Skocz do zawartości

piotrsob1

Pasjonat
  • Liczba zawartości

    6541
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

148

11 obserwujących

O piotrsob1

Informacje

  • Imię
    Piotrek
  • Lokalizacja
    Mszczonów

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rocznik
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

3603 wyświetleń profilu
  1. W PD-ku dźwigienki nie mają nic wspólnego z popychaczami zaworów ani z krzywkami na wałku rozrządu które napędzają zawory One napędzają pompowtryskiwacze, a ich niewielki luz osiowy na ich wałku jest normalną rzeczą
  2. I to jest właśnie najważniejszy powód wycierania się wałka w tym przypadku W PD-ku krzywki zaworowe nie naciskają hydropopychaczy centralnie tylko z boczku ( ) , jak mają one luzy w swoich gniazdach to się w nich przekaszają i krzywki wałka nie są równo obciążone na całej swojej szerokości , co powoduje zerwanie filmu olejowego i tarcie suche Przyczyną tego luzu jest zużycie głowicy albo problem z wymiarem hydropopychaczy ...
  3. Powodów problemów z DPF-em może być dziesiątki, a to że są spowodowane lejącymi pompkami akurat jest najmniej prawdopodobne . Jak po tylu latach eksploatacji wyślesz dowolne pompki do firmy która zajmuje się ich regeneracją to będzie prawie pewne że otrzymasz odpowiedź : pompki nie trzymają fabrycznych parametrów i nadają się do regeneracji Tylko że w większości przypadków to " nie trzymanie parametrów " wcale nie dyskwalifikuje ich do dalszej eksploatacji Posprawdzał bym najpierw dokładnie wszystko inne , jak nie znajdziesz przyczyny to dopiero bym pompki wymieniał . Jakie błędy były w sterowniku silnika jak mechanik wziął się za robotę ?
  4. piotrsob1

    [B7 BPW] Błąd P0299

    A powtarzam od dawna że szkoda pieniędzy na regenerację turbawek i pompek ... P.S. Ciekawe ile jest warta ta gwarancja którą do tej turbiny dostałeś
  5. Auto ogarnął ten sam mechanik co walczył z nim od początku, czy zmieniłeś zmieniłeś na innego fachowca ?
  6. Rozrusznik do naprawy, jak sam napisałeś bendiks do wymiany . Być może po jego kompleksowej naprawie lub wymianie odejdzie w niepamięć problem z paleniem na ciepłym
  7. piotrsob1

    Dziwna sprawa

    Zamontuj markowe żarówki i problem powinien ustąpić
  8. Przyczyn szarpania może być milon dwieście i wcale nie musi mieć to związku z pompkami Korekcja na trzecim w górnej granicy normy , zrób kilkaset km może się pompka ułoży w gnieździe . No i obserwuj na dłóższym dystansie pracę motorówki , do paliwa możesz coś dolać na czyszczenie układu . Puki co nie rób nerwowych ruchów , jeżdżąc staraj się wychwycić wszystkie rzeczy które Cię niepokoją i jak ewentualne objawy są powiązane z obciążeniem, temperaturą, obrotami itp
  9. piotrsob1

    Dziwna sprawa

    A świeci ona w tym czasie gdy wywala błąd spalonej żarówki na blacie ? To jedna , konkretna żarówka , czy za każdym razem inna ???
  10. Obejrzyj dokładnie czy od otworu spustowego nie idzie pęknięcie miski ... Już się spotkałem z taką sytuacją że ktoś na chama wkręcał stożkowy korek aż micha pękła I nie jesteś jedyny, patrząc po forach to panuje jakaś fobia w tym temacie Nie wiem dla czego ludziska są tak uprzedzeni do wymiany oleju wysysarką , jak operator ma pojęcie o tej robocie to wyciągnie więcej oleju niż spuszczając korkiem spustowym ( np. nie jest żadnym problemem dokładne opróżnienie podstawy filtra oleju , w której zostaje sporo oleju ) Musi tylko prawidłowo ocenić ile oleju jest w silniku , żeby mieć pewność czy wszystko odessał . We wszystkich autach grupy VW w których zmieniałem olej tym sposobem ( A2 1,4tdi, A4 1,9 i 2,0 tdi, Touran 1,9 tdi A3 1,9 i 1,6 tdi ) nie nastręcza to większego problemu Chętnie poczytam co tak Ciebie i innych powstrzymuje przed stosowaniem tego sposobu, jak ma on według mnie same zalety
  11. No niestety wykluczyć tego nie można ... Dowiesz się jak poskładasz motorówkę i trochę pojeździsz, jak nie będzie wywalać płynu z układu chłodzenia to będzie znaczyć że jest OK
  12. A płynu w zbiorniczku nie jest przypadkiem mało ? Wtedy spryski reflektorów się raczej nie włączą ...
  13. No nawet niżej spada niż 10V, szczególnie zimą Ale to dla żarówek jeszcze lepiej, czym niższe napięcie tym większa żywotność ...
  14. Czyżbyś sugerował że dla żarówek zdrowsze jest jak dostają strzała rozruchowego przy napięciu ok. 14,2V niż gdy to napięcie wynosi ok. 12,5 V ?? To mi pachnie jakąś nową fizyką Dokładnie , kodujesz Skandynawię i alzheimer nie przeszkadza
  15. Nowe krzywki mają, 61,7 mm, jak brakuje więcej niż 0,2 mm to przy wymianie szklanek nie ma sensu takiego środa zakładać .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...