Jump to content

WrWhite

Pasjonat
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About WrWhite

Informacje

  • First name
    Marcin
  • Location
    Sanok/Rzeszów

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    1998
  • Engine
    1.9 TDI
  • Engine code
    AFN
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

291 profile views
  1. Wsadziłeś te linki od ośki? Pasuje P&P czy trzeba rzeźbić?
  2. Log po wyczyszczeniu N75: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Na 4-tym biegu: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Geometria, N75 wyczyszczone, wężyki sprawdzone... Zostaje chyba tylko wydłużenie sztangi? Logi po wydłużeniu sztangi: pierwsze wydłużenie (może z jeden obrót) - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Wydłużyłem trochę bardziej: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Jak widać nie na wiele się to zdało poza tym że wydaje się trochę słabszy z dołu.
  3. Połączyłem bezpośrednio króciec VAC N75 z trójnikiem od serwo i pompy. Oto log VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Następnie zamiast zamieniać miejscami N75 z N18 wstawiłem używkę N75 (z rozbitka, stan nieznany) VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM. Zasyfiony olejem map sensor?
  4. Log na turbinie od awx po czyszczeniu: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Późno osiąga zadane ciśnienie i na wyższych obrotach dalej przeładowuje.
  5. W międzyczasie zostałem zmuszony do wymiany rozrządu. Mechanik ustawił go niby wg starego. Obecnie statyczny kąt wtrysku w okolicach 30-u kilku jednostek - pójdzie do korekty przy jakiejś okazji. Log 011 ze zdjętym wężykiem z gruszki: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Z ciekawości zrobiłem też 011 z wężykiem i o dziwo przeładowania tym razem mniejsze VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM. Wszystko na oryginalnej turbinie. Ręcznie na aucie nie jestem w stanie za bardzo stwierdzić czy sztanga mogłaby iść jeszcze w dół. W czasie gdy zaślepiałem odłączony wężyk na pracującym silniku egr (chyba) dość głośno strzelił. To normalne, że on tak głośno pracuje? Turbina awx wyczyszczona, geometria chodzi luźno. Nie była bardzo zasyfiona, ale jakieś tam wżery w pierścieniu i bieżni ma. Bardziej ślady niż faktyczne nierówności. Cięgno zalepione jakimś białym mazidłem czy fabrycznie to nie wiem, około 7 zwojów jest widocznych. Jak wciągnę powietrze strzykawką 100 ml to sztanga idzie do góry ale nie do końca. Da się sztangę wepchnąć aż do ogranicznika ale wymaga to trochę siły. Chyba można ją ponownie montować bo zbijanie ciśnienia i tak następuje kiedy cięgno idzie w dół? Co do dymienia to tylko raz miałem okazję oglądać ją w akcji od tyłu - przy dość wysokiej temperaturze był ciągły lekki dym.
  6. Dziwne, ze stare turbo chodziło ok jeszcze miesiąc przed wymianą (jak w logu). Wyczyszczę tą wymontowaną teraz turbinę od awx. Jeszcze raz sprawdzę wężyki. Połączenia jak na schemacie http://obrazki.elektroda.pl/2104833900_1377427833.jpg z tym, że bez odnogi do N239. Na połączeniu N75 z aktuatorem jest redukcja wężyka grubszy/cieńszy. Rozumiem, że z ustawioną fabrycznie sztangą w turbinie od awx powinien pompować zadane ciśnienie?
  7. Nie sądzę, żeby mechanicy przy tym grzebali, ale upewnię się. O czym świadczy, bardzo późne wstawanie turbiny przy podmienionych zaworkach?
  8. Wymieniłem/sprawdziłem wężyki podciśnienia. Nie znalazłem żadnych ewidentnych nieszczelności. Podmieniłem na nowy zaworek zwrotny (ten biało czarny). Bez efektu. Założyłem starą turbinę i przeładowuje. Na zamienionych N75 z N18 auto do około 2400 "nie jedzie". 010 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 011 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Czyżby źle podłączone podciśnienia? Obydwie turbiny z zapieczoną geometrią?
  9. Turbiny nie czyściłem, szukałem w pełni sprawnej hehe. W jaki sposób sprawdzić ten zaworek? Po ręcznym rozruszaniu sztangi zmieniły się wartości graniczne w logu 011 BS. Powyższe są po tej operacji. Wcześniej było tak: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM. Czy turbiny po czyszczeniu nie mają tendencji do ponownego szybszego zapiekania?
  10. Witam. Tydzień temu zmieniłem turbinę na gt1749va. Używka kupiona na tym forum. Turbina przeładowuje i dwa razy złapał tryb awaryjny, na 4-ce i 5-ce w okolicach 4k obr - błąd 00575. Logi na 3-ce zrobiłem bez problemów. Na starej turbinie przez 5 lat złapał notlauf ze dwa razy z czego ostatnio z półtora roku temu. Soft zrobiony 4 lata temu, kat wycięty, większy smic od Alfy Romeo. Proszę o ocenę logów. Statyczne 000 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 001 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 003 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 004 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 007 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 013 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM BS 000 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 003 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 004 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 011 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dynamiczne 000 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 001 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 003 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 004 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 008 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 010 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 011 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Mam jednego loga sprzed zmiany turbiny 011 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  11. WrWhite

    Cześć!

    Forum odwiedzałem już od jakiegoś czasu gdyż Audi zawsze mi się podobały, a od niedawna sam stałem się szczęśliwym posiadaczem A4. Mam nadzieję, że autko będzie się sprawowało, pierwsze wrażenie jest jak najbardziej pozytywne. Jest lepiej niż oczekiwałem. Pozdrawiam Wszystkich!
×
×
  • Create New...