golfagn

Pasjonat
  • Zawartość

    328
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O golfagn

    Informacje

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Imię
      Jakub
    • Lokalizacja
      Łódź

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2002
    • Silnik
      2.4 V6
    • Kod silnika
      BDV
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    279 wyświetleń profilu
    1. Webasto 100x lepsze i warte ceny. Niestety trochę roboty przy tym jest.
    2. Może w Twoim przypadku zadziała to trochę lepiej, bo masz mniejszy silnik i chcesz kupić wersję na 4 grzałki (ja mam 3). Jak dla Ciebie nie jest to jakiś wydatek większy i lubisz grzebać przy aucie to czemu nie. Ale jak liczysz na webasto za 250 zł to się rozczarujesz.
    3. Mam dokładnie to. Szczerze mówiąc nie mierzłem czasu nagrzewania z i bez, ale jakoś wielkiej różnicy nie widzę. Ale mam za to większy silnik i to może tego wina. Z perspektywy czasu wolał bym jednak zainwestować w webasto.
    4. Przetrzeć jak mówisz papierem ściernym, prysnąć sprayem w kolorze felgi -12zł i idealnie pasuje, są gotowce w sklepach z lakierami. I na to bezbarwny. A jak masz trochę więcej czasu to możesz zmatowić całą felgę papierem ściernym, zabezpieczyć oponę i spryskać całą felgę. Efekt murowany. Ja własnie jestem w trakcie i za 60 zł mam jak nowe 4 felgi
    5. Benzyny ok 8 gazu ok 9.
    6. Czyli masz przebiegi spokojnie na LPG a silnik i skrzynię już nie. Czemu wspominam o skrzyni? Nie ma różnicy, czy to manual czy automat. Mam na myśli konkretnie multitronica, jego koszty utrzymania i awaryjność. Dokładając do tego Twój silnik + LPG i przebiegi wychodzi z tego niezła mieszanka. Gaz ma wyższą temperaturę spalania, co będzie negatywnie wpływało na silnik. Oczywiście możesz zrobić jeszcze ćwierć miliona km bez awarii, ale masz na to mniejsze szanse jak z innym silnikiem i skrzynią. Coś za duże masz spalanie- 10l/100km.
    7. Silnik który posiadasz jest kiepski- awaryjny, lubi olej. Multitronic wcale nie lepszy... Dokładać do tej kombinacji gaz to już gruba przesada. Tym bardziej, że robisz krótkie odcinki a za granicą LPG nie jest tak łatwo dostępne jak w PL. Dolicz do kosztu założenia serwis, koszt przeglądu to zwróci się instalacja przy założeniu że nie zdechnie silnik lub skrzynia za ładnych parę lat. Nie wspomniałaś jakie masz przebiegi roczne, dużo od tego zależy. Jak robisz poniżej 10-12 tys rocznie bym odpuścił.
    8. Zdecydowanie bym olał sprawę. ALT+automat+LPG... No chyba gorzej by być nie mogło
    9. A czy podejdzie z takiego samego silnika, ale z innego auta? Dokładniej A6 C6.
    10. Właśnie myślałem o isostacie elektronicznym, ale one są pod chyba 5V... Jak bym chciał podłączyć to zamiast szufladki to koszty rosną lawinowo: stelaż pod przyciski, guzik ESP, parktronik, kontrolka poduszki, wyłącznik poduszki, czujniki parkowania, okablowanie itp. Niby wszystko się przyda, ale dalej pozostaje jeden problem: kontrolka. Jeśli dobrze kojarzę kontrolka jest tylko w parktroniku, a 2 takich samych nie chcę mieć... Mam jeszcze jeden pomysł: zwykły isostat o małym skoku przycisku, i na to dać przycisk i władować to jak piszę wyżej... Ale co z z tą kontrolką...
    11. Włącznik chwilowy to taki, który daje tylko sygnał np do komputera. Tak jak wszystkie guziki, które montuje się w miejsce szufladki. Ja potrzebuję coś, co zamknie obwód na stałe aż do momentu kolejnego wciśnięcia przycisku. Gdyby nie ten problem już dawno bym wstawił guziki zamiast szufladki.
    12. Witam. Szukam rozwiązania problemu, który męczy mnie już prawie rok. Mianowicie zamontowałem w aucie dodatkowy ogrzewacz silnika i mam do niego brzydki przełącznik w kabinie, który był dołączony do kompletu. Chciałem zamontować coś, co bardzo dobrze wkomponuje się w deskę rozdzielczą. Coś w stylu włącznika przednich czujników parkowania obok ESP (mam aktualnie szufladkę). Ale do tego trzeba zmienić szufladkę na przyciski, założyć wyłącznik poduszki i przednie czujniki (no nie trzeba, ale nie chce mieć zaślepek lub niedziałających przycisków). Nawet jeśli bym je założył to są to włączniki chwilowe a ja potrzebuję stałego. Musi być podświetlany, mieć kontrolkę i najlepiej żeby się wpasował. Ma ktoś pomysł? Myślałem nad włącznikiem alarmu z Golfa IV: , ale to też jest włącznik chwilowy. Da radę go przerobić? Macie jakieś inne pomysły?
    13. Te śruby nie trzymają dolnej tapicerki a plastikową obramówkę szyby. Obejrzyjcie wideo, tapicerką albo trzeba chamsko szarpnąć mając nadzieję, że się nie połamie albo podważyć jak na filmie i zejdzie. Przećwiczyłem to dziesiątki razy.
    14. Wycieku nigdzie nie ma na żadnym zacisku lub przewodzie? Wiesz, wystarczy najmniejszy, żeby dostało się powietrze do układu. Ale ponieważ pedał jest twardy bym obstawiał pompę/wspomaganie. Sprzęgło działa bez zmian? Czy grzebałeś coś przy aucie? Możliwe, że wężyk podciśnienia się gdzieś przerwał lub pękł lub zsunął się. Od tego bym zaczął bo naprawa łatwa i tania jak coś.
    15. Poziom płynu i jego stan sprawdzony chociaż?