Skocz do zawartości

Alin

Pasjonat
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Alin

Informacje

  • Imię
    Seweryn
  • Miasto
    Jarosław

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CGLC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Alin

0

Reputacja

  1. Dziękuję bardzo serdecznie
  2. Witam Żona posiada A4 B6 Awant z silnikiem 1.9 TDI 2002 rok (modelowo 2003) o kodzie AWX Poszukuję numeru pompowtryskiwacza pierwszego od rozrządu, ponieważ padł. Jeśli byłby ktoś na tyle uprzejmy i podał ten numer byłbym wdzięczny.
  3. Ja rozumiem że łączymy w samochodzie. Skoro nie piszesz nic o ochronie to znaczy że jej nie ma?? Chodzi o to czy jak w starszych modelach Concert czy Chorus II jest możliwość uruchomienia na stole?? Czy ktoś w ogóle próbował coś takiego robić?
  4. Witam. Chciałem się dowiedzieć czy jest możliwość uruchomienia wyżej wymienionego systemu na stole warsztatowym, celem diagnozy, i ewentualnie naprawy poszczególnych urządzeń. Oprócz wyświetlacza, modułu radia, modułu nawigacji, panelu sterowania, wzmacniacza i dysku czy potrzebny jest jeszcze jakiś sterownik? Jeśli tak to jaki, i kolejne pytanie czy trzeba ściągać ochronę komponentu. Z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam.
  5. Na dzień dzisiejszy samochód został odstawiony do warsztatu. o zakończeniu całej historii poinformuję. Witam. Sorry, że tak długo nie odpisywałem. Niestety do elektroniki dostała się woda i skończyło się to efektownym boom. Z tego co się dowiadywałem w Audi jest problem z układami kierowniczymi w A4, a dokładnie z dostawaniem się wody do elektroniki. Przyglądając się tej elektronice zauważyłem, iż część laminatu nie jest zabezpieczona i tam właśnie następuje powstawanie śniedzi, a na końcu do uszkodzenia elektroniki. mnie udało się dopaść samą elektronikę, lecz też jej nie izolowałem, ponieważ sądząc po budowie tej elektroniki dość duże prądy przepływają przez cały układ. Jeżeli jest ktoś zainteresowany mogę zrobić zdjęcia i wrzucić na forum.
  6. Proszę: Hamulce (ABS/ESP – Bosch 8.1 ESP – MT/AT – Z monitorowaniem ciśnienia opon) 02214 – Ostrzeżenie o ciśnieniu opon - Brak objawu - nieciagly 01309 - Elektrohydrauliczny układ sterowniczy, moduł sterowania - Kody kontroli usterek - Staly Funkcje różne (Brama – diagnostyka) 00384 - Optyczna szyna danych - Obwód przerwany - nieciagly 01309 - Elektrohydrauliczny układ sterowniczy, moduł sterowania - Brak komunikacji - nieciagly Funkcje rózne (Wspomaganie kierowania - Diagnostyka) C10AD29 - czujnik położenia silnika, niewiarygodny sygnał - Nieciagle 100F08 - Nieznany kod usterki 700602 - Nieznany kod usterki C10F129 - Czujnik momentu na kierownicy 2; sygnał niewiarygodny - Nieciagle To wszystkie błędy jakie wyrzucił Autocom po scanie całego auta. Ale dziś rano zauważyłem jeszcze coś dziwnego. Wkładając kluczyk w miejsce gdzie powinien być uruchomiło się wszystko, tzn. podświetlenie zegarów itd. uruchomiłem samochód i zegary zgasły. w tym czasie nie dało się w żaden sposób wyłączyć samochodu. Po chwili zegary się podświetliły i zaczęło wyświetlać błędy stabilizacji toru jazdy, czujników ciśnień w oponach. Błędy są z przed opisanej wyżej sytuacji czyli z wczoraj.
