęły za sobą kotwicę.Różnica w osiagacha prowadzeniu i paru innych rzeczach jest ogromna.A kto wie moze juz na za chwile bedzie takie jedno na forum
  11. 330 km Sammy programem z 2.0 TFSI niezly potencjal w tym silniku.
  12. Dzis byłem na prezentacji i oblookalem nowa A5.Na żywo wyglada na prawdę fajnie.
  13. W oficjalnej sieci nie mozna sa na razie tylko auta dla prasy.