piotrsob1

Pasjonat
  • Zawartość

    6085
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

128

9 obserwujących

O piotrsob1

    Informacje

    • Imię
      Piotrek
    • Lokalizacja
      Mszczonów

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Limuzyna
    • Rocznik
      2006
    • Silnik
      2.0 TDI
    • Kod silnika
      BPW
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    3253 wyświetleń profilu
    1. piotrsob1

      Raczej nie zwarcie tylko przerwę Ale tak czy siak był do wymiany.....
    2. piotrsob1

      Nagraj film z auta jadącego za tobą kiedy i jak dymi , dopiero wtedy będzie można coś sensownego wywnioskować a nie bawić się w zgaduj zgadulę
    3. piotrsob1

      No jak byłeś na kompie to gdzie masz odczytane błędy ? Mamy się we wróżbitów zabawiać ??
    4. piotrsob1

      Jeżeli błąd przerwy/zwarcia jest na pierwszej pompce to na 99,5% po zaciśnięciu jej konektorków na końcówkach wiązki będzie z powrotem wszystko oki
    5. piotrsob1

      Jak w B7 TDI z DPF-em jest wszystko OK to nie wyłapiesz organoleptycznie kiedy się cegła wypala Co to w ogule za psychoza strachu na forach przed przerywaniem wypalania Przecież to niczym nie grozi, przerwana dzisiaj dopali się jutro, a jak będziesz miał pecha i kilkukrotnie przerwiesz to wtedy dopiero dostajesz lampą po oczach i jedziesz na jazdę regeneracyjną Ale jak widać są tacy co lubią się martwić na zapas i wyszukiwać problemy których nie ma .....
    6. piotrsob1

      Jak uważasz że za dużo pali to sprawdź czy czujnik temperatury cieczy chłodzącej ( G62 ) nie zaniża . Siarczysty zapach spalin świadczy o tym że silnik jest ogólnie w dobrym stanie. Gorzej jakby dymił na niebiesko a spaliny śmierdziały by jak że Stara... Masz piętnastoletnie auto i jak dla mnie to szkasz problemów na siłę zamiast się cieszyć że auto śmiga Takie spalanie w mieście, szczególnie na krótkich odcinkach i dynamicznej jeździe mieści się w normie.
    7. Oprócz sprawdzenia pompki paliwa i jej zasilania , proponuję sprawdzić czy nie zanika zasilanie ECU ( kostka stacyjki, przekaźnik w obudowie ECU )
    8. piotrsob1

      Możesz zdradzić tajemnicę cóż to za błąd wałka się zapisuje w ECU ?
    9. piotrsob1

      Może to być jakaś grupa selekcyjna o dobrych parametrach , predysponująca je do zastosowań audio . Generalnie to bardzo popularny niegdyś tranzystor . Napisz temat na elektrodzie, tam są fachowcy od takich tematów ...
    10. piotrsob1

      https://www.piekarz.pl/pl/?item=51605 Co oznacza to GPO 321 to nie wiem, może jak tam zadzwonisz to coś doradzą
    11. piotrsob1

      Uszczelniacze na pompkach i śruby mocujące pompki powinny być wymienione jak chcesz by auto miało szanse chodzić przyzwoicie Przydały by się logi albo chociaż screeny grup pokazujących stan pracy pompek i DPF-a , bez tego to zgaduj zgadula .... Które to grupy w BRD to Ci nie powiem, nie znam dobrze tego motoru.
    12. piotrsob1

      Dokładnie , wygląda na awarię czujnika temperatury G-62 ( jest w jednej obudowie z G-2 , dającym sygnał na wskaźnik ). Jego wskazania znajdziesz w grupie 007 (w silniku ), pierwsze okienko od prawej bodajże
    13. piotrsob1

      Podstawowe pytanie , co to za auto i z jakim silnikiem ( kod literowy please ), bo B6 1,9TDI to raczej DPF-a fabrycznie nie miały
    14. piotrsob1

      No to parę złociszy uratowane Założę się że jakbyś miał więcej czasu i konsekwencji w działaniu , to wyszło by że jedna pompka była do wymiany .... Ważne że czapki nie musiałeś ściągać, bo popłynął byś na grubszą kasę A regeneracji pompek też nie polecam, lepiej właśnie kupić używki
    15. piotrsob1

      OK, tylko że jemu "ESP się załącza" jak robi przegazówkę na postoju Dla tego sądzę że średnica kół i sprawność czujników ABS-u raczej nie będą w tym przypadku miały znaczenia .. Obstawiam luźne konektory pompek , ale pewne będzie dopiero jak zapoda odczytane błędy