Jump to content

Damian320d

Pasjonat
  • Content Count

    172
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

3

About Damian320d

Informacje

  • First name
    Damian
  • Location
    Bielsk

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2007
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    BPW
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hej. Mam pompę od 1.9 żadnych. Skutków ubocznych silnik ładnie pracuje BPW. Nie mam pojęcia skąd mam ta pompę zostawiłem to mojemu mechanikowi który wraz z pompa szukał silnika drugiego hihihihi
  2. Hej jestem po wymianie pompy na 1.9 jeżdżę już 4 miesiąc i żadnych skutków ubocznych zrobione 15kkm silnik BPW
  3. Ja miałem problem ze sprzęgłem kompresora ale nie cykalo tylko chrabotalo przy wlanczaniu klimy, a cykanie miałem również ale to prawdopodobnie był problem z pompa oleju albo szklankami nie chce cię straszyć
  4. Damian320d

    Świst turbiny

    Myśle ze znajdziesz coś w tym temacie
  5. Oj Piotrze narobiła sie bieda ;D szkoda że nie moge ci nagrac pracy silnika w tym momencie bo zostawiłem go w Polsce. Hihi
  6. Hej silnik juz dawno zatarty jak kupie motorowke w belgi to wysyłam od razu pompke do was pzdr
  7. Witam tylko i wyłącznie na ciepłym silniku jak temperatura wody na wskaźniku sięga 90 stopni wyskakuje mi oil pressure a na zimnym nic przeważnie tylko przy przyspieszaniu na wyższych obrotach tego nie mam + wsłuchajcie się w prace silnika od środa brzmi to okropnie BPW 2007
  8. Dzisiaj przyłożyłem rękę do wlewu oleju i byłem zszokowany tryska ropa, przezroczyste kropki na mojej dłoni olaboga
  9. Załapuje na doslownie sekundę i potem mymlam silnikiem przez 15 sekund Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  10. Patrzę że masz problem z przybywaniem oleju, u mnie to samo zaczelo sie dziać, Jak zaczelo przybywać oleju to samochod po trasie zaczal mi dudnic pracować jak traktor, rano tez mam problem z odpalaniem tylko u mjie występuje to jak mam 1/2 zbiornika, a jak na Full zatankowany problemu nie ma tylko ta ropa w oleju [emoji20] do tego mam częsty sygnał oil pressure jak pojedzie na rozrzedzonyn oleju. Tydzien temu zalałam 10w40 i w Polsce bede robił ten problem To drugi zaworek zwrotny tym razem kupilem drugi ori 38 euro i d*pa Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  11. U mnie był taki świst moze bardziej szum jak ta rurka pekla na załamaniu przed przepustnica gumowa Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  12. Zgadza się zatkane odpływy u mnie to samo było np po myjni woda była prawie równo z aku, i w środku również od strony pasażera ;D wyciągałem gumkę ta całkiem i teraz otwór większy i na razie spokój
  13. Witam mam problem po regeneracji pompy oleju dokładnie w lipcu 2017 roku. - kontrolka zapaliła się pierwszy raz miesiąc temu wiec zmieniłem olej i było wszystko okej. - kontrolka zapala się tylko na gorącym motorze bardzo rzadko przeważnie zapali się i po 10-20 sek gaśnie z motoru nie dochodzą jakieś dziwne dźwięki - po wymianie oleju nie było przed dłuższy czas kontrolki nawet po ostrym bucie - drugi problem jest taki ze prawdopodobnie przybywa mi ropy w oleju - delikatne cykanie na postoju (nasila się przy wciśnięciu sprzęgła) - wałek rozrządu wymieniony i szklanki (miesiąc temu zaczęło mi znów klepać po jeździe autostradowej ale po 5 min cichło wracało do normy) - Vcds podpinalem nie ma błędów - samochód ma problem z porannym odpalaniem jak jest 1/2 baku ale to spowodowane jest tym ze cofa mi się ropa ( zaworek wymieniony na torpan przez 2 tyg wszystko dobrze potem znoś ten sam problem) wyciągnąłem go i puszcza w dwie strony. Zalany filtr paliwa ropa jak i inne elementy silnika
  14. U mnie jak turbo sie kończyło to było tak do do 2,5krpm ogień potem spadek mocy i od 3krmp znow ogień Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...