Skocz do zawartości

nanosoft

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O nanosoft

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Bolesławiec

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia nanosoft

0

Reputacja

  1. Nie mam chwilowo możliwości wykonania auto-scan. Chyba, że jest jakaś możliwość aplikacją na androida. Spróbuję podpytać znajomego, może będzie miał chwilkę wykonać. Dzisiaj np. było już cieplej i szarpanie było znacznie mniej odczuwalne, wręcz na jedynce nie dało się zauważyć dopiero na dwójce chwilowo wystąpiło.
  2. Wstępna diagnoza pompa wysokiego ciśnienia. (Błąd pokazał VCDS) Ale skoro "uszkodzona" to dlaczego po kilkuset metrach silnik zaczyna pracować prawidłowo bez zająknięcia. Później może być już zimny jak postoi kilka godzin i objaw nie występuje. Zaś dopiero występuje tylko na drugi dzień.
  3. Witam. Od jakiegoś czasu, koło 2 tyg a4 b8 2.0 TDI kod silnika cjcd jak odpalam pierwszy raz po nocy pierwsze kilkaset metrów szarpie jak jest powiedzmy od 1500 obrotów wzwyż. Wystarczy ujechać dosłownie kawałek max 1km i problem ustaje całkowicie. Co ciekawe jak nie wbiję biegu i daje gaz do oporu nie odczuwam żadnych defektów. Tylko na biegu... i tylko jak postoi przez noc do świeżego rozruchu. Jestem świeżo po wymianie filtrów i oleju + robiłem płukankę przed wymianą, do oleju dorzuciłem ceratec, DPF wypala się poprawnie. Odpowietrzony układ paliwowy i robiłem kalibrację przepustnicy. Brak jakichkolwiek błędów z obd. Nigdy nie zakopcił ani na moment. Mam wrażenie, że od momentu wymiany nasiliło się. Silnik pracuje bardzo równo. Nie zauważyłem jakichś błędnych odczytów z czujników przepływu powietrza, listwie paliwa czy z innych dostępnych podczas podstawowej diagnostyki OBD. Używam apki carista. Mogę ewentualnie sprawdzić czasy wtrysków przez VCDS. Miał ktoś taki problem ? Dodam też, że problem nie występuje za każdym razem. Powiem trochę to tak wygląda, jakby dostawał za mało Paliwa. Wiem jaki był efekt lejących wtrysków w innym aucie więc ewentualny problem z lejącym wtryskiem raczej wydaje mi się mało realny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...