Jump to content
IGNORED

Temperatura silnika 2.0TDI w A4 B7


oneskypemen

Recommended Posts

Witam,

Mam pytanie odnośnie temperatury silnika i jego wskazania.

Mianowicie, podpinam się po dłuższej i agresywnej jeździe samochodem i zauważam dziwna anomalie. Mianowicie, czujnik temperatury w okienku VCDS pokazuje 100 stopni a na zegarze fizycznym jest 90. Czy to normalne ? Czy czujnik temperatury do wymiany. Namiętnie również, że gdy samochód uzyska temperaturę roboczą 90 widniejącą na liczniku to samochód delikatnie szarpie na wolnych obrotach. (tylko przy agresywnej jeździe)

 

Dodatkowo naciskając pedał gazu na postoju płynnie i bardzo powoli, dochodząc do wyższych obrotów około 1200 strasznie buja samochodem. Nie ma tego płynnego przejścia w zakresie obrotów. 

 

Może ktoś jest wstanie udzielić jakiś wskazówek czy też miała podobny problem ?

 

 

Pozdrawiam

IMG_20240325_183214.jpg

IMG_20240325_183255.jpg

Edited by oneskypemen
Link to comment
Share on other sites

Rozrząd rozjechany a temperatura ok, tak to działa.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
6 godzin temu, Langista napisał(a):

Rozrząd rozjechany a temperatura ok, tak to działa.

Po czym stwierdziłeś, że problemy są z rozrządem? Jak był wymieniany i przejechane jest ok 40tys km od nowości. W czwartej rubryce synchronizacja wałka rozrządu u na rozgrzanym jest 0.0

Edited by oneskypemen
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...