Jump to content

nadybek

Pasjonat
  • Content Count

    44
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2

About nadybek

Informacje

  • First name
    Damian
  • Location
    Wrocław

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2007
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    BPW
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Po to żebyś zobaczył że to nie doświetla zakrętów. Ciężko zrozumieć? Robienie czegos co pozniej wkur.. innych użytkowników drogi i czesto zagraza im bezpieczenstwu tylko dla bajeru to takie szczeniackie i wieśtuningowe działanie... Rozumiem że tatuś BMW nie kupił tylko AUDI i teraz jest problem.
  2. To pisz że Januszowy moduł i chcesz byc kolejna osoba po rowerzystach z ledami mocy ktorzy powinni dostac w łeb... Ustawiałeś kiedykolwiek przeciwmgielne na SKP? Jak myślisz że halogenem przeciwmgielnym doswietlisz zakręt to masz je źle ustawione... Po prostu nie kombinuj. Nie bądź np. jedna z tych osób ktore jeżdżą caly czas na przeciwmgielnych bo "fajnie wygląda jak się świecą 4 światła zamiast 2" przejedź się po mieście na przeciwmgielnych i zobacz że to nic nie daje. A jak daje to z naprzeciwka będą Ci walić długimi. Sorry ale modyfikacje świateł oprócz mandatu powinny być k
  3. Na allegro. 8P0907357B i nowsze D>F>G>H>J>L>M
  4. Taki maly test. Zaciagnij mocno reczny i spróbuj delikatnie ruszyć. Czy wtedy dzwiek się nasila?
  5. W ogole dziwne ze przeplywka idealnie pokazuje wartość zadana=wartości rzeczywistej. Akurat tego sie tylko moge domyślać ale czy nie dzieje sie tak jak ktos przelaczy w mapach liczenie dawki z MAF na MAP lub przepływomierz łapie błąd? Coś w tych logach nie pasuje. Miałeś pedał w podłodze? Żądanie kierowcy jak i zadany przepływ piwinien byc max a tu tak nie jest. W którejś grupie jest wskazanie z czujnika pedału gazu. Wrzuć na wykres i zobacz czy przy wciskaniu jest płynna linia. Zerknij tez jak możesz czy Twój czujnik doładowania ma oznaczenie 038906051C- przy intercoolerze.
  6. Takie pojedyncze zatelepanie na zimnym swiadczy ze w kanałach glowicy znajdule się paliwo z powietrzem. Poziom oleju nie rośnie? Uszczelnienia sprawdzone czy wymienione? Jak wygladala przylgnia PD? Takie telepanie za każdym razem na ciepłym również swiadczy o powietrzu w paliwie ale bardziej bym szukal przyczyny przy podgrzewaczu na filtrze paliwa. (Tylko on zmienia charakterystykę pracy wraz ze zmianą temperatury) Najlepiej na probe podlaczyc filtr z pompa tandemowa wezykami igielitowymi i wtedy widac co sie dzieje w ukladzie
  7. Przeplywka tnie dawkę. J.w. przejrzyj cały dolot, sprawdź jak wygląda sama przeplywka ewentualnie ja umyj. Jeśli tu jest wszystko ok to EGR się nie domyka. Często odrywa się w nim "talerzyk przepustnicy" od samej ośki lub łamie ostatni ząb w przekładni.
  8. Miałem tak samo przed wymianą wałka rozrządu. Przyczyną są uszkodzone popychacze - nie trzymają oleju przez co zawory mniej się otwierają. Niby niewiele ale jednak. Mój stary wałek trzyma wymiar, ale popychacze wyjęte po 40min. postoju były miękkie. Odpal auto na zimnym, zwróć uwagę na dźwięk silnika na jalowym. Pogazuj z 2 tys. obr przez minutę i zobacz jak się zmienił dźwięk na jalowym.
  9. Ośka, avant BPW. Na wykresie widać dwa spadki- pierwszy koło grudnia 2019 po wymianie wałka rozrządu i drugi koło lipca 2020 po wypruciu dpfa. Średnia 7,26l/100 zliczone z 36000km. Codziennie 6km miasto+ 15km autostrada
  10. Hmmm... Takie tyrkanie powiadasz? A jaka sprężarka klimy? Denso 6SEU/ 7SEU? Śmiem twierdzić że tyrkanie pochodzi ze sprzęgła sprężarki klimatyzacji (przemielone gumowe amortyzatory). Ściągnij pasek osprzętu i pokręć lewo prawo kółkiem sprężarki. Słowo 'tyrkanie' idealnie pasuje do tego.
  11. Nawet nie spojrzałem w etke bo myślałem że to część dobrana z A6... Oczywiście dla mnie powinna być 8E0798151C do tego patrząc jak wygląda kula na tej dwigni to warto też kupić sama dźwignię o numerze 8E0711181D. Jak ktoś coś.. to oddam za free we Wrocławiu ten zestaw 151/151B
  12. Panowie proszę o pomoc. Jakiś czas temu kupiłem jakiś zamiennik tego przegubu 8E0798151B i dzisiaj przy okazji wymiany sprzęgła chciałem go wymienić a tu zonk... Zamiennik jest za duży. Czy możecie potwierdzić że kula ma 20mm średnicy i to wina zamiennika a nie kuli? Jak kupię ori z ASO będzie ok? Na aukcji były dokładnie te same zdjęcia. I dodatkowo fotka jak wygląda przegub po 13 latach. Przegub ma luz 2mm góra-dół. Powoduje haczenie 1 i 2 biegu.
  13. No probowalem na 3 klonach i dalem sobie spokoj bo do radia i webasta za czesto sie nie zaglada a w razie czego diagun daje rade. Aktualnie cos takiego na zdjeciu zakupione ze 2 lata temu na aliexpress nie obsluguje drugiej lini K
  14. Moze tez chodzic o linie "l" teraz juz nie pamietam ale na 99% przynajmniej 2 sterownikow ten kabel nie obsluzy. Mam dokladnie taki sam i niby nie ma problemu ale z radiem i webasto sie nie laczy. Lunch diagun III natomiast nie ma tego problemu. Nie ma tez problemu polaczyc sie oryginalnym vcdsem. Jakis rok temu doszedlem do tego ze chinczyk nie obsluguje jednej lini i jest problem w b7. Ok. Ponownie znalazlem. Na pinie 7 gniazda OBD jest podlaczona linia K1. Na pinie 15 gniazda OBD Jest linia K2(L) do ktorej to w B7 jest podlaczona nawigacja RNS-E oraz webasto. Problem w tym, ze w
  15. Na 99% nie ma tam drugiej lini k wiec trzeba miec na uwadze ze nie mozna polaczyc sie z nawigacja i webasto.
×
×
  • Create New...