piotrsob1

Pasjonat
  • Zawartość

    6368
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

139

9 obserwujących

O piotrsob1

Informacje

  • Imię
    Piotrek
  • Lokalizacja
    Mszczonów

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rocznik
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

3439 wyświetleń profilu
  1. piotrsob1

    Dokładnie Szukaj kogoś normalnego, co to ma doświadczenie w obsłudze silników grupy VW i trochę sprzętu do tego niezbędnego . Może w twojej okolicy jest ktoś kumaty z forum , kto by Ci temat ogarnął ?
  2. piotrsob1

    Nie trzeba słuchać żadnych doradców , wystarczy wiedza, praktyka i zdrowy rozsądek Jeżeli ktoś jest sprzedawcą to rzadko kiedy będzie dobrym doradcą , prawo rynku działa raczej wszędzie i w większości przypadków priorytetem jest to by klient wydał jak najwięcej pieniędzy P.S. Kiedyś obserwowałem doradcę bankowego, który bajerował starszego klienta który chciał wypłacić swoje pieniądze z lokaty. Suma sumarum namówił go na kredyt , którego koszt był kilkunastokrotnie większy niż utracone odsetki z zerwania lokaty Oj mocny OT się już zrobił .... Dobrej nocy wszystkim
  3. piotrsob1

    Każdy dobiera opony i koła takie jakie mu pasują, to indywidualna sprawa . To zawsze jest jakiś kompromis i nigdy tego nie kwestionowałem . Jednemu mają służyć do bezpiecznej jazdy, drugi się w ogóle nad tym nie zastanawia i bierze pierwsze lepsze, dla trzeciego najważniejsze jest jak furacz będzie wyglądał ... Ale dużo daje do myślenia jak ten co wybrał lans upiera się że wybrał najlepsze z możliwych... I to nie tylko z wyglądu ale i pod względem przyczepności , nawet na śniegu i lodzie ... I jeszcze w dość niegrzeczny sposób sugeruje że postradałem możlliwość logicznego myślenia i zapomniałem to czego mnie szkoła i życie nauczyło
  4. piotrsob1

    Sezonu ANI JEDNEGO A kilometrów wystarczająco dużo by sobie takie opony wybić z głowy....
  5. piotrsob1

    A worek pieniędzy masz już przygotowany czy będziesz brał jakiś szybki kredycik ? Sorry za uszczypliwość , ale po tym co piszesz to szykują cie na duuże koszty ..... To co ja opisałem nie będzie kosztowało nawet 1/10 tego co wyjdzie w tym serwisie , szczególnie jak Ci wymienią wałek rozrządu , który w tym silniku jest praktycznie bezawaryjny
  6. piotrsob1

    Właśnie ładnie sypnęło śniegiem , ubieram się i idę odświeżyć nawyki :
  7. piotrsob1

    Z żadnym powyższym stwierdzeniem moja wiedza i praktyka zgodzić się nie pozwala Możesz sobie traktować jak chcesz, ale według Twojej logiki jakby opona była dwa albo trzy razy szersza to weszło by w nią odpowiednio dwa albo trzy razy wiecej kolców i tak samo powinna wzrosnąć jej przyczepność Czyli Ci od zimowych sportów motorowych pewnie są niedouczeni...
  8. piotrsob1

    Jak po skasowaniu błąd przepustnicy szybko wraca, to trudno podejrzewać ją o to że jest sprawna... W takiej sytuacji to od jej wymiany bym zaczął. Czarne paliwo w BRD jest częstą przypadłością , a przyczyną poza przedostawaniem się oleju do paliwa może być też przedostawanie się w większych ilościach spalin do układu paliwowego. Wskazuje na to zjawisko jazda z korekcją na pierwszym garku . 2,0 TDI 16V dolne uszczelnienie pompowtrysków mają na stożku ( bez o-ringu ) i dla tego są bardzo czułe na problemy z mocowaniem pompek w gniazdach głowicy Spróbuj wymienić śruby mocujące pompkę na pierwszym cylindrze , jak śruby będą poluzowane lub wykręcone to dobre by było pokręcić nią prawo-lewo jednocześnie dociskają ją do gniazda , następnie nowe śrubki i dokręć je zgodnie z serwisówką , wyregulować skok pompki . Jakby nie było poprawy po wymianie śrub ( może być jakiś problem ze stożkiem uszczelniającym, np wżery spowodowane kawitacją prze przedostające się dłuższy czas spaliny ) to spróbuj delikatnie dobić pompkę w gnieździe ( stukając delikatnie przez kawałek aluminium lub mosiądzu w obudowe pompki w kierunku jej stożka uszczelniającego) , może się ułoży i uszczelni Jeżeli po tych zabiegach będzie poprawa to powtórzył bym je na pozostałych cylindrach , wymienił filtr paliwa i zastosował jakiś środek do czyszczenia układu paliwowego, sadze w paliwie na pewno nie wpływają dobrze na precyzję działania pompowtrysków
  9. piotrsob1

    Wszystko wskazuje na problem z uszczelnieniem pompowtrysków, problem jest konkretnie na tej pompce, która ma korekcję najbatrziej na +
  10. piotrsob1

    W B7 światła pozycyjne i stopu obsługują te same żarówki, tylko że w funkcji świateł pozycyjnych są zasilane napięciem modulowanym falą PWM , przez co ich jasność jest mniejsza, dopiero po włączeniu stopu dostają pełne napięcie zasilające. Za odpowiednie sterowanie nimi i kontrolę sprawności żarówek odpowiada moduł MCE i od niego bym zaczął sprawdzanie, jak moduł jest sprawny to wiązka do sprawdzenia
  11. piotrsob1

    Dont panic Jak Castrol jest ori i trzyma normę odpowiednią dla Twojego silnika to na pewno go nie popsuje Spokojnie dojeździj do następnej wymiany i zmień na coś lepszego . Stosowanie płukanek też konieczne nie jest , dzisiejsze oleje o podobnych klasach są mieszalne ze sobą i nic się nie stanie po zmianie oleum na inne
  12. piotrsob1

    Daj zdjęcie tej kontrolki co teraz mryga i screena z błędami które aktualnie się pojawiają w sterowniku silnika Basenik w obudowie ECU to standard w przypadku gdy odpływ wody z podszybia jest zatkany ( dwa odpływy znajdziesz jak wymontujesz akumulator ). Ilość i skala uszkodzeń z tym związanych zależy od czasu oddziaływania jak i poziomy wody w tym baseniku . Czasem wystarczy wysuszyć przekaźniki i udrożnić odpływy, w innym przypadku trzeba wymieniać przekaźniki i łatać okablowanie
  13. piotrsob1

    Jak nikt do tej pory chłodnicy spalin nie wywalił .....( w tym silniku na pewno była jak z fabryki wyjeżdżał ) Żeby wykluczyć że to ona puszcza spaliny do układu chłodzenia to trzeba odpiąć od niej przewody chłodziwa ( doprowadzający i odprowadzający ) i połączyć ich bypasem wyrzeźbionym z rurki bodajże 19 mm. Jak przejedziesz w takiej konfiguracji kilkaset km i przestanie ubywać płynu to będzie jej wina
  14. piotrsob1

    Większość aut z importu ma zrobione szafy i spokojnie można im dodać do widocznego przebiegu 100-150 kkm, wtedy realny przebieg w dużej części tych aut ( z tych lat ) będzie przekraczał pól bańki ... Od aut poliftowych z rocznika 99 ( EDC 15 i wyżej ) można w sterowniku silnika odczytać przebieg auta. Jak się nie da tego zrobić ( wywala komunikat o braku możliwości lub nieudanym odczycie lub przebieg 0 km ) to nasi tam byli i na 95 % to co na szafie ma niewiele wspólnego z rzeczywistością
  15. piotrsob1

    Jak opony zamieniane i nic się w zachowaniu auta nie zmienia, to problem musi być w szeroko pojętym " zawieszeniu " Jedź do kogoś innego niech jeszcze raz posprawdza wszystkie zawiasy i całą geometrię auta , ( człowiek musi mieć wiedzę jak to zrobić oraz przyrządy które mu na to pozwolą )