Jump to content

Kodzak33

Klubowicze
  • Content Count

    642
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

27

About Kodzak33

Informacje

  • First name
    Mateusz
  • Location
    Piaseczno/Warszawa

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Limuzyna
  • Year of production
    2008
  • Engine
    2.0 TDI
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hah gdzie w euro 6 masz osmolone końcówki? 😉
  2. Mam przód cały macpherson z poduszką i sprężyna
  3. R performance jedzie m.in na gotowcach to prawda co Wampir napisał też słyszałem od paru osób negatywy. Co do tc performance to jak byłem u mastersa w wakacje to poprawiali po nich c7 3.0 tdi? ale to nie znaczy że źle zrobili Ci w b9
  4. Mam już od b8 57mm , odczuwalna jest różnica między 57 a 60?
  5. Czyli 60 mają 320 z q5 ?
  6. Zaciski z s4 i 5 mają tłoczek 60 czy 57?
  7. Ja robiłem u radzikowskiego w Warszawie. Wszystko ok jeżdżę drugi rok, cena 250zl kevlar zbrojony
  8. Obij tarczę kevlarem i kupa kasy zostanie w kieszeni
  9. Jakieś bajki co na mechaniczne przełożenie do mocy ??
  10. Jak nie może jak może gdy się ma 18.9.1? W tych nowych kodowanie działa jak w starszych
  11. Kodzak33

    B8 TrOOOOp

    Ja mam od dwoch lat podniesione ale w 2.0 tdi w manualu z 830 na 850, brak wibracji i zdrowiej dla dwumasy. Jeździłem trochę na 800 ale były wibracje. Ps w vcds 18xxx nie ma opcji podniesienia obrotów, a w 17xxx jest bynajmniej u mnie
  12. Idąc tym tokiem myślenia trzeba przestrzegać przed każdym chip tuningiem bo to nielegalne ?
  13. Podsumowując to na forum powinno się pomagać jeden drugiemu, a nie straszyć donoszeniem.
×
×
  • Create New...