Skocz do zawartości

oneskypemen

Pasjonat
  • Postów

    162
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O oneskypemen

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Lipnica

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    AXW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1393 wyświetleń profilu

Osiągnięcia oneskypemen

7

Reputacja

  1. Po czym stwierdziłeś, że problemy są z rozrządem? Jak był wymieniany i przejechane jest ok 40tys km od nowości. W czwartej rubryce synchronizacja wałka rozrządu u na rozgrzanym jest 0.0
  2. Witam, Mam pytanie odnośnie temperatury silnika i jego wskazania. Mianowicie, podpinam się po dłuższej i agresywnej jeździe samochodem i zauważam dziwna anomalie. Mianowicie, czujnik temperatury w okienku VCDS pokazuje 100 stopni a na zegarze fizycznym jest 90. Czy to normalne ? Czy czujnik temperatury do wymiany. Namiętnie również, że gdy samochód uzyska temperaturę roboczą 90 widniejącą na liczniku to samochód delikatnie szarpie na wolnych obrotach. (tylko przy agresywnej jeździe) Dodatkowo naciskając pedał gazu na postoju płynnie i bardzo powoli, dochodząc do wyższych obrotów około 1200 strasznie buja samochodem. Nie ma tego płynnego przejścia w zakresie obrotów. Może ktoś jest wstanie udzielić jakiś wskazówek czy też miała podobny problem ? Pozdrawiam
  3. Właśnie dwumas wraz ze sprzęgłem wymieniłem w marcu bieżącego roku firmy Sachs 🤔 Mimo iż samochód ma wywalony oraz wyprogramowany DPF i EGR według mnie dość dużo pali. Dlatego doszukuje się tutaj problemów w pompkach. Na zbiorniku do rezerwy jestem w stanie zrobić ok 750km
  4. Witam, Mam pytanie odnośnie korekcji wtrysków oraz bipow. Mianowicie silnik pracuje poprawnie, ale wyczuwalne są drgania na biegu jałowym oraz przy dodawaniu gazu w przedziale ok 1200 do 2000 obr/min. Przy przy obrotach 3000 i wyżej objawy wibracji na kierownicy oraz fotelach znikają. Poniżej przesyłam zdjęcie parametrów pompek.
  5. Witam panowie, Chcę w końcu rozwiązać problem z czujnikiem oleju. Mianowicie w swo samochodzie mam jednostkę z kodem silnika awx. Swap w mojej audi był z jednostki BPW na AWX. Wszystko działa poprawnie z jednym elementem. Mianowicie mam problem z czujnikiem oleju. Niestety czujnik oleju od 1.9 awx z edc15 nie będzie działał pod edc16 bo wyrzuca niezrozumiały sygnał. A czujnik różnią się długością. I tutaj jest problem l, ponieważ czujnik nie pokazuje minimum oleju. Przypuszczam, że to przez parametry które ma ustawione. Patrząc w okienkach VCDS ma ustawiona ilość oleju po jakim wyświetla się komunikat. Z uwagi, że w bpw misa była zupełnie inna i płytsza. A w awx bardziej wypukła i głębsza z uwagi na pompę olejową być może to jest przyczyną iż komunikat przy minimum oleju nie jest wyświetlany. Ma może ktoś pomysł, jak rozwiązać ten problem ?
  6. Witam, Postanowiłem w swoim samochodzie wymienić pompki na te z końcówką AL które były montowane w silnikach ARL. Auto było już wcześniej po programie, samochód czuć że jest zdecydowanie żwawszy. Ale jest jeden zasadniczy problem, mianowicie bip"y pompek szaleją ponieważ są w górnej wartości -128 . Silnik na wolnych obrotach nie pracuje zbyt równo. Z tego co się dowiedziałem to te pompki mają inną cewkę i trzeba wprowadzać korektę w mapach. Czy może ktoś coś więcej wie na ten temat? Tutaj foto:
