Jump to content

sowiq

Pasjonat
  • Content Count

    606
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

7

About sowiq

Informacje

  • First name
    Krzysztof
  • Location
    Warszawa

Car

  • Car model
    A4 B9 Allroad
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2017
  • Engine
    2.0 TFSI
  • Engine code
    CYRB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    S-Tronic
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. U mnie jest 8W0862145. Nie wiem tylko czy wersja MMI nie ma wpływu na rozmiar uchwytu kubków. U siebie mam MMI Touch.
  2. Proponuję zadać te pytania w odpowiednim wątku, a nie mieszać lamp i aku do parktronica.
  3. sowiq

    B9 Fellows

    W ASO powiedzieli o czymś, co w sumie byłoby logiczne. W trybie Auto sterownik klimy sam reguluje kierunek nawiewu. W zimę jest większa wilgotność, niższa temperatura na zewnątrz, itd. W związku z tym sterownik kieruje strumień ciepłego powietrza na przednią szybę, żeby nie parowała. Ma to sens, bo zauważcie, że przy tych samych ustawieniach zimny nawiew z tyłu działa bez problemu. Trzeba sprawdzić jak już będzie cieplej
  4. sowiq

    B9 Fellows

    Jeśli chodzi o trzeszczące drzwi, to nie była kwestia uszczelek. Ten dźwięk bardziej przypominał jakieś pukanie niż skrzypienie. Tak czy siak w ASO naprawili to tego samego dnia - podobno zdjęli tapicerkę drzwi kierowcy i coś tam podociskali / poprawili. Tak czy siak teraz jest cisza. @Kosmita a może oni wychodzą z założenia, że 3-strefowa jest klimatyzacja, a nie ogrzewanie? Tak czy siak w aucie tej klasy takie działanie to jakaś pomyłka moim zdaniem.
  5. sowiq

    B9 Fellows

    @Kosmita dzięki za sprawdzenie! Mam dokładnie tak samo jak Ty. Co więcej, zauważyłem, że nawiew na kratki musi być ustawiony od strony kierowcy. Strona pasażera praktycznie nic nie zmienia z tyłu. Dla mnie to jest mega słabe rozwiązanie, bo niby masz 3-strefową klimę, a działa gorzej jak 2-strefowa w moim starym B8, bo tam nawiew z tyłu był włączony na stałe. Przewertowałem instrukcję obsługi i słowem tam nie piszą na temat takiego zachowania. ------ Zmieniając temat. Kojarzę, że @Kosmita miałeś problem z trzeszczącymi drzwiami / uszczelką drzwi? U mnie też zaczęły trzeszczeć / stukać na dołkach. Oddałem do naprawy. A w aucie zastępczym, które dostałem, dokładnie ten sam dźwięk Samochody za >200k zł
  6. sowiq

    B9 Fellows

    Dzięki! Na spota chętnie, ale się nie wyrwę...
  7. sowiq

    B9 Fellows

    No dobra, w ASO mówią, że tak ma być - tzn nawiew z tyłu może nie dmuchać ciepłym powietrzem, jeśli strefy z przodu są ustawione na Auto. Kiedy przestawię kierunek nawiewu ręcznie na kratki, to wtedy faktycznie z tyłu leci powietrze. Ale to dla mnie jakaś lipa i IMO tak nie powinno być. Jeszcze jedno, co podpowiedzieli, to możliwość, że przez wyższą wilgotność klima kieruje ciepłe powietrze na przednią szybę, żeby nie parowała. Ale jakoś nie kupuję tego tłumaczenia. Auto z 3-strefową klimą, które nie grzeje z tyłu @Kosmita możesz to sprawdzić u siebie, proszę? Z przodu ustaw obie strony na tryb Auto, z tyłu ustaw jakąś wyższą temperaturę (może być max) i sprawdź czy wieje ciepłe powietrze. U mnie przy takim ustawieniu z tyłu nie będzie nic dmuchało - kompletna cisza. Z góry dzięki.
  8. sowiq

    B9 Fellows

    Też mi się tak wydawało. Ale nie chcę jechać do ASO, żeby dowiedzieć się, że to taka "cecha produktu" No nic, umawiam się na wizytę.
  9. sowiq

    B9 Fellows

    Szybkie pytanie zanim zacznę umawiać się do ASO. Mam klimatyzację 3-strefową. Ostatnio zauważyłem, że z nawiewu z tyłu nie dmucha ciepłym powietrzem. Jak ustawię na niską temperaturę, to normalnie leci powietrze. Ale jak ustawię wysoko (nieważne czy 27°, czy na MAX), to zupełnie przestaje dmuchać. Silnik oczywiście rozgrzany, z przodu wszystko działa normalnie. Nie wożę za bardzo nikogo z tyłu, ale wydaje mi się, że to nie tak powinno działać. Może ktoś z 3-strefową sprawdzić jak ma u siebie?
  10. sowiq

    B9 Fellows

    Ja sobie odpuściłem po opinii handlowca z ASO. Podobno mają z tym same problemy, bo klientom ten system po prostu nie działa. Nie ogarnia sterowników ze zmiennym kodem. To samo piszą koledzy w działach o B8. Ale warto zajrzeć na listę kompatybilnych odbiorników. Może jest jakaś nowa generacja i zacznie działać w PL - https://www.homelink.com/compatible/products Ja osobiście żałuję, że nie wziąłem u siebie HL. Cena nie jest jakaś bardzo wysoka, a niektórzy piszą, że pożenili to ze sterownikami bram.
  11. sowiq

    B9 Fellows

    @chojnassky a zamierzasz serwisować w ASO, czy "na mieście"?
  12. Tak, przyczyną najprawdopodobniej jest uszkodzony zamek.
  13. sowiq

    B9 Fellows

    Płacisz 200k za auto klasy premium, a wibracje fotela to cecha produktu, którą zaplanowali inżynierowie Audi. Już by się nie ośmieszali chociaż.
  14. Tutaj chyba nie ma reguły - często zależy to od egzemplarza. Ja latałem prawie 4 lata na CDHB i o dziwo u mnie praktycznie nie brał oleju (max 0.5l - 1l na 15k km). Za to słyszałem historie o tym samym silniku, że ludzie pomiędzy wymianami oleju wlewali praktycznie drugą bańkę (~4l). Za to w tych silnikach były montowane wadliwe napinacze łańcucha rozrządu. Łańcuch rozciągnie się każdy, ale problem zaczyna się, kiedy napinacz zacznie się samoczynnie cofać. Sam jestem przykładem - tuż po 120k km, przy odpalaniu, zaliczyłem przeskok łańcucha i konieczność naprawy, łącznie z wymianą pogiętych zaworów. Dałoby się tego uniknąć prewencyjną wymianą rozrządu przed 120k km, ale chciałem jeszcze chwilę poczekać.
  15. Zamień miejscami cewkę 2 z jakąś inną i sprawdź czy błąd wystąpi na innym cylindrze. Objawy w sumie typowe dla padniętej cewki.
×
×
  • Create New...