piotrsob1

Pasjonat
  • Zawartość

    5801
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

92

8 obserwujących

O piotrsob1

  • Urodziny 06.05.1966

Informacje

  • Imię
    Piotrek
  • Lokalizacja
    Mszczonów

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rocznik
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

2879 wyświetleń profilu
  1. piotrsob1

    Jakby mu się spieszyło to by go wyprzedził i pojechał Takie numery mogą robić tylko bezmózgowe buraki którym się nigdzie nie spieszy
  2. piotrsob1

    Niech no tylko się skończy szeroko pojęta koniunktura i ceny wrócą do normalności No chyba że od teraz może być tylko lepiej, to może nie spadną
  3. piotrsob1

    No witamy w gronie zadowolonych druciarzy
  4. piotrsob1

    Z tego co w tym temacie pisano to w szesnastozaworowcach po większości kryza też przy takich objawach działa, jest tylko jeden problem wynikający z konstrukcji samego EGR-a, a konkretnie to jego obrotowa przepustnica otwierająca się w światło rurki idącej od chłodnicy spalin. Zamontowana w tym miejscu zwykła kryza powoduje jego blokowanie się o nią Żeby to działało dobrze to kryza powinna być wypukła i najlepiej dodatkowo odsunięta od EGR-a grubszą podkładką
  5. piotrsob1

    Może być ale nie musi. Wszystko zależy od stopnia zużycia wałka i popychaczy
  6. piotrsob1

    No to rewelacja , jak jebłeś półtorej bańki i jeszcze się kupy trzyma
  7. piotrsob1

    Weź no może nakręć jakiś filmik jak to wygląda z tym dymieniem i jak pracuje wtedy motorówka , następnie wrzuć go na YT i daj linka . Może filmidło nas na coś nakieruję , bo mi już się pomysły kończą
  8. piotrsob1

    No co za debile, niektórzy mechanicy jakby nie było wszelkiej maści uszczelniaczy silikonowych to by musieli interesy pozamykać, bo nie umieją bez nich cokolwiek naprawić Metalowa uszczelka pod tandemem jest jednorazowego użytku i zanim się tandem zdemontuje to normalny mechanik najpierw kupuje nową uszczelkę , a nie paprze potem silikonem Może być że wyciśnięty z miejsca uszczelnienia silikon poszedł w szynę paliwową głowicy i ją przytkał Jak ECU nie wali błędami od DPF-a to raczej z nim wszystko OK, jak chcesz być pewny to załóż trójnik na przewodzie idącym z przed DPF-a do czujnika różnicowego i zmierz ciśnienie przed DPF-em podczas jazdy
  9. piotrsob1

    013 i 018 OK. 023 wygląda dziwnie, wszystkie bipy oprócz czwartej pompki mocno na plusie , pierwsza i druga praktycznie na granicy dopuszczalnych wartości w tym silniku. Czy te logi robiłeś zaraz po odpaleniu, w momencie gdy smrodzi ?
  10. piotrsob1

    Jak czytam takie wypowiedzi to śmiać mi się chce Spuszczając olej korkiem spustowym w misce też można spie**olić robotę i gwint zerwać Fakt, w silnikach nie posiadających bagnetu może być ciężko z ustaleniem ile oleju jest do odessania , ale nie jest to niewykonalne . W tym przypadku wymieniający olej wysysarką dał ciała, jak w silniku zostawił 2l starego oleju ( chyba musiał być ślepy ) , ale to nie znaczy że wszyscy posługujący się tą metodą to paprałęgi Osobiście od kilkunastu lat tylko i wyłącznie wymieniam olej w swoich autach wysysarką i jestem w stanie wyssać więcej niż spuszczając korkiem Powiem więcej, wymiana oleju przy użyciu korka spustowego to w dzisiejszych czasach przeżytek
  11. piotrsob1

    Podstawowe rzeczy już sprawdzone , nagraj filmik albo i kilka, na których będzie widać to dymienie , jeżeli występuje ono podczas jazdy to niech nagrywający pojeździ za tobą Potem wrzuć to na YT i daj linka .....
  12. piotrsob1

    Jeżeli wystąpiła awaria napędu pompy oleju to wymiana samego imbusa pomoże , ale trwałość tak zlichwionego mechanizmu jest nie do określenia Może za to z powodzeniem posłużyć do zepchnięcia problemu nowemu właścicielowi auta Z punktu widzenia trwałości i ekonomii, przy i tak zwalonej misce olejowej zostawienie niezregenerowanego gniazda w wałku wyrównoważającym jest bez sensu PS To że imbus się wyrabia jest rzeczą oczywistą i nigdy tego mnie negowałem
  13. piotrsob1

    https://goo.gl/images/BwQWYN No mówiąc obrazowo krzywka napędzająca pompkę wałka do DPF-a jest mniej stroma niż w zwykłym wałku. Przez co w Tym samym czasie tłoczek pompowtrysku zostanie mniej wciśnięty i pompka wtryśnie mniej paliwa do cylindra . No prościej już nie umiem
  14. piotrsob1

    Przez czas w którym ECU wysterowuje pompkę do wtryskiwania paliwa , tłoczek pompowtrysku na tym wałku pokona krótszą drogę niż na ori wałku. Krótsza droga tłoczka = mniejsza dawka wtryśniętego paliwa = mniejsza moc
  15. piotrsob1

    Chodził będzie, ale będzie miał mniejszą moc z racji tego, że część skoku krzywki wałka rozrządu napędzająca pompki jest zarezerwowana dla dotrysku regeneracyjnego DPF-a. Patrząc po fazach rozrządu część ta jest możliwa do wykorzystania do kilkudziesięciu stopni już po GMP w suwie pracy, czyli bezużyteczna w silniku bez DPF-a