jedrekx

Klubowicze
  • Zawartość

    1954
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

8

2 obserwujących

O jedrekx

  • Urodziny 17.04.1990

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Imię
    Jędrzej
  • Lokalizacja
    kujawsko-pomorskie

Auto

  • Model
    A6 C7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rocznik
    2013
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    CDUD
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. jedrekx

    w B7 to tylko BFB. ceny zależą od przebiegu, wyposażenia, stanu... ciężko jednoznacznie odpowiedzieć. jak chcesz przeznaczyć 25 i ma to być audi to szukaj jednak B6/B7.. najbezpieczniej. albo ostatni wypusc A6 C5 i jeszcze Ci trochę w portfelu zostanie
  2. jedrekx

    w Tiguanie będzie lepsza widoczność bo siedzi się wyżej. czy wygodniej.. kwestia co, kto lubi. jakość materiałów w B8 będzie na wyższym poziomie niż w Tiguanie.. w tym konkretnym egzemplarzu A4 są (moim zdaniem) kijowe fotele, niewygodne. - sporty znacznie wygodniejsze. spadek wartości... hmm... raczej porównywalny będzie, choć A4 chyba ciutkę lepiej będzie trzymało cenę. 120 koni w B8 to będzie malutko... za malutko. i spalanie - pomimo mniejszej mocy, nie będzie niższe.. bo silnik musi jakoś tą budę rozkulać. osobiście poszukałbym na Twoim miejscu innego B8. co do wielkości A3.. no jest mniejsze, nie ma co ukrywać. bagażnik ma 370 litrów, ale gondoli już raczej nie wozisz. spacerówka się spokojnie do bagażnika zmieści mój brat używa s3 Sportback jako auta rodzinnego (również rodzina 2+1, dziecko 3,5 roku) i sobie chwali.. co prawda bratowa ma B8 avant, ale raczej częściej korzystają z s3. ale.. jakość materiałów w środku w a3/s3 to już nie jest taka jak w B8..
  3. jedrekx

    A7 mi wyszło 523 tys
  4. jedrekx

    ciekawe jakie będą ceny dodatków. A8 D5 jest np. droższe niż było A8 D4, ale (!) jak się dorzuci dodatki, które są tańsze niż były np. w D4 to cena wychodzi podobna dlatego ja się nie nastawiam negatywnie, bo niższe ceny dodatków mogą rekompensować wysoką cenę początkową. zobaczymy, trzeba poczekać jeszcze te dwa tygodnie. ceny podstawowe np. nowego BMW serii 5 są podobne do tych podstawowych cen w C8 z ciekawostek - skonfigurowałem sobie np. najnowszego Touarega i wyszedł mi 416000 brutto a auto zrobiło naprawdę na mnie baaaardzo pozytywne wrażenie w Poznaniu
  5. jedrekx

    mi na facebooku odpisali, że konfigurator pojawi się pod koniec miesiąca (informacja z zeszłego tygodnia). póki co jedynie znane są podstawowe ceny: na początku dwa silniki, 3.0TDI 286KM za 296 600 PLN oraz 3.0TFSI 340KM za 303 900 PLN. za TDI 28300 drożej niż w tej chwili kosztuje C7 3.0 272KM. w zasadzie, szczerze mówiąc, spodziewałem się podobnych cen
  6. jedrekx

    u mnie napinacze były robione na gwarancji przy 90kkm...
  7. jedrekx

    plus
  8. jedrekx

    ale opcje nie wychodzą tak źle mi wyszło 87 tys euro.. też czekam na cenniki, podobno jeszcze w kwietniu mają być. 25.08 dostaję A8 55TFSI na cały dzień to zobaczę, jak ten silnik w ogóle pracuje.
  9. jedrekx

    wiem jak sobie konfigurowałem żeby było podobnie wyposażone jak mam teraz, to cena (po doliczeniu akcyzy) wychodziła praktycznie taka sama jak za mój egzemplarz kiedy był nowy. rata w perfect przyzwoita
  10. jedrekx

    niemieckie ceny nie są takie złe.. podobno polskie ceny też nie mają być tak tragiczne (tak mi powiedział mój handlowiec z ASO), zobaczymy. mi sedan strasznie zamącił w głowie, tylko ja tym razem chciałbym TFSI...
  11. jedrekx

  12. jedrekx

    jeżeli zielone menu nie jest odblokowane przez kabel, to w nie nie wejdziesz
  13. ja również dzisiaj rozmawiałem w ASO na temat C8 i polskie cenniki mają być dostępne w ciągu kilku dni
  14. nie, seria dokładnie taki stał w Poznaniu na targach
  15. sedan ładniejszy... skonfigurowałem sobie TFSI i wychodzi nawet nie najgorzej..