bart_b7

Pasjonat
  • Zawartość

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O bart_b7

    Informacje

    • Imię
      Bartosz
    • Lokalizacja
      Śląskie

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2007
    • Silnik
      1.9 TDI
    • Kod silnika
      BRB
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. bart_b7

      Totalnie zastanawiające jest to że przed było ok a po wymianie tych uszczelnień takie jaja. Czy jest możliwe, że tam gdzie teraz wariuje korekcja leciało paliwo i wtedy ecu nie odnotowało niedomagania tego cylindra z powodu wytartej krzywki? Gdzieś na forum znalazłem coś takiego: Oczywiście że tak. ECU wyłapuje,że ten cylinder niedomaga i dlatego podlewa go paliwem. Stąd tak wysoka korekcja. Tylko dlaczego wcześniej było ok i była moc, szedł jak zły
    2. bart_b7

      Dokładnie korekcja została na cylindrze, ale co jest dziwne, że na jałowych obrotach wszystkie korekcje tak jak na zdjęciu ale podczas jazdy od 3 biegu, 4 i 5tego gaz w podłogę auto stoi a korekcje na 3 i 4 wtrysku dochodzą do 1,78,-1,76. a jak zamienił 1 wtrysk z 4 tym wtryskiem to ten niby co miał dużą koercję był ok czyli tak jak na zdj. Korekcje na tym 3 i 4 bardzo się zmieniają po chwili postoju chyba eku sobie stabilizuje i korekcje były lepsze wszystkie w okolicy +- 0,50. Faktycznie korekcja została na cylindrze i to tym gdzie jest zjechana krzywka...
    3. bart_b7

      Nie wydaje mi się żeby mechanik ze sporym stażem tak spierdzielił temat... Ale temat wygląda teraz tak pompki były przekładane miejscami, ten który miał dużą korekcje był założony w miejsce tego z poprawna korekcja 1 z 4tym i sytuacja sie odwróciła ten dobry zaczął kuleć z korekcją a ten niby zły korekcja super. Byłem oglądać wałek i faktycznie krzywki obstukane i ścięte, szklanki z wyżłobieniami i już prawie dziurawe także w poniedziałek wałek podmieniany na nowy i szklanki no i zobaczymy. Wtryski nie były na sitku wycierane niczym, nie były czyszczone końcówki. Faktycznie robione w czystych warunkach. Wygląda to tak jakby po ruszeniu tego wszystkiego i ustawieniu na nowo, wywalone krzywki dały taki objaw...
    4. bart_b7

      Fakt pytań wiele, jak tego człowiek nie widzi to ciężko coś powiedzieć ale sądząc, że gość ma spore doświadczenie i w sumie to zaufany mechanik. Skoro przed wymiana gumek tak nie było, samochód szedł jak zły a teraz jest muł totalny jakby miał 80-90 koni...
    5. bart_b7

      Tego nie wiem, czy doginał konektorki było to robione ale kiedyś już ale napisze do niego, żeby też sprawdził, chociaż powinien to wiedzieć ehh. Zdziwiło mnie ze ściąga pompki i montuje na tych samych gumkach, które wymienił, mówi, ze nie były przy szczypane...
    6. bart_b7

      Bipy były -0,48,-0,52,-0,51,-0,49 i tak się trzymały. Mówił, że dmuchali pompowtryski... nie wiem co to znaczy a gniazda pompek przecierał filcem żeby ostre krawędzie zniwelować. Tragedia auto tak jakby nie paliło na 2 gary prędkość max 140. Wysłałem, mu screeny z elsy jakie są parametry ustawień pompek. Co prawda części kupiłem sam ale mechanior za robotę wziął 250 zeta A co do broków to były już kiedyś zaklepywane bo to widać ze były traktowane punktakiem...także siedzą na miejscu
    7. bart_b7

