Skocz do zawartości

krzychu252

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O krzychu252

Informacje

  • Imię
    Krzychu
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CYRB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia krzychu252

1

Reputacja

  1. Do którego dealera jest ta Q5 oddana?
  2. krzychu252

    B9 Fellows

    Tak, asystent parkowania. Przerabiasz?
  3. krzychu252

    B9 Fellows

    Tak słyszałem w Audi że lifting A4 ma być w 2019 roku czyli pewnie MY2020
  4. krzychu252

    B9 Fellows

    Teraz to jest "A4 erhält Mini-Facelift " 2018 https://www.autozeitung.de/audi-a4-facelift-2019-preis-technische-daten-193992.html?image=2
  5. 150 KM nie będzie miał silnik 1,5 TFSI ?
  6. krzychu252

    B9 Fellows

    To chyba nie jest polift. Po liftingu nie miał posiadać wystającego tabletu z navi i multimediamia nadal posiada. To chyba jest nowy rok modelowy który pojawia się po wakacjach. https://www.audi.de/de/brand/de/neuwagen/a4/a4-limousine-2019.html
  7. 40 TDI S tronic 204 KM napęd na przód - 207.000 PLN vs. 50 TDI quattro tiptronic 286 KM - 296.600 PLN. Napęd 4x4 to jakieś +10.000 PLN.
  8. krzychu252

    B9 Fellows

    Zakładając, że w miarę dobrze wyposażone 2,0 TFSI 252 KM kosztuje ok. 70.000 EUR a 3,0 TDI 76.000 EUR to w Polsce by kosztowały odpowiednio ok. 320.000 PLN i 400.000 PLN (kurs 4,30 PLN/EUR). Może 3,0 TDI nie jest droższe o 6.000 EUR od 2,0 TFSI ale trudno sprawdzić bo 2,0 TFSI nie ma w konfiguratorze. Kiedyś 3,0 TDI 272 KM kosztowało 5.650 EUR więcej niż 2,0 TFSI 252 KM.
  9. Na stronie audi.de pojawił się silnik 2,0 TDI 204 KM oznaczony jako 40 TDI S tronic. https://www.audi.de/de/brand/de/neuwagen/a6/a6-limousine/motor.html
  10. Castrol De zaleca do silników 2,0 TFSI 252 KM CYRB oleje https://applications.castrol.com/oilselector/de_de/w/recommendation?vehicleType=pkw&manufacturer=audi-(eu)&model=a4-s4-8w-(2015-)&modelType=a4-2-0-tfsi-quattro-(185-kw)-(2015-) - Castrol EDGE Professional A3 0W-30 - wymiana 15.000 km / 12 m-cy - Castrol EDGE Professional C3 0W-30 - wymiana 15.000 km / 12 m-cy - Castrol EDGE Professional Long Life III 5W-30 - wymiana 15.000 km / 12 m-cy lub 30.000 km / 24 m-ce - Castrol EDGE Professional 0E 5W-30 - wymiana 15.000 km / 12 m-cy. Jakie lepkości stosujecie a jaki poleca ASO. Ile potrzeba na wymianę oleju. Ile kosztuje wymiana z serwisowym lub z własnym olejem w ASO Audi i czy można zrobić w innym ASO niż w Audi?
  11. krzychu252

    B9 Fellows

    2,0 TFSI 252 KM pali w mieście w zależności od tras i sytuacji min. 12-14 l/100 km. W trasie przy jeździe 120-130 km/h pali ok. 10 l/100km. W ślad za takim spalaniem idzie mały zasięg na jednym baku. Tyle z wad ekonomicznych 2,0 TFSI 252 KM.
  12. Nadal będą to niszowe samochody. Ciekawe jak będą się sprzedawały e-RS'y i jaki dźwięk będą miały ? :D " w tej chwili duzo EV oferuje 500+" - jakie w jakich cenach ?
  13. Hybryda nie ma szans w trasach. Trochę pomaga zmniejszyć zużycie Pb w mieście. Tylko finansowo to się nie kalkuluje. Prawdziwy elektryk typu Tesla zdecydowanie za dużo kosztuje i też się nie opłaca. Zasięg ma rzędu 300 - 400 km i koniec jazdy. Dopóki nie będzie zasięgu jak w tradycyjnych samochodach spalinowych i tak samo szybkie ładowanie to nie mają szans. Czyli musi zmienić się technologia elektryków, głównie akumulatorów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...