Skocz do zawartości

diegokarol

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O diegokarol

Informacje

  • Imię
    karol
  • Miasto
    Southampton

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Coupe
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.7 TDI V6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

480 wyświetleń profilu

Osiągnięcia diegokarol

1

Reputacja

  1. Ja też myślałem o tych łożyskach w skrzyni jako przyczynie ale nie mam pojęcia jak to sprawdzić
  2. Też mam problem z metalicznym dźwiękiem w momencie cofania obstawiam klocki ale pewności nie mam
  3. Właśnie zmieniłem komplet kół z 19 na 17 cali i wibracje totalnie ustały a myślałem ze to wina łożysk na dyferencjale. Jakie objawy luzu na łożyskach dyferencjału występują u was? Ja myślałem że to wibracje od łożysk a tu okazuje się że felgi lub opisane wcześniej zawieszenie( banany ). Na mniejszych kołach mniejszy opór i nie ma wibracji .
  4. No to teraz pytanie czy ktoś zna numer dekla i łożysk na dyferencjale do skrzyni multitronic do audi b8 0AW? Etka nie podaje numerów? Ratunku! PS. Dostałem maila od jednego z forumowiczów który wymieniał łożysko od dyfra. Napisał że trzeba opuścić sanki/wózek żeby się tam dostać ? bez odkręcania skrzyni. będzie trochę roboty?co wy na to, czy naprawdę nie da rady bez odkręcania sanek?
  5. Samo opóźnienie reakcji 1 sekundę to normalne, hydraulika w skrzyni ale u mnie na zimnym silniku występuje jakby ślizganie łańcucha po bieżni lub ślizganie się sprzęgła. Występuje to tylko na zimnym i tylko kiedy ruszam z miejsca. Obroty rosną a auto nie jedzie, czekam kilka sekund aż napęd załapie i wtedy jest szarpnięcie. Żeby wyeliminować to szarpnięcie ,trzeba delikatnie operować gazem.jak się silnik i skrzynia rozgrzeje wszystko pracuje bez zastrzeżeń ,rusza bez poślizgu. Tak to wygląda. Już wymieniłem olej ale to nie pomogło. Update sterownika złagodzić znacznie szarpnięcie ale poślizg został. Pewnie trzeba zrzucić skrzynie żeby to ogarnąć.
  6. No to teraz pytanie czy ktoś zna numer dekla i łożysk na dyferencjale do skrzyni multitronic do audi b8 0AW? Etka nie podaje numerów? Ratunku!
  7. Czy To znaczy że gniazdo bieżni łożyska powinno być w porządku?Pytam ponieważ od strony kierowcy bardzo często gniazdo jest wybite w skrzyni na łożysku kulkowym.
  8. A czy wibracje auta też występują u ciebie Piotr? Opisz czy na przyspieszaniu tylko czy przy odjeciu gazu też i w jakim zakresie prędkości. ?
  9. Poszło na pw. Tylko podziękować pozostaje koledze za zaangażowanie wielkie dzięki!
  10. Dokładnie najlepiej udać się na diagnostykę do ciebie . W sobotę pojadę do aso z zapytaniem o tą akcje serwisową z dyferencjałem . Jeżeli nie będą chcieli usunąć usterki czy jesteś w stanie to naprawić gdybym się zdecydował na wyjazd do Polski autem ?
  11. Trudno powiedzieć nachylenie ale każda powyżej 10° górka powoduje coś w zasadzie ślizgu łańcucha po bieżni lub sprzęgła , wystepuje to tylko na driver na wstecznym na takiej samej górce podjeżdża bez poślizgu.Na płaskim też jest poślizg ale łatwo regulować przez odjęcie gazu.na wstecznym nie ma takiego poślizgu, nawet na mrozie zaraz po odpaleniu. jeżeli chcę ruszyć na płaskim bez poślizgu wystarczy puścić pedał hamulca i poczekać ze 3 sekundy aż zacznie pełzać .czuć wtedy jak napęd załapał i już jedzie pez poślizgu.zauwazylem po odpaleniu kiedy jest na tyle zimny silnik, obroty są większe około 850 to tak jakby to sprzęgło łapało dużo szybciej ,auto dużo mocniej pełza.Kiedy obroty spadną do około 640 to tak jakby słabe było to pełzanie. Może coś z tymi obrotami albo ciśnienie? Ale się rozpisałem hehe. Zapomniałem dodać że gdy chcę szybko ruszyć na zimnym to podbije obroty a potem szarpnie trochę,jak się rozgrzeje można ruszyć dynamicznie bez uślizgu i bez szarpania.
  12. Tylko ze to jest bardzo duży poslizg przeszkadza podczas ruszania pod górę trzeba delikatnie operować gazem bo inaczej stoi w miejscu obroty rosną dopiero po okolo 4 sekundach napęd łapie i można jechać.na płaskim też się pośliźnie ale łatwo to kontrolować no chyba że puszcze hamulec zaczekać dwie sekundy napęd jak załapie to rusza bez problemu dziwne o co chodzi? Ratunku
  13. Dziękuję bardzo podjadę i zobaczę co powiedzą. A odnośnie poślizgu przy ruszaniu to sprzęgło czy raczej łańcuch się ślizga ? Objawy tylko przy zimnym oleju potem wszystko działa idealnie?
  14. Czy mógłbyś opisać co dokładnie się dzieję bo ja mieszkam w Uk :/ i chciałbym im wyjaśnić o co chodzi. A tak na marginesie jak z czasem u ciebie pod koniec wakacji bo chyba muszę wybrać się do ciebie z tym moim sprzęgłem.?
  15. Koła były wyważanie ale czekam do soboty tak jak napisałeś znajomy ma mieć zestaw kół na podmiane to dam znać czy pomogło. Kolego Bart-S wiem że ty masz skrzynie w jednym palcu wiec pytanie czy ten luz na flanszy od mechanizmu to normalne czy raczej wałek wybitny lub łożyska? Wielkie dzięki za zainteresowanie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...