Skocz do zawartości

H3llGat3e

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O H3llGat3e

Informacje

  • Imię
    Jakub
  • Miasto
    Łódź

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia H3llGat3e

0

Reputacja

  1. Witam, Zapytano mam do grona. Jaki luz może być na dyfrze czy w ogóle powinien być?? U mnie jak auto mam w górze podczas ruszania jednym kołem czuć i słychać luz. Czy to normalne czy brać się za to żeby nie było luzu.
  2. H3llGat3e

    Wgranie serii

    Na razie walczę ze złączką bo pokazuje mi zwarcie na linii k do +12 a po wymianie tranzystorów wskazuje zwarcie na +12 na obu liniach.
  3. H3llGat3e

    Wgranie serii

    Witam, Pytanie mam czy ktoś z Łodzi albo okolicy pomógłby zgrać aktualna mapę (soft sterownika) i wgrał serie?? Powód to zapalający się check na LPG i średnio mi się podoba praca silnika z skrzynią multi. Chce potwierdzić czy podniesienie mocy silnika powinno odbyć się ze zestrojeniem skrzyni. Pozdrawiam.
  4. Sirma, Mam problem z kablem HEX-V2. Problem polega że podczas testu połączenia wywala mi zwarcie kline do +12. Sprawdziłem opornikiem 1kohm i napięcie spada do poziomu 0.5v. Napięcie na pinach 4 i 7 wynosi w granicach 11v. Od razu mówię że radio nie było zmieniane jest fabryczne. Z modułami po CAN da się połączyć ale nie po kline. Co ciekawe to posiadam jeszcze starszy kabel KKL i na nim łącze z modułami silnika itp a na hex-v2 nie łączę się z silnikiem. Ktoś coś?? A i jeszcze jedno o dziwo nie działa mi światło w bagażniku po otwarciu klapy i jak włączam z przełącznika. Dodatkowo mam problem z czujnikami cofania jak włączam światła pozycyjne i mijania to zaczynają świrować czujniki a jak odepnę jedna lampę w klapie to problem ustaje i jest ok jak dwie lampy są podłączone to świrują czujniki.
  5. Witam, Zwracam się z pytaniem o mapy do nawigacji BNS 4.2 H05 BN0060 jakie są najnowsze bądź na którym roku się to zatrzymało. Czy jest szansa skądś pobrać czy tylko na chomiku są. Z góry dzięki za odpowiedź
  6. Witam, Czy ktoś używał tego oto skanera?? Z góry dzięki za info co on potrafi czy porównywalny do VCDS?? Najtańszy skaner VAG 505 PL K+CAN, org. od dealera 4981772768 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 116,59 zł - Najtańszy skaner VAG 505 PL K+CAN, org. od dealera (4981772768). Allegro.pl - Radość zakupów i...
  7. Dzięki za odpowiedz. Wieczorem będę w domu to podłącze się i odczytam co tam jest. Czy do wymiany potrzebuje jakiś specjalistycznych przewodów, programów, umiejętności?? Przeczytałem wątek o zmianie zegarów ale były RB4 czy mocno różni się ta procedura?? Ogólnie mam odczytane co mam w aucie. Zrobiłem sobie listę. Od zegarów mam takie coś: Address 17: Instruments Protocol: KWP2000 Controller: 8E0 920 901 C Component: KOMBI+WFS 3 H12 0110 Coding: 0006041 Shop #: WSC 11111 Chodzi o WFS3?? czyli immo 3??
  8. Witam, Padł mi wyświetlacz i potrzebuje zegarów i pytanie co mogę wsadzić jak mam zegarki o numerze 8e0920901c RB8 da się to zamienić na kolorowy, a jak to jaki mogę wsadzić czy szukać o takim samym numerze. Drugie pytanie czy da się to ogarnąć samemu?
  9. Siema, U mnie był problem przy przyśpieszaniu w prędkościach 40-70 i 90-120. Problem diagnozy i znalezienia przyczyny i informacji na ten temat komplikował się bo mam Multitronic. Mniejsza że multi tez sprawdzałem luzy i ogólnie były ale bardzo małe. Już myślałem ze naprawdę to będzie skrzynia ale koszt przegubów był kilka razy mniejszy niż skrzynia wiec można było spróbować. Przy wymianie się okazało ze to były oryginały (2005) ale po wymianie problem zniknął bynajmniej wibracje karoserii i drgania przy przyspieszaniu. Wymieniane oba przeguby. Objawy podobne do twoich ale brak drgania drążka (Multitronic).
  10. Efekt szarpania jest tylko przy puszeniu gazu i wygląda jakbym trafił w zmianę biegu i sterownik chciał od razu zbić bieg i czuć szarpnięcie. Wszystko dzieje podczas jazdy. Podczas jazdy na D gdy wciskam gaz i następuje redukcja czuć zmianę w dół i pytanie czy multi tak się zachowuje. Jak przyśpieszam to jazda jak elektrykiem przyśpiesza gładko.
  11. Witam, Mam takie pytanie czy po mapowaniu silnika 1.8T warto zrobić adaptację skrzyni?? Czasami ma objaw szarpnięcia podczas zbijania biegów (wybierak S) i czuć zmianę biegów w dół gdy potrzeba mocy podczas "wyprzedzania" (wybierak D). Autko ma 140tys przebiegu. Problem w tym ze nie wiem jak z olejem było ale z papierów od poprzedniego właściciela wynika że był wymieniany przy 120 tys. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...