nadybek
Pasjonat-
Postów
629 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O nadybek
Informacje
-
Imię
Damian
-
Miasto
Wrocław
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BPW
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia nadybek
40
Reputacja
4
Odpowiedzi społeczności
-
nadybek obserwuje zawartość A4 B6 1.9TDI AVB - brak mocy , Duże korekcje dawek paliwa audi a4 b7 2.0 TDI , Logi A4 B6 1.9TDI i 4 innych
-
Problem rozwiazuje POPRAWNY montaz PD w glowicy z gniazdami bez nadmiernych ubytkow.
-
Powietrze jest, paliwo jest. Jaki jest problem? Kiedy byl robiony rozrzad bo synchronizacja wskakuje na duze wartosci?
-
W 16sto zaworowych te egry padały jak muchy- mieli zębatkę w środku. Może to byc przyczyną. Może zostawać otwarty po zgaszeniu auta. Spróbuj zaslepic na chwilę chociaż.
-
Odkrec plastik pod podloga pasażera i obejrzyj/obwąchaj chlodnice paliwa. Pod kompem sprawdz czy na wolnych obrotach zaraz po odpaleniu nie lataja korekty jak szalone i ile one wynosza. (Kanal 013). Przegazuj chwile do 3tys. obr. i po puszczeniu gazu zobacz co sie dzieje z korektami.
-
A moze wrzuć po prostu loga 004BS bedzie widać jak pracuje zmiana kąta.
-
Drgawki podczas jazdy to może być EGR. Z drganiami na jałowym daj sobie spokój. BLB- ten typ tak ma, a powodem jest zbyt agresywna strategia utrzymania obrotów jałowych.
-
A moze napisz jak wypalasz tego dpfa?
-
Ma dpfa i kopci na czarno? Dpf smietnik, pompa byla od poczatku ok, problem byl z uszczelniaczami pd. Turbo do czyszczenia i regulacji. Czyli zmien tych mechaników. Do wykonania komplet logow. Skontroluj stan oleju jak poprzednim razem bylo go 2x wiecej niz powinno.
-
Sruby do walkow mozna dac stare jak pierwszy raz rozkrecane. Te auta to juz stare szroty wiec nie wiadomo co ktos wcześniej robil. One moga byc w zamienniku jakiegos febiego czy cos podobnej jakosci. Ja bym jeszcze wzial uszczelkę pod dekiel. Jak w zestawie masz popychacze PD to ich nie montuj tylko daj stare. Tam gdzie bedziesz robil to powiedz ze masz problem ze spalinami w paliwie i maja sie zajac gniazdem pod uszczelka termiczna PD.
-
Na 100% przebija Ci spaliny do paliwa. Trzeba wytargac wtryski i obejrzec jak wyglada glowica w miejscu styku z oringami i podkladna termiczna. Czy to jedyna bolaczka Twojego auta to nie potrafie w 100% odpowiedziec.
-
Uszczelnienia do wymiany. Po przegazowanu widac ile spalin jest w paliwie i silnik sie dusi/szarpie/przerywa. Jak chcesz to mozesz zlac z ciekawosci paliwo z filtra. Pewnie bedzie czarne od sadzy.
-
Zrob jeszcze takiego loga: Auto rozgrzane. Zacznij logowanie kanalu 013 na biegu jalowym- ze 20s. Nastepnie podnies obroty do 2,5-3 tysiace obrotow- loguj kolejne 10s. Po tym pusc pedal gazu i loguj kolejne 20s. Jeden log 013 trwajacy 50s.
-
Jesli korekty wskakiwaly na 2,99 to wskazuje to na uszczelnienia PD. Nie koniecznie na tym wtrysku na ktorym takie korekty wystepowaly- wszystkie do wymiany razem. Czujnik polozenia walu w 99% przypadkow przestaje dzialac po porzadnym rozgrzaniu auta. Auto gasnie i nie odpala przez kilka, kilkanascie minut. Czesto przy tym nie ma zadnych błędów. W jaki sposob egr jest wywalony? Do glowy mi przychodzi jeszcze pompa paliwa w baku ale wtedy wystepuja sporadyczne braki mocy i poszarpywania przy wiekszym obciazaniu.
-
Jedyne co widac to ze egr nie dziala- jest ciagle zamkniety/ zaslepiony/ zablokowany nagarem. Zerknij co z nim bo moze sie zawiesza i odwiesza w losowych momentach i wtedy beda takie objawy. Dalsza diagnoza przy logach dynamicznych- przynajmniej grupa 001+003+011 i 013+018+023
-
Wrzuc stare graty i zrob loga 011 i 003. Nie zaczelo sie wszystko po czyszczeniu turba? Jestes pewien, ze dobrze poskladales geometrie? Zrob jeszcze loga 011BS.