      A więc tak, jeszcze raz wyciągał pompki, złożył i dalej to samo, na wolnych obrotach korekcje 0,59,-0,56, -0,89,0,87 ale podczas jazdy korekcje na 3 i 4 wariuja i telepie autem korekcje podchodzą do -1,8, -2,08, rece opadaja
    8. bart_b7

      Kamil-vag Sorki ale edytując odpowiedz przez przypadek usunąłem twoja odpowiedz o wymianie maf it. Sorki mój babol ale faktycznie racja. Chociaż mechanik się zdecydowanie przejął i już właśnie walczy z tematem.
    9. bart_b7

      Nie wiem czy czyścił końcówki, ale wczoraj jeszcze się tez przejechaliśmy z mechanikiem i auto zostało u niego dziś będzie składał znów. Sprawdzaliśmy tez korekcje (13) i były 0.78,-0.8,-0,7,-0,63 nie sprawdziliśmy 23, 18 i 4. Przy czym auto odpaliło od strzału. Pytanie czy ustawienie pompek na 180 stopni jest poprawne? Czy w tym modelu BRB nie ustawia się na 225? Tak też mechanik mówił ze wałek się powoli szykuje do wymiany ale niestety ostatnia regeneracja turbo, nowa vacuum (wcześniej uszczelnienia vacuum) i trochę innych pierdołek wyczyściło kase...
    10. bart_b7

      witam ponownie, ręce opadają pomysłów brak i coraz to nowe komplikacje, uszczelniacze wymienione, gniazda w bardzo fajnym stanie bo faktycznie trudno było wyjąć pompki. Uszczelnienia PD wymienione i auto nie jedzie, brak mocy i mega szarpanie od 3 biegu, 4 gorzej a 5 to juz w ogóle telepie całym samochodem przy przyspieszaniu. Przed wymiana uszczelnień PD auto miało moc i szło jak złe a teraz mocy brak i to szarpanie. Co może być przyczyną, chyba tylko złe ustawienie PD względem głowicy lub zła regulacja. Samochód tak jakby chciał jechać ale przy przyspieszaniu począwszy od 3 biegu szarpie i nie ma mocy aż lata lewarek zmiany biegów... Jakieś pomysły? Proszę o pomoc, rade... Gniazda i wałek wyglądają tak:
    11. bart_b7

      Pompki po demontażu wyglądają tak, nie mam informacji jeszcze jak wyglądają gniazda ale skoro odpalał na strzał to nie miał specjalnie dużych luzów na gniazdach. Wypytam co i jak przy odbiorze auta i dam znać.
    12. bart_b7

      Tak auto czeka na parkingu, na wizytę u mechanika, jutro będzie wymieniał uszczelnienia pompek. Mam tylko nadzieję, że przy przebiegu ori 197 tyś nie będą gniazda pompek wyrobione a po prostu to zmęczenie gumek, mają już parę lat więc i straciły swoje właściwości...
    13. bart_b7

      Uszczelniacze NIE były jeszcze wymieniane.
    14. bart_b7

      A więc sprawdziłem ponownie i niestety oleju przybywa, ropa dalej dostaje się do oleju. Stan na dzień po ok 70km. Czyli auto do mechanika i wymiana uszczelnień na pompkach. Zestaw już kupiony czyli uszczelnienia pompek, śruby , uszczelka pokrywy, olej i filtr oleju ehh czwarta wymiana w ciągu 30 dni... mam tylko nadzieję, że nic się nie przytarło. Sądząc, że cała miarka od min do max to około 1litr to myślę, że przybyło około 400ml
    15. bart_b7

      Też się własnie obawiam, że tak może być jak na tym filmiku. Co prawda przed wymianą vacum rosło dużo szybciej. Teraz tak jakby delikatnie się podnosi, wcześniej po 20-30 km miałem max na bagnecie. Teraz od 300 km tak oscyluje cały czas koło 3/4 choć wrażenie mam, że rośnie. Olej po 300 km wygląda tak: