Jump to content

lukas309

Pasjonat
  • Content Count

    759
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

7

About lukas309

Informacje

  • First name
    Lukasz
  • Location
    Jaworzno

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2009
  • Engine
    2.0 TDI
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

615 profile views
  1. Nie zamek tylko połączenie moduł - - - - > wtyczka od zamka sprawdź ta opcje
  2. Bolo wyślij mi na PW nr do Ciebie to zadzwonię bo rozmowa w ten sposób do niczego nie prowadzi
  3. Nie wiadomo czy ktoś nie wyzerowal parametru Oil ash volume nie czyszcząc filtra i teraz pokazuje zanizona wartość popiołu albo nie grzebal w sofcie auta
  4. tak czuć że auto oddycha staje się zrywniejsze
  5. Już o tym pisałem nie sprawdzałem jak często się wypala a różnica jest odczuwalna w postaci większej droznosci układu wydechowego na początku czujesz potem się przyzwyczaisz, tak ciśnieniowo czyscili
  6. Jak zrobi Ci to ktoś za 300 zł mówię tutaj o samej robocie to bym się nie zastanawiał bo mi krzykneli 1000 zł za demontaż i montaż spowrotem więc sam go wyciągnąłem ale jest dużo roboty (trzeba zdemontować element mocujący układ recyrkulacji spalin, układ recyrkulacji spalin pozostawić na wezach i odchylic w prawa stronę, oczywiście cały filtr powietrza, turbosprężarke, kolektor wydechowy a najgorzej jest na dole rozpiac miejsce pomiędzy dpfem a strumienicą ja dwie nakrętki urwalem i musiałem odciąć rurę sprzed strumienicą a potem spawać a nie wspomnę już o rozwiercaniu nitow właśnie na tym połączeniu no ale 1000 zł został w kieszeni
  7. Jak Ci to nie przeszkadza olej to i go nie wyrzucaj bo podpiszesz na siebie wyrok zakazu wyjazdu tym autem poza granice kraju pisze o tym i przestrzegam nie jest to regułą że Was zatrzymaja do kontroli ale ja miałem taką przyjemność na Słowacji i po kontroli dokumentów sprawdzano jakość spalin auta a kary są ogromne w euro......
  8. Ja przed czyszczeniem miałem 180 ml popiołu filtr się wypalal średnio co 500 - 700 km mówię tutaj o wymuszonej regenarcji przy jeździe po mieście, na obecną chwilę po czyszczeniu co zauważyłem to większa droznosci układu wydechowego a czy pokonuje większy dystans to muszę sprawdzić, tak naprawdę od marca 2013 roku filtr mi nie sprawia żadnych kłopotów mimo iż jeżdżę 70 % po mieście, czyszczenie zrobiłem profilaktycznie i po rozmowie z osobą która filtr czyscila pow mi że nie był tak zawalony syfem mimo wskazań VCDsa (0,18ml) przy poj od 0,25 - 0,3 ml całkowitej. Nie ingeruje w żaden sposób w silnik typu wyłączanie systemu recyrkulacji spalin, wyłącznie i usuwanie klap w kolektorze ssacym itp. Moim zdaniem jeżeli chodzi o szybkość zapelniania się filtra dpf sądzą wszystko jest zależne od stanu silnika
  9. co do wylaczania rowniez posiadam wiedza taka jak ty i bazuje tylko na aucie brata w ktorym tak jest ale to nie oznacza ze we wszystkich tak ma byc
  10. jaki nieprzyjazny normalnie odpisuje ale jak CIE uraziłem to przepraszam
  11. a po takich ze brat ma A3 z Francji i filtra nie ma i sterownik nie mierzy zadnych wartosci (dystansu od ostatniej regeneracji, czasu, oraz zawartosci sadzy )
  12. nie ma filtra i tak koledzy pisza musisz zdiagnozowac czy zostal prawidlowo wylaczony bo cos mi sie wydaje ze nie ma wgranego emulatora i sterownik sie zachowuje jakby był fizycznie
  13. dla mnie filtra nie ma ale aby wiedziec na 100 % wyciag go i sprawdz
×
×
  • Create New...