Skocz do zawartości

Kosmita

Klubowicze
  • Postów

    293
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

3 obserwujących

O Kosmita

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    RS5
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    2019
  • Silnik
    2.9 V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

6298 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Kosmita

60

Reputacja

  1. Dzięki również za weekend. Było super. Do następnego !
  2. Tylko w korku. Ale żona lubi bus pasy i nie stoi
  3. hehehe. Może nie będzie tak źle Pzdr! OK. Ale szykuj się, bo nie wiem czy nie zamienimy na taki sam z literką R przed S
  4. Wydaję mi się, że jakoś gorzej od B&O w poprzedniej A3 nie gra. Każdy model w dół to ten B&O jest słabszy niestety. Ja uważam, że w A4/5 jeszcze jest znośnie ale jak porównasz to do B&O Advanced w najnowszej (ten za 30k zł plus) to też gra słabo. W S3 gra ciut słabiej ale jakoś gra. Jak by człowiek miał za to dopłacić 10k to bym się zmartwił ale w S3 nie była to duża dopłata..
  5. Jak spotkasz S3 to będziesz trąbić na żonę i może nie zrozumieć Jak spotkasz RS5 to na mnie Fajna RS3 Twoja również. U nas w ekipie jeździ taka zrobiona na 500+
  6. Też nie uważam, żeby było z tyłu. Na razie wnętrze A4 wygląda bardzo nowocześnie, a nowe multimedia idą naprzód w porównaniu do przedlifta. Ciekawe czy B10 będzie rewolucją czy raczej ewolucją. Może się okazać np., że w multimediach różnica między B9 i B9 FL była większa nić między B9 FL i B10.. Zobaczymy.
  7. Jeździ się fajnie. Nie można narzekać. Wykończenie plastikowe ale też te plastiki udają coś więcej. Na pewno jest lepiej niżw 8V. No i multimedia - można narzekać, że dotykowe itd itp, ale procesor systemów, rozdzielczość i sposób działania jest już mocno do przodu. Kilka fotek z zewnątrz z niedawnej sesji, a ze środka muszę coś zrobić bo chyba nie mam ?
  8. RS w serwisie. Dla potomnych. Gdyby komuś kto w RS-ie dobrał DRC zaczęło stukać zawieszenie przy dość małym przebiegu to jest duże prawdopodobieństwo, że padł zawór od układu, który się rozszczelnił i nie było wystarczająco dużo oleju (DRC jest zupełnie inną technologią niż Magnetic Ride w A5 i S5). Jestem ciekawy czy po jeździe w takich warunkach sam amortyzator nie dostał po d*pie i wystarczy faktycznie wymienić zawór, napełnić układ i będzie hulało. Zobaczymy. Dziś/jutro ma być decyzja czy jest ok czy nie. Ja sam jeszcze poczekam na RS-a gdyż poszła mi szyba czołowa od kamyczka, także przy okazji wymieniamy. PS. Fota naszych dwóch furek razem z niedawnej sesji Temat o S3 jest tutaj na fotum, a jak ktoś chce więcej i bardziej na bieżąco to zapraszam na IG: @kosmitaawe @audiwarsawelite
  9. Idzie nowa A4 Jeszcze dwa lata ale są pierwsze szkice. Na plus, że nie będzie na platformie MQB. Będzie bardziej prestiżowo ale i ekologicznie. Co o tym sądzicie ? Nowe Audi A4 – czas na zmiany WWW.AUTO-SWIAT.PL Obecna generacja Audi A4 nie nadąża już za ostatnimi odsłonami Mercedesa klasy C czy BMW serii 3, ale w...
  10. Kosmita

    B9 Fellows

    Mi na 11 Pro przestał obslugiwać wiadomości. Kiedyś jak dostałem wiadomość podczas połączenia Bluetooth to mogłem ja odczytać na ekranie. Teraz mogę to robić tylko jak wiadomość ktoś wyśle na wsadzoną do modemu kartę SIM czyli tą internetową. Natomiast nigdy nie korzystałem z wyboru dzwonka bo ja zazwyczaj mam wszystko wyciszone..
  11. Tak. Konfigurowało się oddzielnie navi, a oddzielnie VC. W Polsce miałeś tylko 2 rodzaje zegarow, a w EU aż 3. Podejrzewam, że tych najgorszych zegarów nie mogłeś dobrać jak miałeś navi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...