Skocz do zawartości

MichauKR

Pasjonat
  • Postów

    85
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MichauKR

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Podkarpackie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia MichauKR

9

Reputacja

  1. Najczęściej awarii można spodziewać by się na 2 i 3 cylindrze, bo mają najcieplej. Jeśli wcześniej miałeś problem na 1cyl i teraz ponownie, to może wtedy nie została usunięta przyczyna? Np. wtryskiwacz benzynowy albo gazowy i jest na tym cylindrze bardziej ubogo niż na pozostałych mimo, że wynikowy afr z całości jest okej. Trzeba posprawdzać i rozebrać, bo na tą chwilę, że to trefna głowica to gdybanie.
  2. te zaciski z tarczą z rs4b5 = te zaciski z A8 D3 z tarczą z rs4b5
  3. @Dev jeśli wolno zapytać, te zaciski z tarczą z rs4b5 montowane do B6 nie będą potrzebowały zmiany piast/dziwnych dystansów pod tarczę? Rozumiem, że wysokość tarczy jest mniejsza i siada? Z tego co widzę to grubość też 2mm mniejsza.
  4. Przy pomocy nefmoto wgrasz kkl-em. Pozostaje kwestia, żeby ktoś przygotował Ci plik z softem.
  5. Ciśnienie paliwa mierzymy pod obciążeniem, inaczej nie ma to sensu.
  6. Może być i przepływka. Kasuj błędy przed logami. Wtryski jak masz seryjne z avj to są za małe na takie przepływ powietrza jak masz i stąd też to petlenie. Ogólnie to z gazem nie będzie dobre połączenie, wtryski pasowałoby z bexa i wtedy soft jak należy.
  7. Głowica ładny kibel, robiłeś tą i nowe gniazda czy inna wleciała? Na górze 2+33 masz wrzucone dwa razy i całkowicie rozbieżne logi. Jeden trochę pokrywa się z tym ostatnim co na gazie, ale to inny log.. Generalnie na pb korekty na ubogo, nie wiadomo jak soft zrobiony był, fajnie by było zlogować na serii sofcie. Lpg totalny sajgon, jeżdżąc na takich korektach zaraz będziesz robił głowicę kolejny raz.
  8. Generalnie to musisz wymienić zawory wydechowe na takie z turbo (inna wysokość zamka) i jak trafisz głowicę starszego typu to zfrezować w miejscu rolki napinacza paska rozrządu. Oprócz tego wałki wrzucić z turbo. Co do obróbki, szlifmot wychodzi dość drogo, jak i topmar, a w obu zdarzają się wpadki.. W kraju i na pewno w swojej okolicy też masz lokalną firmę robiącą dobrą robotę 30-50% taniej. Odnośnie głowicy z działu sprzedam to pewnie moja, bo parę dni temu wrzuciłem - w razie czego mam, 600pln za nią cenie.
  9. Ta rurka z pierwszego zdjęcia idzie z ezektora i powinna trafiać do tipa. Wywalając rurkę sai wdłuż głowicy, wywaliłeś też tą cienką, która trzeba zostawić lub zastąpić np wężem. Co do drugiego cienszego wężyka, który wypiąłeś z combi valve i idzie pod kolektor, albo trzeba do zaślepić, albo skrócić i wpiąć w wolne wyjśc w zaworku n112 z którego wychodzi.
  10. @przemolll głowica to można sprawdzić ile była zebrana, jest punkt pomiarowy i wartość nominalna Tak coś mi się wydaje, że przy takich tłokach, żeby wrócić do CR w okolice 9.5 trzeba by zebrać z głowicy/bloku teoretycznie 1-1.5mm - wartość nierealna.
  11. Tłoki pisałeś wyżej, że miałeś na CR 8.5 to skąd wynikowo blisko 9.5? Aż tyle blok i głowica zebrana przy obróbce?
  12. Zse051 nie są z TFSI... Tylko z wolnossaka. Wysokością pasują.
  13. MichauKR

    Problem z n112

    Masz nieszczelny wężyk od combivalve do n112 pod kolektorem który nim steruje. Jest to potrzebne do pompy sai. A sam zaworek do sprawdzenia, wtyczka etc. Co do temp płynu to najpewniej termostat, ale zweryfikuj temperatury w grupie silnik i licznik (ta w grupie licznik no to powinna odpowiadać tej na zegarze, jeśli w silnik będzie trzymać cały czas okolice 95-100 to znaczy że czujnik, jak będzie też spadać to termostat).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...