krzychu252

Pasjonat
  • Zawartość

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

1

O krzychu252

    Informacje

    • Imię
      Krzychu
    • Lokalizacja
      Poznań

    Auto

    • Model
      A4 B9
    • Nadwozie
      Limuzyna
    • Rocznik
      2015
    • Silnik
      2.0 TFSI
    • Kod silnika
      CYRB
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      S-Tronic
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. krzychu252

      Ma napęd na 4 koła tylko już nie stały a odłączany.
    2. krzychu252

      Tak słyszałem w Audi że lifting A4 ma być w 2019 roku czyli pewnie MY2020
    3. krzychu252

      Teraz to jest "A4 erhält Mini-Facelift " 2018 https://www.autozeitung.de/audi-a4-facelift-2019-preis-technische-daten-193992.html?image=2
    4. krzychu252

      150 KM nie będzie miał silnik 1,5 TFSI ?
    5. krzychu252

      To chyba nie jest polift. Po liftingu nie miał posiadać wystającego tabletu z navi i multimediamia nadal posiada. To chyba jest nowy rok modelowy który pojawia się po wakacjach. https://www.audi.de/de/brand/de/neuwagen/a4/a4-limousine-2019.html
    6. krzychu252

      40 TDI S tronic 204 KM napęd na przód - 207.000 PLN vs. 50 TDI quattro tiptronic 286 KM - 296.600 PLN. Napęd 4x4 to jakieś +10.000 PLN.
    7. krzychu252

      Zakładając, że w miarę dobrze wyposażone 2,0 TFSI 252 KM kosztuje ok. 70.000 EUR a 3,0 TDI 76.000 EUR to w Polsce by kosztowały odpowiednio ok. 320.000 PLN i 400.000 PLN (kurs 4,30 PLN/EUR). Może 3,0 TDI nie jest droższe o 6.000 EUR od 2,0 TFSI ale trudno sprawdzić bo 2,0 TFSI nie ma w konfiguratorze. Kiedyś 3,0 TDI 272 KM kosztowało 5.650 EUR więcej niż 2,0 TFSI 252 KM.
    8. krzychu252

      Na stronie audi.de pojawił się silnik 2,0 TDI 204 KM oznaczony jako 40 TDI S tronic. https://www.audi.de/de/brand/de/neuwagen/a6/a6-limousine/motor.html
    9. Castrol De zaleca do silników 2,0 TFSI 252 KM CYRB oleje https://applications.castrol.com/oilselector/de_de/w/recommendation?vehicleType=pkw&manufacturer=audi-(eu)&model=a4-s4-8w-(2015-)&modelType=a4-2-0-tfsi-quattro-(185-kw)-(2015-) - Castrol EDGE Professional A3 0W-30 - wymiana 15.000 km / 12 m-cy - Castrol EDGE Professional C3 0W-30 - wymiana 15.000 km / 12 m-cy - Castrol EDGE Professional Long Life III 5W-30 - wymiana 15.000 km / 12 m-cy lub 30.000 km / 24 m-ce - Castrol EDGE Professional 0E 5W-30 - wymiana 15.000 km / 12 m-cy. Jakie lepkości stosujecie a jaki poleca ASO. Ile potrzeba na wymianę oleju. Ile kosztuje wymiana z serwisowym lub z własnym olejem w ASO Audi i czy można zrobić w innym ASO niż w Audi?
    10. krzychu252

      2,0 TFSI 252 KM pali w mieście w zależności od tras i sytuacji min. 12-14 l/100 km. W trasie przy jeździe 120-130 km/h pali ok. 10 l/100km. W ślad za takim spalaniem idzie mały zasięg na jednym baku. Tyle z wad ekonomicznych 2,0 TFSI 252 KM.
    11. krzychu252

      Chyba nie bo nie widzę napisów. Mogę się mylić.
    12. krzychu252

      Nie jest aż tak źle 70.000 EUR x 1,186 x 1,23/1,19 x 4,25 PLN/EUR = 365.000 PLN W Polsce może być nawet taniej bo 1 EUR liczą taniej niż 4,25 PLN.
    13. krzychu252

      Nie liczyłeś naszej akcyzy i VAT-u. 70.000 EUR to taka uboga wersja.
    14. krzychu252

      Też skonfigurowałem - Audi Code ADXZ4PWA Jedyne 97.225 EUR Pierwsza rata 20% = 19.445,00 EUR + 36 m-cy x 844,00 EUR i ewentualny wykup (?) 49.829,00 EUR (51,25%). Razem 99.658,00 EUR przy rocznym przebiegu do 10.000 km.
    15. krzychu252

      Na niemieckiej stronie Audi jest już konfigurator https://www.audi.de/de/brand/de/neuwagen/a6/a6-limousine/motor.html Dostępne silniki to: 50 TDI quattro 8-stufige tiptronic - 286 KM V6 2967cm3 55 TFSI quattro S tronic - 340 KM V6 2995cm3