Jump to content

krzychu252

Pasjonat
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About krzychu252

Informacje

  • First name
    Krzychu
  • Location
    Poznań

Car

  • Car model
    A4 B9
  • Car body
    Limuzyna
  • Year of production
    2015
  • Engine
    2.0 TFSI
  • Engine code
    CYRB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    S-Tronic
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. krzychu252

    B9 Fellows

    Tak, asystent parkowania. Przerabiasz?
  2. krzychu252

    B9 Fellows

    Tak słyszałem w Audi że lifting A4 ma być w 2019 roku czyli pewnie MY2020
  3. krzychu252

    B9 Fellows

    Teraz to jest "A4 erhält Mini-Facelift " 2018 https://www.autozeitung.de/audi-a4-facelift-2019-preis-technische-daten-193992.html?image=2
  4. 150 KM nie będzie miał silnik 1,5 TFSI ?
  5. krzychu252

    B9 Fellows

    To chyba nie jest polift. Po liftingu nie miał posiadać wystającego tabletu z navi i multimediamia nadal posiada. To chyba jest nowy rok modelowy który pojawia się po wakacjach. https://www.audi.de/de/brand/de/neuwagen/a4/a4-limousine-2019.html
  6. 40 TDI S tronic 204 KM napęd na przód - 207.000 PLN vs. 50 TDI quattro tiptronic 286 KM - 296.600 PLN. Napęd 4x4 to jakieś +10.000 PLN.
  7. krzychu252

    B9 Fellows

    Zakładając, że w miarę dobrze wyposażone 2,0 TFSI 252 KM kosztuje ok. 70.000 EUR a 3,0 TDI 76.000 EUR to w Polsce by kosztowały odpowiednio ok. 320.000 PLN i 400.000 PLN (kurs 4,30 PLN/EUR). Może 3,0 TDI nie jest droższe o 6.000 EUR od 2,0 TFSI ale trudno sprawdzić bo 2,0 TFSI nie ma w konfiguratorze. Kiedyś 3,0 TDI 272 KM kosztowało 5.650 EUR więcej niż 2,0 TFSI 252 KM.
  8. Na stronie audi.de pojawił się silnik 2,0 TDI 204 KM oznaczony jako 40 TDI S tronic. https://www.audi.de/de/brand/de/neuwagen/a6/a6-limousine/motor.html
  9. Castrol De zaleca do silników 2,0 TFSI 252 KM CYRB oleje https://applications.castrol.com/oilselector/de_de/w/recommendation?vehicleType=pkw&manufacturer=audi-(eu)&model=a4-s4-8w-(2015-)&modelType=a4-2-0-tfsi-quattro-(185-kw)-(2015-) - Castrol EDGE Professional A3 0W-30 - wymiana 15.000 km / 12 m-cy - Castrol EDGE Professional C3 0W-30 - wymiana 15.000 km / 12 m-cy - Castrol EDGE Professional Long Life III 5W-30 - wymiana 15.000 km / 12 m-cy lub 30.000 km / 24 m-ce - Castrol EDGE Professional 0E 5W-30 - wymiana 15.000 km / 12 m-cy. Jakie lepkości stosujecie a jaki poleca ASO. Ile potrzeba na wymianę oleju. Ile kosztuje wymiana z serwisowym lub z własnym olejem w ASO Audi i czy można zrobić w innym ASO niż w Audi?
  10. krzychu252

    B9 Fellows

    2,0 TFSI 252 KM pali w mieście w zależności od tras i sytuacji min. 12-14 l/100 km. W trasie przy jeździe 120-130 km/h pali ok. 10 l/100km. W ślad za takim spalaniem idzie mały zasięg na jednym baku. Tyle z wad ekonomicznych 2,0 TFSI 252 KM.
  11. Nie jest aż tak źle 70.000 EUR x 1,186 x 1,23/1,19 x 4,25 PLN/EUR = 365.000 PLN W Polsce może być nawet taniej bo 1 EUR liczą taniej niż 4,25 PLN.
  12. Nie liczyłeś naszej akcyzy i VAT-u. 70.000 EUR to taka uboga wersja.
  13. Też skonfigurowałem - Audi Code ADXZ4PWA Jedyne 97.225 EUR Pierwsza rata 20% = 19.445,00 EUR + 36 m-cy x 844,00 EUR i ewentualny wykup (?) 49.829,00 EUR (51,25%). Razem 99.658,00 EUR przy rocznym przebiegu do 10.000 km.
×
×
  • Create New...