Skocz do zawartości

dawid771

Pasjonat
  • Postów

    44
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dawid771

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia dawid771

1

Reputacja

  1. Kolego, prawdopodobnie wszystko jest ok. Wypala się dpf i tak podobno ma być. Ja na to już nie zwracam uwagi. Jak ostatnio sprawdziłem popioły to miałem 2%.
  2. Ja bym nie robił. Sam dojeżdżam do końca moje ślizgające się, potem wymiana na nowe i prawdopodobnie usunięcie programu. Chyba, że się coś po drodze urodzi sensownego. Może jest ktoś, kto ma program i nie ślizga się sprzęgło? Ludzie piszą, że dzisiejsze sprzęgła nie mają "zapasu" ale wydaje się to nieprawdą bo co w przypadku rusza ia pod górkę czy ciągnięcia przyczepy, sprzęgła ślizgały by się w co drugim fabrycznym wózku. Delikatny program też nic nie da. Ja mam na 170km i 370nm i jest to samo.
  3. No właśnie problem w tym, że nie mam kompa i myślałem, że ktoś już miał taki problem i mnie trochę naprowadzi.
  4. Witam, Koledzy jak w temacie, centralny zamek nie zawsze otwiera drzwi pasażera, robi to powiedzmy 50/50. Co to może być? Spotkał ktoś coś takiego?
  5. No nie wiem, gdyby wydech dawał 20km to wszyscy zaczynaliby właśnie od tego. Myślę, że 3-4km to max, chyba że ten wydech będzie zmodyfikowany a nie "cywilny".
  6. No tak to benzynka ale problem podobny. A ma ktoś wyrobiony pogląd na temat sprzęgieł od Radzikowskiego? Ma takie do A4 ze wzmocnionym dociskiem, sztywna cztero elementową tarczą i kołem aluminiowym ze wstawką żeliwną, cena 2350zł. Jakby to miało unieść te momenty to nie wiem czy nie warto raz zainwestować i mieć spokój duszy przez dłuższy czas. Sprzęgło przygotowane na 400 nm.
  7. No i właśnie o co chodzi? Maksymalny moment przesunięty na 2700 obr, więc teoretycznie nie powinno się nic ślizgać. Te dociski robią już takie słabe, że wytrzymują tylko fabryczne nastawy bez żadnej rezerwy i w tym jest chyba główny problem. Pozostaje tylko okuć to badziewie i chyba tyle. Gorszy komfort jazdy ale spokój na dłuższy czas.
  8. Ja mam 388 i się ślizga ale mam wyjechane ponad 140tys więc powiedzmy, że ma większe prawo. Przy Twoim przebiegu skłaniałbym się w kierunku korekty programu ale bez bliższych danych co ten tuner zrobił to tylko gdybanie.
  9. Szprzęgło masz tak jak ja do wymiany i od tego trzeba zacząć, czy program do korekty? Nie wiem, wrzuc wykres. Niestety dzisiejsze części mają zdecydowanie krótszą żywotność niż te z początku wieku i trzeba się z tym pogodzić. W moim poprzednim aucie Vw Passat B5 (po programie) sprzęgło wymieniłem przy 250 tys. a jeszcze się nie rozsypało do końca dlatego przebiegi 120-140 początkowo mnie zszokowały. Po przeczytaniu większości postów na forum, przestałem płakać i już zbieram na dwumasa, pompę paliwa, siłownik wlewu paliwa itp. Przestałem się tym wszystkim już martwić i teraz duszę ile fabryka dała
  10. A masz jakiś wykres? Wrzuć, ktoś go pewnie oceni. Tak to chyba jest w naszych b8, że program sprzęgła są słabe a program jeszcze to potęguje i potem szukamy dziury w całym. Ile masz przebiegu?
  11. Podobno sprzęgło od 143 a 170 jest takie samo. Kto Ci robił program?
  12. O tak, nadchodzi to już właśnie Twoja dwunasówka daje znać, że ledwo dyszy i prosi o zmianę! To takie przedśmiertne spazmy. Lepiej ją wymień, bo jak się zepsuje to pół auta rozwali ))
  13. Na allegro dwumas+sprzęgło sachs to koszt ok 2400 więc chyba tragedii nie ma, ciekawe ile to wytrzymuje
  14. Co to znaczy, że jest notatka?
  15. Wczoraj jak dzwoniłem z ciekawości do aso to samo kompletne sprzęgło z łożyskiem kosztuje chyba 2200, dwumas 4400 do tego robocizna 1100, jakiś obłęd! U mnie mechanik za takie sprzęgło chce ok 1500 razem z robocizną.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...