  7. Elektrohydrauliczne. Przyznam się szczerze, że nie bardzo miałem dziś czas, lecz jutro po 14 na pewno to sprawdzę. Przynajmniej tak się pojawia w wydruku z AutoCom-a. Razem z brakiem wspomagania nie działa również system start-stop. Bezpieczniki sprawdziłem wczoraj i wszystkie ok.
  8. Witam. Niedawno kupiłem A4 B8 z 2012r. Dziś rano jadąc do pracy najpierw dostałem informację na fis-ie że jest problem z układem kierowniczym i zaświeciła się żółta kontrolka kierownicy z wykrzyknikiem. Po przejechaniu kolejnych ok. 6 km dostałem informację o uszkodzeniu układu kierowniczego i informacji o tym by zatrzymać samochód, a kolor kontrolki zmienił się na czerwony i wspomaganie przestało działać. Poniżej zamieszczam kompletny scan auta Autocom CDP+ http://www.directupload.net/file/d/4266/cbb4vusx_pdf.htm Z tego co wyczytałem jest to albo uszkodzony sterownik lub uszkodzona wiązka. Czy ktoś z forumowiczów spotkał się z takim przypadkiem, lub podpowiedział jak sprawdzić czy uszkodzeniu uległ sterownik. Za wszelkie podpowiedzi z góry serdecznie dziękuję.
  9. Dzięki za rady. Posprawdzam jak przyjedzie do mnie. A ledów na 100 % nie montował. Chyba że poprzedni właściciel, bo on jest właścicielem od 1,5 miesiąca.
  10. Witam. Kolega posiada wyżej wymienione Audi i ma problem z sygnalizacją spalonych żarówek. FIS upacie twierdzi, iż żarówki z tyłu są spalone a w rzeczywistości świecą. Może spotkał się ktoś z takim przypadkiem i mógłby podsunać jakąś odpowiedź. Z góry dziękuję.
  11. Dziękuję za podpowiedź, sprawdzę w poniedziałek, lecz wątpię by to było to. Przed odpięciem akumulatora wszystko było w porządku. Proszę o zamknięcie tematu. Problem rozwiązany.
  12. Witam. Ostatnio wymieniałem przełącznik kierunkowskazów i Odłączyłem akumulator. Po skończonej operacji zauważyłem, że światła przednie świecą nisko. Przekręciłem pokrętło od wysokości świateł i brak reakcji. Wątpię by przełącznik zepsuł się. Prosiłbym o jakieś wskazówki. Mam zwykłe żarówki, to nie są xenony.
  13. Witam. Czy chodzi Ci Kolego o tę część pomarańczową? Jeśli tak to pozycja 12 z tej listy. Kupowałem ostatnio do swojego samochodu (pękła przy wyciąganiu bagnetu). Cena w Rzeszowie w ASO 18,73 PLN. Czas wymiany 5 minut
  14. Dzięki za odpowiedź. Czy mógłbyś poinformować gdzie mogę dostać zamienniki. Sprawdzałem w jednym sklepie i powiedzieli, iż do tego Vinu, który posiadam nie ma zamienników.
  15. Witam. Mam problem z kierunkowskazami w swoim samochodzie. Problem polega na tym, iż włączenie kierunkowskazu w prawo powoduje świecenie się kierunkowskazu w lewo. Przy delikatnym wciśnięciu przełącznika w prawo kierunkowskaz mrugnie trzy razy w prawo i z tym nie ma problemu. Problem występuje gdy włączę kierunkowskaz. Problem nie występuje cały czas tylko co pewien okres. Czasami przy włączeniu kierunkowskazu w prawo kierunkowskaz świeci w prawo, lecz wystarczy delikatny ruch kierownicą by kierunkowskaz przestał świecić. Ten objaw też nie występuje cały czas. Czytałem wątki odnośnie kierunkowskazów w A4 B5 i tam były wymieniane jako problem przekaźniki. Prosiłbym o jakieś wskazówki jak dany problem rozwiązać. Za wszelką pomoc z góry dziękuję. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...