piotrsob1

Pasjonat
  • Zawartość

    5234
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

29

4 obserwujących

O piotrsob1

  • Urodziny 06.05.1966

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Imię
    Piotrek
  • Lokalizacja
    Mszczonów

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rocznik
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1966 wyświetleń profilu
  1. Są specjalne nasadki do odkręcania śrub zabezpieczenia przed szybką wymianą ECU Przykład tutaj: https://www.olx.pl/oferta/nasadki-do-odkrecania-obrobionych-srub-CID628-IDgmCCL.html
  2. Grzechotanie to pewnie gumki w sprzęgiełku klimy, a problem z zamarzaniem od kiedy i przy jakich temperaturach zewnętrznych występuje ? Na podświetlonym "ECON" też jest ten problem ?
  3. Nagraj filmik z pracą silnika gdy te objawy występują, potem wrzuć go na YT i daj linka
  4. Jeżeli z powodu niedomagań rozrusznika naciągnęli Cię na wymianę dwumasy i sprzęgła to tylko długa pała i wąskie drzwi dla Pana mechanika
  5. No wszystkim których przewiozłem po zaśnieżonej drodze przydały by się pampersy , gdybym się nad nimi w końcu nie zlitował
  6. Sam dodatkowy ciężar nie jest najważniejszym powodem zwiększonego spalania, są nimi straty energii w dodatkowych podzespołach przeniesienia napędu , które szczególnie przy większych prędkościach są ok. dwa razy większe niż w ośce .😕
  7. Nieporozumieniem to jest powtarzanie takich głupot 😆
  8. Kto i czym Ci zmieniał dawki ?
  9. Lepiej dmuchnąć więcej powietrza, wtedy koników przybędzie 😆
  10. Przewertowałem wujka Google i błędu 17054 nie znalazłem
  11. Widać koni masz w nim dużo tylko ich nie wykorzystujesz Nie pierwszy raz już o tym piszę na forum, na dziewięć latek jazdy swoim BPW , dwa razy podczas głupoty na śniegu motorówka stanęła mi dęba. I musiałem ze trzy minutki poczekać aż się tłoki obkurczą , bo rozrusznik nie miał siły wałem zakręcić
  12. Na PW przepytałem kolegę dokładniej, jakiś czas temu robił broki w wałkach dźwigienek, a ostatnio zauważył że mu oleju przybywa I jedno i drugie ma duży wpływ na smarowanie wałka. Być może jest też problem z ciśnieniem oleju, bo tak jak pisze podczas mocnego obciążenia silnika auto zgasło i rozrusznik przez chwilę nie miał siły kręcić silnikiem Czyli wygląda na problem z chłodzeniem tłoków które przez to lekko spuchły
  13. To ja w takim razie na takim złomie w którym trzy lata temu brakowało po 0,45-0,6 mm krzywek wydechowych zrobiłem już 28 kkm, puki co ma się dobrze i nie słyszę by mu się pogorszyło Co prawda wymagało to małego i prostego zabiegu z mojej strony, ale nie powiem, sam jestem zaskoczony że do tej pory z wałka nie zrobił się frędzel Jak ktoś chce to może tutaj poczytać : Jak u kolegi brakuje 4mm to raczej do wymiany się kwalifikuje
  14. Mądry człowiek kiedyś powiedział mi takie zdanie : Systemy regulujące spalanie znajdują się pod prawym butem kierownika Cała reszta zazwyczaj ma na nie niewielki wpływ
  15. No jak mało pokazuje to pewnie uszkodzona Większość laików tak pomyśli, ale mechanik raczej powinien ogarnąć wszystkie symptomy problemu i umieć wyciągnąć właściwe wnioski