golfagn

Pasjonat
  • Zawartość

    485
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

7

O golfagn

    Informacje

    • Imię
      Jakub
    • Lokalizacja
      Łódź

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2002
    • Silnik
      2.4 V6
    • Kod silnika
      BDV
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    677 wyświetleń profilu
    1. golfagn

      Chyba pomyliłeś linki, w tym aucie nie ma nic z fajnego wyposażenia. Generalnie poza fotelami to golas.
    2. golfagn

      A to nie od podświetlenia pod radiem? Nie miałeś zmiany z 1 na 2 DIN?
    3. golfagn

      Co prawda A4 B6, ale chciałem przestrzec przed zawieszeniem marki "Kamoka". Dosłownie rozleciało się po niecałych 2 latach jazdy. Kupiłem komplet i wrzuciłem całość. Końcówki drążków poddały się po 13 miesiącach. Przebieg od wymiany do stwierdzenia pierwszych uszkodzeń ok 10 miesięcy, zdążyłem przez te 2 lata przejechać tym autem niecałe 16 tyś km. Omijam dziury, mam zwyczajne zawieszenie a nie jakieś sportowe, opony 16. To czysta kpina. Niestety nie mogę reklamować, bo zamontowałem kilka miesięcy po zakupie i jak zorientowałem się po przeglądzie jak KAŻDA guma się rozleciała to było już za późno.
    4. golfagn

      Nie musisz nic rozbierać. Możliwe, że nie widzisz numeru, bo pokrył go smar itp. U mnie jest widoczny po otwarciu maski chyba na zaczepie do podniesienia silnika jest wybity, ale trzeba się przyjrzeć. Stojąc przed maską po lewej stronie od pompy wspomagania wybity na bloku.
    5. golfagn

      Jak po przekładce kod silnika ma pasować z tym co jest we wlepce...
    6. golfagn

      Dla potomnych: hałas powodował wydech... Wyciągnęła się guma która go trzyma, silnik delikatnie osiadł na zmęczonej poduszce skrzyni biegów i wydech na zimnym silniku opierał się o poprzeczne wzmocnienie przed tylna osią.
    7. golfagn

      Są tacy, co auta nie widzą a podbijają Kumpel wywali butle, pojedzie na spisanie numerów do stacji, potem znowu zamontuje i podbije przegląd. A papier ze spisanymi numerami będzie na przyszłość.
    8. golfagn

      Auto to generalnie na złom lub sprzedaż ma w tym roku iść, więc chyba pojadą podbić do innego warsztatu przegląd. Kumpel pojechał na przegląd nie tam gdzie trzeba, miejscówka słynie z tego, że czepiają się wszystkiego. Więc chyba najlepiej niech pojedzie do innego pewniejszego diagnosty Auto sprawne, miało jeszcze przepaloną żarówkę i luz na sworzniu. Obie sprawy już poprawione, więc problemu nie będzie pewnie.
    9. golfagn

      A masz może jakiś pomysł co z tym zrobić? Na mój gust to chyba lepiej jechać do innego diagnosty. Generalnie okazało się finalnie, że Vin jest na naklejce na słupku, ale diagnoscie to nie wystarcza i chce wybity zobaczyć. Nadgorliwy jak na mój gust.
    10. golfagn

      Czyli ma przekichane ;D No nic, dzięki za podpowiedzi
    11. golfagn

      Chłopaki, kumpel dopisał, że nie ma numeru VIN na tej naklejce na słupku i jedyny widoczny numer na aucie to pewnie ten pod kołem zapasowym na którym ma butlę z gazem. Chce jechać do gazonika, żeby wyjął mu butlę, ale czy wtedy diagnosta nie przyczepi się, że nie ma na miejscu butli z gazem?
    12. Siema! Kumpel oblał przegląd w Megane I, bo diagnosta nie mógł znaleźć drugiego numeru VIN. Jeden jest widoczny przy drzwiach i zgadza się z numerami w papierach a drugi jest we wnęce na koło zapasowe, w którym jest butla z gazem. Muszą być widoczne oba numery czy po prostu diagnosta przyczepił się? Proszę tylko nie zgadujcie, bo potrzebuję konkretów
    13. golfagn

      Też bym użył uszczelniacza dobrego w rozsądnych ilościach. Elring robi spoko uszczelki więc to pewnie wina pokrywy. Bym przetarł ją klockiem owiniętym drobnym papierem ściernym też.
    14. golfagn

      Widzę, że mamy podobny problem. Budżet 30-40tyś z wymianą płynów, oponami itp na gotowo we własnym zakresie robocizna. B7 mija się z celem- to to samo co teraz masz. B8 miałem okazję pojeździć i niestety jakościowo nie podeszło mi, słabsze wykonanie jak w B6 i wnętrze wydaje się być ciaśniejsze. Wymagania: dobra dynamika (170-220koni), półskóra, klima dwusferowa, czujnik deszczu, pełna elektryka, silnik benzyna (przebiegi mam poniżej 10 tysięcy km, a po przeprowadzce będę miał ze 2 tyś mniej, więc nawet LPG mi nie potrzebne, mile widziane 4x4, servotronic. Raczej kombi w manualu (też boję się kosztów automatu chociaż przyjemność kosztuje...). No i przypatruję się BMW 5, Audi A6 C6, czasem rzucę okiem na Mazdę 6 lub Insygnię. Mazda wiadomo rdza i koszt części, Opel ma słaby poziom wykonania i silniki dość słabe/awaryjne. Wydaje mi się, że jednak jeszcze pojeżdżę moją A4 rok-dwa lata i poczekam jak stanieją B8 po FL z udoskonalonymi silnikami.
    15. golfagn

      Opuściłeś szybę max do dołu i na górę? Że 2 razy nawet pod rząd. Jak nie pomoże do zdjęcia boczek i nasmarować mechanizm. Najlepiej wraz z demontażem szyby i dokładnym czyszczeniem ślizgów.