Skocz do zawartości

Mefiusz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mefiusz

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    podkarpackie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Mefiusz

  1. ok. Potraktuje to połączenie WD-40 może pomoże. Dzięki za pomoc 🍻
  2. wystarczy pociągnąć do tyłu? nie trzeba nic naciskać? poprzednia wtyczka w okolicy silnika pękła od przewodu 06L121081K przy próbie rozłączenia. Stąd moje pytanie bo nie chce mieć 3 przewodów do wymiany...
  3. Będę demontował przewód biegnący od zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodzącego. W jaki sposób prawidłowo powinno się to robić? wyjąłem zawleczkę co potem ?
  4. Pilnuje wskaźnika paliwa, utrzymuję stan pow. połowy baku i problem nie wrócił. W moim przypadku gdy tylko spadło mi paliwo poniżej połowy paliło przekaźnik i stałem czekając na pomoc...
  5. Kostka w ASO 70zl, szybki temat. Dziękuję bardzo za pomoc. Temat do zamknięcia.
  6. Dzieki za szybka odpowiedz. Teraz wystarczy że kupię w ASO oryginalna wtyczne i nie powinno być problemu z przełożeniem do niej pinów postępując wg twojej instrukcji ?
  7. Cześć, Mam pęknięte gniazdo w słupku kierowcy Audi A4 B9 zasilajace drzwi, wtyczka drzwi cała. Jak rozebrać gniazdo i przełożyć piny ? Czy trzeba ciąć przewody ? Proszę o pomoc
  8. Panowie mam problem z pompa w baku, kolejny raz spaliwo przekaznik pompy 4H0951253C. Sprawdziłem pompę na krótko bierze 3,65A na + I - Kable przychodzące do pompy również mają taką wartość. Sprawdziłem także przewody przy przekazniku poboeraja 3,55A. Wszystko sprawdzałem na zapłonie podczas włączonej procedury odpowietrzania pompy na VAG. Błędów oczywiście brak. Problem rozpoczął się od spalenia 4H0951253C(sklejenia) wymieniłem 2msc spokoju problem się powtórzył i spalił(skleil) się przekazni 614 - 8E0951253. Wyjąłem pompę 8E0919050AE ssak(filtr siatkowy był zabity) powrót również zamulony wszystko wyczyściłem i złożyłem przejechałem 500km i samochód zgasl na prostej drodze wtedy kolejy raz wymieniony przekaznik 4H0951253C się spalił. Teraz założyłem 2 nowe oryginalne przekazniki 4H0951253C oraz 7M0951253A(nr 100 zastępuje on przekaznik 614 - 8E0951253) Co mogę jeszcze sprawdziłem samochód obecnie pali normalnie mam wszystko rozebrane i chciałbym składać pytanie czy pompa nie pobiera za dużo prądu?
  9. Rozwierciłem wczoraj zwykłymi wiertłami do metalu faktycznie ciężko, musiałem je co chwile oszczyć ale dało radę. Śruby są wprasowane. Wierciłem bez wyjmowania. Pozdrawiam
  10. Witam, Podczas demontażu rury pośredniej na której znajduje się złącze elastyczne. Urwałem 2 przepalone śruby mocowania do DPF(oryginał Audi). Demontował ktoś to z was ? Da się te śruby wybić ? czy one są na stałe. Poniżej screen
  11. Witam, Miałem podtarty wałek, krzywka na wałku przy ostatnim cylindrze była okrągła i wypaloną dziurę w 8 popychaczu i 7 wyklepany licząc od przodu. Wymieniłem : Wał rozrządu 038109101AH stalowy Popychacze hydrauliczne - 038109309A B C - INA 420020910 Panewki 038103673B C - GLYCO N147/5 STD Śruby VW / Audi 038103714G Śruby VW / Audi 038103714A Uszczelniacz wału 32x47x10 038103085A - REINZ 81-34367-00 Wszystko poskładałem wg ELSY używając blokad do rozrządu. Samochód pracuje bardzo cicho ale brakuje mu mocy zastanawiające jest spalanie gdyż na postoju pokazuje 1,2 - 1.4L. Proszę o analizę logów i sugestie. Może to synchronizacja chociaż ani słowa o tym w ELSIE nie było poskładałem na znaki. Logi zrobione na postoju. http://www.megafileupload.com/ev7p/MSB_20160214_1645.LOG lub http://przeklej.org/file/BdOsex/MSB.20160214.1645.LOG
  12. Witam wszystkich posiadaczy Audi .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...