lukas309

Pasjonat
  • Zawartość

    744
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

7

O lukas309

    Informacje

    • Imię
      Lukasz
    • Lokalizacja
      Jaworzno

    Auto

    • Model
      A4 B8
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2009
    • Silnik
      2.0 TDI
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    550 wyświetleń profilu
    1. lukas309

      Ale macie problemy
    2. lukas309

      Włóż palec do wnętrza rury wydechowej i jak będzie brudny z sadzy filtra nie ma
    3. lukas309

      A masz wogóle dpf-a???? Nie jest wyłączony programowo i usuniety???
    4. lukas309

      Ja też nie byłem na żadnej akcji serwisowej ale już jestem po czyszczeniu dpf-a i jestem mega zadowolony z efektu, sam go wyciągnąłem i te dwa wezyki maja wchodzić kolejno w dwa przewody stalowe które wchodzą przed i za filtr ale może jak pisze kolega powyżej auto było na akcji i przeprogramowalu sterownik tak że nie szczytuje wartości z czujnika i stąd wypiety wężyk tylko zalicza przejechane km
    5. lukas309

      Wszystko zależy jak często wypala się filtr
    6. lukas309

      Tak jest jeden ale idą do niego dwa przewody i stąd się pomyliłem
    7. lukas309

      może czujnik różnicy ciśnienia przekłamuje pomiar i sterownik sugerujac sie ta roznica mysli ze filtr jest zapchany sadzą , ja bym zaczoł od wymiany czujnika 5 hPa roznicy po wypaleniu to za dużo
    8. lukas309

      to nie objetosc sadzy tylko zapełnienie filtra popiołem czyli efektem wypalania sadzy, popiół jest nieusuwalny z filtra podczas procedury wypalania można sie go pozbyc jedynie czyszcząc filtr chemicznie poza autem a jak niektórzy wolą na aucie pojemność filtra na popiół to około 250 - 300 ml czyli 0,25 l - 0,3 l
    9. lukas309

      Uzyskał ktoś tyle???
    10. lukas309

      do cahy nie ma sensu zmieniac turba bo w ostatecznym wyniku niewiele to zmieni bo i tak 210 PS to max co mozna osiagnac z tego silnika
    11. lukas309

      no mozna w filtrze ja jakas czesc wyłapie
    12. lukas309

      czysciłem juz 3 razy egra i przepustnice oraz raz kolektor ssacy i nigdy nie mialem zadnych problemow ,filtr paliwa wymieniam sam podobnie jest z czujnikiem na pompie i odpowietrzam układ vcds-em i zadnego problemu rowniez wiec nie wiem jak to jest ...... 250 zł za podpiecie kompa i 3 minuty roboty to nieźle bo nie widze innego sposobu na pozbycie sie z układu paliwowego powietrza jak poprzez uruchomienie pompy elektrycznej pośredniej
    13. lukas309

      01 silnik - - BASIC settings - - > z listy wybierasz reseting of learned values of particle filtr kasujesz ilość popiołu w filtrze, sadze sam sobie obliczy i skoryguje
    14. lukas309

      wszystko
    15. lukas309

      A wiesz dlaczego spójrz jak jest zapchany sterownik nie podejmie regeneracji filtra ze względu możliwości zajścia pożaru, wyjście pozostaje jedno filtr musi zostać wyczyszczony poza autem o ile się uda