  7. Odświeżam panowie temat mianowicie zmieniłem wtryski na te z końcówka AL ale są problemy. Mianowicie samochód ma dużo większą moc ale rozjechały się bipy są w górnej granicy czyli - 128 i dodatkowo nie równo pracuje na wolnych obrotach. Co może być przyczyną?
  8. Witam, Może ktoś miał podobny problem. Mianowicie przy obciążeniu w zakresie 1700 do 2000 obrotów powstają wibracje które przenoszą się na całą karoserie i daje nieźle po uszach. Czy może to być winą wtryskiwacza na pierwszym cylindrze który ma ujemną korektę? Wczoraj zrobiłem kilka logów dynamicznych, proszę o interpretację VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS /...
  9. Dos sprawdzenia synchronizacja wałka rozrządu. Plus sprawdził bym korekcje pompowtryskow. Czy gniazda pompek były regenerowane?
  10. Zastosowanie grubszej uszczelki nic Ci nie da. Tak jak mówię przy planowaniu głowicy nie zmienia się również stopień sprężania jeśli uszczelka zostaje taka jaka była wcześniej założona. Chyba, że planujesz blok to wtedy z automatu stopień sprężania się zmienia ponieważ tloki będą wystawać więcej o płaszczyznę która została zebrana z bloku. Przyjmując, że planujesz głowice i nie planujesz bloku, to gdy założysz wyższa uszczelkę czyli grubszą zwiększa się powieszchnia pomiędzy głowica a tłokiem. Tym samym zmienieszasz stopień sprężania. Ponieważ, silnik diesla posiada komorę spalania wewnątrz tłoka. A nie tak jak w przypadku silnika benzynowego, gdzie komora spalania jest w głowicy.
  11. Jak planujesz głowice to robisz też przylgnie zaworową. Czyli podczas frezowania gniazd, zawór wchodzi głębiej przez co zawory nie wystają. To samo tyczy się zaworów, ponieważ gdy zawór wchodzi głębiej w gniazdo to trzonek zaworu idzie bardziej w górę. Więc zawory się również skraca. Ale tym zajmuje się już osoba która robi kompleksowo głowice. PS. Nie obrażaj się bo nie ma o co, ale po prostu jeśli nie masz dość wiedzy w tym temacie to doczytaj i udziel komuś konkretnej i solidnej pomocy.
  12. Bzdury piszesz, uszczelka nie ma nic wspólnego z planowaniem głowicy. Nie wprowadzaj ludzi w błąd jak nie masz pojęcia. Uszczelkę dobierasz w przypadku planowania bloku. Jeśli taki zabieg był wcześniej robiony to wtedy wykonujesz pomiar czujnikiem zegarowym i sprawdzasz jak bardzo tłok wystaje ponad blok. Potem dobierasz odpowiednią uszczelkę. Natomiast przechodząc do sedna pytania, jeśli kolega robi standardową wymianę uszczelki to po prostu sprawdza ilość otworków w starej uszczelce i dobiera taką samą. Pozdrawiam
  13. Witam, Czy może ktoś orientuje się jaki zakres prac wchodzi w swap jednostki ASB na jednostkę nowszą CDU w a4 b7? Oczywiście pytam z racji iż zajmuje się na codzień mechaniką. Wiem, że temat jest do ogarnięcia. Pozdrawiam
  14. Nie wiem ale teraz ten problem nie jest aż tak widoczny. Albo to przez to, że na zewnątrz zrobiło się dość mroźno albo coś się zmieniło. Ale jest jeszcze jeden mankament który zauważyłem, mianowicie gdy jadę n D ok 60km/h np na 4 biegu na niższych obrotach 1.900 to podczas dodania gazu delikatnie czuć jak by samochód delikatnie szarpał. To coś takiego jak by sprzęgło brało ale się ślizgało. Gdy przełączę na S nie jest to już odczuwalne. A i gdy jechałem przez chwilę na S gdy przełączyłem na D w pewnym momencie odczułem tak jakby tego problemu nie było więc nie więc co może być przyczyną
  15. Ktoś doszedł do przyczyny błędu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...