Skocz do zawartości

piotrsob1

Pasjonat
  • Postów

    7358
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Odpowiedzi społeczności

  1. piotrsob1 odpowiedź w [B6 AVF] Nierówna praca na zimnym silniku został oznaczony jako odpowiedź   
    Masz problem z dolnym uszczelnieniem czwartego pompowtrysku , ( w grupie 013 jakby się log poprawnie zapisał to miał byś wartości w granicach +3 ).
    Zacznij od wymiany uszczelnienia przynajmniej na tym czwartym, ( a jak dawno nie były wymieniane to na wszystkich pompkach, wtedy też zamień miejscami pompki czwartą z pierwszą , jak nie będzie poprawy  to będzie wiadomo czy to wina pompki )
    Zwróć uwagę na ostre krawędzie w gniazdach i na dokładne usunięcie nagaru z głowicy i pompek w miejscu przylegania do mosiężnej podkładki ( sprawdź czy na tych powierzchniach nie ma też wżerów ).
    Śruby mocujące pompki daj obowiązkowo nowe, montaż zgodnie z serwisówką 
  2. piotrsob1 odpowiedź w Telepanie silnika A4 B7 1.9TDI BRB został oznaczony jako odpowiedź   
    Na początek wymień uszczelnienia na pierwszej i drugiej pompce i zamień je miejscami.
    Zwróć przy tym uwagę na stan powierzchni głowicy i pompek do których przylegają mosiężne podkładki pompowtrysków, mają być czyste i bez wżerów.
    Patrząc na korekcję to na pierwszym cylindrze jest problem ze szczelnością dolnego uszczelnienia pompki i spaliny dostają się do szyny paliwowej powodując zakłócenia w pracy silnika 😊
    Jest bardzo prawdopodobne że po takiej operacji wszystko wróci do normy z pracą silnika, a jak nie to przynajmniej będziesz wiedział czy problem jest w gnieździe czy pompowtrysku....
    Jaka tym się uporasz to i dymienie powinno ustąpić 😁
    Oczywiście śruby pompek ori i nowe, wszystko poskładane zgodnie z serwisówką...
     
×
×
  • Dodaj nową pozycję...