Pompa Wysokiego Ciśnienia ........ opiłki
22 22

    459 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam wszystkich. Myślę, że mam problem z pompą wysokiego ciśnienia. Gdyż po wyjęciu zaworu z listwy, na zaworze są minimalne opiłki. A bez zdejmowania pompy z silnika po odkręceniu zaworu od niskiego ciśnienia sitko jest czyste i bieżnia pompy jest idealna. Piezowtryskiwacze były już wymienione. Chciałbym dowiedzieć się jaki jest koszt kupna pompy wtryskowej używanej, ale sprawnej. Kod silnika CAGC BOSH CP4 0445010543. Czy konieczna jest też również wymiana zbiornika paliwa.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    W serwisie (seata- ten sam silnik) mówią, że trzeba komplet wymieniać: pompa w baku, pompa wysokiego ciśnienia, bak, przewody paliwowe i wtryski. Kosz rzędu 40 000 zł w ASO.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    ten koszt to chyba przesadzony ale ja nie chcę w aso nic robić tylko poza i szukam tylko kogoś kto ma dostęp do używanych pomp wys.ciśnienia

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja mam fachowca od silników Diesla może on coś by powiedział. Jestem spod Gostynia więc miałbyś blisko z Środy.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    daj jaklś namiar a jeśli to ten przed dolskiem przy drodze to ten nic nie pomoże

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nie to nie ten na pw wyślę

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    I jak gadałeś z nim coś poradził?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    W serwisie (seata- ten sam silnik) mówią, że trzeba komplet wymieniać: pompa w baku, pompa wysokiego ciśnienia, bak, przewody paliwowe i wtryski. Kosz rzędu 40 000 zł w ASO.

    No bez jaj :decayed:, pompa wysokiego ciśnienia, wtryski ( i zasobnik ciśnienia z przewodami wysokociśnieniwymi jak nie ma sposobu by je dokładnie wypłukać ) to rozumię, ale pozostałe rzeczy dlaczego niby do wymiany ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Pewnie procedura ASiO o tym mówi. Jak chces porządnie to płacisz w serwisie :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam wymieniam pompę wysokiego ciśn.,pompę elektryczną przy zbiorniku i zbiornik no i chyba wystarczy, a zbiornik to by najlepiej pasował od benzyny bo na 100 procent jest bez opiłek no ale chyba nie pasuje a ten co mam to trudno wypłukać bo są to tak drobne opiłki poniżej 5 mikronów i przez to filtr ich nie wyłapuje no i tak sobie krążą po układzie. €

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Czyli lekarstwo jest jedno nie wymieniac filtra paliwa jak bedzie przysyfiony to bedzie wylapywal opilki :decayed:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Śmiech śmiechem ale wiem po sobie,że chyba następne auto to będzie bezprlomemowa Dacia logan z wolnossącym benzyniakiem i LPG, a nie jakiś wypaśny TDI. Ważne dla mnie aby klima była, radio i min. 4 airbag'i. :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    jesli sa to opiłki metalu to magnezem wybierz

    ppompe do baku nowa

    przpłukac przewody paliwowe z baku do filtra i powrotny

    nowy filtr paliwa i pompe wys.cisnienia...ale jak znam zycie zdazyło tez pujsc do wtrysków...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    ten co mam to trudno wypłukać bo są to tak drobne opiłki poniżej 5 mikronów i przez to filtr ich nie wyłapuje no i tak sobie krążą po układzie. €

    Spotkałem sie z niezłym patentem na czyszczenie. Zbiornik z palstiku po wyjęciu postawiono w pionie nawiercono od góry w najwyższym punkcie tak by weszła lanca Karchera, i od dołu w najniższym punkcie tak by woda spłynęła. Kilka płukań pod ciśnieniem, przedmuchanie z grubsza kompresorem, odstawienie na słońcu by zbiornik wysechł a po tym zaspawanie dziur w palstiku w zakładzie zajmującym sie naprawą zderzaków. Miało być tanio bo auto było taksówkarza :decayed: ZTCW to wyszło elegancko.

    Ale ja bym zbiornik przepłukał, z grubsza wyczyścił jakąś czystą szmatką przez otwór po pompie paliwa i zostawił. Nie wiesz w jakim stanie kupisz używkę a nówka kosztuje 4 tysie:facepalm:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    koledzy mam pytanie a zeby sprawdzic ta pompe wysokiego cisnienia trzeba ja zdemontowac??

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Oczywiście że trzeba zdemontować i sprawdzić na stole ,na takim którym się sprawdza wtryski,bo jak z góry rozbierzesz na silniku to widzisz tylko bieżnię pompy która jest najczęściej dobra,problemem tych pomp jest wałek który opiłkuje ale do tego musi być wymontowana pompa.

    Witam wszystkich wyleczyłem się z 2.0 Tdi, kupiłem benzynę i jak narazie zero problemów tańsze obsługi itd. i no i najważniejsze mniejszy przebieg nie widzę narazie po swoich wydatkach żadnych plusów z diesla, brak stałych chorób typu dwumas ,egr,wtryski,pompa.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    zycze Ci z calego serca zebys nie musial takowac oleju razem z benzyna juz widzialem co potrafia silniki TFSI takze zycze bezawaryjnosci

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A moze kolega nie kupił tfsi ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam! Koledzy wczoraj zauważyłem że podczas dodawania gazu z komory silnika wydobywa się dziwne trykotanie które zwiększa swoją częstotliwość wraz ze wzrostem obrotów. Dzwięk ten wydobywa się z pompy wysokiego ciśnienia na 99%. Na wolnych obrotach nic nie słychać dopiero jak doda się troszkę gazu to ten dźwięk się pojawia, nie zauważyłem spadku mocy, ale na zimnym silniku podczas powolnego dodawania gazu na obrotomierzu widać dwa skoki koło 1600 obr i koło 1800 ob,r na ciepłym już tego nie ma.

