-
Postów
7356 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O piotrsob1
Informacje
-
Imię
Piotrek
-
Miasto
Mszczonów
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BPW
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
9096 wyświetleń profilu
Osiągnięcia piotrsob1
277
Reputacja
2
Odpowiedzi społeczności
-
W profilu masz ośkę, a nie jest to przypadkiem quattro ? Jak dobrze pamiętam w quattro są dwie pompki w zbiorniku i druga załącza się właśnie jak w zbiorniku jest mało paliwa ....
-
Przy dzisiejszych kosztach za roboczogodzinę i cenach części wartość auta po takim swapie wzrośnie minimum x 2 a prędzej x 3 😁... Za stare auto by to miało jakikolwiek sens ekonomiczny 😋
-
Aktualizacja tematu po prawie dziesięciu latach od jego założenia ....😁 Audi cały czas w moich rękach, na blacie właśnie przekręciło się 200 kkm ( głównie to stoi w ciepłym garażu i raptem kilka tras robi w roku ). Czyli minęło 60 kkm od jego założenia. Wałek , szklanki cały czas te same, co wymianę oleju dolewam 125 ml Militeka-1. Na ucho przy codziennej eksploatacji nie słychać problemów ze szklankami i wałkiem, jak postoi dłużej to trochę klepią do puki się nie napełnią olejem. Od wymiany napędu rozrządu ( przy okazji wymiany uszczelki pod czapką i remontu głowicy ) minie w lato 14 lat i 90 kkm. Chyba pasowało by wreszcie zrobić z tym porządek ...😋😁 Albo sprzedać tak jak stoi i niech nowy właściciel doprowadźi po swojemu audi do ładu... P.S. Odnośnie Milteca-1 od K2, pojawił się ostatnio podrabiany. Co i jak z nim macie na filmiku tutaj:
-
Pooglądaj "Motoprawdy" i się dobrze zastanów czy warto teraz wywalać DPF-a..😁 Może się okazać że za rok będziesz go musiał zamontować z powrotem, jak nie to przeglądu nie przejdzie ...😋
-
Od razu wyglądało mi to wywalanie płynu na wydmuchaną uszczelkę pod czapką. Większość testów na zawartość CO2 można sobie w buty wsadzić..😛 Dopóki nie zweryfikujesz faktycznego spalania ze zużytego paliwa i przejechanych kilometrów to ja bym się tym nie martwił. Dopiero gdy z wyliczenia będzie wychodzić jakieś duże zużycie lub auto będzie zamulone to sprawdził bym ustawienie rozrządu. Kiedyś pisałem Ci o dodatku do oleju Militec-1 w opakowaniu od K-2, ostatnio pojawiły się podróbki...😁 Bardzo prosto je wyłapać, ori Militec wylany do wody tonie, podróbki pływają na jej powierzchni..😋 Jakbyś chciał kupować to bierz nowe opakowanie w którego szacie graficznej dominuje kolor czarny i posiada plombę holograficzną... Zdecydowanie odradzam najtańsze oferty na Allegro, właśnie odsyłam dwa opakowania..🤮 Tutaj macie filmidło jak odróżnić ori od podróby: 😁
-
Miałem przypadek że przyczyną nietrzymania temperatury na nowym termostacie były urwane pazurki które normalnie trzymają termostat w plastikowym króćcu a w moim przypadku krążyły sobie w układzie chłodzenia i blokowały termostat w pozycji częściowo otwartej... Latem po dobrym rozgrzaniu jak termostat się mocniej otwierał to zjawisko na jakiś czas ustępowało, ale zimą jak termostat ten paproch wyłapał to już samo nie przechodziło... 😁
-
piotrsob1 obserwuje zawartość Telepanie silnika A4 B7 1.9TDI BRB
-
Twarde węże układu chłodzenia wycieki płynu chłodzącego pod zbiorniczkiem wyrównawczym świadczą praktycznie jednoznacznie o przedostawaniu się spalin do układu chłodzenia. Żeby to na sto procent zweryfikować to trzeba na rozgrzanym silniku delikatnie spuścić ciśnienie z ukł. chłodzenia ostrożnie odkręcając korek zbiorniczka wyrównawczego , uzupełnić płyn i korek zkręcic. Pod zbiorniczek wcisnąć suchą, chłonna szmatę i przejechać się z pedałem gazu w podłodze na dystansie kilometra , może dwóch. Jak węże zrobią się po takiej przejażdżce znowu twarde, szmata zrobi się mokra i płynu ubędzie to na 95 % uszczelka pod czapką do roboty...😁 Możesz jeszcze wyłączyć z układu chłodzenia chłodniczkę spalin i tą próbę powtórzyć , jak się nic nie poprawi to wtedy na bank czapka do zrzucenia... 😋 Co do ogrzewania to spaliny zapowietrzające układ chłodzenia mogą powodować brak przepływu przez nagrzewnice co będzie dawało skutek w postaci braku ogrzewania. Ale jeżeli obydwa króćce nagrzewnicy są gorące a ogrzewania brak to z dużym prawdopodobieństwem powodem są uszkodzone klapy sterujące przepływem powietrza w klimatroniku...
