Jump to content

golfagn

Pasjonat
  • Content Count

    550
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

11

About golfagn

Informacje

  • First name
    Jakub
  • Location
    Łódź

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    2.4 V6
  • Engine code
    BDV
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

1,156 profile views
  1. Dać prawie 20 tysięcy za auto prawie bez wyposażenia i z silnikiem, z którym ledwo będzie ruszał do przodu? A ja się bałem, że za swojego sporo chcę
  2. Zdejmij pasek, dowiesz się przynajmniej czy to nie osprzęt.
  3. Skoro problem nie dotyczy instalacji LPG to po co w tym dziale zakładasz temat? Sprawdź błędy, bez tego to możemy najwyżej strzelać co się dzieje. Co może być? Lewe powietrze, przepływka, świece, kable, czujnik temperatury itp.
  4. Miałem tak kiedyś ale nie pamiętam w jakim aucie. Trzeba było docisnąć złożone siedzenie tak, żeby ok 2-3cm pasa się schowało w nawijaku. Wtedy blokada puszczała.
  5. Wężyk idzie w stronę przepustnicy jak dobrze kojarzę. Ale konkretnie teraz nie powiem.
  6. Ok, to sprawdź rozrząd. Jak ok to wymień czujnik halla. Co do przepływki sprawdź w blokach pomiarowych jakie ma wskazania na jałowym biegu i jak przy dodanym gazie. Jak nie zgadza się z tabelami to do wymiany na oryginał. Zamiennik często się nie sprawdza. Co do sondy: sprawdzić kable bo nie ma podgrzewania. Jak kable są ok i napięcia na nich też to sonda do wymiany (lepiej oryginał, jak wyżej). Ostatni błąd to czujnik temperatury powietrza zasysanego, pewnie w przepływomierzu jest. Na mój gust do wymiany razem z przepływką.
  7. Skasuj je i zobacz które wrócą.
  8. Na oko 90-95% aut na drogach ma napęd na jedną oś. I jakoś jeżdżą Quattro wiadomo ma lepsze właściwości jezdne, ale sprawdzisz to 3 dni w roku jak trochę więcej śniegu spadnie. A koszty eksploatacji wyższe i ryzyko awarii też wyższe.
  9. Box, przy sprzedaży auta możesz zrobić co chcesz z ubezpieczeniem. Przekazać je dalej, ale musi się zgodzić na to ubezpieczyciel. Może przeliczyć składkę na nowo, zostawić jak jest albo się nie zgodzić. Nie wiem czy dobrze kojarzę, ale masz określony czas na przepisanie ubezpieczenia na swoją osobę. W razie szkody ubezpieczyciel pewnie bez tego umyje ręce. Przecież ubezpieczał w końcu inną osobę.
  10. Łożyska sprawne? Rozumiem, że koła nie grzeją się przesadnie po jeździe? Osłony tarcz nie są wygięte? Jak hamujesz silnikiem to coś to daje?
  11. Przy maksymalnym skręcie normalne jest buczenie wspomagania. "strzał" przy przekręceniu kierownicą to zapewne zaworek zwrotny w maglownicy. Groszowa sprawa i łatwa wymiana.
  12. Miałem kiedyś Golfa IV z tym silnikiem (wbrew pozorom to prawie identyczna masa własna) i średnie spalanie gazu miałem 9l a nigdy nie oszczędzałem. Jadąc 90km/h spalanie było ok 6,5l.
  13. A nie jest to dołożone CLH lub DLR?
  14. Masz pewność, że poprawnie odpowietrzyłeś wysprzęglik?
  15. Hej, miałem po objawach identyczny problem niedawno. Błędów brak na kompie. Okazało się, że czujnik temperatury zawyżał temperaturę z silnika. Na zegarach było wzorowo, po rozgrzaniu niby 90 stopni pokazywał. Ale po sprawdzeniu okazało się, że zawyżał o 20-30 stopni do komputera silnika. Też nie odpalał i gasł na zimnym. Porównaj temperaturę silnika z otoczeniem po tym jak silnik kompletnie ostygnie. W sekcji instrumentów i silnika oddzielnie.
×
×
  • Create New...