Skocz do zawartości

Siwy audi A4 b7

Pasjonat
  • Postów

    67
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Siwy audi A4 b7

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Bolesławiec

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Kod silnika
    BDG
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Siwy audi A4 b7

  1. To zapodajcie gdzie orginalne kupić
  2. Czy ta poduszka jest odpowiednia? Na prawą i lewą stronę?
  3. Witam Jakie nr poduszek silnika są w silniku BDG. Wiem że patrząc z góry poduszka od strony pasażera ma wtyczkę prawa nie wiem.
  4. To by było najłatwiej. A czy fakt że test przelewowy trwał 60minut i dopiero na 5 i 6 się pojawiło paliwo to nie za długo? Może wcale nie oznacza to że leją na powrót jak to tyle zajęło czasu?
  5. Wszystko rozumiem To znaczy że jak na 3 mam -2,2mg/suw to znaczy że jest na nim zmniejszona dawka paliwa wtryskiwanego a nie oznacza to że ma lać na przelew jak diabli? Wg pana mam się sugerować vcds i wyjąć 3 i 2 . Mam kilka wtrysków na podmiane które własnie czyszczę w myjce ultradźwiękowej. Czy lepiej wyjąć te które nalały jako jedyne do strzykawek w czasie godzinnego testu i je podmienić?
  6. To dlaczego jest tak: Vcds Pokazuje 1. 1,0mg/suw 2. brak 3. -2,2mg/suw 4. 0,8mg/suw 5. -0.5mg/suw 6. -0.5mg/suw A test przelewowy jak na zdjęciu pokazuje że 5 i 6 leje O co chodzi To wreszcie mam wyjąć 2 i 3 Czy 5 i 6
  7. Na 100% jest tak jak na rysunku? Nie może być 6----3 5----2 4----1 ? Tak by mi się zgadzał test z vcds Gdzie 6 jest sterujący
  8. Witam zrobiłem właśnie w audi z silnikiem BDG 2.5 TDI test przelewowy na biegu jałowym rozgrzanym do 90stopni. Silnik pracował przez godzinę i dopiero w strzykawkę od wtrysku trzeciego licząc od chłodnicy po prawej stronie zaczął się napełniać potem drugi wtrysk licząc od chłodnicy po prawej stronie... Dla mnie dziwne zaskoczenie bo vcds pokazuje że to 3 wtrysk leje -2,2mg/suw Wtrysk nr 2 nie jest pokazany w vcds. Albo zmyliła mnie numeracja wtrysków i liczymy od prawej strony stojąc na wprost silnika 123 a po lewej 456 gdzie 6 byłby sterujący. Proszę o szybką odpowiedź bo to nie ma sensu. W strzykawkach pojawia się paliwo na wtyskach które są ok w vcds. To jak to wreszcie liczyć?
  9. Witam no i wymieniłem końcówkę wtrysku 059130202G czyli sterującego bo kopcił na biało i w vcds wykazywało korektę na tym wtrysku -2,6. No i d*pa. Z nową końcówką oryginalną Bosch dsla142p1191 jest nawet gorzej bo vcds pokazuje -2,9 a chwilami nawet -3,0 Czyli co wtrysk jest walnięty i nic więcej sam z nim nie zdziałam? Znacie jakiś dobry serwis który zregeneruje taki wtrysk? Bo jakoś nie uśmiecha mi się kupywać nowy za 1250zł tym bardziej że już zainwestowałem w końcówkę 280zł
  10. Witam no i wymieniłem końcówkę wtrysku 059130202G czyli sterującego bo kopcił na biało i w vcds wykazywało korektę na tym wtrysku -2,6. No i d*pa. Z nową końcówką oryginalną Bosch dsla142p1191 jest nawet gorzej bo vcds pokazuje -2,9 a chwilami nawet -3,0 Czyli co wtrysk jest walnięty i nic więcej sam z nim nie zdziałam? Znacie jakiś dobry serwis który zregeneruje taki wtrysk? Bo jakoś nie uśmiecha mi się kupywać nowy za 1250zł tym bardziej że już zainwestowałem w końcówkę 280zł
  11. Do tego wtrysku 059130202G będzie pasować końcówka DSLA142P1191?
  12. Czyli sterujący do BDG to 059130202G, tak?
  13. Witam czy wtrysk 059130202E sterujący można zasosować w audi a4 b7 2.5tdi gdzie mam 059140201G?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...