Skocz do zawartości

krzysiek735

Pasjonat
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O krzysiek735

Informacje

  • Imię
    Krzysiek
  • Miasto
    Małopolska

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia krzysiek735

1

Reputacja

  1. Odświeżam temat. Minęło już trochę czasu od założenia przeze mnie tego tematu i dalej nie rozwiązałem problemu. Przewinęło się u mnie trochę samochodów z tą skrzynią i wszystkie po odpaleniu startują z D ( tylko nie mój). Kodowania były zazwyczaj 00001 lub 00002 ale nic to nie wnosi do sprawy. Może należy zakodować dodatkowo inny sterownik? Grzebię VCDS-em i nic nie mogę wyczaić. Chyba że ktoś wcześniej majstrował w sofcie...?
  2. Czy ktoś rozwiązał problem bo i mnie to dopadło?
  3. Zdjęcie z internetu jak to wygląda.
  4. Dziękuję za zainteresowanie tematem. O tych skrzyniach coś tam wiem bo prowadzę warsztat i czasem trafiają na wymianę oleju i adaptację, najczęściej pełzania do przodu i tyłu. Moja to skrzynia po lifcie i ciągnąc wybierak do tyłu mam po kolei P,R,N i D/S (przełączanie między D i S odbywa się kliknięciem w tył dźwigni że tak powiem) a nie jak wcześniej osobno D i S. Pokazywanie biegów oczywiście można zmienić w kanałach adaptacyjnych VCDS ale tylko na S. W starszych skrzyniach można było to zrobić zarówno na D jak i S. Jednak zastanawia mnie fakt że po każdym odpaleniu samochodu przesuwając dźwignię na D/S startuje z S i muszę jeszcze raz kliknąć w tył żeby jechał na D. Wcześniej jakoś u klientów nie zwracałem na to uwagi, ale po zakupie takiego wozu z tą skrzynią mi to osobiście przeszkadza. Czy da się to zmienić?
  5. Czy nikt nie pomoże? Czy wasze CVT 8-stopniowe po lifcie też po odpaleniu startują z S?
  6. Witam Panowie czy można jakoś zakodować skrzynie Multitronic (8-stopniowa) w A4 B8 Lift żeby po odpaleniu samochodu przesuwając dźwignię do tyłu startowała z D a nie z S jak to mam w tej chwili. Muszę za każdym razem przerzucać na D. Czy istnieje też możliwość żeby między zegarami również na D pokazywało na którym biegu się jedzie? Pozdrawiam.
  7. Witam. Panowie może coś poradzicie, mianowicie po zamontowaniu przycisku, kodowaniu i montażu okablowania według schematu (sprawdzane kilka razy) po zapłonie ciągle podświetla się przycisk A. System nie działa a w sterowniku błąd 03253-przycias AUTO HOLD (E540) zaciął się. Pomyślałem ze może przycisk uszkodzony więc kupiłem drugi. Sytuacja ta sama. Dla pewności podrzuciłam od znajomego taki który u niego działa i dalej lipa. Gdzie szukać? Jakieś pomysły? Poradziłem sobie. Sprawdziłem jeszcze raz kolejność pinów i najprawdopodobniej nie łączyły jak należy we wtyczce ABS (piny odzyskiwałem ze starych wiązek). Wymieniłem na nieco dłuższe i jest ok.
  8. W końcu znalazłem chwilę żeby się pobawić kodowaniem w drzwiach pasażera. Wykodowałem funkcję "Short Lift active" w Bajt3 Bit1i po problemie:). Pozdrawiam.
  9. Witam Zauważyłem że w moim A4 B8 Avant od jakiegoś czasu zawsze po zamknięciu drzwi pasażera z przodu szyba mimo że jest zamknięta próbuje się domykać (podobny efekt jak w innych samochodach z drzwiami bez ramek). Myślałem że to może coś z kodowaniem, ale wszystko zakodowane na Avant. Macie jakieś sugestie co może być przyczyną? Pozdrawiam.
  10. Panowie ktoś coś zaradził na te "opóźnienia"? Wszelkie sugestie mile widziane, bo coraz częściej tęsknię za starym AWX:)
  11. Witam Jak w temacie, silnik gaśnie tylko i wyłaczni jak się nagrzeje. Nie można go odpalić przez około pół godziny. Po tym czasie odpala i znowu pozostawiony na wolnych obrotach przez jakiś czas gasnie i tak w kółko. Co ciekawe jeśli jedziemy samochodem i sie nie zatrzymujemy wszystko jest w porządku. Gaśnie tylko na postoju. Logika podpowiada problem z elektroniką, ale posiadam VCDS i w sterwoniku bark błedu. Zorganizowałem sobie nawet sterownik pompy w baku wraz z pompą ale to nic nie pompogło. Zaglądnąłem do popychacza pompy wysokiego ciśnienia i jest w stanie nienagannym. Podglądając parametry w VCDS zauważyłem że w momencie gdy zaczyna gasną wypadają zapłony na wszystkich cewkach (misfire). Kiedy samochód gaśnie i nie może odpalić, sprawdziłem i iskra na cewkach jest więc czujnik położenia wały wykluczam (tak mi się wydaje, ale nie wiem czy dobrze kombinuję). Pomózcie koledzy jeśli można prosić bo to baaardzo denerwująca przypadłość. Kilku mechaników już się poddało a mówiłem im że jestem skłonny ryzykować i kupować co trzeba, byle by był jakiś pomysł. Macie jakieś sugestie? Wszystkie pomysły mile widziane. Pozdrawiam. Dla potomnych... winna pompa w baku.Kupiłem nową i jest ok.
  12. Mnie też bardzo interesuje ten temat. Daj znać frog125 jak uda Ci się to zamontować, napisz co i jak z tymi kabelkami. Może nawet pokusisz się o jakieś fotostory w dziale Warsztat-Zrób to sam:).
  13. Cocco. a przeczytałeś dokładnie co napisane jest w ty wątku? Przecież masz odpowiedź na swoje pytanie, łącznie z linkiem do konwertera.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...