lukas309

Pasjonat
  • Zawartość

    642
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

3

O lukas309

    Informacje

    • Imię
      Lukasz
    • Lokalizacja
      Jaworzno

    Auto

    • Model
      A4 B8
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2009
    • Silnik
      2.0 TDI
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. lukas309

      Wszystko jeden h....... Jak pow kolega wyżej byle spełniał normę i tyle a cudować nie ma co
    2. lukas309

      Ja u siebie też wymieniłem czujnik dawno i nie było problemu, sproboj reklamować czujnik może jakis wadliwy, ściągnij koło od pasażera i nadkole czujnik idzie w stronę kabiny tyle co widziałem bo nadkola nie ściągnąłem Co do wypalania możesz spróbować może się uda
    3. lukas309

      Dzięki Nie ma uszczelki
    4. lukas309

      No to się zgadza na przejechane 25 tys km 0,02 g popiołu średnio przy jeździe w trybie mieszanym
    5. lukas309

      Zanim go kupiłeś ktoś wymienił filtr bądź wyczyścił co potwierdza zdjęcie z vcds-a Albo jeździsz długie trasy autostradą i filtr się doskonale dopala albo bardzo mało jeździsz Parametr Oil ash volume mówi o zapełnieniu filtra popiołem czyli efektem spalania sadzy
    6. lukas309

      Czujnik idzie w nadkole od pasażera, szkoda że nie było tematu wcześniej bo miałem zrzucony zderzak i bym sprawdził idąc po kablu, po wymianie czujnika różnicy ciśnień trzeba zrobić wypalanie serwisowe po to żeby filtr się nie zapchał sadzą bo jak jest check to się nie wypali, zrobiłeś dobrze adaptację??? Czujnik OEM??? Nie wypalisz serwisowo dpfa z błędem czujnika różnicy ciśnień
    7. lukas309

      Wymieniles dpfa na nowy czy czysciles???
    8. lukas309

      Koledzy czy ktoś co ma dostęp do etyki etc. może mi sprawdzić czy ma być uszczelka między kolektorem wydechowym a turbosprężarką bo ja nie miałem a jestem na etapie składanie, kupiłem zestaw uszczelnień turbosprężarki i tam była uszczelka mała na przewód zasilający olejem i między turbo a dpf-a i jeszcze jakaś ala papierowa która nie pasuje zresztą papier pomiędzy kolektor a turbo to coś nie halo
    9. lukas309

      Problem dotyczy wtryskow moim zdaniem spadek ciśnienia Sprawdź wtryski vcds-em
    10. lukas309

      A z czym ich nie ma??? Zdziwiłbyś się jak byś zobaczył stan sondy lambda za dpf-em przy przebiegu prawie 200 tyś.
    11. lukas309

      Może źle pokazuje wskazówka na zegarach pokrywa się to z dystansem jaki pokazuje FIS???
    12. lukas309

      No jeden z warunków to właśnie temp. robocza czyli 90 stopni inaczej sterownik nie wymusi regeneracji także cud że się nie zatkał, różnica cisnien przy jakich ma się regenerowac zapisana jest w sterowniku
    13. lukas309

      Panowie jak zrobić adaptacje nowego dpf-a??? Jak wyzerowac pomiary zapisane w ECU przed wymianą???
    14. lukas309

      Tyle pokazywał vcds
    15. lukas309

      Teraz już jest czysty przepustowość jaka uzyskano to 474 m3/h przy podanym ciecnieniu powietrza 026mbar gdzie nowy ma około 500 m3/h Przed czyszczeniem 069mbar 431m3/h