Skocz do zawartości

lukas309

Pasjonat
  • Postów

    771
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lukas309

Informacje

  • Imię
    Lukasz
  • Miasto
    Jaworzno

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1417 wyświetleń profilu

Osiągnięcia lukas309

11

Reputacja

  1. Do zapchania dpfa i wolniejszego rozgrzewania się silnika
  2. Proste jak drut trybka w sterowaniu klapy gaszącej lubią się wyszczerbiać i klapa się zamknie i ani drgnie a bez powietrza no niestety.....
  3. Sprawdź jak pracuje egr....
  4. Zapytaj mechanika czy wie co to jest nagrzewnica, wymiennik ciepła nagrzewnicy......
  5. Na logikę tak powinno być, wartość wyższa popiołu w filtrze skraca odcinki jego regenarcji Ja miałem 0,2 ml popiołu i nic się nie działo poza tym że wypalał się częściej tj. co około 250/300
  6. No są demontaż i montaż jakieś 500 zł w B8
  7. Oczywiście że tak ale jeżeli ktoś wie w jakim stanie ma silnik to się wywala filtr a nie czyści, to tak jakbyś włożył nowy katalizator do benzyny wiedząc że bierze olej.....
  8. Bzdury piszesz takie że nie da się tego czytać
  9. Bzdura żadne krótkie odcinki nie zapychaja filtra, filtr może szybciej się zap chac poprzez wydzielanie przez silnik większej ilości sadzy co wiąże się z jego kondycją (wtryskiwacze, egr, niedomykające się zawory, zbyt rzadko zmieniany olej lub niewłaściwy olej, przerywanie regeneracji filtra) faktem jest natomiast sprawa ze w mieście szczególnie w zimie wolniej osiąga temp robocza silnik i wytwarza więcej sadzy ale nie do tego stopnia aby generować jakieś problemy z filtrem, jeżdżę od 2013 roku do dziś po mieście w 80% i żadnych problemów nie mam
  10. Po wymianie czujnika różnicy ciśnień trzeba wypalić serwisowo dpfa w ten sposób się go adaptuje ??
  11. Tak na autostradzie tak ale nie na odcinku 20 km podstawa jest osiągnięcie w układzie wydechowym temp spalania sadzy
  12. Zależy przez jaki okres czasu były podniesione, jadąc do DE napewno się wypalił dwa razy gdzie sterownik nawet nie musiał dotryskiwac paliwa aby wymusić podnieść temp w układzie wydechowym ponieważ jazda na takim odcinku sama wygeneruje temp w układzie wydechowym nawet dochodząca do 800 stopni C a jak wiadomo sadza wypala się samoistnie w temp. około 650 stopni C, w takich warunkach jakie opisujesz czyli podróż do DE auto potrafi wygenerować dwa razy mniej sadzy niż w mieście, natomiast jazda z checkiem w mieście może zakłócić regenerację i filtr się zapcha sądzą więc należy jak najszybciej usunąć usterkę aby nie narobić sobie problemów
  13. Nie zamek tylko połączenie moduł - - - - > wtyczka od zamka sprawdź ta opcje
  14. Bolo wyślij mi na PW nr do Ciebie to zadzwonię bo rozmowa w ten sposób do niczego nie prowadzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...