
MichauKR
Pasjonat-
Content Count
56 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
5About MichauKR

Informacje
-
First name
Michał
-
Location
Podkarpackie
Car
-
Car model
A4 B6
-
Car body
Kombi
-
Year of production
2003
-
Engine
1.8 T
-
Engine code
BFB
-
Drive
FWD
-
Gearbox
Manual
-
Fuel
PB
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Profil opony za niski, powinieneś włożyć 225/40. Na równo z nadkolem wychodzi mi że 19mm dystansu przód i 22mm tył, ale to też zależy od wysokości zawieszenia i pochylenia koła. Weź pod uwagę ile wystaje piasta i że musi się to móc schować w dystansie z kołnierzem centrującym. Były malowane czy dtm-y wychodziły w takim kolorze? Oryginalnie wydaje mi się, że bardziej grafitowe były (pomijając srebrną wersję).
-
U mnie też niby było sucho, a porządne przeczyszczenie wtyczek w kompie rozwiązało problem. Początkowo też szukałem przyczyny w przepustnicy, a potem w wiązce.
-
MichauKR started following Sztywny TIP A4 B6/B7 1.8T
-
Zobacz ogłoszenie Sztywny TIP A4 B6/B7 1.8T Tip do 1.8T. Stal nierdzewna. Silikony + opaski w zestawie. Zestaw nowy. Pod seryjną przepływkę i seryjną średnicę wyjścia przy turbo, ale jest możliwość wykonania pod inną średnicę wlotu turbo przy hybrydzie. Użytkownik MichauKR Data 28.12.2020 Cena 350 zł Kategoria A4 B6/B7
-
-
MichauKR started following Stage 2 - Słabsze doładowanie, FMIC 180mm, Chiptuning 1.8t AWT 4B0906018CG (Zrób to sam) and 3 others
-
Nieskromnie polecę zestaw mojej roboty Dorzucę może dzisiaj parę fot jak siedzą na aucie.
-
Sama zmiana turbo mocy nie doda, bez ingerencji w soft. Te 240km to masz na seryjnym k03s?
-
No to za 3k to cena bdb, chcąc celować w ~300KM, gdzie na hybrydzie to nie opłacalne, bo trzeba by kolektor wydechowy robić + wyżyłowany setup etc. @DarekS4 W poprzecznych seryjne kolektory wydechowe nie puszczą więcej niż w wzdłużnych?
-
W poprzecznych silnikach te moce jakoś lepiej wychodzą na k03s, tutaj we wzdłużnym to raczej nie widziałem takich wyników. Nową k04-064 trzeba dać z 4k, więc w jakim tym budżecie? Plus adapter i cała reszta roboty z jej montażem w 1.8t. Sporo osób lata na hybrydach od GVG i raczej sobie chwalą, sam mam taką u siebie, półtora roku, strojone przez Łukasza Trzynaście, z 30tyś km i nic się nie dzieje.
-
Dlaczego nie hybryda z k03? K03s to realnie max w okolicach 230km przy zdrowym motorze. IC wstaw 180x550x65 najlepiej z wyjściami 2,5". Jakbyś szukał orurowania to napisz priv, podeślę Ci kontakt do znajomego, które robi takie w dobrych pieniądzach konkretnie pod b6/b7, spawane na aucie i pasujące jak powinno.
-
Dzięki, nie ogarnąłem że to strona w etce.. Z tego co patrzyłem, to ciężko będzie z dostaniem tych blaszek w rozsądnych pieniądzach :/
-
@Dev pomożesz? Szczególnie odnośnie tego pierwszego pytania, bo nie mogę tego znaleźć, w etce jest 611-020 bez numeru oem i coś nie mogę tego wyszukać :/
-
IC 180x550 z wyjściami 2,5" i rury też 2,5" lub 60,5mm z nierdzewki, grubszych nie dawaj, powiększysz pojemność układu niepotrzebnie, a przed przepustnicą będziesz musiał dać wtedy redukcję.
-
Potrzebuje kupić uchwyty przewodu hamulcowego do zacisków 981/982, podrzuci ktoś jakiś numer tego elementu? Jaką długość mają sztywne przewody/rurki przy zacisku? 15cm wystarczy? Pytam o jedno i drugie bo kupiłem zaciski bez tych dwóch elementów.
-
Dalej masz lekkie przeładowanie jak wstaje turbo, jakbyś zrobić log od 1500 obrotów, a nie od 2600 to byłoby lepsze odniesienie do tego co było wcześniej
-
Te cofki to masz raz mniejsze i raz większe, w linku masz log z godziny 18 i 21, pewnie temperatura na zewnątrz wpłynęła na to, szkoda że nie zlogowałeś grupy 118. Głowica nie ruszana? Tylko sam wałek przerzucony?