    Link do filmu:

    Edytowane przez kobuzzz

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Strasznie sie przebija cykanie wtryskow, zaloz wszystkie oslony jak ma byc i nagraj jeszcze raz.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Postaram sie dzisiaj po pracy cos nagrac i wrzucic. Ktos mial taki objaw (trykanie) u siebie jak pompa siadala? Na VCDS brak bledow.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Pompa CR (a dokladnie jej zawor) wydaje specyficzny dzwiek - to jest normalne, a co slychac na tym filmiku to ciezko powiedziec.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ten zawor jest pod taki czarnym, okraglym, plastikowym deklem? Bo wlasnie trzymajac za niego czuc te cykanie. Podczas jazdy w srodku nie slychac tego tylko na postoju przy uchylonym oknie jak delikatnie gazu sie daje. Moze to wlasnie ten zawor tyka tylko wczesniej jakos nie zwracalem uwagi na to.

    Problem rozwiazany, jest to praca zaworu ZME na pompie wysokiego cisnienia. Zawor pracuje troche glosniej (mozliwe ze to objaw zuzywania sie) niz u kolegi w tym samym silniku. Mozliwe ze z czasem bedzie trzeba dac do regeneracji ta nieszczesna CP4. Dzisiaj jeszcze zapytam sie o to zaprzyjaznionego mechanika i zobacze co mi powie w tym temacie.

    Edytowane przez kobuzzz

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mam tak samo jak u Ciebie? Zdiagnozowano to już?

    Ten zawor jest pod taki czarnym, okraglym, plastikowym deklem? Bo wlasnie trzymajac za niego czuc te cykanie. Podczas jazdy w srodku nie slychac tego tylko na postoju przy uchylonym oknie jak delikatnie gazu sie daje. Moze to wlasnie ten zawor tyka tylko wczesniej jakos nie zwracalem uwagi na to.

    Problem rozwiazany, jest to praca zaworu ZME na pompie wysokiego cisnienia. Zawor pracuje troche glosniej (mozliwe ze to objaw zuzywania sie) niz u kolegi w tym samym silniku. Mozliwe ze z czasem bedzie trzeba dac do regeneracji ta nieszczesna CP4. Dzisiaj jeszcze zapytam sie o to zaprzyjaznionego mechanika i zobacze co mi powie w tym temacie.

    Mam tak samo jak u Ciebie zdiagnozowano to już?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Kazdy ma to cykanie, to normalna praca tej pompy.

    Edytowane przez kuebk

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Kazdy ma to cykanie, to normalna praca tej pompy.

    A mozliwe ze dzwonienie moze słychać z dwumasy ? Tak jakby jakas śrubka była w środku

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witajcie drodzy forumowicze :decayed:

    To mój 2 post i temat na forum więc jak coś robie nie tak proszę o info :kox:

    Wiem, że tematów tego jest multum ale mam kilka nietypowych pytań.

    A4 b8 avant 2008 170KM CAHA 208tys km.

    a więc .... Stało się : i47136_IMG20150807062644.jpg

    Padła pompa paliwa - oczywiscie opiłki w calym układzie, wtryski wszystkie do wymiany(!), nowy bak, pompa w baku i ogólnie czyszczenie.. Mechanik chce robić wszystko na nówkach i mowi mi zę około 10000 mam liczyć :angry:

    Otóż teraz mam do Was kilka pytań:

    1.Czy jeśli już zmieniam wtryski mogę się pokusić o jakies w większe ?? Zeby kilka KM przybyło? Czy warto? Czy po takim czymś trzeba shamować samochód? Czy potrzebny jest inny IC i inne ?

    2. Mechanik mowił, że po znajomości potrafi załatwić wtrysk oryginalny za 1050zl/szt..Nówka. Czy nie jest to za tanio? / Jest pewność ze są to ori części a nie jakis bubel chinski ?

    3. Z tego co wiem pompa wysokiego ciśnienia jest na rozrządzie - i od razu pytanie - "IMBUSIK" czy można przy okazji tam coś podłubać? Jak to wygląda - gdzie to jest? Co wymienić?

    4. Co mam na przyszłość lać do baku ? Jakies srodki smarujące na pompę? Tankuje paliwko głownie w Niemczech..

    Auto jeździ sporo na trasach a nalatane ma już 208tys. więc od razu wolę sie zabezpieczyć, porobić co trzeba bo miałem niezle przygody z niemieckim ADAC na czeskich drogach..A turbina i dwumas narazie w dobrej kondycji chociaż przy tym przebiegu ...

    A więc proszę o porady

    Jeśli macie jakies pytania do mnie - piszczie.

    Pozdro :banan::facepalm:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Przebieg masz pewny czy nie do końca wiadomo?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Tak,Kolega sprawdzal w Aso

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    22 22

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.