Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nieudolna próba kradzieży. A4 B8


Damian320d

Rekomendowane odpowiedzi

Niespodzianka rano (Belgia), zobaczcie na zaślepkę zamka Używali otwornicy? :D

IMG_20200619_060841.jpg

15925597551568485225237885168554.jpg

Edytowane przez Damian320d
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myśle kolego, że Twoje porównanie jest nie na miejscu. Stawiasz zawód osób branży budowlanej w nie korzystnym świetle sugerując, że sa nieudacznikami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Muskel1 napisał:

Myśle kolego, że Twoje porównanie jest nie na miejscu. Stawiasz zawód osób branży budowlanej w nie korzystnym świetle sugerując, że sa nieudacznikami.

Bez urazy dla budowlańców, sam nim jestem z zawodu.  Już usuwam aby nikogo nie urazić. Ale jak mówisz partacz mechanik to nie to samo? Pozdrawiam i zabezpieczajcie swoje autka. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak oczywiście ale gdy mechanik coś zwali przy próbie wykonywania swojego zawodu jest to krytyka dotycząca danej czynności w danej sytuacji wiec można jak najbardziej nazwac go partaczem, zresztą jak każdego pracownika wykonującego swój zawód. Problem tu był innej natury, pomijając już fakt asocjacji, którą przytoczyłeś- że budowlańce kradną samochody:wink:

Popraw i bedzię dobrze:wink:

Z tego co widzę, byli to jacyś amatorzy, którym nie tyle o kradzież pojazdu chodziło co o przetmioty w nim znajdujące się. Może chcieli ukraść poduche, kierownicę, MMI lub coś innego. Z tymi zdolnościami jakimi się wykazali nawet 30cm by tym autem nie odjechali.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, Muskel1 napisał: