Skocz do zawartości

nadybek

Pasjonat
  • Postów

    629
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Odpowiedzi społeczności

  1. nadybek odpowiedź w Sprawdzenie ilości czynnika A4 B6 AVF został oznaczony jako odpowiedź   
    To jest zla rada.
    Cisnienie bedzie zalezalo glownie od temperatury a nie od ilosci czynnika. Czy bedzie 10g czy 500g cisnienie bedzie takie samo. 
    A teraz dobra rada: zmienic warsztat na taki ktory obsluguje klimatyzacje a nie jest tylko dobijaczem. Porzadny warsztat obslugujacy klimatyzacje widzac mala ilosc czynnika powinien obejrzec wszystko w swietle UV, nabic azotem na kilka godzin, zrobic proznie na minimum 30min a w przypadku watpliwosci nabic mieszanka wodoru i sprawdzic wszystko czujnikiem wodoru.
    Nabijacze tego nie robia bo wiedza ze za chwile znowu beda miec klienta.
  2. nadybek odpowiedź w A4 B6 1.9TDI dusi się i gaśnie został oznaczony jako odpowiedź   
    Na 100% przebija Ci spaliny do paliwa. Trzeba wytargac wtryski i obejrzec jak wyglada glowica w miejscu styku z oringami i podkladna termiczna. Czy to jedyna bolaczka Twojego auta to nie potrafie w 100% odpowiedziec.
  3. nadybek odpowiedź w [BLB] Panewki korobowodowe został oznaczony jako odpowiedź   
    Nie ma czegos takiego jak modelowa wytrzymalosc. Te silniki nie mialy problemu z panewkami. Zwiekszone cisnienie w cylindrze na pewno ma wplyw na uklepanie lozyskowania ale moze byc ze zajma sie tym Twoje dzieci...
    Jak jeszcze robilem na warsztacie to przyjezdzal gosciu ktory robil non stop trasy po 1200km.  Passat 1.9PD z przebiegiem 1300000. Robiona gora silnika. Dół oprocz uszczelniaczy walu w oryginale...
  4. nadybek odpowiedź w logi dynamiczne doładowanie, szarpanie na zimnym silniku podczas przyśpieszania został oznaczony jako odpowiedź   
    Wydłuż sztange turbo o 2 pelne obroty i zrob ponownie loga 011+003+008 na jakimś wyzszym biegu -4 do 3000+ rpm
×
×
  • Dodaj nową pozycję...