-
Zanim dobierzesz się do pompy oleju to podłącz zwykły, mechaniczny manometr zamiast czujnika i się przejedź ....😁
-
Kupiłeś auto do którego sprzedający powinien dawać w gratisie worek z pieniędzmi na naprawy ....😋 Jak masz możliwości finansowe na odpowiednim poziomie to nie ma problemu ale tanio nie będzie...
-
Przeczytaj mój temat o pompkach z przed lat: Moje BPW też odpalało od strzała jeździło normalnie a na biegu jałowym, po pewnym czasie dostawało kurwicy ....😋 Może otworzy on u Ciebie nowe horyzonty w sprawie postawienia właściwej diagnozy 🙂 Porównaj swoje objawy do tych z mojego tematu. Silniki Twój i mój to poza małymi różnicami ta sama technika , jeżeli chodzi o układ paliwowy, rozrządu, głowicę to to samo ( oczywiście poza wydajnością samych pompek ) ...... Co jakiś czas zaglądam na forum , jakbyś miał jakieś pytania to możesz pisać na PW 😁
-
Toć to prawie galaktyczne przebiegi ....😋 B6 z AVF-em w quattro, rocznik 2004 sprowadzona dwa lata temu z Sycylii, właśnie na szafie przekręciło się dwieście tysi... Problemem są tylko przegrzane słońcem kruche plastiki , poza tym stan salonowy, bez grama rdzy...😁 PS Do dzisiaj zastanawiam się po co makaronowi było to quattro, może jeździł w Alpy na narty ? 😃
-
Jakość świec z mchu i paproci ....😁 Co to były za świeczki i ile kosztowały ?
-
[A4 B7 - 1.9 TDI BRB] - Wysokie ciśnienie w układzie chłodzenia.
piotrsob1 odpowiedział(a) na Zweryfikowany30 temat w 1.9TDI
Z tego co napisałeś to objawy masz typowo wskazujące na problem z uszczelką pod głowicą. W PD-kach 8V to norma, szczególnie tych nowszych, Made in Poland 😁..... Remont głowicy + nowa uszczelka zazwyczaj załatwiają sprawę na długo. PS To już stare paździerze są za kilkanaście tysi, trzeba uważać bo remont głowicy może wiązać się z koniecznością tulejowania gniazd pompek, wymiany wytartego wałka rozrządu i szklanek, panewek wałka i innych pierdół.... Całość z robotą może grubo przekroczyć 5kPLN..... -
Kupiłeś prawdopodobnie podróbki .....😁 Albo dla Boscha zrobiły je oficjalnie małe rączki, a tam z kontrolą jakości bywa różnie 😂 Taki dziwny jest dzisiaj ten świat ....😋
-
Na jakiej podstawie twierdzisz że pompki niedomagają? 90 % ludków wysyła dobre pompki do regeneracji i 50 %z nich otrzymuje z powrotem pompki w gorszym stanie niż przed regeneracją ......😁 Większość usterek i niedomagań układu wtryskowego w PD-kach to problem z uszczelnieniem jednej lub rzadziej kilku pompek w ich gniazdach.... Nowe uszczelnienia pompek na których świrują korekcję , dokładna weryfikacja i czyszczenie gniazd + przylgni o które opierają się mosiężne podkładki , czystość i nowe śruby mocujące , montaż zgodnie z procedurą zazwyczaj załatwiają sprawę ....😋 Zalecana jest też przy tej robocie zamiana miejscami pompek o najwyższych i najniższych korekcjach, w przypadku braku poprawy będzie wiadomo czy problem jest w pompce czy na konkretnym cylindrze 😎 Co do tych pompek zBLS-a to (jeżeli są sprawne) na 99% będą śmigać w BRB bez problemu. W trzy cylindrowym AMF-ie (75KM) od 10 lat śmigają u mnie pompki od siedemdziesięcio konnego silnika i nie ma z nimi problemu