golfagn

Pasjonat
  • Zawartość

    446
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

6

Informacje

  • Imię
    Jakub
  • Lokalizacja
    Łódź

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    2002
  • Silnik
    2.4 V6
  • Kod silnika
    BDV
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

579 wyświetleń profilu
  1. golfagn

    Ponownie wymontowałem pompę i po podłączeniu pod akumulator nie działała. Dopiero po wybebeszeniu jej z obudowy i ruszeniu śrubokrętem wirnika zaczęła się kręcić. Kupiłem nową i jak dojdzie podzielę się wynikiem prac.
  2. Witam, auto bez powodu i żadnego wcześniejszego objawu po prostu nie odpaliło (zawsze odpalało na dotyk). Doszedłem do tego, że pompa nie podaje paliwa. Wyjąłem ją, podłączyłem na krótko na akumulatorze i działa. W momencie przekręcenia kluczyka na zapłon na chwilę pojawia się napięcie 12V na pompie i znika tak jak powinno, podczas próby odpalenia też pojawia się napięcie. Na mój gust to w takim razie pompa paliwa, ale powiedzcie czemu po podłączeniu pod akumulator zaskoczyła i po złożeniu samochód odpalił jeden raz. Czy zdarza się, że pompa się zawiesza itp? Czy jest jakiś sposób żeby ją sprawdzić zanim wydam kasę na nową?
  3. golfagn

    Dokładnie o takie wyjaśnienie mi chodziło, dzięki! :)
  4. golfagn

    Chodzi mi teoretycznie o idealną instalację i obieg zamknięty przepływu paliwa. Bo na logikę powinna być wyłączona bo nie jest potrzebna podczas jazdy na LPG, ale znajomy gazownika twierdzi, że nie odłącza się jej.
  5. Pytanie jak w temacie. Czy podczas pracy silnika już na gazie pompa paliwowa cały czas pracuje i paliwo wraca do baku czy jest rozłączana?
  6. Dobry pomysł, muszę przeczytać. Dzięki!
  7. W tą majówkę miałem wypadek: podczas wymiany kapcia na MOP-ie pękł mi podnośnik i auto spadło mi na łapę. Ok 2 tyg w gipsie i potem 3 tyg sztywna ręka. Zwolnienie na 2 tyg z roboty. Jestem objęty ubezpieczeniem w pracy. I tu mam pytanie: za co należy mi się odszkodowanie? Za uszczerbek na zdrowiu to wiem, ale czy za poniesione koszta związane z wypadkiem (nowe opony, uszkodzony błotnik i lewarek itp, koszt leków i brak premii w pracy (L4) mogę o to powalczyć czy dać sobie spokój? Ubezpieczenie pracownicze w Generali, mam wydruk ze szpitala i kopię L4.
  8. golfagn

    Autko chyba ze Szwecji/Norwegii. Łatwo po blachach przebieg wtedy sprawdzić. Często auta z północy są mocno zmęczone.
  9. golfagn

    Słabe wyposażenie, cena kosmos.
  10. golfagn

    Od 8 i poniżej? Czyli zawsze kopci? Jak jest zimno może kopcić, bo zbiera się w zimnym dolocie i wydechu woda i zanim wyparuje trochę dymi. Zauważ też, że często w przypadku uszkodzenia uszczelki pod głowicą może ubywać tak niewiele płynu, że ciężko to zauważyć. I w dodatku różnice poziomów płynu w zależności od temperatury silnika i powietrza sięgają nawet kilku cm. Sprawdź, czy nie masz wody w oleju i oleju w wodzie.
  11. golfagn

    Jak mówi Raambo- przeguby do sprawdzenia. Przeskakiwać koło podczas skrętu może też na uszkodzonym mechanizmie różnicowym.
  12. golfagn

    Na obudowie radia masz naklejkę, na której masz opis pinów w kostce. Kupujesz coś takiego: Złącze AUX (przykładowe) i podmieniasz lub podłączasz do istniejących pinów w kostce, którą posiadasz. Albo podmieniasz kostkę z tej dużej całą. Którą kostkę? Patrz na naklejkę z pinami
  13. golfagn

    Sprawdź, czy mechanik podłączył wszystkie wtyczki.
  14. golfagn

    Mam to samo radio i montowałem takie wyjście więc istnieje.
  15. golfagn

    Na allegro za kilka złotych są kostki do wpięcia w radio i z końcówką jack.