lukas309

Pasjonat
  • Zawartość

    725
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

5

O lukas309

    Informacje

    • Imię
      Lukasz
    • Lokalizacja
      Jaworzno

    Auto

    • Model
      A4 B8
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2009
    • Silnik
      2.0 TDI
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    511 wyświetleń profilu
    1. lukas309

      A jak jest ciepły i chodzi równo to jakie są wahania bo moim zdaniem 23000 kPa to za mało, silniki CR są bardzo wrazliwe na spadki ciśnienia paliwa
    2. lukas309

      Grzegorzu trzeba sprawdzić parametry filtra poprzez podpięcie się pod komputer w aucie i dopiero można stwierdzić
    3. lukas309

      Norma w węzu jest tzw efekt jakbyś popsikał plakiem wnętrze auta większa ilość to jak kolega pisze
    4. lukas309

      Nie obraz się ale kobieta + dpf to same kłopoty
    5. lukas309

      Normalne, też tak mam w manualu na na jałowym max 2, 5k obrotów osiąga i wyżej nie pójdzie, blokada jest
    6. lukas309

      Może bo jedno wiąże się z drugim
    7. lukas309

      Tak
    8. lukas309

      Jedynie poza autem
    9. lukas309

      Przy około 40g sadzy dpf jest do kosza, ew. można próbować czyścić przy 30g sterownik przerywa procedurę ze względów bezpieczeństwa chociażby na ew. wystąpienie pożaru
    10. lukas309

      Trzeba wyciągać turbine i sprawdzić prawdopodobnie będzie regeneracja
    11. lukas309

      A ja mam zasadę jak nie umiem czegoś robić to nie robię na siłę ale Twoja sprawa
    12. lukas309

      Weź to lepiej oddaj mechanikowi oganiętemu niech zdemontuje i zawieź do warsztatu które regeneruje te pompy na weryfikację ew. przerobke bo potem będzie płacz jak powyżej
    13. lukas309

      Jak się spisuje lepiej od serii z 3.0 Tdi?? W planie jest narazie stage 1 potem 2 i myślę nad zmianą
    14. lukas309

      Tak ma być
    15. lukas309

      On pasuje do silnika CAGA???