piti82

Pasjonat
  • Zawartość

    220
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

1

O piti82

    Informacje

    • Imię
      Piotr
    • Lokalizacja
      Chorzów

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2002
    • Silnik
      2.4 V6
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. piti82

      Ja jak łącze się telefonem tm też nie wszystko mi wykrywa, tylko błędy które są aktualnie, tych z pamięci nie widzi. Ale przy moich problemach które Ci opisałem na kompie też było czysto. Zrób tak: jak pojawią Ci się wibracje to zatrzymaj się i przegazuj auto na luzie. Jeśli wtedy też będą wibracje, a nie będzie ich np po ponownym odpaleniu lub na drugi dzień to wtedy szykowałbym się na 2mas:( Pozdrawiam
    2. piti82

      No ja też byłem załamany tym bardziej, że okazało się że dwumas do mojej benzyny był droższy niż do tdi:( i wymieniłam nie mając 100% pewności, ale od 45tkm spokój. Aha i u mnie było jeszcze tak, że np zmieniając bieg z 2 na 3 nagle pojawiały się wibracje i tak jak piszesz u siebie tak silne że przy 130 miałem wrażenie że rozpadnie się buda.
    3. piti82

      Witam! Miałem podobny przypadek, z tym że jadąc np 100km/h i wrzucając na luz wibracje ustawały. Problemem okazało się koło dwumasowe, które z tego co wiem posiada każde b6/b7. Objawy były jeszcze takie, że podczas powrotu z trasy na której pojawiły się wibracje stojąc na parkingu i dodając gazu cała buda drgała. Po przyjściu do auta następnego dnia problemu nie było i znów spokój czasem na tydzień, czasem miesiąc, a czasem 1 dzień.
    4. piti82

      Witam, wczoraj wymieniałem postojówkę po stronie kierowcy, jakieś 5-7 minut, pewnie byłoby łatwiej gdyby nie reduktor LPG. Ręka tylko trochę obtarta
    5. piti82

      Hej nie wiem jak tam w TDI, ale w V6 nigdy nie wyciągałem lampy do wymiany postojówki, choć wyjęcie lampy to akurat pikuś w b6
    6. piti82

      Obstawiam nagrzewnicę do wymiany...miałem tak kiedyś w audi 80, jak wentylator był na 1 biegu to jeszcze coś ciepłego z nawiewów leciało, ale jak był już na 3 biegu to powietrze tylko letnie
    7. piti82

      Zdjęcie zrobione bez wyciągania lampy:)
    8. piti82

      Podczas wymiany 2 dni jeździłem całkowicie bez lusterka i jedyne co, to boczne lusterka się nie przyciemniały
    9. piti82

      Na lampie powinna być naklejka informacyjna odnośnie żarówek
    10. piti82

      Podejdzie bez problemu, też na takie zmieniałem.
    11. piti82

      Raczej brzmi ok, ale dobrze byłoby gdyby podczas nagrywania autko chodziło tylko na Pb, aby wyeliminować "cykanie" wtryskiwaczy LPG
    12. piti82

      Hej! Kolega miał podobnie Octavii II. Pomogło zastosowanie filtra własnej roboty jak na zdjęciu, tylko dodany został jeszcze ceramiczny kondensato r100mF i wlutowanie go między nóżki tego ze zdjęcia
    13. piti82

      A ja z trochę innej beczki bo to serial, ale naprawdę warto
    14. piti82

      Czy jeśli podczas jazdy wrzucisz na luz to problem nadal występuje? Jeśli nie to obstawiam koło dwumasowe
    15. piti82

      Miałem podobnie, wszystko drgało nie dało się jechać więcej jak 140, a na drugi dzień spokój...U mnie był to dwumas. Spróbuj jeszcze podczas jazdy wrzucić na luz, jeśli drgania ustaną to będzie dokładnie tak jak u mnie