Jump to content

MichauKR

Pasjonat
  • Content Count

    56
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5

About MichauKR

Informacje

  • First name
    Michał
  • Location
    Podkarpackie

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Kombi
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Profil opony za niski, powinieneś włożyć 225/40. Na równo z nadkolem wychodzi mi że 19mm dystansu przód i 22mm tył, ale to też zależy od wysokości zawieszenia i pochylenia koła. Weź pod uwagę ile wystaje piasta i że musi się to móc schować w dystansie z kołnierzem centrującym. Były malowane czy dtm-y wychodziły w takim kolorze? Oryginalnie wydaje mi się, że bardziej grafitowe były (pomijając srebrną wersję).
  2. U mnie też niby było sucho, a porządne przeczyszczenie wtyczek w kompie rozwiązało problem. Początkowo też szukałem przyczyny w przepustnicy, a potem w wiązce.
  3. Zobacz ogłoszenie Sztywny TIP A4 B6/B7 1.8T Tip do 1.8T. Stal nierdzewna. Silikony + opaski w zestawie. Zestaw nowy. Pod seryjną przepływkę i seryjną średnicę wyjścia przy turbo, ale jest możliwość wykonania pod inną średnicę wlotu turbo przy hybrydzie. Użytkownik MichauKR Data 28.12.2020 Cena 350 zł Kategoria A4 B6/B7  
  4. Time Left: 11 days and 4 hours

    • Sprzedam
    • Nowy

    Tip do 1.8T. Stal nierdzewna. Silikony + opaski w zestawie. Zestaw nowy. Pod seryjną przepływkę i seryjną średnicę wyjścia przy turbo, ale jest możliwość wykonania pod inną średnicę wlotu turbo przy hybrydzie.

    350.00 PLN

    Krosno - PL

  5. MichauKR

    FMIC 180mm

    Nieskromnie polecę zestaw mojej roboty Dorzucę może dzisiaj parę fot jak siedzą na aucie.
  6. MichauKR

    Turbo bex

    Sama zmiana turbo mocy nie doda, bez ingerencji w soft. Te 240km to masz na seryjnym k03s?
  7. No to za 3k to cena bdb, chcąc celować w ~300KM, gdzie na hybrydzie to nie opłacalne, bo trzeba by kolektor wydechowy robić + wyżyłowany setup etc. @DarekS4 W poprzecznych seryjne kolektory wydechowe nie puszczą więcej niż w wzdłużnych?
  8. W poprzecznych silnikach te moce jakoś lepiej wychodzą na k03s, tutaj we wzdłużnym to raczej nie widziałem takich wyników. Nową k04-064 trzeba dać z 4k, więc w jakim tym budżecie? Plus adapter i cała reszta roboty z jej montażem w 1.8t. Sporo osób lata na hybrydach od GVG i raczej sobie chwalą, sam mam taką u siebie, półtora roku, strojone przez Łukasza Trzynaście, z 30tyś km i nic się nie dzieje.
  9. Dlaczego nie hybryda z k03? K03s to realnie max w okolicach 230km przy zdrowym motorze. IC wstaw 180x550x65 najlepiej z wyjściami 2,5". Jakbyś szukał orurowania to napisz priv, podeślę Ci kontakt do znajomego, które robi takie w dobrych pieniądzach konkretnie pod b6/b7, spawane na aucie i pasujące jak powinno.
  10. Dzięki, nie ogarnąłem że to strona w etce.. Z tego co patrzyłem, to ciężko będzie z dostaniem tych blaszek w rozsądnych pieniądzach :/
  11. @Dev pomożesz? Szczególnie odnośnie tego pierwszego pytania, bo nie mogę tego znaleźć, w etce jest 611-020 bez numeru oem i coś nie mogę tego wyszukać :/
  12. IC 180x550 z wyjściami 2,5" i rury też 2,5" lub 60,5mm z nierdzewki, grubszych nie dawaj, powiększysz pojemność układu niepotrzebnie, a przed przepustnicą będziesz musiał dać wtedy redukcję.
  13. Potrzebuje kupić uchwyty przewodu hamulcowego do zacisków 981/982, podrzuci ktoś jakiś numer tego elementu? Jaką długość mają sztywne przewody/rurki przy zacisku? 15cm wystarczy? Pytam o jedno i drugie bo kupiłem zaciski bez tych dwóch elementów.
  14. Dalej masz lekkie przeładowanie jak wstaje turbo, jakbyś zrobić log od 1500 obrotów, a nie od 2600 to byłoby lepsze odniesienie do tego co było wcześniej
  15. Te cofki to masz raz mniejsze i raz większe, w linku masz log z godziny 18 i 21, pewnie temperatura na zewnątrz wpłynęła na to, szkoda że nie zlogowałeś grupy 118. Głowica nie ruszana? Tylko sam wałek przerzucony?
×
×
  • Create New...