Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki numer maglownicy z servotronickiem ?


frog125

Rekomendowane odpowiedzi

Witam chciałbym poprosić o numer części maglownicy z servotronikiem, mam zwykłą a chciałbym wymienić na tą lepszą tylko patrzę na różnie i nie wiem po czy poznać która to ma być.Wiem że jest tam jakiś dodatkowy zawór tylko nie wiem jak on wygląda i nie chcę kupić w ciemno dzięki za pomoc (mile widziane zdjęcia)

---------- Post dopisany at 21:27 ---------- Poprzedni post napisany at 21:24 ----------

Czy taka jest dobra

4150099967_1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nr maglownicy 8T1 422 066 B , przykładowa aukcja z maglownicą jakiej szukasz :wink: .

Audi A5 8T A8K maglownica przekładnia 8T1422066B (4171251103) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Ceny magli od 400-1200zł ja zapłaciłem 550zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy to jest wszystko kompletne co potrzebuję nie znam się na tym więc pytam bardziej doświadczonych.Znalazłem coś takiego będzie pasować.Z tego co czytałem wystarczy pociągnąć dwa kable do mce,W tym maglu jest jakas wtyczka?Jak możesz to napisz jak przeprowadziłeś zabieg

AUDI A5 A4 8T1422066B Maglownica Przekładnia (4150099967) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O szczegóły pisz do WRCLAGUNA wczoraj ogarnął mi temat profesjonalna robota (przewody puszczone w plastykowym peszlu w komorze silnika :wink: ) o zmianie na plus nawet już nie pisze :kox::kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie też bardzo interesuje ten temat. Daj znać frog125 jak uda Ci się to zamontować, napisz co i jak z tymi kabelkami. Może nawet pokusisz się o jakieś fotostory w dziale Warsztat-Zrób to sam:).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki komuś kto mi sprzątnął z przed nosa magiel

---------- Post dopisany at 14:51 ---------- Poprzedni post napisany at 14:51 ----------